Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Am 2 sisteme webasto termotop achizitionate  . unul este termotop C dat de pe un rover pornire normala si unul de bmw dedicat pe care l am convertit sa mi porneasca pe pinul 1 . Am obs in urma diagnozei ca termotopul C , E, merg pina la 9.7V tensiunea in baterie  iar cel dedicat  BMW merge pina la 11.2V si asta pentru ca cele dedicate BMW pornesc numai dupa pornirea motorului, nu pornesc independent ,decat numai dupa convertire.Pe masina am termotopul dat jos de pe Rover, i -am facut o serie de teste sa urmaresc consumul , cu motorul pornit si cu motorul oprit -si concluzia este ca sistemul consuma mai puternic atunci cand intra bujia timp de vreo 6-7 sec pina aprinde flacara apoi voltajul creste .Parerile despre cat de bun este cel de bmw sau cel universal sunt impartite din privinta voltajului pentru ca daca la cele universale care merg pina la 9.7V la aceasta tensiune preincalzitorul porneste dar masina in nici un caz, la cele de BMW daca a scazut sub tensiunea de 11.2V atunci preincalzitorul s a oprit dar masina se poate porni in cond bune , deci recomandat ori baterie foarte buna ori pornit dupa pornirea motorului. 

Se poate incalzi si habitaclul fara motor pornit . Webasto la masinile echipate cu climatronic stie cand a atins temperatura de 30 gr da drumul (din webasto pleaca un singur fir catre interior si se leaga la panoul climei la pinul corespondent treptei  2 a ventilatiei)si la incalzirea din habitaclu . La masinile care au aer conditionat exista un releu suplimentar pe instalatia electrica a webastoului din care se pleaca 2 fire catre panoul din interior . Deci indiferent ca ai clima sau AC poti incalzi si interiorul.

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Din cate am citit, incalzirea auxiliara porneste automat cand afara temperatura e mai mica de +4°C. Mi se pare ciudat ca zilele astea imi porneste si la +12. Aveti idee de unde ii vine dileala?

 

Si inca o intrebare: in timpul functionarii e normal sa afume ca o locomotiva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea pornea in jurul valorii de 10 grade.

La intrebarea nr 2, nu este normal sa afume. Face acest lucru doar daca are un defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut eroarea "repeated flameout". Am sters-o si merge, dar cu fum. Sa fie ca trebuie curatat?


Apropo, poate fi dezactivat? Stiu eu, sa scot vreo siguranta, ori cu VAG COM-ul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La D5WZ pleaca la +10 grade,2000-2003 an fabricatie,la D5WS pleaca la +5 grade 2004-2010.Daca a mers la +12 grade a fost doar la prima pornire,dupa aia nu mai pleaca,senzorul citeste eronat in perioada asta.Fumul este din cauza sitei,cauza dezbatuta f mult aici dar de,e greu de rasfoit,iar de dezactivat nu mai ai de ce,vine caldura si nu mai functioneaza oricum,o sa intre la rand topicul dedicat zilelor calde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hahaha ce dreptate ai Razvi cu o sa intre la rand topicul dedicat zilelor calde,eu deja am inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am terminat nici anul trecut cu AC-ul. :(((

Cu sobita, ultima problema a fost un fir rupt in mufa( din nou )

Modificat de valy5110
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siguranta nr 12 dezactiveaza sirocoul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Sal.,

Colegii ,

 

Pentru ca aici vad ca se discuta strict de WEBASTO as vrea sa va intreb si eu ceva legat de acesta .

Eu la masina din semnatura intentionez sa montez un astfel de sistem dar care sa lucreze numai cand al pornesc eu din telecomanda nu si de pe panoul de clima .

Stiti voi iesi la balcon pornesti WEBASTO si cand cobori dupa 20 - 30 min e cald si bine in masina .

Dar am o nelamurire legat de alimentarea cu tensiune a WEBASTO-ului .

Firul de + care pleca de la panoul Ebox / F21 (din compartimentul motor)

post-20331-0-26162400-1405944442_thumb.j

pleaca direct spre Webasto sau trebuie tras fir catre panoul de sigurante din bord partea stanga la pozitia 43 (cel scris de mine cu alb in poza) ?

post-20331-0-60237300-1405944462_thumb.j

Siguranta cu nr 44 notata de mine cu galben in aceeasi poza din ce stiu este pentru releul -J485- care ce rol are... (sau ce actioneaza in cadrul WEBASTO-ului) ?

Cumva porneste WEBASTO cand apas pe butonul incercuit de mine in poza :

post-20331-0-58434200-1405947250_thumb.j

de pe panoul climatronicului (adica acel instant on) ?

Multumesc .

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai urmarit cu atentie in acest topic se vorbeste mai mult despre marca eberspaecher,adica cea montata pe sharanurile noastre.Tu ce sistem vrei sa montezi,cel de mai sus sau marca webasto.Pentru marca de mai su te pot ajuta,pentru webasto mai asteapta poate se pricep alti colegi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vreau sa montez marca WEBASTO .

Pentru ca asta vine pe original la masina din semnatura .

O seara buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Scuze ca am uitat sa postez in acest topic, dar m-am trezit cu alte probleme la masina dupa desfacerea motorului, dar sa revin la acest topic, la mine s-a rezolvat problema cu webasto-ul dupa ce am schimbat garnitura de chiulasa. Se pare ca aerul care il baga pe instalatia de racire facea o bula undeva la pompa de recirculare de sub masina si din aceasta cauza nu mai circula apa prin incalzitor si il baga in avarie. O zi buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare baieti.Astazi ma apucat harnicia sa demontez incalzirea auxiliara(webasto) pentru ca se apropie frigul,si nu pornea in timpul ierni trecute.Dupa ce am demontat suruburile,unul cu flexul,asa de intepenite erau,am descoperit ca firul rosu era aproape rupt(se tinea in plasticul de protectie),si partea cea proasta,e langa mufa,deci sa vad cum o sa o rezolv.Alta problema,furtunul de alimentare motorina,am gasit un furtun transparent in interiorul furtunului negru ca o punte  intre furtunele negre,de mici dimensiuni,  RUPT.Am izolat sa nu curga motorina,si am pus pe direct intre conductele de apa(antigel) un furtun,pana verific bujia etc,si curatat.Si acum intrebarea----pot sa pun alt furtun in locul celui transparent ca ,o punte intr ele,sau trebuie sa cumpar tot furtunul din rezervor la webasto??   Multumesc anticipat

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru informatie,si intreb, furtunul transparent este in interiorul celui de cauciuc de la rezervor la webasto?,ca mie mi s-a parut ca era numai vreo 10cm bagat in interiorul celui de cauciuc,ca un fel de punte.M-am gandit ,de unde era rupt sa pun alt furtun de acceleasi dimensiuni,si sa refac puntea intre ele,si bineinteles interiorul furtunului acelasi(cam mic interiorul).Si alta intrebare,cand porneste webasto isi trage motorina pe acest furtun cat este necesar,si de asta are interiorul furtunului mic,ca sa nu traga mai multa motorina,ca presupun ca nu are vreo pompita in interiorul rezervorului care sa inpinga motorina catre webasto?Pun si eu intrebari sa stiu ce am de facut.Mersi

 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la furtun poti sa-l prelungesti fara probleme doar sa adaugi un colier deoarece ala transparent are la extremitate un inel care ingreuneaza iesirea furtunului de cauciuc de pe cel transparent.Webasto are o pompa dozatoare situata chiar in fata rezervorului care injecteaza prin impulsuri cantitatea necesara de motorina.Baftă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut  baieti,revin cu o intrebare legat de webasto,daca cineva a cumparat de curand bujia+sita si garniturile,cam cat costa,si unde le gasesc,la orice magazin de piese(pe original) sau unde??Am reparat firul rosu care sa rupt,si trebuie sa inlocuiesc bujia(beru)si sita (e gaurita)+garnitura.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam adrian,citisem si ma gandeam ca a mai scazut pretul,dar deocamdata trbuie sa produc aprox 300 ron.Am noroc ca Miercurea Ciuc e la 100 km de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.ebay.it/itm/170735500518?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

http://www.ebay.it/itm/150512472500?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Eu aici am intrat de pe ebay italia dar daca tu intri de pe ebay.de cu un curier le primesti pe amandoua si poate economisesti 100 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare  la toata lumea...stie cineva ce dimensiuni au periile  pompei de recirculare ?

Am observat ca nu mai functioneaza, si persupun ca asta ar fi cea mai probabila cauza. As vrea sa-i am pe cand demontez pompa.

Multumesc...anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc..chiar asta voiam sa fac, numai ca nu stiu cat de mari/mici sa-i cumpar. Locuiesc in Germania si aici nu gasesti nici pe dracu' la magazin, totul trebuie comandat.

Asa ca o estimare mi-ar fi de folos.Sa fie cam peste...cati mm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!