Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Va salut. De unde as putea cumpara modul de comanda pt a transforma incalzitorea auxiliara (webasto tt v evo) in stationara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc @machociprian

Acum mai vin cu o intrebare: 

Pt ca a stat ceva timp dat jos de pe masina, nu mai stiu exact:

care e flow-ul lichidului de racire? Iesirea din radiatorul spate intra in Eberspacher, apoi din Eberspacher pleaca spre motor? 

Thanks! 

Ps: asa am gasit intr-un manual de instalare pt Sharan, eventual ma puteti lamuri cu niste poze de la voi: 

 

716239547_Screenshot_20211121-203606_AcrobatforSamsung.thumb.jpg.91dca6b0ef7f54aab1804454d2b0dba3.jpg

 

Mulțumesc anticipat! 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 21.11.2021 at 20:46, Emy D a scris:

Mulțumesc @machociprian

Acum mai vin cu o intrebare: 

Pt ca a stat ceva timp dat jos de pe masina, nu mai stiu exact:

care e flow-ul lichidului de racire? Iesirea din radiatorul spate intra in Eberspacher, apoi din Eberspacher pleaca spre motor? 

Thanks! 

Ps: asa am gasit intr-un manual de instalare pt Sharan, eventual ma puteti lamuri cu niste poze de la voi: 

 

716239547_Screenshot_20211121-203606_AcrobatforSamsung.thumb.jpg.91dca6b0ef7f54aab1804454d2b0dba3.jpg

 

Mulțumesc anticipat! 

Asa e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deci mi-a dat de furca un d3w. A avut bujia arsa si ma gandeam ca tac-pac e ca si rezolvat.

Iau bujie noua febi 47200, montez si la pornire s-a turat normal dupa aia nimic. Verific 12v lipsa, schimb siguranta de 10a, s-a ars din nou. Pun de 15a, nu s-a mai ars, dupa pornirea motorului se tureaza ventilatorul si atat, normal trebuia sa alimenteze bujia si apoi sa dea motorina. In loc de bujie am pus un bec de far, cu becul imediat da comanda apoi incepe sa bage si motorina si pleaca ventilatorul progresiv.

Deci eu cred ca bujia consuma prea mult sau nu are rezistenta corecta si intra in avarie(nu pot face diagnoza, e model vechi). Bujia veche era beru 0100226340. Am incercat si cu o bujie de la un d3wz beru 0100226228, initial a incercat sa porneasca a mers 1 minut si s-a oprit si face la fel ca inainte.

Nu stiu ce sa-i mai fac, din ce am gasit cele doua bujii beru sunt echivalente ambele de 8v si 5a, si asa a ars siguranta de 10a, deci bujie incorecta? Sa incerc sa iau exact acelasi cod cu cea veche?

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara !găsesc pe cineva în zona Bacau pt a verifica și repara un sirocou de pe un sharan din 2004??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna, cina ma poate ajuta. Am un sharan din 2017 de cand da frigu porneste webasto si imi baga gaze in interior de nu poti sta in masina. Este normal? Sau ce este de facut. Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Muresan Dorin

Bună ziua, mă poate ajuta cineva cu o explicație la webasto sharan 7n, pornește cateva secunde, apoi „fierbe” ceva acolo după care nu mai functionează. Se blochează unitatea, eroare am doar NO FLAME

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, aceeasi problema o am si eu la webasto, porneste si creste imediat temperatura si da eroare de temperatura mare, am resetat unitatea si am verificat ce se intampla, nu vad turati la pompa v55 de pe webasto, am inlocuit pompa si tot nu vad turatii, dar pun mana pe ea si as zice ca se invarte, problema este cand motorul este pornit atunci webasto functioneaza normal. Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa are doua fire la sharan 2013 si nu arata turația pe diagnoza.

Am umblat la un prieten era blocat cu eroare lipsa flacara si temperatura mare. Am deblocat si dat un test, a urcat temperatura pana la 120grade si s-a oprit. Am scos mufa din pompa si am probat cu o lampa, când am dat activare s-a aprins lampa. Am pus o pompa pierburg si am rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa Pierburg am pus si eu dar nu se rezolva, creste temperatura in 140 si se blocheaza, repet, cu motorul pornit functioneaza corect, stie cineva daca valva aia electrica cu 3 cai din spatele motorului are o relevanta in functionarea webasto? Traseul de apa zic ca e corect, radiatoarele sunt ok(nu sunt infundate) nu inteleg ce il impiedica in traseu, ala pompa de recirculare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probat daca pompa are alimentare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, o sa verific luni. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate  pompa nu primeste tensiune si nu stiu ce sa fac, necesita alt webasto? se poate repara electronica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa mea a venit si cu firul pana in webasto, poate este intrerupt acel fir.17320109799884207500146578947506.thumb.jpg.d2ea9caceed828d625b85b5cac585f20.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!