Jump to content

Martori aprinsi in bord / Mesaje afisate


emilian2005
 Share

Postare recomandată

Daca cablajul este ok pana in ECU,debitmetrul se poate verifica ?

EGR-ul poate sa fie defect fara sa nu arate nici-o eroare?

Modificat de FloFlorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi,

Un sfat va rog si pentru un Passat B7 2013, 140 CP - CFFB,  DSG.  Zilele trecute s-a aprins martorul de "Low type pressure" (intermitent la pornirea motorului). Totodata a disparut vizualizarea pe computerul bord a presiunii in pneuri. Am verificat presiunea in fiecare pneu. Erau mici discrepante, dar toate sunt acum la 2.5 bar. Martorul nu a disparut.

O scanare VCDS arata cateva erori ce ar fi asociate cu aceasta problema (mentionez ca au erorile au fost sterse si au reaparut instant):

Address 17: Instruments (J285)

1 Fault Found:
12658432 - Function Restricted due to Missing Message(s) 
          U1111 00 [009] - -
          Confirmed - Tested Since Memory Clear

Address 19: CAN Gateway (J533)

1 Fault Found:
01325 - Control Module for Tire Pressure Monitoring (J502) 
            004 - No Signal/Communication

Address 65: Tire Pressure
Cannot be reached
 

Se observa ca adresa 65 nu mai comunica deloc.

Aveti idee cat de grav e?.. si daca se poate circula cu masina asa pana se remediaza, intrucat nu observ erori la modulul ABS.

Atasez scanarea VCDS.

Multumesc,

Ionut

Log-WVWZZZ3CZDP018058-108700km-67543mi.txt

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi liniștit, fără nicio problema. Verificați întâi în mufa modulului, dacă are alimentare. Dacă da, verifica cu alt modul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa am patit si eu acum o saptamana. Modulul nu mai comunica. Am cautat in dezmembrari, dar preturile sunt nesimtite (150e~ pt modul). Eu am s-o las asa pana vine caldura si verific atunci mufa, daca trebuie schimbat o las pana gasesc modulul la maxim 150 lei. Altfel, consider ca nu isi merita banii.
In alta ordine de idei, chiar nu poti ajunge la modul fara a demonta bara la variant? Poate stii tu @F l o r i n..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in timp ce am dat un kickdown in a 2-a mi s-a taiat gazul si a inceput sa clipoceasca o spira in bord si un semnul exclamarii + cel de pilot automat in locul kilometrajului

nu se mai tura peste 3000 rpm, cu urcare foartea grea intre 2500 si 3000

simpotemele au disparut dupa repornire

care ar putea fi cauza?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr, actuator turbina, etc - greu de zis, fara sa scanezi si sa vedem eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara a inceput sa se aprinda din km in km

s-a aprins si robinetul si nu se mai stinge dupa repornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am schimbat uleiul la pasatul din semnătura si, de curiozitate, am pornit motorul timp de 10 secunde fara ulei. 

Nici un martor nu m-a avertizat ca nu am ulei.

De ce? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca stătea la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am pornit-o am si miscat-o 1m, deci am si turat-o puțin... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind foarte puțin, nu ma pot pronunța. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare.

Am urmatoarea eroare. Din ce am citit am vazut ca ar fi debitmetrul? Orice sugestie e binevenita!

Dupa stergere nu s-a mai aprins check engine!

IMG_4814.jpg

IMG_4815.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte posibil. Deocamdată vezi dacă mai apare eroarea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/8/2019 at 6:41 AM, ph13xlv said:

Am schimbat uleiul la pasatul din semnătura si, de curiozitate, am pornit motorul timp de 10 secunde fara ulei. 

Nici un martor nu m-a avertizat ca nu am ulei.

De ce? 

 

On 3/8/2019 at 12:07 PM, F l o r i n said:

Pt ca stătea la relanti

  Nu cred si nu pot sa cred ca ai facut asa ceva.  Cum sa faci asa ceva? Motorul trebuia sa bata inca din primele secunde si becul de presiune ulei sa se aprinda si sa se auda bip-uri. Ala la sub 0,7 atm. deja se aprinde chiar daca este la ralanti. Sa pornesti voluntar fara ulei este crima pentru motor si cred ca ai facut uzuri in el in 10 sec. cat in 50.000 Km.

   Nu vedeti ca daca o masina nu porneste si dai mult la cheie becul rosu se aprinde pentru ca nu este presiune destula de ulei? (ceea ce este normal pentru ca ai turatie f. mica motorul nefiind pornit).

   Cand pui doar contactul ai becul de ulei aprins? Daca nu, masina a fost modificata pentru vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pun contactul nu am becul de ulei, aprins.E normal? La voi cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Intr-adevar la masinile noi nu se aprinde becul de ulei cand se pune contactul. Doar celelalte, de ABS, Airbag, ESP, etc. Poate nici nu mai exista bec de ulei. Este inlocuit de piuituri si mesaj pe ecran de genul STOP, presiune scazuta de ulei, opriti motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.10.2019 at 20:52, ph13xlv a scris:

Cand pun contactul nu am becul de ulei, aprins.E normal? La voi cum e?

Am verificat la un b7 din 2013 si nu se aprinde niciun martor pentru ulei, la punerea contactului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

1 cod a gasit:

5286 - Potenţiometru clapeta -G69- semnal neplauzibil 

          P0121 00 [232] - -

          MIL aprins - intermitent - Confirmat - Testat de la ştergere de memorie

             împrejurări cod:

                    Stare defect: 00000001

                    Prioritate defect: 2

                    Frecvenţa defect: 4

                    rulaj: 100673 km

                    Data: 2081.14.20

                    timp: 20:37:34

 

                    Turaţie motor: 0.00 /min

                    Valoare de sarcină normată: 0.0 %

                    Viteza vehicul: 0 km/h

                    Temperatura antigel: 67 °C

                    Temperatura aer admisie: 37 °C

                    Presiune aer ambiental: 1000 mbar

                    Tensiune terminal 30: 12.720 V

                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 40

                    Masă aer: valoare măsurată (mg/cursă): 0.0 mg/cursă

                    Actuator clapetă:valoare prescrisă: 0.00 %

                    Unitate clapetă:valoare măsurată: 0.92 %

                    Actuator clapetă:deviaţie poziţie închisă: -11.76 %

                    Actuator clapetă:stare-Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_camshaft_knock_sensors_bit0: 0

                    Actuator clapetă:stare-Bit 16: 8

                    Actuator clapetă:stare-Bit 24: 55

                    Actuator clapetă:stare-Bit 8: 2

                    Unitate clapetă:tensiune de bază măsurată: 962.8 mV

 

Gata de funcţie: 1 1 0 0 0 

Please help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/30/2020 at 4:39 PM, Gabi_R said:

1 cod a gasit:

5286 - Potenţiometru clapeta -G69- semnal neplauzibil 

          P0121 00 [232] - -

          MIL aprins - intermitent - Confirmat - Testat de la ştergere de memorie

             împrejurări cod:

                    Stare defect: 00000001

                    Prioritate defect: 2

                    Frecvenţa defect: 4

                    rulaj: 100673 km

                    Data: 2081.14.20

                    timp: 20:37:34

 

                    Turaţie motor: 0.00 /min

                    Valoare de sarcină normată: 0.0 %

                    Viteza vehicul: 0 km/h

                    Temperatura antigel: 67 °C

                    Temperatura aer admisie: 37 °C

                    Presiune aer ambiental: 1000 mbar

                    Tensiune terminal 30: 12.720 V

                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 40

                    Masă aer: valoare măsurată (mg/cursă): 0.0 mg/cursă

                    Actuator clapetă:valoare prescrisă: 0.00 %

                    Unitate clapetă:valoare măsurată: 0.92 %

                    Actuator clapetă:deviaţie poziţie închisă: -11.76 %

                    Actuator clapetă:stare-Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_camshaft_knock_sensors_bit0: 0

                    Actuator clapetă:stare-Bit 16: 8

                    Actuator clapetă:stare-Bit 24: 55

                    Actuator clapetă:stare-Bit 8: 2

                    Unitate clapetă:tensiune de bază măsurată: 962.8 mV

 

Gata de funcţie: 1 1 0 0 0 

Please help

Ce cod motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!