Jump to content

Martori aprinsi in bord / Mesaje afisate


emilian2005
 Share

Postare recomandată

La passat b7 2012, 2.0 tdi, cfgb, 170 cp.. Am mai avut problema asta, iar a 2 a zi cand am fost sa pun vcds-ul, nu imi aparea nici o eroare. Ma gandesc sa nu fie un contact de la senzorul debitmetrului. 

Modificat de cristy2me
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca era contact imperfect, trebuia sa stocheze eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope. Mi-a ramas stocata eroarea, mi-au reaparut si martorii. Am decuplat mufa de la debitmetru si imi apar aceeasi martori si cand repornesc masina. Cu mufa conectata la senzorul debiitmetrului  cand repornesc nu mai apare martorul. Sa fie pana la urma senzorul? Multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuia sa scoti mufa - trebuia sa o scanazi sa vedem daca apare ceva si ce apare - exact....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar dacă am scos mufa, mi-au ramas martorii aprinsi (intermitent bobina) si mai nou check engine. Aseara nu a mers cu mai mult de 120 pe autostrada. Am mers si 50 km in a 3-a cu 3000 rpm (pe secvențial, cutia e dsg). La o alta scanare cu obd mi-au dat erorile din imaginea atasata. 

Screenshot_20180218-121714.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza cu VCDS nu poti face ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de un kit de reparatie pentru cablul de la senzorul de presiune/temperatua pana la ecu, mai precis se inlocuiesc cele 4 fire de la senzor pana la ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ști cumva de unde il pot procura? Sau unde pot inlocui acest kit?? Ms!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reprezentanta sau alte magazine  de piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sti cumva cum se numeste kitul sau ai o poza cu el. MUltumesc!!!!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am rezolvat problema (sper sa nu mai apara). Am pus kitul acela de reparatie, dar nu era de la cablu, ci senzorul de presiune. Contactele erau oxidate. Sper sa se fi rezolvat. Multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am facut azi o scanare cu VCDS (mai mult de plictiseala) si am dat peste 3 erori, una mai "frumoasa" ca alta. Masina se comporta normal, nu am observat niciun simptom. Poate cineva sa le interpreteze? Multumesc.

3 Faults Found:

5130 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1

         P0130 00 [032] - Malfunction in Circuit

         Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

            Freeze Frame:

5253 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor

         P2452 00 [032] - Elect. Malfunction

         Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

            Freeze Frame:

4891 - EGR Valve (N18)

         P0403 00 [040] - Malfunction

         Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

            Freeze Frame:

                   Fault Status: 00000001

                   Fault Priority: 2

                   Fault Frequency: 45

                   Mileage: 198376 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste : lambda,senzor presiune diferentiala si egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat ar costa aproximativ astea 3? :unsure:

Nu ar trebui sa astept, totusi, sa vad daca reapar erorile inainte de a ma arunca la cheltuieli (cel mai probabil) foarte mari?

Pot merge pe piese din dezmembrari? (cel putin pt senzor si sonda lambda, EGR e destul de clar ca nu).

Modificat de Eminence
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/11/2017 at 7:30 AM, Al Bundy said:

Blocatorul de coloana de volan.

Salut, am si eu fix aceeasi problema cu ELV, in sensul ca sunt moment in care pun contactul si incepe sa "piuie" in masina iar martorul de bord in forma de volan se face rosu. Daca iau contactul si il pun din nou dispare si eroare si sunetul. 

Stii cumva ce cod are piesa? 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi!

De catva timp se aprinde martorul check engine. Cineva cu un tester ...clona... a zis ca e ceva de la clapeta de acceleratie. Mentionez ca masina functioneaza bine cu toate ca martorul e aprins. 

Intrebari: o fi clapeta? Daca DA,  clapeta noua sau sh? Trebuie reglata pe tester?

Pe privat- un magazin serios si ieftin pt piese originale?

Multumesc si sarbatori frumoase!

Modificat de Manuel N.
Foloseste search-ul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o  scanare cu un ....chinezism si mi.a iesit  eroarea din foto. Ma ajuta cineva???????

Scuze daca am gresit topicul/zona de postare!!!!

IMG-20180405-WA0005.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa diagnoza cu vcds si posteaza eroarea completa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema la a mea. Clapeta de acceleratie (impropriu spus, practic este un opritor de aer) era imbacsita cu funingine. Masina mergea normal, doar ca nu mai facea start-stop (nu mai pornea singura inapoi) si avea martorul check-engine aprins. Solutia a fost inlocuirea piesei. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, cristibuliga said:

Am facut o  scanare cu un ....chinezism si mi.a iesit  eroarea din foto. Ma ajuta cineva???????

Scuze daca am gresit topicul/zona de postare!!!!

IMG-20180405-WA0005.jpg

Curata clapeta. Nu trebuie inlocuita.

Banuiesc ca si scutura la oprire. Dupa curatare, basic settings sa stie capetele de cursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce e acolo, a mea nu mergea curatata, vaporii intrasera in carcasa de plastic pe langa ax si au afectat circuitele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..exista si var. asta. Eu la a mea am desfacut-o. Era curat la circuite, insa era murdara clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pt sfaturi! Credeam ca e senzorul de la pedala de acceleratie! Daca demontez clapeta pt curatare, trebuie reglata la montare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!