Jump to content

Martori aprinsi in bord / Mesaje afisate


emilian2005
 Share

Postare recomandată

Ok..Merci Florin

Modificat de Manuel N.
Suficient cu offtopicul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut clapeta......Am curățat o si acum totul este ok.....masina are 80 mii km.....la vechiul b6 la 150 mii nu arata nici macar pe jumatate asa.....

Cred ca da si bateria semne de oboseală.....este din 2013 luna august masina este oare normal sa se duca bateria de acum? La vechiul b7 am schimbat o dupa app 8 ani.....

 

20181110_121509.jpg

La vechiul b6 scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua ! Am nevoie de ajutor va rog ! Am cumparat acum 2 saptamani un volkswagen passat motor 1.6 tdi 105 cp din anul 2014 . Ieri cand am pornit masina mi-a aparut pe bord martor motor (robinetul galben) . Am diagnosticat-o cu vcds si spune asa :

01- engine--status ; malfunction 0010

 

Va rog cine ma poate ajuta , sper ca am postat unde trebuie daca nu imi cer scuze anticipat . Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întra pe 01 engine și postează eroarea care o găsești acolo 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De ceva timp imi apare in bord saptamanal martorul de bujie incandescentă intermitent si cel de parcare dar cu galben .Masina intra in limp mode.Daca o opresc isi revine pt putin timp. Atașeze scanarea de azi, poate cineva sa ma ajute cu o idee...parere ceva... 

Multumesc anticipat!

IMG-20181209-WA0001.jpg

IMG-20181209-WA0002.jpg

IMG-20181209-WA0003.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Am sa incerc si asta. Inițial am fost la reprezentanta brady si mi-au spus că este pedala...am schimbat O, a doua zi a apărut iar problema, am dus-o au ținut o 2 zile au verificat instalația au schimbat ceva fire care nu au rezolva nimic...dupa care au spus că este calculatorul mașinii...trebuie unul nou...dar totusi tind sa cred ca nu este de la asta. Clapeta unde as putea sa o curat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu este din cablaj si nici din clapeta, ramane ECU. Dar, in general de cablaj e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul a fost verificat si zic cei de la brady ca este ok. Oare ECU se poate repara? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa il desfaci, verifici, etc - ca sa poti spune daca se poate repara sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi cauta pe cineva pt. asta eu ca fata clar nu ma pricep. Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare

De cateva zile am si eu parte de aprinderea intermitenta in bord a Martorului sub forma de Spirala ... care este urmat de pierderea in putere a motorului.
Dupa ce opresc si repornesc masina Martorul dispare si comportamentul masinii pare a fi normal.

La o verificare pe tester imi apar 2 erori pe Engine ... 
5172 - Boost Pressure Regulation 
P0234 00 [101] - Limit Exceeded (Overboost Condition)

9126 - Actuator Module for Turbocharger 1 
P00AF 00 [101] - Stuck

Am atasat si Logul complet ... 
 
Am verificat pe Ross-Tech interpretarea codurilor de eroare ... dar din pacate nu sunt cunoscator in domeniu ...
Nu stiu daca erorile sunt suficient de clare si indica exact sursa problemei ... (gen este Boost Pressure Control Valve (N75) care apare ca posibila cauza la ambele erori) ... sau sunt necesare verificari suplimentare ... sau reflecta probleme mai complexe / defecte mecanice la turbina ... 

Doream sa va rog sa ma ajutati cu un sfat / opinie ... eventual ce pasi ar fi indicati de urmat mai departe ... 

Multumesc!

Log 20190102 - 220130km - All DTC.txt

Ross-Tech - My Turbo Error Details.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificare/schimbare actuator turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca nu am reusit sa descopăr problma la masina ,am schimbat sonda lambda asa cum am vb cu Al Bundy dar problema parsista.

Am studiat mai amănunțit de cand a inceput beleau asta si am ajuns la concluzia ca a aparut dupa schimbarea discurilor si placutelor de frana.Ma gândesc sa aibe legatura pentru ca apare si martorul de parcare cu galben imediat dupa cel de bijie intermitent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de cele 2 erori de mai sus?

Ce legatura are sonda lambda ?

eu am spus de curatare si adaptare a clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am ajuns sa fac revin cu noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Merci de feedback, Al Bundy!

Am trimis Logurile unui Service pe care il mai vizitasem si mi-a transmis ca trebuie reconditionata Turbina ... :(

La ultimele drumuri prin oras aceasta incepuse sa faca si zgomot pe decelerare ... si am decis sa nu o mai folosesc ... pana la vizita in service.

Din fericire in Service s-a constatat ca era un Furtunas de aer obturat ... probabil la ultima revizie un mecanic priceput a montat gresit acel circuit de aer cand a umblat la Filtru ... si fiind intr-o pozitie necorespunzatoare a ajuns sa fie apasat de capacul motorului.

Dupa asezarea corespunzatoare a furtunasului, Turbina nu mai face zgomot pe decelerare, masina accelereaza si merge normal, Martorul in Bord sau erori pe Tester nu au mai aparut.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema mea a fost intradevar ECU defect.

Sa rezolvat prin inlocuirea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi apare senzorul de la bujii (se aprinde si stinge ) si imi zice check engine . Care sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o diagnoza, nu putem stii altfel. Poate sa fie EGR, etc... orice. De aceea numai scanarea ne lamureste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Efectiv am oprit masina in OMV , iar cand am bagat cheia sa pornesc Front asist error mi-a aparut pe cluster si daca incercam ACC- pilotul automat la fel eroare .  Dupa ce am sters erorile cu vcds totul a revenit la normal ,doar ca ma astept sa se intample din nou 

00272 - Function Disabled due to Electromagnetic Interference 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10101100
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 87
                    Mileage: 201649 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.06.12
                    Time: 16:08:09

             Freeze Frame:
                    Count: 76

00233 - Sensor for Automatic Distance Control Coverage Area Blocked 
            003 - Mechanical Failure - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100011
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 87
                    Mileage: 201771 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.06.12
                    Time: 17:58:02

             Freeze Frame:
                    Count: 37

1 Fault Found:
01319 - Control Module for Distance Control (J428) 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101101
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 87
                    Mileage: 201649 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.06.12
                    Time: 16:08:12

             Freeze Frame:
                    Bin. Bits: 00000000 00000001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Ieri dupa_amiaza a aparut martorul de bujii intermitent,dupa 2 opriri check engine care asa a ramas pana acasa.

Cel de bujii sa stins.La ce sa ma astept. 

20190202_072120.thumb.jpg.b0ec36b0ee0a31bcfdac19e8e9e71eed.jpg

Modificat de FloFlorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul langa conector.... dar, nu e de la el. 

Te pregatesti de schimbarea debitmetrului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel care a fcut diagnoza mi_a zis ca debitmetru nu pica si ca asta este semnula ca se duce EGR_ul.

Nu am avut niciodata eroare legata de EGR sau valva n18 etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba se mai strica și la B7... Ca și la alte modele. Poți verifica cablajul pana în ECU, dacă îți e mai usor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!