Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

On 25.02.2018 at 1:21 PM, EEXCALADE said:

In conditiile in care bosch nu vinde piese separate pentru cp4 cum crezi ca a fost reconditionata ?

este drept ca Bosch nu vinde piese service CP4 dar, inca de acum 2 ani, reprezentantele Bosch din RO ( sau cel putin unele dintre ele - stiu eu una ) 

primesc de la producator, KIT reparatie CP 4 si le repara pe standul lor, cu verificare si cu piese Bosch.

Pana atunci, producatorul nu le-a dat nici lor Kit reparatii... le inlocuiau.

Pretul este marisor ... ( nu-l stiu exact .... nu cred ca sare de 1500 lei daca duci pompa la ei si nu trebuie sa o demonteze ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat un semering la trei reprezentanti bosch care repara pompe si raspunsul a fost acelasi : alta pompa noua,nu sunt piese de schimb.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mie codul de la semering sau dimensiuni ca am o firma zare se ocupa cu semeringuri și rulmenți. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

Se repara pompele CP4 in Polonia exista intermediari in Romania care le trimit acolo...garantie 2ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare pompele CP4 de pe motorizările 2.0 TDI-CR din 2015 în sus mai suferă de problema șpanului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident, mai devreme sau mai tarziu tot va genera span. Atata timp cat CP4 au la baza aceeasi conceptie proasta si nu au un mecanism care sa impiedice rasucirea pistonului/rolei perpendicular pe cama, tot la acelasi rezultat se va ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Baza defectuoasa la cp4 este aceeasi inclusiv  pe modelele mai noi. , deci nu se schimba nimic.

Sa mai treaca 1-2 ani sa vedeti cum incep sa pice in afara garantiei cele noi.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt de parere ca daca ai bani sa  ei masina..ai si de schimbat o pompa chiar daca e ea cp4. cp3 etc   nu stiu de ce dar suna un pic a reclama subiectul asta. ?

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati cat costa un kit retrofit CP3 in afara. Si o sa vedeti reclama. ? Problema aici nu e CP4. E mentalitatea tipic romaneasca. Vrei sa faci retrofit faci ... nu treci peste. Repet. Am fost sunat de cel putin 10 oameni cat am avut CP4 la vanzare in urma trecerii la CP3. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius ...parca stai in It? ia du-te si intreaba la reprezentanta (nici serviceurile nu sunt departe ca pret) ce inseamna si costul reparatiei in cazul defectarii unei pompe CP4 la un 2.0CR si apoi imi vei spune daca merita sau nu trecerea la CP3 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai repet. daca ai bani sa iti ei o masina .. ai si pt a schimba o pompa...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius,tu ai  văzut sau ai auzit ce ravagii face o pompa CP4 când produce span? Deci nu este vorba doar de simplul fapt ca în momentul defectari  scapi doar cu schimbatul acesteia.Problema este mult mai ampla și defecțiunile sunt multiple,vorbim de o paguba de câteva mii de euro.Deci după spusele tale ar trebui sa mă încăpățânez sa țin pe mașină un rahat de pompa și sa ștept sa se întâmple minunea,ca ulterior sa fac reparațiile costisitoare din simplul motiv ca am avut bani sa achiziționez mașina respectiva și asta însemnând ca trebuie sa baga bani cu nemiluita în ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la cati km se "duce" aceasta pompa ca eu la o masina am 240.000 si nu vad asa ceva... daca ar cadea si as da 2 mii euro... si ar tine iar 240.000 as fi super multumit credema ? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o intretinere corecta a masinii nu se duce. Mi au trecut prin mana f multe masini CBBB, CBAB, ETC, cu peste 300k km. Si nici vorba de asa ceva. Nu sunt impotriva acestei modificari. Dar de aici pana a face o isterie nationala, mi se pare ca este pur marketing gen canalele tv totalshop.

Felicitari baietilor care fac acest retrofit, dar hai sa avem puterea sa recunoastem ca o masina intretinuta corect, cu revizii ok, cu filtre amorsate cum trebuie, sunt slabe sanse sa ajunga la destinatia finala span.

Totul rezulta din saracia oamenilor sau pur si simplu din neglijenta/ neinteresul lor, de a face reviziile/reparatiile la nea Giga in colt, garajul celor tot autostiutori in repararea Daciilor 1980.

A, ca ai cumparat o masina la care nu stii sigur cum a fost intretinuta si vrei tu sa fii sigur ca va fi OK, dA, sunt deacord cu schimbatul. Dar repet, sa nu speriem aiurea lumea.

 

 

 

Modificat de Yogurd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, racingparts.ro said:

Baza defectuoasa la cp4 este aceeasi inclusiv  pe modelele mai noi. , deci nu se schimba nimic.

Ce baza tehnica ai cand afirmi asa ceva ?

Ai desfacut sau esti in posesia documentatiei tehnice a unei pompe de inalta de pe passat B8 ?

Pune un document/schema aici , sa ne dumirim si noi altfel, te ' suspectam ' de reclama ascunsa ..... si nu este frumos din partea noastra..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

04L130755E CP4 2013-2018 1.6 2.0

04L130755E.jpg

03N130755A CP4 2015-2018 2.0

03N130755A.JPG

03L130755AA CP4 2010-2018 2.0

 

 

03L130755AA.jpg

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai noua masina la care am gasit span si eroare low pressure  - A6 4G 2015 ,90 mii km reali cu unic propietar ,masina cumparata de noua din RO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in garantia extinsa ,dar masina inca merge ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea low......nu aprinde nimic in bord sa faca necesara introducerea in service si reparatie pe garantie?

Modificat de teologul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In RO ,in garantie, astfel de reperatii sunt acceptate dupa ce masina merge rau sau nu mai merge si/sau cu circul de rigoare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MariusPD  ...Ibiza 1.6tdi '13  cu 11luni de viata si 18Kkm in reprezentanta 4800euro, se chimba tot ce e atins de motorina de la rezervor ,pompe, conducte ... cu tot cu avocat a trebuit sa plateasca sa-si poata lua masina, un alt client cu Q7 3.0tdi '12 imediat dupa garantie 11000euro ...esti dispus sa platesti atat ?

...poate sunt multe masini care merg bine dar cand vad "cazute" cate una la doua trei saptamani am inteles ca mai devreme sau mai tarziu se va intampla.Cele schimbate de mine au fost toate intre 140Kkm si 200Kkm si nu toti au facut upgrade, dar am si masini in intretinere cu peste 280Kkm care inca sunt ok. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auzi..da doar reprezentantele fac asta? ?te asigur ca gasesc mecanici f buni si la masina mea nu dau mai mult de 2 mii €..plus ca ma repet..daca e sa cada si  sa ma tina macar inca 100mii.. tot sunt fericit,  cand mi am luat masina am stiut si ce costuri o sa am daca cade ceva. altfel luam "trabant" !

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot urmarit cu interes discutiile care au avut loc in ultimele saptamani si se pare ca mai toata lumea cu motoare CR ajunge sa citeasca acest topic si sa lase comentarii !

Ma intreb, oare de ce ? Le e frica ca o sa pateasca ceva cu pompa ? ? Alt motiv nu vad, pentru ca altfel nu ar mai “zabovi” pe aici.

La fel ca si alti colegi de pe forum am facut retrofit la CP3 ca sa stau linistit. Cei cu care am discutat si au fost sa vada “live” au trecut si ei la CP3 si au fost cativa .

Toate cele bune ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!