Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

On 4/18/2017 at 7:59 PM, dulmann said:

Salutari, nu vreau a face reclama, am reusit sa montez pompa Cp3, cu ceva emotii date de senzorul de metering - avea el o problema, dar prin amabilitatea lui Aurelian l-am rezolvat. Ca mentiuni se accelereaza mai usor, raspunde mai usor cand e actionata pedala. Cam atat...;)

20170418_183022.jpg

20170418_183934.jpg

20170418_183022.jpg

20170418_183934.jpg

Desigur, am inlocuit cureaua de distributie din nou si una din rolele intinzatoare, cea mai mare..!

Salut, iti mai amintesti daca merge cumva senzorul care este pe masina pe pompa cp4  sa fie pus pe pompa cp3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!

Intentionez sa fac si eu conversia la pompa cp3 la un passat b6 cbbb. Nu a facut inca span dar acea vestita rola la mine este ovala, probabil de asta uneori intra in limp mode si este mai zgomotoasa ...

Aveti idee de unde se mai pot achizitiona astfel de kituri cu/fara pomp cp3? Pe google n-am gasit mare lucru in afara de acest thread cu retrofit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia legatura cu initiatorul acestui topic @racingparts.ro. Eu tot de la el am cumparat kitul de conversie CP3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
On 31.08.2022 at 9:58, nastasedan a scris:

Salutare!

 

Am facut si eu conversia la CP3 la Passat-ul meu B6 CBAB, preventiv. Totul ok, masina merge perfect. Ca impresii, motorul porneste mai repede (aproape instant) si parca accelerarile sunt putin mai line (dar aici poate e doar placebo) :D  Nu am observat sa-mi scada consumul sau vreun sunet diferit al motorului :) 

Salut, de unde ai luat kit-ul și cât a costat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare. În jurul Bucureștiului cine face upgrade la cp3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna, este cineva cu upgrade CP3 la motor CFFB ? Cum se comporta?

 

Eu am schimbat in 2019 ,dar la mine scoate fum ca un tractor , intra in limitare si pe accelerație si pe deceleratie , are erori doar pe pompa ,prea mult sau prea puțin debit. Normal si consumul a crescut enorm , intre bord si real cam 2 litri jumate diferența .  A fost si resoftata după upgrade ,dar degeaba.

Mașina o am de noua , schimb ulei la 10-11km .Acum are 265000km ,nu am schimbat nimic la ea  ,mecanicul unde merg mi-a spus ca ar fi dat eroare daca era ceva pe injectoare ,EGR ...

Pt.mine a fost o decizie foarte proasta , bani aruncați si mi-am facut singur de lucru ...înainte mergea foarte bine ,avea un soft Revo făcut la Oradea.

Daca cunoașteți un mecanic pe zona de vest care ar putea sa mă ajute va sunt recunoscător.As merge si in tara daca as găsi pe cineva disponibil.

 

Mulțumesc anticipat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

 

Daca te ajuta, cauta postarile mele si o sa vezi  procesul de la inceput la sfarsit ( cu provocarile de rigoare).

 

Bafta.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adddx Am eu upgrade la CP3 din 2017, in prezent tot 265.000 km si nu am avut nicio problema. Masina a fost resoftata 3 ani mai tarziu, strict pentru putere, nu din cauza vreunei incompatibilitati. Problema la tine nu ține de pompă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce am pus pompa CP3 nu a mai mers cum trebuie.Intra in limitare când accelerai brusc tare și scotea fum, de asta mi-am dat seama doar la ITP , nu înțelegeam ce are ,ce s-a întâmplat ,apoi mi-am adus aminte ca am schimbat pompa fata de ultimul ITP ...Având înainte soft de la Revo cu pompa veche , am fost la Mac să-mi facă alt soft pentru CP3 , adică mă interesa sa nu mai intre in limitare si sa nu mai scoată fum .

A mers puțin fără sa intre in limitare , apoi și-a revenit , daca accelerez mai hotărât sa fac o depășire scoate o tona de fum si am șansă foarte mare sa intre in limitare , nu tot timpul dar foarte des.

Mă interesează un mecanic priceput  disponibil să-mi verifice , când le-am spus ca am alta pompa, nu e cea originala, au spus pas...Am vrut sa merg la Iași să-mi facă si mie soft fără fum , dar când a auzit de CP3 ...Încă mai încerc sa tin pompa asta si eu am vrut-o si pentru putere ,upgrade turbo, dar mi-a trecut când vad ca nu merge mașina, daca nu găsesc soluție ,o sa pun iar originală si trecem la pierderi.

 

Mulțumesc pentru orice părere!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce culoare are fumul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gri închis spre negru ,am zis ca e negru la început  , la drum lung se murdărește tot spatele ,e plin de funingine , dar parca acum îl vad mai spre gri închis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pompa este ultima ta problema.

La prima vedere DPF-ul tau nu mai exista sau este strapuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,nu pare de la pompa .

Amestecul aer/motorina nu e cel care trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil s-a dus si DPF si altele, dar eu înțeleg  ca din  cauza ca nu a mers cum trebuie pompa , daca rămâneam cu pompa originala nu aveam problema asta.Degeaba schimb DPF si nu rezolv problema care a dus la asta.Parerea mea ...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adddx in caz ca nu ai vandut pompa CP4.1 iti sugerez sa o montezi la loc. Prin ce ai facut tu am trecut si eu, iar cea mai buna solutie a fost sa revin la pompa originala. Experienta cu CP3 nu mi-a adus decat bani cheltuiti, injectoare decalibrate si un DPF distrus. Se pare ca nu merge pe toate variantele de ECU modificarea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-am tot recomandat acum cativa ani sa lasati conversiile si modificarile empirice si sa utilizati ulei 2T in motorina pastrand configuratia originala a motorului, asa cum au gandit-o inginerii de la VW-Audi. Cine m-a ascultat a avut de castigat si a ramas cu bani in buzunar si cu motor care merge si acum bine.

Eu de 15 ani folosesc aceasta procedura inclusiv la motoare Euro 6; Zero probleme !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vrei sa stii cum mie mi-a trecut glontul pe la ureche cu mizeria asta de cp4..Am hotarat sa fac conversia la cp3 total intamplator,doar sa incep sa am un pic de incredere in masina la drumuri lungi.Am facut conversia la cp3,pompa cp4 am lasta o in garaj pentru un an si ceva si cand am desfacut-o,m-am speriat,tachetul era la 90 de grade,,rola incepuse sa aiba urme de frecare pe ea.A fost totul intamplator,nu am desfacut inainte sa vad ce si cum.Si da,am folosit ulei 2T la fiecare alimentare,e posibil sa ma fi ajutat un pic,nu stiu..Ideea e ca daca mergeam in continuare cu cp4 ala cu rola de-a curmezisu',nici mama uleiului 2t nu m-ar fi scapat de dezastru..Merg cu cp3 de ceva ani si nu am absolut nici o urma de regret,din contra..Cum zicea un coleg mai sus,poate conversia nu e fezabila pe toate motoarele,dar pe cele pe care merge,e pacat sa nu o faci.Joci ruleta ruseasca cu cp4 ul,la anii si la km adunati.Nu e vorba daca o sa se strice,ci cand..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie, nu am zis ca pompele CP4 devin ¨nemuritoare¨ daca folosesti 2T . Bineinteles ca au o viata insa nu poti sa le mai pretinzi dupa 250Tkm sa nu cada. Daca insa schimbarea se facea tot cu piesa originala si noua (nu reconditionata), atunci unii dintre colegii nostri care sunt aici ar fi fost mult mai castigati cu timpul,nervii si cu banii lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Succes ! Nu poate sa ma mire asta, motorina buna, schimburi regulate de filtre de ulei si ulei + lichide si un strop de 2 T 😉

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, emanoeladrian said:

Atentie, nu am zis ca pompele CP4 devin ¨nemuritoare¨ daca folosesti 2T . Bineinteles ca au o viata insa nu poti sa le mai pretinzi dupa 250Tkm sa nu cada. Daca insa schimbarea se facea tot cu piesa originala si noua (nu reconditionata), atunci unii dintre colegii nostri care sunt aici ar fi fost mult mai castigati cu timpul,nervii si cu banii lor.

Am avut CBBB cu 370k km. Injectoarele incepusera sa faca galagie, pompa nu a avut treaba. Si pana la 370k km nu a vazut aditivi... Abia la mine a vazut aditivi si ulei 2t.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!