Jump to content

Golf 7R Lapiz Blue


Pitocu

Postare recomandată

Mai bine lasai dq250, faceai un upgrade clutch pack si era ok. Ce probleme ai cu dq500?  cu codarea pe masina?

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Bravo pentru reusita....cred ca au fost ceva batai de cap.... martorii aprinsi acum au legatura cu schimbarea cutiei  sau sunt alte probleme ( traction control poate sa fie dezactivat) .....ce probleme au fost mai exact ? La calibrarea cutiei sau la partea mecanica? 

Link către comentariu

Multumesc!

Martorii aprinsi sunt legati de modulul abs ce a fost inlocuit si nu au fost facute niste adaptari ce sunt necesare. Le rezolv saptamana viitoare.

Am avut batai de cap si la mecanica, dar cea mai nenorocita a fost eletronica/codarea.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Vesti bune!

La drumul dus-intors Targoviste-Bucuresti am economisit 40 lei, deci in cativa ani recuperez banii pe cutie! :))

Am facut un video demo ca sa se vada comsumul. De la 100 in sus este o diferenta notabila fata de consumul pe care il scoateam cu 6 trepte, ajungand cam pe la 30% economie.

 
Modificat de loghy
Depasire viteza legala
Link către comentariu

se aude si merge ca o Scania

de cand ma stiu vreau o masina care sa faca asta :wub:

mult succes in ce urmeaza si bucura-te de masina, e sssspectacol!

Modificat de mike.
Link către comentariu

@Pitocu referitor la sunetul masinii....Dude, i just jizzed my pants! 

Prea marfa! Spor la modificat!  Ti-am dat un follow pe insta. Sa vad mai bine :)) 

 

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

O recomandare, daca tot montezi Dynaudio pune si ceva insonorizant in usi , o sa se schimbe radical sunetul si o sa ai si un confort crescut la drum lung ...

Volanul e facut la CSD ? arata foarte bine!

CAT despre motor....e wow....wow wow wow.....

Link către comentariu

Imi place mult in ce directie se indreapta masina. O singura curiozitate am, poti estima investitia la sfarsitul listei de mai sus? :D 

Link către comentariu
B.o.g.d.a.n

Salut, unde ai facut volanul si cat te-a costat?

Link către comentariu

la banii aia iei APRacing care sunt 5 clase superioare..

Link către comentariu

O sa pun si ceva insonorizant. Nu mult, cateva fasii pentru a rigidiza putin peretii.

Da, volanul este facut la CSD.

5000 euro pentru niste frane mi se pare SF. Nu merg cu ea pe circuit, nu vad la ce mi-ar trebui.

Scuze ca raspund greu, dar pare ca timpul de din ce in ce mai putin :(

Link către comentariu

Chiar te rog sa ne tii la curent cu Dynaudio. Eu sunt foarte nemulțumit de sunetul din mașina actuală (passat2010) fața de mașina anterioară (A4 2002). Ambele cu audio standard. Și am așa un feeling că nu difuzoarele sunt de vină. Altfel se auzea portiera de audi când o închideam și altfel sună la Passat (cam ca la Logan)

Audi știu sigur că avea un fel de smoală tare pe interiorul tablei. Passat nu știu că n-am avut motive până în prezent sa umblu acolo

Link către comentariu

Nu poti compara audi cu vw la capitolul asta (una din principala diferenta intre masini - antifonarea si insonorizarea).

O insonorizare calitativa face o diferenta enorma.

Cat despre sistemul Dynaudio, ganditi-va ca sistemul ala a fost facut si gandit special pentru habitaclul masinii, volumul, elementele si tot ce se poate din masina, astfel incat sa redea perfect muzica, calitativ.

Cu ceva aftermarket ar fi extrem de greu sa ajungi la calitatea Dynaudio (desiguri, bubuieli si zgomot .. oricine poate avea)

Si eu am facut retrofit de la sistemul  "sound system vw"  (nu stock, aveam deja statie etc)  la Dynaudio, si nu se compara deloc... genul de sistem care la melodiile bune (calitate CD / FLAC)  la 100% volum se aude impecabil.

 

Link către comentariu

Cu mentiunea ca Dynaudio se codeaza pt fiecare model de masina, deci da, teoretic e gandit/calculat/setat pt habitaclul respectiv.

G7 este mult mai bine antifonat fata de G5/G6. Stiu pt ca mi-am desfacut fata de usa. Nu stiu daca este asa si la modul standard (fara Dynaudio)

Link către comentariu

Vedem ce o sa fie.

Pana una-alta, am finalizat pozitioanarea turbinei si ne apucam de serpi, downpipe, admisie si motor :wub:

 

IMG_9453.JPG

IMG_9454.JPG

Link către comentariu

Aaaaam înțeles..... Tu cauți muzica sub capotă:)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!