Jump to content

Import masini Germania


GicuP
 Share

Postare recomandată

Ce vrei tu se numeste "Audi Gebrauchtwagen Plus" - le vei gasi marcate asa in anunturile de pe mobile.de. Sunt - evident, masinile mai scumpe, nu cele ieftine :P (sic)

La BMW se numeste "Premium Selection" si se poate aduce de catre dealerii din Ro. Conditiile sunt:

1- Masina obligatoriu prin programul "BMW Premium Selection", deci nu de la PF sau orice alt dealer. Masinile sunt inspectate, au certificarea provenientei, rulaj si garantie

2- Dealerul din Ro isi pune 5% peste pretul masinii din Germania. Calculul il faci asa: Pretul din Germania fara TVA, adaugi 5% si asta e valoarea de intrare in leasing a masinii ijn Ro, fara TVA. Suplimentar, mai platesti 1,000Eur transportul si asigurarea masinii. Nu o aduci tu, o aduce dealerul, vine pe platforma masina.

3- In principiu, cel putin la Porsche Leasing - eu cu ei lucrez - poti face leasing pe masina pana cand implineste 7 ani. Daca vrei o masina de 4 ani, mai poti face leasing doar pe inca 3 ani, pana ajunge sa faca 7 ani.

Poti aduce si Audi, cam in aceleasi conditii mentionate mai sus. Incearca sa discuti cu Avia sau Brady

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru info, f util. :) Eu citisem pe forumul BMW ca doar ar cere 1000 de euro pentru transport. 

Si in legatura cu garantia? Se ofera prelungire de garantie (contra-cost) de catre dealerii din Romania? Asta pentru ca nu sunt sigur ca respectiva garantie pe care o ofera Audi prin programul de SH certificat se mai aplica atunci cand scoti masina din Germania. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia e in felul urmator: daca masina are expirata garantia de fabrica, se mai aplica garantia oferita de BMW Premium Selection sau Audi GebrauchtwagenPlus. Din cate citisem la Audi, poti plati un extra charge ca sa ai garantie de second extinsa, in functie de cat platesti sunt niste praguri.

Ce ti-am spus ref la BMW sunt info de la Bavaria cu finantare de leasing prin BMW Financial Services

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut un A6 automat pe la 25k, diesel motor mic (140), pana la 50k rulaj,  interesant la banii astia in combinatie cu calitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A6 la 25k cu 50k rulaj cu AudiGebrauchtwagenPlus si unfallfrei ? Din ce an ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer la o masina deja de 3-4 ani vechime cred ca poti obtine cel mult inca 1 an de garantie... Si la Audi Gebrauchtwagen :plus spun ca garantie maxima ajunge la 5 ani, dar in anumite condutii, care nu stiu care sunt :) Au si ei textele cu steluta *.

La Mini, prin programul Mini Next (echivalent cu BMW Premium Selection) ofereau 1 an garantie, la o masina de 1 an vechime (garantia de producator era de 2 ani fara limita de km - deci practic, tot aia era, doar aveai certitudinea ca masina e ok, si cu revizia facuta)

Masinile rulate de 3-4 ani la care te uiti, cati km au? 

Legat de unfallfrei, unele sunt repaired damaged, dar ele au avut doar bara/capota/far, nimic grav. Trebuie cercetat, dar nu e de speriat.

Daca iei de la un dealer serios e ok, sa ai grija sa nu nimeresti modele aduse din SUA, care acolo au fost "salvage" aka daune totale. E un dealer pe mobile cu o gramada de S4/S5 cu km foarte putini si preturi bune, aduse din SUA, cu bordul frumos schimbat in KMH :)

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat acum ceva vreme masina din reprezenta vw din germania. Cu un an garantie.

am venit cu masina in Ro, la 3 luni am avut o problema cu ea. Am fugitbla reprezentanta, normal, cand colo ce sa vezi: nu domne nu ai nici o garantie. Sun in Ger la repre: cei de acolo ca am garantie, sa verifice in sistem. Dupa o sapta de scandal cu cei din ro care nu au recunoscut ca am garantie (se facea ca verifica ceva dar nici nu ma lasa sa vad ce ii arata defapt) neamtul a spus sa repar masina cu banii mei, sa ii trimit facturile si un iban si imi vireaza banii.

SI ASA S-a intamplat!!!

asa ca atentie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele la care ma uit au in jur 50-60k km. As vrea macar inca un an de garantie. E vorba totusi de modele unde o eventuala problema la motor m-ar usca de bani... O sa intreb direct si la un dealer din Ro, sa vad ce si cum. 

@iobau998: Masina mai avea ceva garantie de fabrica, sau acel an a venit exclusiv din Gebrauchtwagen Plus? Daca respectivul an se ofera chiar si pentru masinile rulate in Ro (desi ei in conditii spun ca este doar pentru deplasari temporare in afara Germaniei), atunci e excelent. Chiar si in cazul in care trebuie sa platesti din buzunar si pe urma iti deconteaza ei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact ce fel de garantie era. Neamtul cand am plecat de la el mi-a zis ca am 1 an. Nu am intrebat cum se numeste.

iar in ro mi-a zis ca ei nu o vad in sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alex_88: Nu vreau sa te desumflu, dar si la 60k rulaj pot sa apara probleme. Nu e obligatoriu sa apara, dar e posibil. De asta e bine sa buget pentru "neprevazute" , sa nu mergi pe "all in" cu masina

Daca inteleg bine vrei ceva de 3-4 ani in 25k, cu 50k rulaj ? Daca vrei 5er sau A6, slabe sanse sa gasesti un diesel in banii aia cu un rulaj atat de mic. Mai ales daca vrei o masina "curata". Pentru clasa medie, daca vrei sa fie "cu de toate" si rulaj mic si provenienta si garantie, eu zic sa te uiti la un buget de 30k. Gandeste-te ca noua masina a fost 50-60-70k in Germania, depinde ce are pe ea.

In 25k Eur poti gasi o benzina de aprox 200 cai pe un 3er sau A4 B8, masini de 3 ani, mediu spre bine echipate.

Mai trebuie sa pui adusul si asigurarea.

Daca tot vrei diesel, de ce nu te uiti pe Weltauto ? Eu am luat de la ei, am primit garantie si am si folosit-o, a fost chiar ok experienta. Plus ca am dat-o la buy back dupa 1 an si 30k rulati de mine, iar pierderea mea a fost de 5-700Eur, ca sa-ti faci o idee.

Daca tot mergi pe ideea cu Germania, niciodata nu te uita la masinile ieftine si la anunturile la care e precizat ca "textul si imaginile sunt sub rezerva greselilor de tastare/upload", caci vei fi dezamagit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR: M-ai incurcat cu vecinu' de topic, cel care vrea diesel pana in 25k :)

Ca sa nu mai ma invart in jurul degetului, eu ma uit la S5 si RS5 (de la Audi), respectiv 435 de la BMW. Doar benzina, merg maxim 12k km pe an. Stiu ca modelele non-M si non-RS au costuri rezonabile in caz ca pica ceva, dar as vrea garantie pentru acel RS, am citit ca pe RS4 au mai picat motoare (stiu ca nu e acelasi) si parca nu as vrea sa ma expun din prima unui astfel de risc. Plus ca, daca nu e deloc garantie, se pierde un mare avantaj pentru a cumpara o masina mai scumpa prin Gebrauchtwagen :plus. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, 75NOR said:

A6 la 25k cu 50k rulaj cu AudiGebrauchtwagenPlus si unfallfrei ? Din ce an ?  

04/2014, cred ca era fara accident

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te uiti la RS5, aka 4.200 cmc si motorul ala destul de lesinat in viata reala? Nu prea scot peste 380 cai pe dyno, destul de departe de cati sunt declarati :(

Iarasi, legat de S5/S4 e plin de variante aduse din State, cu salvage title, deci nu e ok. Pentru ce vrei tu cred ca bugetul minim e de aprox 40K.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Welt in Germania e altceva decat Welt in RO ? Fiindca astia locali nu au deloc reputatie buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E acelasi concept.

Doar ca unii din cei de la noi fac mizerii si au terfelit cam tot ce inseamna Welt la noi.

Eu am avut o experienta foarte ok cu ei. Am apelat la Avia Pantelimon. Totul a fost asa cum a fost discutat. Garantia a fost reala si m-am folosit de ea. Am facut si trade-in. Per total, pentru mine a fost o experienta pozitiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Bebeee said:

Te uiti la RS5, aka 4.200 cmc si motorul ala destul de lesinat in viata reala? Nu prea scot peste 380 cai pe dyno, destul de departe de cati sunt declarati :(

Iarasi, legat de S5/S4 e plin de variante aduse din State, cu salvage title, deci nu e ok. Pentru ce vrei tu cred ca bugetul minim e de aprox 40K.

 

Eu am vazut in jur de 420CP, ceea ce e putin, intr-adevar, dar absolut suficient pentru o utilizare normala. Problema e ca eu nu prea am gasit alternative. M3-ul vechi, desi superior dpdv dinamic, nu prea e masina de mers zilnic la vremea din Romania, iar interiorul este complet invechit. Noul M3 este prea scump si este un motor l6, sunetul este introdus artificial in cabina prin difuzoare, nu-i ok. RS5-ul e o masina cu dinamica de exceptie, interior de calitate, sunet....V8. Nu sunt multe alternative cand incepi sa sapi mai adanc, din pacate... Sau poate nu le-am gasit eu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V8-ul de 420cai de pe "vechiul" RS4 era considerat de Clarkson unul din cele mai bune motoare facute. Daca am ajuns sa spunem ca sunt putini 420 cai... :banghead:

Alternativa? S5-ul de 3.0TFSI de 333 cai. Dar daca am ajuns la concluzia ca 420 sunt prea putini, atunci 333 sunt chiar "submotorizati" :(

In ceea ce priveste noul M3 - nu-i ok ? Eu m-am dat pe Adancata cu el si mi s-a parut masina ideala. Poti lejer sa o folosesti zilnic, e suficient sa o lasi pe confort.

Cine-si cumpara M3 nu si-l cumpara pentru interior, ci pentru ce reprezinta un M3. 

Un E30 impecabil sare de 50-60k Eur, iar pe un M3 E30 Edition cu sub 10k rulaj se cer 300 000Eur. Asa invechit cum e, pentru ca masina aia inseamna mai mult decat niste plastice. 

Centii mei de diselist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la ceea ce spunea @Bebeee, ca sunt mai putini decat ce spune producatorul. Caii sunt absolut suficienti, evident, eventual te poti plange ca nu sunt f 'prietenosi' prin faptul ca nu este f multa putere disponibila la turatii mai joase, dar asta tine de gusturi.

Noul M3 e misto, dar ti-am zis care e treaba cu sunetul. Oricat de mult ne-am uita pe timpi si cum se dueleaza pe diferite circuite cu alte masini echivalente, pentru cateva zecimi de secunda, experienta utilizatorului de rand este marcata de niste senzatii subiective, iar sunetul e una dintre cele mai importante componente, cel putin pentru mine. Mai e si pretul, evident, cel mai ieftin M3 F80 SH este >60k lejer. 

Perfect de acord cu ce reprezinta aceste masini, dar ele sunt totusi un compromis. Nimeni nu isi cumpara o masina de 1.8t exclusiv pentru sportivitate. Asa ca, printre compromisurile astea, unul dintre ele este interiorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma refeream si eu, ca nu fac puterea declarata, nu ca 400 cai nu sunt suficienti. 

Eu as alege cu ochi inchisi 3.0T sau 3.0 compresor in loc de 4.2 aspirat.. cu un simplu soft depasesti performantele RS-ului.. Si stoc sunt mai placute in utilizare.

Si mai e si diferenta de impozit, 500 euro la 3000 cmc si aproape 1500 euro la 4.2. De banii astia platesti Casco 6 luni sau ii pastrezi pt reparatii/imbunatatiri :-)

M-am dat cu M3 F80 si zgomotul facut si in exterior e wow, mai ales la schimbari de treapta.. mi s-a parut mult mai hardcore pt daily drive ca un S5.. 

M3 tine bine pretul, am gasit M4-uri mai ieftine..

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca v-ati lamurit problemele, nu mai aveti ce discuta on-topic si ati deviat!

Topic closed.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!