Jump to content

Injectoare 2.0 TDI CR


Dolfin
 Share

Postare recomandată

valorile par ok, trebuie cautat mai departe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai idee ce sa sap mai departe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De ceva timp din zona motorului se aude un tacanit destul de tare iar pe vcds imi apare pe un injector +1.4x iar pe celelalte cu -  .

Acel tacanit poate fi de la injectoare? De asemenea la plecarea de pe loc parca nu are putere daca nu accelerezi. Imi poate spune cineva ce se poate face in acest caz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am avut acum o luna un nor de fum alb in spatele masinii in accelerare, cred ca isi facea si regenerarea in acea plimbare.

Dupa am sesizat un tacanit de injector in sarcina in treptele 1-3 pe la 1400-2000 rpm; valorile si cilindrul 2 era la +1.2 iar cilindrul 4 era -1.2

Am facut o curatare a injectoarelor cu diesel purge iar valorile au coborat, toate injectoarele sunt pana la +/- 0.5

Totusi mai aud acel tacanit (mai putin pronuntat) in aceeasi plaja de turatie, mai ales in sarcina cand urc o panta.

Tinand cont ca valorile de compensare/ajustare sunt pana in 0.5 ar putea fi de la injectoare ceva?

merita sa le demontez si sa le testez/curat/recalibrez pe banc profesional sau sa mai fac alte teste mai intai?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele nu tacane . Tacanitul poate fi de la culbutori . Ulei castrol ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am exprimat eu gresit, e ca un rontait care are intensitate similara cu turatia in aprox plaja 1400-2000, mai ales in sarcina.

Zgomot de culbutori am doar cand e motorul rece pentru maxim cateva minute, nu seamana cu cel de acum.

Ulei am LiquiMoly TopTec conform normei.

Modificat de Robert Sof
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa Log in mers la injectoare

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, fac asta maine, in afara de valorile de adaptare sa mai urmaresc si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am facut si eu un log, dar nu stiu cat e de ok pentru ca e prima data cand fac asa ceva. Imi puteti spune daca sunt ok valorile?

LOG-01-IDE00365_&3.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Am facut 3 loguri, din ce inteleg eu, in turatii nu apar diferente mari dar la ralanti injectorul 2 are pana la +1.2 iar injectorul 4 a compensat pana la -1.7

  IDE00021   Engine speed 788 /min
  IDE00025   Coolant temperature 87 °C
  IDE00075   Vehicle speed 0 km/h
  IDE00201   High fuel pressure: specified value 326600 hPa
  IDE00357   Fuel temperature 44.4 °C
  IDE00365   Injection amount deviation cylinder 1 0.27 mg/stroke
  IDE00366   Injection amount deviation cylinder 2 0.68 mg/stroke
  IDE00367   Injection amount deviation cylinder 3 0.53 mg/stroke
  IDE00368   Injection amount deviation cylinder 4 -1.41 mg/stroke

Pe ultimul log apar valorile cele mai mari.

merita sa le demontez si sa le curat/calibrez ?

Multumesc.

LOG-01-IDE00021_&8.csv

LOG-01-IDE00021_&9.csv

LOG-01-IDE00021_&10.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/2/2017 at 2:53 PM, geo000 said:

Domeniul normalitatii la injectoarele CR este intre +2 si -2...,tot ce e in afara domeniului e cu problema. Ideal e ca aceste corectii sa fie cit mai lipite de 0...

aici te contrazic: valorile ideale, - relanti - sunt -+0.5, valori bune +-1.1, si ce e peste e cu problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform ODIS valorile acceptate pentru injectoarele de CR sunt -3 si +3 mg/stroke.

Am vazut si eu de curand asta si nu mi-a venit sa cred.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam sa le demontez si sa le verific pt ca la ralanti a ajuns si la - 1.72 iar in mers la aprox 1300 rpm ajunge la +1.4.

Daca tolerantele sunt asa mari, merita? 

De asemenea poate fi valoarea de 1.72 la ralanti inregistrata in momentul in care plec de pe lic, tinand cont ca am dsg. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am un log cu injectoarele la un touran 2011 cfhc dsg, am facut acest log pentru ca am o problema si vreau sa stiu daca e de la injectoare (testul e facut stand pe loc afara 22 grade pornit masina la relantiu si apoi apasat pedala si turata pana la plafonare in neutru)

Mai exact la prima pornire indiferent de temperatura de afara daca apas un pic pedala mai tare de acceleratie undeva pe la 2000 ture incepe sa se auda un cloncanit (gen sunetul de la testul de injectoare din odis cand o tot tureaza  ) iar acest sunet dispare dupa cativa km 10-12km , dupa nu se mai aude nimic iar masina merge perfect pana in ziua urmatoare cand incepe iarasi sa se auda .Am incercat sa filmez si saa prind sunetul ce se aude doar in sarcina , daca turez masina pe loc nu se aude nimic.

 

https://youtu.be/K8ap3_wtPHk

 

Tin sa mentionez ca am inlocuit furtunasele de la n75 + inlocuit n75  si lafel face

Nu am erori pe motor

Multumesc

p.s : am mai avut o postare legata de problema mea dar a fost stearsa . iar solutia colegului EExcalade a fost sa fac un log .

Log-IS71SKY-WVGZZZ1TZBW098245-206178 PRIMA PORNIRE.txt

Log-IS71SJY-WVGZZZ1TZBW098245-206197 LA CALD.txt

log 1 la rece.CSV

log 2 la cald.CSV

Modificat de alynul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apesi Log si mergi cu masina in diferite plaje de turatii nu doar 23-24 secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 7/3/2018 at 10:33 PM, Robert Sof said:

M-am exprimat eu gresit, e ca un rontait care are intensitate similara cu turatia in aprox plaja 1400-2000, mai ales in sarcina.

Zgomot de culbutori am doar cand e motorul rece pentru maxim cateva minute, nu seamana cu cel de acum.

Ulei am LiquiMoly TopTec conform normei.

Daca seamana cu o bataie metalica, de la injector/injectoare vine. Fa urmatorul test: tragi frana de mana, treapta 1 si ridici usor ambreiajul. Ar trebui sa se auda bataia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am dat jos injectoarele si le-am dus la verificat/ curatat. Sunt in parametri dar am aflat ca modelul pe care il am eu (939) nu pot fi reparate pt ca nu se gasesc piese pt ele.

Dupa montare am facut un drum de ~10 km, accelerata bine, test sa verific tot, motorul suna mai bine in schimb valorile la ralanti erau cam la fel, unul ajunge la -1.4.

De atunci nu am mai auzit zgomotul, inainte puneam motorina premium omv , acum pun normala, am inteles ca asta are mai putini aditivi, este mai putin uscata si lubrefiaza mai bine. Inainte cea premium avea 0% biodiesel, acum ambele au la fel, doar mai mult aditiv.

Nu am mai avut ocazia sa mai fac o diagnoza sau log, cand o voi avea la dispozitie, voi posta datele actuale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel cu minus, compenseaza - deci, nu acesta este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul 4 ajungea intermitent pana la -1.4 iar celelalte 3 aveau + intre 0.3 si 0.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 7/3/2018 at 10:28 PM, EEXCALADE said:

Injectoarele nu tacane . Tacanitul poate fi de la culbutori . Ulei castrol ?

Ce ulei de motor recomanzi la un Audi a4 B8 din 2009 100 KW? 

Acum am castrol. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Rog o parere despre valorile injectoarelor la masina din semnatura (VW Passat 2012, 2.0 TDI CR 170 CP, motor CFGB).

Citirea este facuta la o temperatura a lichidului de racire de maxim 40 grade C.

Multumesc frumos!

20181217_212832.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Log La 2 min dupa pornire.

Problema - pornire in 3 la rece timp de 3-4 secunde alaturi de un tacanit accentuat

Nu se manifesta tot timpul.

B1E5E607-9B1F-482D-A369-B71602D24EEB.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!