Jump to content

Injectoare 2.0 TDI CR


Dolfin
 Share

Postare recomandată

Nu exista un alt topic cu o discutie despre injectoarele de 2.0 TDI CR.

Care sunt valorile limita pentru corectii injectoare la 2.0 TDI CR?

Ex., motor CFFB, la relanti sunt corectiile de mai jos, dar la 2.000rot si mai sus injectorul 1 sta fix la +1mg/stroke.

Acesta este un comportament contrar, cred, unui motor normal, unde valorile de corectie tind si sunt 0 la turatii mari.

Se stiu injectoarele de 2.0 TDI CR ca fiind cu probleme? Exista vreo kulanta?

CFFB.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu și la CR. Am avut Peugeot HDI cu corecții diferite și care nu se duceau la 0 nici în turatie mare, mașina se comporta OK ca și consum și putere, motorul suna rotund așa ca după ce am ajuns la concluzia ca e normal, m-am mulțumit sa verific din cind în cind corecțiile și erau stabile în timp așa ca după 1-2 ani am renunțat sa mă mai leg de ele fără motiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o vreme am urmarit si eu corectiile injectoarelor mele si am vazut ca astea CR au un comportament diferit de cele pd.

adica; valoarea in ralanti nu difera cu mult fata de valoarea in turatie in schimb, difera valoarea la diferite temperaturi ale motorului.

adica la rece, cand abia pornesti motorul, corectiile sunt mai mari iar la iar cand se incalzeste peste 70 gr. corectiile se apropie mai mult spre 0.

insa daca ridic in turatii, nu difera mult valorile corectiilor fata de ralanti.

 la mine variaza destul de mult adica: 

daca acum am un inj. cu + 0.5 celelalte sunt cu minus toate trei si.l compenseaza pe ala cu +.

nu tot timpul acelasi injector este cu + 0.5 .... de exemplu

am avut si valori de +1.2 la un moment dat, la temperaturi de 30 gr ale motorului.

uneori pe acelasi injector alteori, alterna pe alte injectoare.

ce sa zic, masina merge bine, consuma bine asa ca ..... o las in pace.

probabil ca astea cr au alt regim de functionare .... zic si eu ! :)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect e ca verifici cu motorul la 90 de grade în rest e nerelevant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am pus si eu VCDS-ul ieri pe masina si am vazut valorile din poza atasata. Injectorul 2 si 3 au aceeasi valoare indiferent de turatie, 1 si 4 variau putin. 

Sunt normle valorile?

injectoare.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de feedback Florin. Ce bine era la PD.. aveai measuiring values simple, valori de referinta etc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua detin un Passat B6 2010 2.0 110cp. 

Valorile injectoarelor la.relanti sunt :received_1337255863011332.jpeg

Sunt corecte?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la rece ? sau la cald ,,,,,,

daca e la rece, sunt ok, daca sunt cu apa la 90 ,,,,,, valorile pe cil 2 si mai ales pe 3, sunt cam maricele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre ce masina este vorba ? cea din semnatura ?

pe cilindrul 3 e cam mare deviatia... si 2 - dar acesta nu are asa mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domeniul normalitatii la injectoarele CR este intre +2 si -2...,tot ce e in afara domeniului e cu problema. Ideal e ca aceste corectii sa fie cit mai lipite de 0...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!!!Masina este un vw golf 2011 motor cffb.Ar trebui sa repar ceva?Valorile sunt cu motorul la 90 de grade.

 

Modificat de ovidiu1982
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica injectoarele pe un banc...porneste bine,consuma mai mult,merge rotund motorul?

Verifica si DPF posibil sa se incarce mai repede cu aceste valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pornit porneste la sfert,consumul e ok,trage f.bine pana la 190-200,motorul nu intrerupe doar ca tipsurile la toba sunt mereu innegrite.Ulei nu consuma deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt inegrite este clar ca nu prea e ok ,fumul este de la motorina....DPF se incarca f des cu particule,verifica cat de des face regenerare,si cat mai duce....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,multumesc!!Merg asa de aproape 2 ani si nu am avut nicio problema sau bec aprins in bord.In oras nu prea circul cu ea,mai mult in afara unde vede des 4000 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 12/29/2016 at 17:44, cretzu194 a scris:

Buna ziua detin un Passat B6 2010 2.0 110cp. 

Valorile injectoarelor la.relanti sunt :received_1337255863011332.jpeg

Sunt corecte?

 

Dupa ce am verificat injectoarele, si mi-ati spus ca sunt ok, la 2 saptamani s-au dus ( adica a facut span pompa de inalta si aia fost ). Am schimbat injectoarele doar ca acum sunt alte valori.

Sunt corecte ?

Multumesc!

17028676_1423283377741913_530973078_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile Injectoarelor se schimba mereu in functie de temperatura motorului.

Regula nr 1 pt a verifica Injectoarele este urmatoarea: Valorile trebuie sa-ti de mereu 0, daca e mai putin sau mai mult unul din Ijectoare nu-si face treaba.

la tine: 0,52+0.02-0,47-0,14= -0,07 mg/H este O.K   exemplul la prima poza 0,05-0,05-0,05-0,02= -0,07 mg/H

 

....ce ai mai schimbat inafara de pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o valoare cu -, nu inseamna un injector/cilindru cu probleme

o valoare mare cu +... de la 1.x in sus... inseamna ca avem ceva probleme, pe acel cilindru.

Dupa ce am verificat injectoarele, si mi-ati spus ca sunt ok, la 2 saptamani s-au dus ( adica a facut span pompa de inalta si aia fost ). Am schimbat injectoarele doar ca acum sunt alte valori.

 Valorile compensatiilor nu pot determina/ghicii cand o sa faca span in instalatie - poti avea valori perfecte, sa mergi 10km si sa ramai in drum.

Pentru a verifica acest lucru, trebuie sa demontezi regulatorul la 2.0cr sau sa verifici daca ai span in filtru - cam asa poti determina daca ai probleme cu spanul in instalatie - sunt convins ca daca se verifica acest lucru, se constata ca tu ai span in filtru....deci se putea remedia, pana sa iti ramana in drum (daca asta s-a intamplat)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, cocosound a scris:

Valorile Injectoarelor se schimba mereu in functie de temperatura motorului.

Regula nr 1 pt a verifica Injectoarele este urmatoarea: Valorile trebuie sa-ti de mereu 0, daca e mai putin sau mai mult unul din Ijectoare nu-si face treaba.

la tine: 0,52+0.02-0,47-0,14= -0,07 mg/H este O.K   exemplul la prima poza 0,05-0,05-0,05-0,02= -0,07 mg/H

 

....ce ai mai schimbat inafara de pompa?

Pai am schimbat pompa, injectoare, regulator de pe rampa, pompa de langa pompa de inalta, pompa din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce cauza ai facut span in instalatie? :(

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Poate ma ajuta cineva...dupa ce am constatat ca injectorul 2 are valori de 1.2 - 1.3, acum se aude si un tacanit la acest injector. Are cineva vreo idee? Sau imi recomanda cineva un service bun unde ar putea sa ii constate problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!