Jump to content

Golf GTE - Discutii generale


mottanu
 Share

Postare recomandată

Pe volan sunt butoanele de ACC, pe maneta ai Lane Assist si langa schimbatoru este butonul pentru sunetul de motor. Nu face vruuum dar face un zgomot care te ajuta sa-ti faci simtita prezenta cand rulezi full-electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@serv_electronics butonul indicat de tine face zgomot in afara atunci cand e pe modul electric, cam cum ai spus tu:) . Din 2017/2018 au fost obligati sa puna pe masinile electrice astfel de feature sa nu dai peste pietoni, sau mai bine spus sa nu dea ei peste tine. Desi a mea e din 2017 si ma asteptam sa am si la ea, nu am primit-o cu asa ceva. 

Legat de maneta/butoane volan:

- maneta doar activeaza anumite optiuni (e un butonas si pe maneta, in stanga). Pe maneta mai e optiunea sa activezi faza lunga automata si sa faci traditionalul flash, 

- butoanele de pe volan seteaza distanta dintre tine si masina din fata, mareste/scade viteza de ACC. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serv_electronics

Ok, multumesc pentru explicatii si timpul acordat.

In concluzie inclin spre passat, pentru ca este mai spatios si intentionez sa il tin macar 5 ani (sa devina o masina de familie intre timp); iar despre golf tot aud ca este ceva mai zgomotos (in interior). Parca mi-ar placea mai silent.. deh.. imbatranesc..

Bateriile sper sa nu se degradeze prea repede sa ma pot bucura de un range decent macar 4 ani.

O sa caut sa fac un test drive macar cu una din cele 2 masini. Mi-ar fi placut sa inchiriez una, sa "ma dau" cu ea cateva zile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, astazi am intrat si eu in randul fericitilor posesori de GTE :) . O mica problema la mine, masina nu are niciunul din cablurile de incarcare. Stie careva care este codul de piesa al acelor cabluri originale si eventual o sugestie de unde as putea sa le achizitionez? O prima cautare pe google nu prea mi-a fost de ajutor. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, Am reusit sa aflu informatiile pe care le solicitasem mai sus si am zis sa le postez aici poate mai sunt necesare cuiva, vreodata:

1. Cablu PLUG IN alimentare prize 220V – 2951.20 RON - 12E971675BS

2. Cablu PLUG IN alimentare statie – 1157.87 RON - 12E971675AB

Datele de mai sus sunt obtinute de la mai multi dealeri autorizati VW si sunt valabile la data la care fac postarea.

Acum, mi-ar fi de ajutor sa stiu daca foloseste cineva cabluri aftermarket si daca mi se poate recomanda ceva.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Intentionez sa imi cumpar un GTE SH dar am observat ca au destul de multi km cele care sunt la vanzare, totodata stiu ca VW ofera 8 ani garantie la baterii, ceea ce ma face sa cred ca sunt destul de fiabile.

Poate ne impartasiti din experientele cu ale voastre, cum s-au mentinut sau degradat bateriile dupa 100 000 km si dupa 200 000 km si daca a fost cineva nevoit sa le schimbe/repare etc.

 

Multumesc,

Iulian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am luat un Passat, acum 1 an si jumatate, cu 16k km. Acum am 65k si sunt multumit de el, e mai dureros cand vine vorba de reviziile mari (la fiecare 60k se schimba si uleiul DSG) dar uiti de bani cand "te dai"cu el.

Cateva sfaturi din partea mea:

1. Daca n-ai unde sa o incarci acasa sau cel putin la servici, nu merita.

2. Daca vrei sa te tina bateria multi ani incearca sa o exploatezi intre 20-80% incarcare. Si mai ales trebuie evitat sa o aduci la 0KM pe electric.

3. Daca vrei sa o incarci full, e recomandat sa nu o lasi asa multe zile. Cand bateria este plina nu mai poti recupera energia la franare.

4. Ia-ti cat mai multe optiuni daca poti :). (incalzirea in scaune ajuta iarna cand eficienta bateriei scade si vrei sa mergi mai multi km)  

5. Documenteaza-te bine despre modele si vezi reviziile sa fie in reprezentanta facute altfel nu cred ca ai garantie la baterii. Exista si un sigiliu pe vasul de expansiune al lichidului de racire pentru sistemul electric care daca este deteriorat sau lipseste, adio garantie baterii. 

6. Consum electric: 22kw/100km iarna clima pornita si 17 kw/100km clima oprita dar incalzire in scaun. Ca idee: cel mai mic consum electric scos 15 kw (vara, clima off) Evident iti bati joc de tine daca mergi cu clima oprita :)

Consum benzina (drum Olanda-Bucuresti) benzina 98: aprox 7l/100km (fara incarcari electrice) cu viteza medie @110 km/h. Cu benzina mai ieftina creste consumul din ce-am experimentat eu, cam la 7.4.

 

PS: din auzite, au fost probleme cu unele cutii DSG si unele baterii (la golf mai ales) care au fost schimbate in garantie pentru ca se infiltra apa in ele.

Suspensia fata este cam zgomotoasa, uneori scartaie niste bucse pe fata dar se rezolva cu vaselina cuprata.

 

 

Modificat de Florin1up
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Imi doresc in curand sa achizitionez un Golf GTE second hand cu maxim 150mii km, minim 2016.

Am citit tot topicul sunt deja 2-3 colegi pe aici care detin modelul din 2017 parca. 

Cum s-au comportat masinile in 2 ani? Sunteți mulțumiti de ele? Regretati alegerea GTE? Daca ati mai face-o o data, la ce ati fi mai atenti sau ce optiuni le considerati super necesare sau inutile pt un GTE? 

Mulțumesc 

Modificat de AlexJFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut

Am cumparat un golf gte sh si vreau să-i schimb uleiul si filtrele

Din cate am vazut pe capac la motor scrie castrol si pe unde am citit este vb de 0w30 sau 0w40.

Imi puteti da  sfat va rog care ar fi cea mai buna optiune de ulei 

Ms

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Detin si eu Pasat GTE. Oeri am schimbat uleiul la reprezentanta si au bagat ulei 5w40, 502 00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, @Mistervova stai linistit accel motor de 1.4i functioneaza foarte bine si cu 5w40 

ulei.PNG

Modificat de AndreiZi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
On 18.12.2017 at 23:43, Chino a scris:

In jur de 5-7 km

Salut, am o rugamite la tine, am si eu un golf 7 gte 204 cp si are un cosum destul de mare. Crezi ca ma poti ajuta cu niste sfaturi,multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florin tipa posibil foarte putini dintre voi stiu ca masinile plugin-hybrid sunt una din cele mai mari pacaleli din secolul asta... referitor la consumul masinii tale este perfect normal sa consume urban intre 7-14l/100km in functie de trafic ; ac on/off si talpa... foarte multi din europa renunta la ele pentru ca au taxe de exploatare foarte mari.

inca din 2017 aveti acest articol :https://www.fleetnews.co.uk/news/fleet-industry-news/2017/09/20/plug-in-hybrid-vehicles-among-the-highest-polluting-company-cars

 

Acum 2 luni nemti au descoperit (nu dau nume, aveti google) companii renumite cu masini plugin-hybrid depasind de 12ori normele de poluare ''certificate'' pentru Europa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serios???
 

Eu dețin un Passat GTE de 1 an de zile și chiar am consumuri foarte mici, nu am avut niciodată așa consumuri mici nici pe diesel. 

În acel articol se spune ca daca nu-l încarci ai emisii mari în oraș, teorie cu care sunt parțial de acord. 

Am consumuri între 4.5 și 6.5, asta la drumurile lungi, pe oraș la drumurile scurte pana în 35 de km nici nu pornește termicul.

Uite cate-va poze din aplicație:

https://photos.app.goo.gl/p5mHuXPmEbGUgMPS6

https://photos.app.goo.gl/g4dWA4bfjBT5ikXg8

https://photos.app.goo.gl/bfBqobqsHR5VCNVg8

https://photos.app.goo.gl/guJKLnB7vtAYtzDT6

https://photos.app.goo.gl/cuHSieLMFS2q7mqNA

 

Articolul este unul generalist si poate se refera la alte mașini hibride (nefiind specificate mașinile) și față de ce se discută pe aici.

De exemplu, un producător de mașini, nu dau nume, a instalat un motor termic care face doar încărcarea bateriei, fără a avea treaba cu tracțiunea.

Modificat de ady.red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă mergi în modul GTE o să vezi ca este diferit de celelalte, iar cu aderența așa este, depinde acum și ce jante/cauciucuri este încălțată, mai ales acum iarna.

În modul GTE, dacă mergi constant cu ea, o să vezi că se și încarcă și la nevoie vei putea folosi puterea din baterie care tocmai s-a mai reîncărcat.

Ar fi fost foarte bine dacă se putea fabrica 4 motion, dar, deja sunt puse prea multe pe mașinile astea.

 

Eu personal, sunt fascinat de cum au putut să gândească mașina asta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa te intreb ceva de modul de functionare hibrid. Adica ...plecam de pe loc cu ambele motoare. Bateria incepe sa se descarce....Ce se intampla dupa vreo 40..50 km? Nu mai pot beneficia de puterea maxima initiala? Cum sta de fapt situatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De principiu mașina trage să meargă cât mai mult pe electric...

După ce se termină bateria, adica îți arată 0 Km autonomie electrică, ea de fapt mai are 30% din baterie de care nu te lasa sa te atingi și curentul ăla Îl folosește pentru climatizare, încălzire, deplasare, etc.

La mersul hibrid, ce m-ai întrebat, plecarea este tot pe electric și numai când nu mai are curent suficient porneste și termicul ca sa încarce. Dar încărcarea se mai face si din frână regenerativa, nu foarte mult in București, dar se face. La munte este mult mai vizibilă încărcarea din frână  regenerativa.

Modurile de gestionare ale motoarelor sunt foarte diverse, în funcție ce cum calci accelerația, stilul de condus, etc.

Iar în modul GTE, e vis. Dacă mergi constant, bateria se încarcă în mers de la termic, dacă accelerezi, peste termic acționează motorul electric și te trage mult mai bine. Dacă nu mai accelerezi, se oprește termicul și trece pe incarcare sau rămâne pornit termicul dar și incarca. Dacă franezi ușor, se încarcă.

 

Totul este fascinant, iar pe GTE, sunetul motorului termic este diferit, fața de modul hibrid.

 

Cred că am fost destul de explicit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...chiar interesant...deci, daca vrei puterea maxima cand ai nevoie sau daca vrei sa mergi mai mult cu viteza mai ridicata beneficiezi de puterea ambelor motoare.

Si inca o intrebare ma framanta...iarna poti sa pornesti "caldura" de pe baterie de la distanta? Vara se poate ac ul la fel??

Modificat de laur_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu am aplicația we connect din care pornesc climatizarea pe cald/rece ce temperatura vreau eu, claxon, semnalizare, încălzire geamuri, alarmă, trapa, geamuri, uși deschise, toate nebuniile..., dar e bine sa ai mașina conectată la priză, dacă stai la casă pentru ca aceste auxiliare ar consuma bateria masinii, cea mare.

Aplicația funcționează prin internet, adică mașina este și ea conectată la net always, like a Tesla..., glumeam, dar nu pot garanta ca toate masinile au varianta asta de we connect pe care o am eu.

Aa, mai am si consumuri de benzină, curent, cu toate cele din cluster ul mașinii, pot genera exceluri, toate nebuniile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.12.2020 at 21:52, Florin tipa a scris:

Salut, am o rugamite la tine, am si eu un golf 7 gte 204 cp si are un cosum destul de mare. Crezi ca ma poti ajuta cu niste sfaturi,multumesc anticipat!

Salutare!

Ce fel de consumuri ai, poți detalia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/13/2020 at 9:52 PM, Florin tipa said:

Salut, am o rugamite la tine, am si eu un golf 7 gte 204 cp si are un cosum destul de mare. Crezi ca ma poti ajuta cu niste sfaturi,multumesc anticipat!

PM me si vorbim.

Il am de 1-2 luni si te inteleg: am trecut de la dezamagire ( cand am vazut 9-10l/100km)  la extaz :), masina face chestie faine daca intelegi cum a fost gandita.

IMHO in cel mai rau caz consuma ca o Toyota Civic. Daca ai unde o incarca, o sa mergi exclusiv electric trip-uri de 30km.

Este cea mai buna solutie acum ca all-arounder (am analizat ca un maniac toate celelalte optiuni).

Modificat de Mike8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna ziua. Un service mai ieftin pentru Golf GTE cunoasteti? Am cativa martori aprinsi toti deodata (semnul de airbag si in ecranul din mijloc semnul exclamarii la cruise (care nu mai merge de cand s-au aprins), 2 erori la frana de mana (dintre care una e autoholdul care nu mai merge) si una de sistem electric/hibrid. La Midocar Vitan am facut doar constatare, ei spun ca imi trebuie schimbat computerul de airbag si reprogramat, dar au estimat ca piesa + reprogramatul + manopera este peste 3000 de roni, ceea ce mi se pare aberant avand in vedere ca deja am bagat vreo 1000 de euro in revizii/inspectii si distributie in nici macar un an. Imi puteti recomanda vreun service/domn care se ocupa de vag pe electric si poate aduce si reprograma computere de airbag + sters martorii dupa reparatie? Multumesc

Modificat de Tayfun94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, este vreun posesor de MK8 GTE? Doresc sa achizitionez unul si as vrea pareri de la posesori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am cumparat de curand un Golf 7 GTE si nu are scut la motor. Nu am mai avut masini din grupul VAG si nu stiu cum as putea gasi coduri de piese. Ma intereseaza ce cod are scutul sa il pot cauta. Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza seria sasiu, ca sa te putem ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!