Jump to content

Golf GTE - Discutii generale


mottanu
 Share

Postare recomandată

serv_electronics

aha! Bun la toate dar la nimic excelent! Momentan sunt in Olanda si sub pretextul ca taxele pentru vechiul meu G5 sunt cam mari, m-ar tenta.. dar o sa incerc sa mai astept. De-altfel se pare ca inca este printre cele mai bune alegeri de pe piata la aceasta ora.

VW au anuntat ca nu mai preiau comenzi pentru GTE pentru ca timpii de asteptare sunt foarte mari, prin urmare nu poti configura un gte pe site. Pana atunci poate o sa prind un test-drive. 

Pentru naveta + incarcare acasa ar fi ok. Ma incanta cel mai tare franarea recuperativa. Daca mergi linistit cu el, chiar ma astept sa faca diferenta.

Modificat de serv_electronics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai unde sa-l incarci ca sa poti face naveta zilnica full-electric, masina e ideala. Daca nu, nu e ideal.

Eu ti-as recomanda totusi un Passat GTE. E acelasi lucru doar ca bazat pe Passat, nu pe Golf. Si preturile sunt similare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serv_electronics

da, tocmai am inceput sa ma uit si la passat. ar fi cam cu 2 k eur mai mult..  Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@serv_electronics singura parte nasoala la GTE e ca revizia trebuie facuta anual/15.000 km.

Cu al meu am 21.000 de km pana acum si pot spune ca e o masina excelenta. Cand l-am luat mi-era teama de portbagaj, ca nu o sa fie spatiu (venind de pe un G6). Acum sunt foarte relaxat si e doar o perioada de acomodare. Asa cum rabatezi si la Golf-urile vechi bancheta cand n-ai spatiu destul, asa faci si la asta, deci nu e nimic. 

Ca idee, eu il folosesc in oras full electric, in limita a vreo 30 de km reali. In 99% din cazuri ma inscriu in situatia asta, asa ca nu am o problema. Nu am unde sa o incarc la birou, asa ca incarcarea o fac doar acasa. Cand merg in afara orasului, o trec in modul hibrid sau GTE si consumul real e in jur de 5.2/100, dar compenseaza foarte mult faptul ca nu consum in oras. 

Cheltuielile cu incarcarea in Romania ajung in jurul a 25-30 de lei/ luna, cel putin la mine. 

In rest, e o placere sa conduci masina asta. Nu o pot compara cu un GTI, dar la o depasire si la senzatiile ce ti le da isi face treaba excelent. Mie imi place sa merg cu ea in modul coasting si doar cand ma apropii de semafoare, observ din timp ca trebuie sa franez, o bag in breaking mode si o las sa incetineasca singura. Altfel am observat ca papa baterie.

Ce NU imi place la ea: rezervorul mic de benzina (40 de litri).

In Ro, cu toate discounturile de pe la guvern + dealer si optiunile puse pe ea, vs un Golf normal cu toate optiunile ce le ai pe asta, diferenta e mica - 2-3k euro. Cel putin la mine asa a fost, acum nu o luati ca litera de lege. 

Legat de Golf vs Passat, la inceput am avut aceleasi dubii, pentru ca puteam sa achizitionez un test car de le ei la pretul de Golf, dar dupa un test drive am realizat urmatoarele lucruri:

Similitudini:

- aceleasi motorizari

- motor electric

- motor termic

- active info display

-baterie la fel

- range la fel (in teorie) - 48-50km electric

Diferente

- masa masinii difera - Golf - aprox 1550 kg, Passat - aprox 1750 kg.

- in modul GTE nu mi s-au parut ca am aceeasi senzatie, Golful simtindu-se mai sportiv.

- portbagaj mai mare Passat. Mult mai mare. 

- Confort sporit in Passat si finisaje de la o alta clasa

- range mai mic electric, din cauza greutatii mai mari pe Passat

- Golf-ul ocupa un spatiu mai mic de parcare, iar in Cluj avem problema asta. Asa ca, oricat mi-as fi dorit o balenuta, am mers pe cea cu care ma pot descurca in oras.

 

Asadar, decizia finala iti apartine, sper ca am acoperit cam toate lucrurile ce le-am vazut eu pe masina mea. Daca mai ai alte intrebari, sau te putem ajuta cu sfaturi, da-mi de stire. 

Modificat de mottanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serv_electronics

Super! Multumesc mottanu pentru informatii. O sa merg sa vad si in realitate cateva masini. :) revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine e sa te duci sa le vezi in realitate, sa te dai cu ele si sa vezi cum se conduc, ca se simt diferit. 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai unde sa o parchezi si doresti un spatiu rezonabil in portbagaj iti recomand passatul.Si eu am fost in postura de a alege intre cele 2 modele si acum nu regert nicio cilpa ca am ales passatul. Ca si senzatie a performantelor la condus masinile sunt la fel, colegul mottanu a scapt din vedere ca la parametrii tehnici exista  diferente intre cele doua tocmai prntru a compensa diferenta de greutate. Bateria la golf are 8,7KW iar la passat 9,8. La fel si la puterea totala, golful are 201 caluti iar passatul 216.

Eu unul sunt pur si simplu sunt  :wub: de masina si fiecare urcare in ea este o placere. Am  in orice moment doresc senzatia condusului electric si in plus lipsa oricarui stres de "out of range" sau mai pe romaneste de pana prostului:))Cat despre consumul de benzina, o medie de 5.5/100 la drumuri lungi este mai mult decat satisfacator pentru confortul asigurat de aceasta masina. Iar asa cum zice si colegul mottanu,  "coastingul rulez" pe acest gen de masina!

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serv_electronics

Reviziile se fac tot la 15 k km? Am crezut ca se fac mai rar mai ales in cazul in care este folosit in modul electric. Oare in alte tari se fac la 30 k? O sa caut..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia se face la 1an sau 15.000km. Peste tot este la fel pentru modelul GTE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
serv_electronics

Imi poate da cineva informatii orientative despre cat costa o revizie la aceasta masina? (ulei+ filtru + filtru combustibil). Dar asigurarea obligatorie + casco.

Vreau sa imi fac si calcule daca este mai avantajos sa o inscriu in Ro sau in Olanda. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, iti pot spune eu:

Asigurare RCA: 650 de lei la Allianz 

Casco: 1675 de lei tot la Allianz, suma asigurata 135k lei.

Revizie cu schimb de ulei, filtre 680 de lei

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat este fransiza la Casco?

Suma este pe trimestru? tot la Casco ma refer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sumele astea sunt aproximative si n-ar trebui sa le iei punctual. RCA-ul difera de la persoana la persoana in functie de om (cate accidente ai/n-ai avut, varsta, oras etc), Casco si el la fel (inclusiv daca se face cu/fara fransiza difera din aceleasi motive) si revizia difera in functie de unde se face, la Avia ai un pret la PBN probabil ai cu 50% mai mare...

Eu, de ex, am Casco 500 de euro la e-Up! tot la Allianz. Adica platesc mai mult pe o masina considerabil mai ieftina. 

Suna la un asigurator si cere aceste detalii pentru tine, altfel te poti trezi cu sume duble care-ti dau calculele peste cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin:  daca ai o serie de sasiu (aproximativa, adica nu neaparat Golf GTE sauPpassat GTE , dar macar  de la alt golf sau passat din 2017/2018), poti intra pe emag si faci o simulare de RCA (proimesti oferte de la mai multe companii imediat)  si apoi pe https://www.allianzdirect.ro/asigurare/login.html   ca sa faci simulare de RCA + Cosco (ai niste pachete acolo).

la Allianz e cam asa:  "Fransiza deductibila per eveniment: 0,5% din suma asigurata, dar nu mai puþin de 450 RON, numai pentru daune pâna în 7.000 RON
(se aplica doar la sectiunea avarii si furt)"

Daca masina va fi luata pe creit bancar sau leasing, posibil ca fransiza sa fie 0  . 

Modificat de grig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce spuneti voi, doar ca valoarea Casco avansata de @mottanu, de 360€ pentru o valoarea asigurata de ~29.700€ este aproape de necrezut, reprezinta aproape 1,2% din valoare.

Avand in vedere tehnologia inglobata in masina, faptul ca reparatiile care pot apare dintr-o dauna pot fi costisitoare cu atatea subansable complicate care necesita expertiza din partea service-ului (sunt mecanici cu training special care se ocupa de hibride), cel mai probabil prima de asigurare creste exponential (stiu din alte cazuri).

Astept precizari de la posesor, o prima de asigurare pentru aceasta masina noua este de asteptat in jurul valorii de 4-5% din valoarea asigurata, adica ~1.485€/an, ceea ce ma duce cu gandul ca 360€ pe care-i plateste el sunt pe trimestru (corespunzator unui procent de ~4,8%).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot cam 1.26% platesc si eu casco la allianz, masina noua, primul an, valoare 25.500 E casco ~ 1500 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut acum o simulare pe site allianzdirect:  golf gte suma asigurata 31.000 euro, prima casco 247 euro/an  ( platibila in 4 rate trimestriale 62 eur / trim ).

obs: 

-  ca date personale au cerut CNP si data de cind e permisul ( probabil verif istoricul pe sofer la calculatie , iar eu am isotirc bun la ei); 

-  am pus o serie de sasiu de golf 7 TL din 2017 , dar nu influenteaza la calcul

-  restul caracteristicilor masinii sint preluate din formularul de pe site, iar suma asigurata e generata de site..

 

gte_casco.jpg

Modificat de grig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serv_electronics

Am facut si eu cateva simulari pentru Passat GTE in Olanda inmatriculat 2017 .

Obligatoria este 240 eur pe an, 

Casco care asigura furt, incendii, dezastre naturale, si diamond damage (care nu stiu ce inseamna) - 400 eur.

Full casco ar costa 720 eur/ an,  care spre deosebire de cel de mai sus include si vandalism si vina proprie.

Acestea reprezinta preturile minime, varianta de echipare Highline pentru un sofer fara accidente in ultimii 10 ani

 

 

Si totusi.. parca-i cam scumpa revizia. Filtru de combustibil + filtru ulei + ulei + manopera la reprezentanta = 680 lei?

Modificat de serv_electronics
add
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e un pret bun. Eu am revizie saptamana viitoare la Leon si ma astept undeva la ~900 de lei (filtru aer, polen, ulei, schimb de ulei, manopera) pentru ca... PBN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca preturile pe care le-ati obtinut voi pentru CASCO nu au conditii asociate in "fine prints" inseamna ca Allianz si-a schimbat modul de calcul in ceea ce priveste masinile hibride de volum si probabil vor sa incurajeze achizitia lor, iar pe de alta parte poate si profilul cumparatorului de astfel de autovehicule este mai putin predispus la accidente, conduce mai incet, face km mai putini.

 

Este adevarat ca acele calculatii la care ma refeream eu in exemplu erau pentru hibride mai mari, de tipul Tuareg, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, am fost blocat pentru cateva zile pe forum, asa ca n-am putut raspunde in timp util. 

 

@Dolfin

- fransiza e de 150 de euro/eveniment , iar daca nu e din cauza mea, aceasta dispare. 

- legat de valoarea primei vs suma asigurata, da, e cool.  (vezi oferta postata de @grig)

- valoarea asigurarii este pe an, nu pe trimestru

- masina e inmatriculata in Cluj, tarifele sunt putin diferite de alte zone din tara. 

- casco-ul ales e pachetul de top de la ei, cu asigurare impotriva furtului, jante/cauciucuri busite, tractare etc.

@serv_electronics

Legat de revizie, da, nu ai ce sa faci atat timp cat esti in garantie. Trebuie sa merg la reprezentanta, sa imi fac numarul si sa marchez banul :( pentru ca Autoworld. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' ce are Clujul de e asa ieftin? Din cintra, eu stiam ca este mai scump ca in majoritatea judetelor. Iar fransiza de 150 euro...no thanks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@edi10000 deciziile pe pachetele de asigurari aprtin beneficiarului. Aveam si alte optiuni, dar in cazul meu se potrivea mai bine fransiza asta.

Legat de partea de orase scumpe/ieftine, pana acum un an am avut masina inmatriculata in Galati, iar pentru un Golf Mk6, val. asigurata de 13k euro, plateam in 2000 de lei casco + 900 lei rca, desi n-aveam niciun incident

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt Passat GTE eu am dat 263RON- RCA si 1772RON-Casco ambele la Allianz .Pretul  pentru 12luni.

La revizie urmeaza sa merg in in toamna pentru ca ajung la 10k. Sper sa nu dau mai mult de 900ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
serv_electronics

Ce diferente sunt intre butonul de pe maneta de semnalizare si butonul de pe volan? Cel de pe volan este Adaptive cruise ctrl si celalalt? 

Multumesc!

 

LE: si butonul indicat de sageata rosie langa schimbator ce face? zgomot sa fii auzit de pietoni? Adica are o boxa ceva care "face din gura" "vruuuummm"

$_20.jpg

$_20 (1).jpg

$_57.jpg

Modificat de serv_electronics
add
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!