Jump to content

Golf GTE - Discutii generale


mottanu
 Share

Postare recomandată

Prezent ^_^ Acum am vazut ca este topic si pentru GTE, rusine mie.

Pe forumurile din scandinavia sunt o multime de posesori de GTE care'si prezinta experientele legate de consum si modul ideal de a conduce un GTE.

Ideal e sa conduci primii 8-10.000 km doar folosind motorul termic pentru a-i face rodajul. In felul asta o sa consume mai putin ulei si combustibil, banuiesc ca e la fel la orice masina noua cu motor termic.

La capitolul consum cifrele variaza destul de mult. Pe termen indelungat (1 an) consumul mediu e undeva intre 2-3L/100km daca masina e incarcata zilnic, acasa si/sau la job. Pe distante lungi pe modul Hybrid Auto consuma in jur de 4.5L/100km, iar pe modul de incarcare urca la 8ish la sutã.

Am observat ca sunt destul de multi care inainte de a conduce masina au fost ingrijorati de marimea tancului, 40L nu e foarte mult, care acum conduc intre 1500-2000 km de la un plin la altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mottanu My bad, am vazut cifra de 10.000 si nu am citit mai in detaliu. Era vorba de doar 2 persoane care au mers 10 mii exclusiv cu motorul termic. In manual zice 1500 km din cate am inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu inteleg cum poti conduce 1500-2000 km intre plinuri. Nu exista asa ceva nici macar la marcile de referinta in domeniu, nu mai vorbesc de Vw care sunt novici pe zona asta. 

2. Care e logica in a folosi exclusiv motorul termic in primii 10.000 km? Nu e mai corect sa-i faci rodajul in mixt (urban si extraurban)  si in ciclul electric- termic pt. a putea sa sa lucreze corect impreuna? Pai atunci de ce iti mai cumperi hibrid daca il tratezi ca pe un motor clasic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@edi10000 ii tine 1500-2000 km pentru ca nu folosesc toata ziua motorul termic, pentru ca mai tot timpul, prin oras o sa mergi electric. Doar la drumuri lungi te vei folosi de motorul termic. Cam asta spunea @P o p i c a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, am uitat ca e plug-in.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

54 minutes ago, edi10000 said:

2. Care e logica in a folosi exclusiv motorul termic in primii 10.000 km? Nu e mai corect sa-i faci rodajul in mixt (urban si extraurban)  si in ciclul electric- termic pt. a putea sa sa lucreze corect impreuna? Pai atunci de ce iti mai cumperi hibrid daca il tratezi ca pe un motor clasic?

Doar primii 1500 km exclusiv cu motorul termic, am corectat. Motorul electric nu are nevoie de asa ceva.

Rodajul trebuie facut doar motorului termic. Ideea e sa nu fie prea multe cicluri start stop cu motorul rece in primele ore de functionare, nimic mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfaturi @P o p i c a! E bine sa mai fie cineva cu sfaturi, sa mai recomande una alta la inceput de drum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Latest news: dupa nspe zile de asteptari, mi s-au avizat notele de Rabla si Rabla Plus de la Guvern. Am platit ieri masina la Porsche Romania, prin transfer bancar, caci se pare ca Autoworld nu poate achizitiona singur masini electrice/hibrid. Anyway, in maxim 5 zile ar trebui sa am masina. 

Legat de infrastructura, am rezolvat-o si pe aceasta. Am reusit in weekendul trecut sa montez un panou electric in garaj, unde vin fire din casa scarii, prin perete, de la siguranta fiecarui proprietar. Am tras fire pentru toti si cine va vrea pe viitor, se va putea lega in panoul din garaj si de aici va pleca mai departe cu cablul catre spatiului de parcare personal. Ca idee, firele intra in spatele panoului, iar cablul alb ce iese si urca pe perete e cablul meu ce duce pana la spatiul de parcare, pozat frumos pe perete. In panoul din garaj am o siguranta de 20A cu diferential pentru protectie, ca sa protejez circuitul ce merge in casa. Cablul negru, din dreapta, e de la lift, trebuie ignorat :)

In panoul mare, de pe casa scarii, am tras firele la fiecare apartament in parte si le-am grupat astfel incat oamenii se pot lega atunci cand au nevoie. Toate cablurile de la panoul mare pana la cel mic din garaj sunt trase si ingropate prin perete, prin tuburi.

In capatul celalalt al firului alb, am pus momentan un panou in care am prins o priza pe sina, doar pentru ca din asta aveam momentan prin casa si nu avea rost sa mai achizionez alta si un intrerupator pt o lumina in zona mea. 

IMG_7228.JPG

IMG_7231.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mottanu: urmaresc impresiile tale, foarte ok modul in care ai rezolvat problemele de infrastructura.

Dupa ce ridici masina, te incurajez sa-i faci un topic cu impresii din "viata reala" despre ce inseamna viata in Romania cu un GTE. E foarte de interes si actualitate, pentru ca spre diferenta de colegul @P o p i c a, el traind intr-o tara civilizata si din punct de vedere al "electrificarii auto" :)  impresiile tale vor fi din Romania, cu tot ceea ce presupune asta :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@mottanu ceva impresii legate de mașina, autonomie în mod electric și nu numai? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut baieti de curand mi-am cumparat si eu un Golf GTE si as vrea sa ajut pe cei care vor sa cumpere si sunt in dubi. Daca aveti orice fel de intrebari ma gasiti aici. Eu deja am postat cate ceva filmulete pe youtube despre masina dimensiune interioara ,cum sa o incarci acasa la priza, ACC , si schimbare cauciucuri etc.... va puteti uitat si daca aveti ceva intrebari va astept cu mare drag aici sau acolo unde doriti. 

 

 Ps: aici un filmulet de cand am fost sa schimb cauciucurile originale cu jantele Astana care sunt originale pe e golf dar au o aerodinamica mai buna , am auzit ca sunt cu 10% mai eficiente , inca le testez si revin cu informatii. 

 

Ps: Aici este improvizatia mea de a incarca acasa masina , pentru ca avem nevoie de un cablu mai lung am luat un prelungitor cu cablu de 1,5mm 3G si merge perfect.

 Astept intrebari

Scuze nu stiu de ce nu a postat bine aici este improvizatia mea de a incarca...:

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari pt GTE @Chino. Cum ti se pare pana acum? Am vazut ca ti-ai luat-o cu NavPro, corect? Ai pus cumva si pachetul de wireless charging?

Modificat de mottanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut mottanu,  am luato full option, nu cred ca are wireless charging. Sincer pana acum regret 2 lucruri . 

  1. Ca nu este 100% electrica 

  2. Ca nu are spatiul mai mare in porbagaj. 

Urmatoare masna va fi 100% electrica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,

    Revin cu o postare pentru cei interesati de consumul Vw Golf GTE in modul Hybrid. Am testat pe o parte din drum urmeaza sa revin cu un test pe o distanta mai lunga. Daca aveti intrebari va rog sa postati.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va rog sa nu transformam acest topic in electric/hibrid vs termic.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De dragul regulilor referindu-mă doar la gte, zic ca ai consum foarte bun. Sa te bucuri de ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Chino  vin si eu cu consumul meu. O sa studiez in perioada friguroasa cum evolueaza acesta. Tin sa precizez ca am avut momente cand am condus in GTE si nu am prea tinut cont de consum. 

Din ce observ in perioada asta rece si umeda, la plecarile de pe loc trebuie avuta grija mai mare, pentru ca masina derapeaza din cauza cuplului mare de la motorul electric. Cred ca da, cel mai bine e sa incerci pe drumuri laturalnice sa vezi ce poate masina, cum o poti controla si cum o conduci in diverse conditii. 

IMG_9143.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se comporta la frig? Iti scade mult autonomia bateriei? 

La mine problema mare ce o am e faptul ca se aburesc geamurile repede si imediat trebuie sa intervin cu aerul conditionat, care, desigur, imi casapeste bateria daca il tin pornit continuu. Ce fac eu e sa il pornesc din cand in cand, scurt, cat sa imi dezabureasca parbrizul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scade foarte mult, cred ca vrei 5 km de la frig maxim, da si la mine se aburesc geamurile si eu fac la fel , dau drumul scurt dupa care il opresc de obicei daca fac de 2 ori asa nu mai sunt probleme . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, daca folositi clima in mod automat, cat va scade autonomia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna cam 20% din range?

Ma mai intereseaza cand o sa fie temperaturi negative (sub -5gr.C) cat scade autonomia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
serv_electronics

Salutare. Cam de o saptamana ma uit si sunt foarte interesat si eu sa-mi iau GTE.  Ceva informatii utile de stiut inainte? 

Stiu sigur ca vreau sa aiba Active Info display, in rest optiunile sunt decente.  Probabil o sa caut unul cu max 15k km am vazut ca ar fi pe la 30 k eur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e cam asa...

Daca te intereseaza mai mult partea electrica esti destul de limitat cu autonomia (maxim 50km si cred ca asta fara AC) si timpul de incarcare este maricel (2-3 ore pe Typ 2 si vreo 5, cred, acasa). Daca nu ai unde sa o incarci acasa sau la birou nu ti-as recomanda.

Daca te intereseaza partea de hibrid, functioneaza si nu prea. Adica are un consum mai mic dar, per total (daca iei si pretul de achizitie in calcul), iesi mai bine cu un 1.4-1.5 TSI ACT simplu.

Daca te intereseaza partea sport, un GTI se si misca mai bine, are si capabilitati ascunse de tuning, si e cam la aceeiasi bani.

Daca te intereseaza ca masina de “familie” portbagajul este mai mic decat la un Golf normal din cauza bateriilor si ce mai are pe acolo.

In rest... e un Golf normal. Adica ok! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!