Jump to content

Despre discuri si placute frana Golf 7


mitza91
 Share

Postare recomandată

Si eu am aceeasi problema, si intr-adevar cand franezi de la viteza mare pentru cateva secunde, probabil dupa ce se incalzesc discurile, se simte o vibratie destul de puternica. Eu o sa schimb in cateva mii de km discurile pe fata, si sper sa se rezolve atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De fapt m-am gandit sa fac schimbarea mai repede. Desi am cautat pe forum, nu am gasit decat in topic-uri mai vechi recomandari. Asadar, pt Golf 7 2.0 tdi 4motion, ce variante recomandate ar fi? De preferat discuri față (mi-ar placea striate daca sunt bune), placute care sa nu scartaie si sa fie ceva mai performante decat cele stock, si eventual furtunase față metalice si lichid de frana. Va multumesc, si chiar astept cu interes pt ca alta varianta sa primesc sfaturi calitative si de incredere in afara de vwforum nu am. O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Astazi am schimbat si eu placutele si discurile (fata + spate), la reprezentanta din Rm. Valcea. Ceea ce m-a indemnat sa iau aceasta decizie a fost acel trepidat puternic pe franare din viteza. Desi pe fata nu aveau uzura, prezentau semne de arsura, iar pe spate erau ruginite...practic luciul era aproape inexistent. Am pus TRW, atat placutele cat si discurile, costul final ducandu-se la 1300 lei cu tot cu manopera, 750 pe fata 550 pe spate.

In poze sunt discurile vechi...

Ca o parere, ce ziceti, merg rectificate la strung? Sau numai bune de aruncat?

WhatsApp Image 2018-09-27 at 13.44.22 (1).jpeg

WhatsApp Image 2018-09-27 at 13.44.23 (1).jpeg

WhatsApp Image 2018-09-27 at 13.44.23 (2).jpeg

WhatsApp Image 2018-09-27 at 13.44.23 (4).jpeg

WhatsApp Image 2018-09-27 at 13.44.24.jpeg

WhatsApp Image 2018-09-27 at 13.44.25.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat tot pentru trepidatii, si am pus ATE striate discurile pe fata, si placute ATE ceramic fata/spate. Ca eficienta de franare, am o parere pozitiva, dar din punct de vedere al vibratiilor m-au uimit ca atata timp cat sunt reci nu vibreaza, insa pe autostrada in Germania de ex, la XXX-XXX daca franezi normal pentru a scadea viteza (deci nu ceva agresiv) dupa ce incalzesc discurile se simt vibratii bine de tot. Si nu imi dau seama ce poate fi... Mentionez ca discurile au fost "rodate" vreo 500 de km fara mers sportiv si franari bruste, si nu au suferit niciun soc termic, pentru ca de cand le-am montat nu au fost ploi sa se adune balti pe sosea... Dezamagitor oricum...

Modificat de loghy
Incalcare limite viteze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, Golf TDI a scris:

 

ce ma mira e ca m-am uitat in istoricul masinii, in reprezentanta, pe reviziile ce le avea facute in Germania, si aparea acolo intr-o revizie ca ar mai fi fost schimbate (insa nu mai retin exact care din ele, sau daca au fost toate). In mod normal daca ma uit la discuri, deduc ca au fost schimbate doar cele de pe fata. Cele de pe spate parand a fi cele din fabrica. Posibil sa fie vreun defect de fabricatie cu sistemul de franare??!

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ssa232, este evident ca nu trebuie sa te apuci de vreo rectificare pentru vreo componenta care tine de siguranta circulatiei.

Oricum, primele candidate la rectificare ar fi TRW-urile pe care le-ai pus acum. :)

Este evident ca trebuiau discuri OE si placute la fel, mai ales ca sunt topic-uri foarte lungi cu probleme cu discuri OEM si AM.

 

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pana acum vad ca se comporta bine, ma apropii de 800 km parcursi. sper sa nu am probleme, iar daca o sa se intample o sa apelez la garantie. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vibratiile ce se amplifica atunci cand utilizezi frana de la o anumita viteza nu intotdeauna sunt elemente din sistemul de franare defecte (disc, placute, culisante), defectul unui disc de frana sau placute de frana tocite oblic de obicei se resimt inclusiv in apasarea fina a pedalei de frana. Cel mai important lucru inainte de a schimba elemente de franare particulare acestui disconfort este bine sa se inspecteze tot ce inseamna directie si suspensie inclusiv suporti motor respectiv suport intermediar planetara, obligatoriu! doar pe canal sau elevator cu cale (a nu se verifica jocul suspensiei sau directiei cu rotile suspendate avand arcurile intinse catre maxim pentru ca este fixpix procedura) rotile trebuie sa fie la nivelul caroseriei avand specificatia suspensiei de fabrica (sport-confort-ranforsata).

La fostul Citroen c5 am avut un pivot stanga defect si tremura masina si volanul la franare, discurile si placutele sau comportat excelent dupa inlocuirea PIVOTULUI.

La fostul Volvo v50 acceiasi problema numai ca de vina a fost suportul trapez brat dreapta defect, inlocuit, problema reparata.

La fostul Mitsubishi Outlander cap de bara semi-blocat dreapta fata (da, masina avea directie fata+spate editie rara) inlocuit cap de bara zero vibratii la apasarea tare a pedalei de frana.

Rugati mecanicul la inlocuirea placutelor de frana obligatoriu sa greseze ghidajele placutelor de frana si a culisantelor etrier.

Rectificarea elementelor de directie si franare este ilegala. Elementele de franare sunt marca ATE si restul. (Rog fara keyboard-warriors)

Modificat de loghy
Incalcare limite viteze si limbaj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pentru cei ce au schimbat discurile si placutele, ceva feedback-uri?

Pentru 140 cp, dimensiunile sunt 312 fata si 272 spate?

Momentan, se pare ca trebuie sa aleg intre ATE si TRW. Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu codurile de piese pentru discuri spate?

Pana si cei de la piese auto ma intrebau pe mine de ce apar 3 marimi de discuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am intrebat la dealer cat costa discuri si placute originale fata + spate. 1200 spate, 1700 fata. Cu 5% discount! :screwy:

Am luat ATE power si placute normale pentru spate cu 550 lei. Ramane sa mai am si timp sa le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu uiti sa cureti bine de rugina si altele butucii inainte de montarea discurilor altfel, o sa ai probleme in exploatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cascadoru: multam, asa am cerut mecanicilor sa faca. Au curatat bucutucii pana aratau ca noi.

Am rulat o diagnoza dupa aceea si totul era in regula. Deja se simte diferenta fata de precedentele desi astea sunt rulate 30 km. O sa le rulez vreo 1000 km si apoi o sa le schimb si pe cele de pe fata. Aveti poza cu cele originale dupa 100k si 5.5 ani.

11.jpg

22.jpg

33.jpg

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa ai discuri curate multa vreme de acum oncolo, dupa 3-4 sute de km rulati, da jos placutele si curata le de grundul ala gri....o sa ma pomenesti ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca grundul ala deja s-a mutat in canalele discului si sigur e si pe placute. Asa o sa fac. Danke!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am fost cu masina recent la service pentru a schimba discurile si placutele de pe puntea fata. Am constatat ca placutele sunt dotate cu senzori de uzura, in schimb nu pot vedea din software-ul masinii nimic deapre uzura placutelor. Asadar, am cateva intrebari pentru dumneavoastra:

1. Este posibil ca masina sa aiba senzori de uzura pentru placutele de frana, dar dpdv. software ea sa nu vina cu aceasta capabilitate din fabrica?

2. Nu inteleg cum ar trebui sa functioneze exact acel senzor pentru ca este prima data cand ma lovesc de aceasta problema. Ar trebui sa primesc un martor in bord atunci cand placutele sunt uzate mai mult decat limita minima, sau ar trebui sa pot colecta mai multe informatii despre uzura placutelor din computerul de bord al masinii?

3. Are sens sa cumpar placute cu senzori avand in vedere ca nu ma ajuta cu nimic? Presupun ca senzorii sunt detasabili de placute.

Astept raspunsurile dvs.!

Multumesc,

Alex

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul este incorporat in placuta si transmite la martorul din bord cand uzura a ajuns la el. Daca placutele sunt cu senzori nu vad de ce ai cumpara fara....daca chiar  se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul este incorporat doar in una din placutele de pe stanga fata, si dupa cum zIce si liviu, iti aprinde un bec in bord.

Senzorul nu sunt detasabil de placuta. Exista placute cu senzor sau fara senzor.

Nu vad motivul pentru care ai renunta la senzori. Intradevar nu este cine stie ce si poate da rateuri daca placutele se uzeaza inegal, dar iti poate fi de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul e doar un circuit electric care se inchide la contactul cu discul (sau cam asa ceva).

Eu am facut cate 50k cu fiecare set de placute si senzorul nu a avertizat. Uzura era de cca 70% si am si DSG asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va mai amintiti cand va spuneam ca un set nou de discuri si placute OEM pentru fata costa 1700 lei la dealer?

Le-am gasit intamplator aici cu  260 E + transport in Ro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cerut azi un cost pentru discuri si placute fata OEM + schimb lichid frana la PBN. 3240 lei!:eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@dadu

Codul pentru disc se schimba in 5Q0615301F @370lei/bc x2

Codul pentru placute f fata se schimba in 5Q0698151F @460lei/set

... in concluzie le poti achizitiona de la orice magazin de piese auto din Romania de incredere la acelasi pret.... grija la tepe si munca de mantuiala la schimbat piese la sistemul de franare. ( sa curete bine butucii sa verifice starea culisanelor, recomand gresare cu vaselina sintetica pt frane si inlocuire lichid de frana daca este mai vechi de 3 ani)

Scuze de intarziere, daca le-ai comandat asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un golf 7 2.0 TDI, 150 cai, caruia ii voi face initial stage 1. Cu ocazia asta as vrea sa fac un upgrade si la sistemul de franare: discuri, placute, etrieri (colorati) :)).

M-ar interesa niste sfaturi de la voi in legatura cu piesele spre care m-as putea indrepta. Am auzit de la un cunoscut ca s-ar potrivi cele de S3, dar prefer sa adresez intrebarea aici.

 

Va multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Inca nu le-am schimbat pe cele de pe fata dar nici nu ma mai grabesc. Mi-a pierit cheful cu venirea caldurii. :icon_cheesygrin:

Va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Asadar, am facut 9k cu ATE Power si pot spune ca placutele astea musca din disc, nu gluma. Am vazut ca sunt multi nemultumiti de ATE pe forum si am zis sa mai aman ca sa ma lamuresc si eu.

Concluzia: punem Power disc si pe fata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!