Jump to content

Despre discuri si placute frana Golf 7


mitza91
 Share

Postare recomandată

Bine, bine, ai luat discuri OE si cu placutele ce ai facut ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat TRW pe spate, erau la jumate ca pret fata de ATE si sunt super ok, nu scartaie (am luat set disc/placute).

Comparativ, pe fosta masina am luat ATE pentru spate (disc/placute) si faceau ca la tren cand opreste in gara, chiar mai rau, asta cand dadeam cu spatele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca difera mult G7 cu Passat B8, fiind cam aceeasi platforma in mare, dar si eu am TRW Cotec pe spate ( disc+placute ) si fac exact cum zici tu ca faceau ATE-urile, cand merg in R, scartaie ca trenul in gara. In primii 10-15k parca n-au facut, dar deja de mai bine de 15-20k incepe sa mi manance nervii. Cred ca voi merge pe piese OE la urmatorul schimb. Cat am avut OE pe masina, n-am avut nicio pb cu niciun zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.10.2021 at 20:56, adrian001 a scris:

Bine, bine, ai luat discuri OE si cu placutele ce ai facut ? 

Salut. Am pus plăcute noi Textar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca luai ambele repere OE, atunci puteai sa tragi o concluzie mai pertinenta in legatura cu caliatea pieselor ... asa mai greu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plăcuțele Textar sunt printre cele mai bune branduri.Dupa părerea mea, nu are legătură plăcuțele cu ovalizarea discului prematur. Sunt cazuri pe alte grupuri de la VAG, care au luat tot kitul de frână OM și tot au avut prb cu ovalizarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovalizarea asta e inteleasa gresit de majoritatea, nu inseamna neaparat ca discul de frana se deformeaza fizic. Depunerea de material de la placute doar in anumte locuri pe suprafata discului produce aceleasi efect. La astea se ma adauga si posibile probleme de montaj + alte elemente cu probleme (discul nu sta in aer). Efectul e usor de observat, cauza ... mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU este înțeleasă greșit, decât de cei care nu se pricep, nu cunosc meserie și nu știu exact despre ce e vorba. Montajul a fost făcut perfect, fără nici un fel de abatere. Plăcuțele dacă spuneam ca sunt OM, mai erau o cauza în aceasta discuție? Efectul îl simți datorita materialului, de o calitate slaba. De ce oare prima echipare tine mai mult și mai rezistent. Orice piesa de prima echipare sunt altceva decât, OM. Îmi vine în minte doar acumulatorul. Ce cumperi după, nu va mai tine ca originalul. Nu mai vbim de, transmisie, articulație, etc... 

 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service pentru verificarea discurilor. Mi-au spus ca discurile sunt perfecte, cum rar au mai vazut.

In schimb, placute erau montate gresit (cica ar fi unidirectionale). Dupa repozitionare si curatat etrieri/glisiere, am facut 2000 km si nu a mai aparut nici o vibratie. Vedem ce o mai urma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost la o reprezentanta si mi s-a zis ca trebuie schimbate toate discurile, insa pe spate nu aveau buza cam deloc in diametrul mare al discului. Regret ca nu am apucat sa ma uit la diametrul mic al discurilor de pe spate, sa vad daca aveau buza. Insa intrebarea mea: daca nu aveau buza deloc la diametrul mare al discului, ar fi trebuind schimbate discurile? Adica... e posibil sa fi avut doar la diametrul mic acea buza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o grosime minima  a discului. Apoi se iau in considerare deformari ale discului si oxidarea.

Normal ca buza de la marginea discului e urmare a subtierii discului, problema se pune daca discul e la limita minima sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. De curand am devenit posesor de Golf 7 si voiam sa ma pregatesc sa cumpar discuri si placute fata/spate.

Pentru ca am mai avut Brembo Xtra si am fost multumit de ele, am zis sa incerc si pentru urmatorul schimb.

 

Masinuta a venit cu table de 15". Ce m-ar interesa cel mai mult ar fi dimensiunile discurilor fata/spate si tipul de placuta fata/spate.

Fiind frig afara nu am apucat sa desfac si sa ma uit sa vad ce model si dimensiuni sunt montate.

Daca conteaza vreun pic, pe spate are frana de mana electronica.

 

Mersi de sfaturi si ajutor.

Golf 7 Variant - Brembo Placute Fata+Spate.jpg

Golf 7 Variant - Brembo Discuri Fata+Spate.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 10/21/2021 at 3:13 PM, dadu said:

Am fost la service pentru verificarea discurilor. Mi-au spus ca discurile sunt perfecte, cum rar au mai vazut.

In schimb, placute erau montate gresit (cica ar fi unidirectionale). Dupa repozitionare si curatat etrieri/glisiere, am facut 2000 km si nu a mai aparut nici o vibratie. Vedem ce o mai urma...

 

Se pare ca deja placutele unidirectionale nu mai sunt chiar o raritate si e bine de stiut cum pot fi identificate

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna seara,

 

Primul meu topic de la inregistrare. Va rog sa ma ajutati cu 4 linkuri de: discuri frana fata, discuri frana spate, placute frana fata, placute frana spate, pentru masina sotiei Golf 7, 1.4 TSI 125 cai , hatchback, din 2017. Problema este ca pe epiesa da o gramada de variante. Mi se pare ca discurile de frana spate sunt o idee mai mici ca pe fata. 

Pana acum am aflat urmatoarele, dar nu sunt 100% sigur: discurile frana pe fata sunt cu diam 288x255/112. Iar placutele de frana sunt cele cu senzor si simple, fara urechiuse laterale.

Puteti confirma, care aveti acest model? 

 

Multumesc si seara placuta va doresc.

 

Andrei

placuta_fata_cod.jpeg

placuta_spate_cod.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@ciurdar_andreiaici (am mutat eu postul) e discutia despre discuri/placute G7. Foloseste search-ul de sus/dreapta pentru alte discutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ciurdar_andrei mergi la un magazin de piese auto cu seria de sasiu si identifici asa exact reperele de care ai nevoie pentru masina ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Nenciu Victor

ATE Power Disc cu Placute ATE Ceramic am avut la Bora si mentionez faptul ca masina se oprea mult dar mult rapid, intr-un an de zile si 20.000 km, mers si in oras si la munte si pe E85 si la 50 si 160km/h si frane brusce si fine, nu am avut nici o problema. O singura data am reusit sa le incalzesc pe serpentine pe Ojdula si atunci frane ... Ziceai ca nu-i adevarat ce fel frana masina, in sensul foarte bun. Masina intre timp s-a vandut. Eu am fost foarte multumit. Conteaza mult cu ce sunt imperecheate, daca pui disc TRW pui placute TRW, pui ATE pui placute ATE. Nimeni nu zice de "puparea" placutei cu discul, sa isi formeze pe disc placuta, "uzura". 

In general franele scartaie, datorita faptului ca Discul este din Fier si placuta la fel iar fier pe fier ... Daca pui placute mai "moi" care nu au numai fier, cum ar fi ceramicele, nu vor scartai, decat daca prind pietricele sau nisip intre placuta si disc. 

Acum am comandat si eu discuri spate ATE normale cu placute ATE Ceramic, pentru Golf. Plus amortizoare, flanse, protectie praf ... pentru puntea spate. Dupa 7 ani si atatea gropi cu toate ca incerc sa le evit, a sosit timpul :D Bilstein am luat. Toata distractia aproximativ 2000 lei fara manopera.

Va urma si puntea fata, dar mai am carne la placute. Banuiesc ca spatele se uzeaza mai rapid, datorita franei electrice.

Voi pune tot ATE si pe fata, daca gasesc Power Disc, pun Power Disc. Desi eu am gasit pe un catalog de piese, cum ca la 1.0 TSI, 81 Kw as avea 276mm cu etrier FS III, dar Power Disc nu am gasit ... Pe Zimmerman am gasit dar sa vedem ... 

Atat pe fata cat si pe spate Discurile sunt OEM, placutele au mai fost schimbate si s-a montat doar ATE. Eu sunt foarte multumit de ele. Atata timp cat nu vii de la drum lung 150-200km + si stii ca ai franat si bagi masina la jet ... ca de s-a murdarit ... Si cand vrei sa o speli, dimineata sau seara dai si spuma pe etrieri si discuri, plus osmoza, pentru ca are jetul mai slab si tii acolo la etrier sa curga mizeria ... Nu are cum sa se ovalizeze sau sa dai vina pe calitatea pieselor. Daca pui discuri de 100 lei si placute de 100 lei, nici sa nu te astepti sa fie wow. Dar eu personal, v-as recomanda sa investiti ceva banuti in placute si discuri, pentru ca ele pot face diferenta in situatii critice, chiar daca veti spune ca nu ajung acolo ... nici o data nu se stie. 

Modificat de Nenciu Victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!