Jump to content

Golf 6 variant & Touareg VR6


motanelul

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

Un weekend plin de treaba....chiar daca masina avea toate  reviziile la zi (conform datelor de la reprezentanta ) , am decis sa schimb (pentru ca nu regaseam info despre ele )

-lichidul de servo(Febi ) 

-uleiul din grupuri (am ales Motul ) 

-uleiul din cutia de transfer(am ales Ravenol ) 

-uleiul din motor ( am facut deja km .... si cu ocazia asta vin cu o precizare : in primul post am zis ca are 232xxx km ..., calculele mele de transformare mile in km au fost gresite , masina avand atunci 221  xxx km ), am gasit un pret f bun la cei 10l de ulei  original ... nu sunt fan al uleiului original dar il schimb repejor  si punem Motul .

-uleiul din cutie (tot Ravenol ,) +filtrul (nu apar in poza)

-lichidul de frana (tot Motul) .

De asememea , la cateva franari mai violente ... placutele vechi luau foc (efectiv luau foc ) ...placutele erau Brembo , discurile vechi nici o idee, am ales sa le schimb cu Pagid + discuri Zimmerman ...deocamdata nu am dat prea tare in ele ...le las sa se pasuiasca un pic.

Am reusit sa le schimb pe toate , mai putin uleiul de motor si cutie ..nu a mai fost timp.

Am decis sa mai tin masina cateva luni , deci ..upgrade la partea de audio ... un amp de la Mosconi incape la fix in locul din portbagaj .....trebuie cablat...dar nu stiu exact cand :D , difuzoarele se vor schimba o data cu cablarea ampului . Scuzati mizeria din portbagaj , nu era curatenie ca Noah a carat tot nisipul din padure dupa el .

 

Golful a primit o spalare cu un sampon nou de la Meguiar's si pe urma un quick detailing cu Finess detailing , revin cu poze cu ea curata  , in aprilie urmeaza un schimb de ulei si filtre .

A primit o interfata noua pentru comenzile de pe volan ...acum pot sa schimb si playlisturile de pe ipad utilizand comenzile , nu doar melodiile . A fost cablat pentru camera de trafic si pe spate (sotia a cerut , a avut cateva close call si am decis sa punem si pe spate camera...asteptam curierul cu camera sa o montam :) )

IMG_9128.JPEG

IMG_9138.JPEG

IMG_9145.JPEG

IMG_9198.JPEG

Capture.PNG

 

 

Later Edit :

Am cumparat si anvelope noi pentru Touareg ....ceva corespunzator pentru drumurile pe care le fac eu , vineri am programare sa le schimb ..... o sa arate decent :D urmeaza poze+

Later later edit :

am curatat si scurgerile de la peretele ignifug , ca tot am dat rotile jos si era usor de ajuns la ele 

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Stai ca acum am vazut noua achizitie :) Indubitabil mai interesanta decat alelalte, dau follow acum :)

Cunosc senzatia - un suvulete d-asta maricel cu care poti merge ok atat in offroad cat si pe sosea poate fi addictive - mai ales ca al tau are si motor ok. La cat mai multe aventuri pe dealuri!

Link către comentariu

si o poza cu golful...promit ca ii fac una mai corecta ....dar stralucea prea frumos ... 

@mad_katmotorul e ok ...nu neaparat dpdv putere...dar suneeett...ohooo..la sunet ...exceleaza :D  (tu stii ce zic :):) 

IMG_9235_1.JPEG

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Sunt convins ca nu se misca ca pe un R32, in special din cauza greutatii, dar pe langa sunet (da, stiu :D ) mai este si plaja de turatii de-a lungul careia livreaza cuplul. Nu are cum sa nu iti placa elasticitatea vr-urilor :)

Link către comentariu

Eram dator cu niște poze mai corecte pentru golf .

cochetez cu ideea de turbo .....am văzut un Swap de r32 turbo pe caroserie de golf 6 ....am in 2019 un proiect in desfășurare cu Chryslerul ...in 2020 as vrea sa încerc turbo pe un r32 pe golf :) 

Da ...vr sunt super liniare !!! Iar lângă vq de la Nissan sunt cele mai faine la sunet (vorbind de V6) 

 

487F2BDC-52A1-4B0C-AF65-8E9DC81CD47E.jpeg

260E1D3D-3389-459B-9B7B-5D3CE351D7DB.jpeg

7A300C3D-4E5C-48AE-9A77-6FEF56A4C259.jpeg

C5AE53EE-EBDC-470B-A8A7-D534C6AB6119.jpeg

EF2965BF-8AC4-43F2-82EA-8369D861C558.jpeg

 

Si un filmuleț cu Touareg ...sa împărtășim sunetul :)

 

 

Modificat de motanelul
Link către comentariu

de abia acum dat de topicul tau, recunosc ca atentia mi-a atras-o VR6 din titlu, altfel treceam peste :). Sa te bucuri de Touareg si mai ales de motor, e unul foarte misto cu un sound pe masura, chiar daca nu exceleaza la putere pe caroseria asta insa are destule alte avantaje care te fac sa-l iubesti. Daca gasesti un Cayenne Turbo sau un Touareg V8, go for it, mai ales Cayenne Turbo e foarte misto ca pachet overall, gas guzzler dar who cares daca poti si iti face placere :).

Link către comentariu

Cum ziceam....avem tractoare....General Grabber ...light offroad , ceva autostrada , si daily mi se par compromis decent ...nu sunt zgomotoase (pentru ce sunt ele ) 

@mik15, asa e , vr6 da dependenta ...are ff mult caracter...chiar daca nu e el cel mai sprinten motor pe caroseria aia 

IMG_9585_1_57.jpeg

ORG_DSC05597_34.jpg

Link către comentariu

Am scurtat ziua de munca , nu puteam sa nu probez un pic anvelopele 

62878416-26C0-4ED3-8BAB-8917DA2C1F5D.jpeg

4FDF7336-1F77-4248-9304-8EA55877827C.jpeg

487B1FD8-A242-4AED-9016-53B2056D7EEF.jpeg

0877E49D-E7C7-4119-9048-D3F1CC1F86F2.jpeg

2C53259F-F44D-4280-954B-9FB16BA56914.jpeg

Link către comentariu

Foarte buna alegere General-urile - se comporta decent offroad fara zgomotul de rulare pe asfalt al at-urilor.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

2 Saptamani doar Golful a fost folosit , eu am fost plecat ....am revenit insa in forta ...difurile au ajuns acasa:

-2x B2 audio Hn8p pentru usile fata

-2x DD Vo 6.5 pentru spate

-2x inphase xt8 pentru bass (din cate imi dau seama au acelasi motor , cos , spider si con cu dd 508 redline (il am in garaj si am ocazia sa e compar unul langa altul ) un subwoofer care costa de 3 ori mai mult )

Am inceput sa construiesc cutia pentru subwoofere , vor fi inverted si puse exact in spatele tetierelor spate (o sa revenit cu poze , mai greu cu descrierea ) 

Simteam nevoia de ceva masini corecte (cat am fost plecat am avut inchiriata o coreana , masina noua de altfel ...dar....fara nici un fel de pasiune...lipsita total de orice inseamna personalitate ) asa ca am dat fuguta la un cars and coffee (e si touaregul meu prin poze pe acolo ) 

IMG_0121JPEG.jpg

IMG_0369JPEG.jpg

IMG_0395JPEG.jpg

 

 

 

dd.PNG

IMG_0261PNG.jpg

IMG_0424JPEG.jpg

IMG_0432JPEG.jpg

ORG_DSC05727JPG.jpg

ORG_DSC05730JPG.jpg

Modificat de motanelul
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am profitat de vacanta prelungita primita de Pastele catolic ....am inceput cu o spalare corecta si un strat protector de la Simoniz(ieftin si ff bun ) 

O cafea corecta la Cars and coffe , pe urma un pic de offroad local pentru plimbat Noah .Fiind mai multe zile libere am purces spre sud , autostrazi bune ..km trec fara efort..Prima oprire a fost Bristol  , pe urma Weston super mare unde am mers LEGAL pe plaja , am cautat un loc mai retras ...foarte fain sa te plimbi pe nisip , prima oara cnd merg asa mult ! Am trecut prin defileul din Mendip Hills unde am urcat pe o "poteca"pietruita pana sus  , prima oara cand folosesc reductorul pentru mai mult timp.

A urmat un drum un pic mai lung mai spre sud...stradute mici , caldura si gelato .

Cu fiecare km pe care il fac ma indragostesc si mai mult de Touareg , este superb sa ai o masina cu care te poti baga peste tot , care poate sa care caine , familie  bagaje fara discutii , care sa mearga pe autostrada km buni fara sa te oboseasca (autonomie oferita de un rezervor plin este de 700-750 km la un mers mixt) , sa stii ca te poti baza pe ea mereu .

 

La revenirea acasa a implinit 230 000km .

IMG_0877JPEG.jpg

IMG_0878JPEG.jpg

IMG_0959JPEG.jpg

IMG_1028JPEG.jpg

IMG_1032JPEG.jpg

IMG_1068JPEG.jpg

IMG_1155JPEG.jpg

IMG_1157JPEG.jpg

ORG_DSC05899JPG.jpg

ORG_DSC05894JPG.jpg

ORG_DSC05924JPG.jpg

ORG_DSC05937-1JPG.jpg

ORG_DSC05804JPG.jpg

ORG_DSC05889JPG.jpg

ORG_DSC05891JPG.jpg

ORG_DSC05976JPG.jpg

ORG_DSC05966JPG.jpg

Link către comentariu

@Doomy beer challenge passed :)) ... am încercat și la vin challenge dar ne mai lipsesc ceva cm :))

Acum lucrez însă la GoPro challenge ...am băgat masina pe niște trase absolut superbe dar din păcate nu a avut cine filma ....trebuie GoPro-uita masina neaparat :) 

EBA7AB99-9F2D-4AC8-8B64-195259E71CAF.jpeg

9E848BE9-6ED1-4C37-BFD1-CE7A0E6D64D2.jpeg

Link către comentariu

notbad.jpg.dd34f0025e76e6b3a57c15a500f78c80.jpg

Hai ca vad ca am starnit o miscare similara cu IceBucket Challange   , daca o ridicai din perna nu trecea si sticla de vin? :))

Link către comentariu

Dacă aveam perne .....da , cred ca unu cu perne trecea peste sticla de vin (2.5/3Cm are in plus când sunt pernele sus ) ....mai bine oldschool :)) băgăm distanțiere :))

Link către comentariu

Suficient de inalta si fara distantiere. De reductor a fost nevoie pe poteca aceea? Ai vrut sa urci incetinel banuiesc, ca nu pare ceva de speriat

Autonomia aia ma tulbura... de cat este rezervorul? 80?

Link către comentariu

A fost nevoie de reductor , nu urca decât ff turata și chinuita altfel , chiar dacă nu se vede in poze e foarte înclinată (pozele mint când e vorba de offroad ) .

Autonomia de speriat in bine sau in rău ?  Rezervorul ...100declarati , 108la pompa de la gol absolut .

Profit de reply și urc și o poza cu unul din amp-uri montant ...e cel de bass , săptămâna asta urmează cel pentru difuri .

936AC489-BDD3-43F1-AFCA-9C78D653B3B6.jpeg

872F63CB-2F61-4E94-B8B7-48AC1E612FD4.jpeg

Modificat de motanelul
Link către comentariu

+1  - am avut pe o masina acum vreo 10 ani sau mai mult, un amp montat sub scanunul dreapta fata, spatiu destul de stramt - mai mic decat la bora/ golf - si avea momente vara cand se incingea si intra in protectie...

Credeam ca rezervorul e de 80 - la 100 este in grafic consumul :)

Link către comentariu

E un clasa D legat la 4 Ohm , adică e lăsat lejer nu ii cer nimic greu ...nu e legat la 1ohm nu e la limita , plus ca e un amp care merge rece ..(cel de difuzoare o sa fie montat lângă dar acela are răcire forțată)...folosit 1 ora la volum ridicat cel de bass era in continuare rece ca gheata 

Link către comentariu

Interesanta alegere la difuzoare  , vad ca noua jucarie iti mananca cam tot timpul , sa nu lasi Golful neglijat :)  

Cat despre pozitionarea  amplificatorului , e ciudata , dar daca este clasa D , in cel mai rau caz ai incalzire in bancheta din spate odata cu marirea volumului :)  

Link către comentariu

misto cu atata loc liber sub bancheta

ca sa carcotesc, de ce nu ai tras firele drept prin spatele amplif si de acolo, pe sub mocheta sa le virezi spre destinatie?

Link către comentariu

@Muale nu e pozitia finala , vine un bloc distribuitor pentru cele 2 ampuri , de aia acum cablurile arata un pic ciudat cotite la 90 .

 

@Doomy nu nu , golful nu e neglijat , merge sotia cu el ....primeste dragostea necesara...doar ca ne mai facand eu km cu el nici nu l-am mai prins la pozat

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am fost plecat de langa masina pentru ceva vreme ....insa la intoarcere am recuperat .

Iesit in offroad un pic (nu prea e offroad adevarat cu noroaie ...aici imi e dor rau de Romania , libertatea de a merge pe orice drum nu o ai aici , totul e ingradit ) , nu prea se inteleg gradele pantelor din poze si nici nu am avut chef sa ma dau jos sa fac poze (oricum nu s-ar fi inteles cine stie ce ) 

Intre timp mi-au ajuns si completarea de la sistemul audio, inaltele si mediile de sus , precum si micul procesor de sunet .Am tapitat si cutia de la subwoofer ...

In poza in care masina e suspendata de roata spate eram insotit de o Navara cu Bfgoodrich AT , mi s-a parut ca s-a chinuit mai mult ca mine ( cu toate ca e mai usurel ) 

@Doomy Pot sa lansez dog chalenge (recunosc , am trisat un pic ) ? Ca pe aia cu berea am trecut--o amandoi :D

Am schimbat si bujiile , erau NGK , am pus tot NGK , culoarea celor pe care le-am dat jos era ...ca la carte !

IMG_2942.JPG

IMG_2941.JPG

IMG_2944.JPG

IMG_2945.JPG

IMG_2947.JPG

IMG_2948.JPG

IMG_2946.JPG

IMG_2949.JPG

IMG_2940.JPG

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!