Jump to content

Golf 6 variant & Touareg VR6


motanelul

Postare recomandată

Frumos exemplar. Felicitari pentru reparatie. Cred ca o sa merg si eu pe aceleasi cauciucuri la anul cand le voi schimba. Momentan am pirelli cinturato dot 2015 care mai merg doua sezoane dar fac galagie la rulare.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Bun , fost plecat o perioada plus ca timpul e foarte scump , de abia acum cateva zile am reusit sa resetez/programez cutia...rezultat...merge perfect .

Am facut cateva sute de km de la reparatie , cutia inca invata, mi se pare ca imi tine turatia mai jos , dar pe masura ce merg cu masina , cutia invata sa schimbe mai sus , poate este si de la versiunea de soft pe care am pus-o...o mai las si daca nu o sa ii modific punctele de schimbare .

Pe partea de audio, stalpul din dreapta este refacut( reorientate difuzoarele ), am adaugat 2 trasee de 50mm2  si urmeaza schimbat amplificatoarele ( am cumparat amplificatorul pentru medii si tweetere,acum urmaresc unul pentru midbass fata ).

 

bucsele de la bratele fata le-am schimbat , am facut upgrade la cele pline de rs3 ....e un upgrade pe care il recomand tuturor ce au platforma asta...e un upgrade foarte bun si fara dezavantaje.

Urmeaza arcurile....asteapta cuminiti in cutie...la fel..lipsa timp..

IMG_3881JPG.jpg

IMG_3883JPG.jpg

Link către comentariu
Ionescu George

Bucsele pline de TT/RS3 le am si eu, dar pot spune ca pe drumurile din RO, pentru cei cu suspensie mai ferma se simte un pic diferenta in sensul ca scade foarte putin confortul, dar nimic dramatic. Le-am schimbat la foarte scurt timp dupa ce am luat masina asa ca nu ma pot exprima in materie de imbunatatiri, dar parca "calca" putin mai hotarat roata pe sol in anumite situatii. Alt upgrade finut dar cu imbunatatiri majore pe platforma asta sunt pivotii de la SuperPro pentru camber, se pot regla parca la -1,5 grade care ajuta mult si costa foarte putin, iar camberul -1,5 nu rupe sesizabil cauciucurile pe interior, e ok pentru daily. Stock e -0,5 parca la cele cu 2.0tfsi, cu exceptia TT-ului.

Modificat de Ionescu George
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

 

Bun...un mic update...consider cutia reparata si testata corespunzator ...am facut 8000 km de pe 18.06 pana acum , km facuti in toate stilurile de mers....cutia a functionat perfect , fara sughituri , fara smucituri.

Dupa ce masina a stat pe bara o luna , am "desfundat-o" un pic pe autobanda....Michelinurile sunt confortabile si iti dau siguranta indiferent de viteza, cele mai bune cauciucuri  pe care le-am avut pe masini pana acum (le tot laud in fiecare postare...dar merita :))

Dupa ce am schimbat bucsele de la bascula , observ ca spatele e mai lenes in schimbarea directiei decat fata...deocamdata dau vina pe suspensia care nu este egala (arcuri spate borsite ) , dupa ce pun arcurile noi (cand o sa imi fac un pic de timp..sper luna asta :)) ) imi voi face o parere mai corecta....nu e un lucru deranjant dar la cat de bine se simte fata acum e pacat ca spatele sa ramana in urma .

In rest , urmeaza o noua revizie si in cateva zile cateva poze cu update-ul la sistemul audio...si o baie .... in poze masina e jegoasa... nu am avut timp sa o spal pe drum ... a fost cam alergatura...

 

momentan ne apropiem de 220 000 km ... 

 

IMG_4190JPG.jpg

IMG_4419JPG.jpg

IMG_4427JPG.jpg

IMG_4475JPG.jpg

 

Modificat de loghy
Link către comentariu

Salutare, frumusica masina! In legatura cu suspensia, sasiul de Golf 5/6 e destul de sensibil la modificari de rake, asa ca daca ai arcurile obosite pe spate e foarte probabil ca asta sa fie cauza pentru care masina nu schimba directia prea hotarata. Din testele mele turn-in-ul se imbunateste simtitor daca fata e mai jos decat spatele. Merita verificate si toate bucsele de pe spate, ca la cate sunt acolo si la cat de complexa e cinematica multilink-ului... :eek:

Bafta in continuare!

Link către comentariu
bbogdanmircea

Ce inseamna ca spatele nu urmareste fata, am avut si eu timp de vreo luna senzatia de tramlining mai ales cand schimbam banda pe autostrada simteam foarte naspa ca atunci cand iesi dintr-un sant de ala care se formeaza iarna  prin zapada, era o acceleratie laterala destul de deranjanta si neplacuta .

N-as putea spune de la ce a fost, dar acum pare ca a disparut, de atunci am facut presiunea de mai multe ori si geometria ... dar poate sa fi fost de la altceva ... desi tot timpul mergem doar 2 in masina, chestii grele nu transport ...

Faci naveta UK RO la intervale lunare ? Vad ca se aduna kilometrii bine de tot .

Link către comentariu

Nu cred ca m-am exprimat eu corect .....drumurile din uk sunt foarte faine pentru "joaca", libere , virajate....eu cand merg la munca evit autostrada si merg pe secundare( mai scurt traseul si foarte fun ), dupa ce am schimbat bucsele (am pus pline ), fata a devenit prea rapida pentru spate...ii ia un moment sa recupereze in momentul in care intru in viraj rapid sau cand schimb repede directia ...

Tramlining am avut si eu , a disparut dupa ce am schimbat anvelopele si am facut directia oldschool , la un polonez ( mi-a reglat-o exact cum am vrut sa se simta masina chiar daca la o verificare cu aparat de facut directia unghiurile probabil ar fi in afara tolerantelor  ) .

Nu fac naveta Ro , dar ne plimbam peste tot cand avem ceva timp liber ( am vazut mare parte din Uk , mai scapam un pic in Europa , mai dam o fuga pana in Ro ...) ...cat a stat Golful pe bara am avut alta masina cumparata...am facut cu ea aproape 15k km in 2 -3 luni :))

Profit de reply...am facut si un schimb de filtre si ulei ca deh...se atinsese intervalul :D 

Webp.net-resizeimage.jpg

Link către comentariu

Am avut ceva timp in weekend....

am scos cablajul vechi si am trecut la toate pe OFC ... am adaugat un traseu 0 awg pentru curent si 8 awg pentru difuzoare(inainte aveam ceva fluctuatii pe ralanti cand amplificatoarele cereau curent...cu 0 awg nu mai am deloc ...0 ,nimic )...ignorati mizeria din portbagaj, nu am apucat sa fac o poza acum cand e curat .

Am progresat si cu stalpul dreapta, astept alcantara pentru a il imbraca ( e doar tras cu chit si dau o vopsea neagra sa nu sara albul in ochi ) , urmeaza weekendul viitor ipad-ul in bord si relocare head-unit /posibila schimbare direct pe procesor sunet ...

Mai punem si cateva poze cu ea intreaga  , ca prea am pus poze cu ea desfacuta/reparata/in curs de.... :))

IMG_4641JPG.jpg

IMG_4647JPG.jpg

IMG_4648JPG.jpg

IMG_4705JPG.jpg

IMG_4713JPG.jpg

IMG_4714JPG.jpg

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Frumoase micro precission. Spre ce procesare te indrepti? Helix?

 

Cum merge GPL-ul?

Modificat de rares v
Link către comentariu

Am pus Helix Hxa 400 mk2 pentru medii si tweetere (un amp vechi dar suna f bine ) , pentru midbasi o sa fac swapul de la audison tot pe Helix (A2 de data asta ) dupa ce adaug midbasi care au nevoie de curent mai putin (a2 scoate undeva la 150w in 4 ohm iar midbasii mei cer peste 250w ) .Pe partea de subwoofer inca nu am luat amp(folosesc un amp slabut acum ) ....pandesc ceva mic si puternic (sundown sau b2 ) ca sunt limitat de spatiu si ...mai nou..sunt limitat termic(cu 3 amp in portbagaj in spatiu neventilat se ating ceva temperaturi , dar urmeaza ceva ventilatie :) ) 

Procesor ...nu am luat ...sunt inca intre audison si mosconi ....audison cunosc , avut, stiu interfata , imi e usor de setat suna bine...dar mosconi este mai premium.... 

Gpl ,nimic de raportat....umplu rezervorul , merg cu masina , golesc rezervorul si ..repeat:)))) 

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Nu doresti un DD S4 old school 2x200w/4ohm si 2x100w/4ohm? Si mai adaug un DD M1A 1200w/1ohm? :))

Bijuterie buna si ieftina helix-ul hxa 400 mkII.

1.4TSI-ul e injectie directa?! cum pacaleste gpl-ul sa injecteze doar 10% benzina? Intreb ca daca esti de meserie poate ai idee.

Link către comentariu

suntem cam departe....si m-am focusat pe niste marci...de exemplu acum am un  sub am un sundown de 6.5 inch (da am scris corect ) care este WOW....as vrea sa mentin trendul de mic si puternic :D(si maine ma vezi cu un sub de spl :)))) ) 

Doar din soft se face procentajul....modificand timpii de injectie pentru injectoarele pe benzina .

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Si coboara cel de 6.5"? In ce litraj l-ai bagat? DD-uri sunt underpowered si imping tare. Pt moment renunt la acest sport.

Link către comentariu

11l acordat la 32 hz in cutie T line :))) coboara incredibil de bine , fratele un pic mai mare (8 inch, dar cu acelasi motor  ) a scos 149db la un db drag :)))) 

 

Modificat de motanelul
Link către comentariu

vroiam sa scriu ca ai un sarpe sub stergatoare... e cablu :)

pt ventilatie te poti folosi de acele grile din paterale de sub bara sa scoti aerul cald afara, asta in cazul in care ai loc sa montezi amp-ul in lateral sub capitonaj.

Link către comentariu

:)) e  un sarpe lung de 5 m .....amplificatoarele le am puse in portbagajul fals , nu am cum sa le montez pe laterale dat fiind volumul lor..... inca sunt in cautare de solutie eleganta, sa conectez portbagajul fals cu extractoarele din laterale . 

Am comandat un termostat pe 12v si 4 ventilatoare.....cred ca nu scap fara un amp rack corect ...

Link către comentariu

daca esti dispus sa si tai o fanta in lateralul portbagajului fals...

depinde de dimensiuni

Link către comentariu
  • 1 month later...

Pentru ca masina tot aduna km dar nu am mai postat de ceva vreme si lumea ma intreaba daca fac naveta in RO , am zis sa mai arunc si ceva poze cu drumurile pe unde se plimba  .

Am facut o iesire scurta pana in sudul Frantei , o plimbare pe riviera Franceza  si cateva opriri in Dijon si Lyon.

Consum 9.7% ...maricel pentru ca masina a stat foarte mult pornita pentru AC cand a dormit pitica..plus ca are o cutie mare pe pavilion (care limiteaza viteza maxima la 205km/h :)) ) ....ne apropiem de 230 000 km ... urmeaza o noua revizie, cam una pe luna /2 luni :))

Am aruncat si o cutie pe masina , pentru ca spatiul era la limita (devine din ce in ce mai presant sa fac un upgrade la spatiu ) , cutie in care pot sa arunc si masinuta atunci cand e murdara...dar si carutul ... 

Pe partea de audio am reusit sa pun si tableta in bord ,finisajele sunt undeva la 75% (continuam in septembrie ) , incercat un subwoofer de duzina ( alpine type R 12 inch ..) usor dezamagit .....

In septembrie am cateva zile mai libere si voi putea face finisajele necesare plus montat arcurile (nu cred ca fac pui in cutie :))

IMG_5184 (1).jpg

IMG_5869.jpg

IMG_6366JPG.jpg

IMG_6473JPG.jpg

IMG_E6617JPG.jpg

IMG_6433JPG.jpg

IMG_6619JPG.jpg

Modificat de motanelul
Link către comentariu
  • 1 month later...

 

Inca un mic update si 2-3 poze...

Am trecut de 230 000 km (am intarziat un pic cu revizia dar nu cu mult, urmeaza cat de curand  )...nu am mai facut asa multi km ca am alta masina si cu golful a mers mai mult sotia ...deci ritmul de crestere nu mai e asa alert...a inceput sa fie "masina de garaj " (literalmente , sta in garaj acum :)) ) :)

Am bifat inca o iesire la Silverstone.... foarte fain circuitul , am rotit si cauciucurile cu ocazia asta...uzura pentru aproape 32 000 km este foarte buna...recomand michelin (le-am tocit un pic mai mult pe interior , dar stiam ca asa o sa fie de cand am facut directia , imi place cum se simte cu unghiul asta de toe si sunt pregatit sa tocest un pic mai mult pe interior ) 

IMG_8414.jpg

IMG_8412.jpg

IMG_7956.jpg

IMG_7983.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

De la ultimul update pana acum masina a stat linistita in garaj...am mai facut 200km cu ea ,sotia a fost plecata si eu am mers cu cealalta , cum ziceam garage queen  ..:)) am terminat suportul de tableta ..arata si el normal acum (nu e perfect ..dar mai mult de atat nu am talent ..oricum am muuulte ore bagate in el ..numai cate poze/filmulete am urmarit pentru design )...mai vin cu un update in cateva zile pentru stalpi ...acum ca masina nu mai e daily e mai usor de facut update la diferite piese,nu mai e presiune sa fie gata ca a doua zi sa functioneze.. 

Am decis sa schimb si pompa de apa (am reciti topicul meu si am vazut ca am vrut sa o schimb inca de la inceput , dar nu am facut-o :)) , pompa e a masinii 23x xxx km ) , suspensia (telescoape Bilstein , arcuri Eibach Pro kit , kitul de suruburi si protectie praf +bumpstop de la sachs plus alte nimicuri de pe la Febi  ) cu ocazia asta o sa ii fac si revizia de filtre si ulei + bujii  NGK ....revin cu poze cand e gata..

 

44255272_1957124794353451_2736134561166524416_n.jpg

44301673_1957124721020125_4753512963892051968_n.jpg

44306305_1957124687686795_8358388537090899968_n.jpg

Modificat de motanelul
Link către comentariu

IMG_0361.thumb.jpg.e62af42b555efb04012e156210e23d68.jpg

Le-am scos de la praf...in weekend le montez (sper :))) ) ..... urmatoarea poza sper sa fie cu masina pe burta 

Link către comentariu

OUT with the old , in with the new....ambele arcuri spate rupte(ce e drept , foarte putin , doar un sfert de spira , si ambele rupte cam in acelasi loc ) ..telescoapele erau curse dar inca erau functionale ( cat de cat ) , pus bilstein si eibach(cu tot cu bumpstop , suruburi...)  ...

Schimbat si pompa de apa(pus hepu)....era cea originala pe masina  ...i-au ajuns si ei 231 000 km ... schimbat si ulei, filtre(motul +mann ca de obicei ) .... 

Nu am apucat sa fac decat partea din spate asa ca poze cu ea la nivel inca nu am si saptamana asta nu o sa fiu pe langa ea sa schimb si fata ..

Am schimbat si bujiile(pus NGK)...o bobina a cedat ..a ramas partea de izolatie de cauciuc pe bujie, am comandat una de la bosch (pentru ca era same day delivery si am zis sa ii las masina functionala sotiei ) si acum ma uitam dupa unele de upgrade... sa fie toate de un fel 

IMG_0634.jpg

IMG_0633.jpg

IMG_0554.jpg

IMG_0593.jpg

IMG_0592.jpg

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Am reusit sa schimb si suspensia fata... acum arata si ea decent ..pozele sunt facute cam la 30 min-1 ora dupa ce am terminat de schimbat arcurile ... mai trebuie sa mai coboare un pic de fata (spatele avand deja o saptamana pe masina ) 

IMG_1007.jpg

IMG_1059.jpg

IMG_1060.jpg

normal ca am spalat-o si la 20 min a fost target practice pentru o pasare...si in alte 30 min a venit o ploaie sanatoasa:))asa ca seara arata jegoasa..

Arcurile fata nu erau rupte.. nu au fost probleme cu ele ...doar ca fata era cocotata sus de tot 

 

IMG_1003.jpg

IMG_E1087.jpg

Modificat de motanelul
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Intreb aici, ca sa nu mai poluez topicul ala cu dsg7. Cat te-a costat operatiunea de schimbare soft DSG? ?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!