Jump to content

Golf 6 variant & Touareg VR6


motanelul

Postare recomandată

Da, e bine pe partea cealalta , multe de facut la inceput(scuze ca nu ti-am raspuns la mesajul ala dar l-am citit am inceput sa scriu si pe urma m-am luat cu altele si am uitat ) ....o sa trebuiasca sa o schimb ..fie ca vreau fie ca nu vreau ...mai mult de 6 luni nu  prea poti sta cu masina de europa (amenda nu e mare dar iti opresc masina pana iesi din tara cu ea ) 

Ma uit deja la altele ( passat sau a6 ) dar nu imi vine sa renunt la ea asa usor ca masina nu mi-a gresit cu nimic :D, am fost sa vad insa cateva masini pentru sotie ( ma uit la a3 sau un golf scurt ...la ambele ma uitam la 2.0 tsi , dar pana acum nu am gasit una care sa fie pe gustul ei ,adica : "cu multe butoane pe bord "...partea buna este ca preturile la auto sunt destul de mici .

 

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Felicitari pentru schimbarea de domiciliu si tara, sa fie intr-un ceas bun !

Pai si cu Golful ce faci, ca banuiesc ca in UK e mai greu sa-l vinzi .

Link către comentariu

Merci , sper sa fie ok !

Golful il voi pune pe mobile.de la vanzare in prima faza , pe urma probabil va fi adus in tara unde se va ocupa un prieten cu ce trebuie facut pentru vanzare( am deja un pic de interes pentru masina , sa vedem cum se aliniaza astrele ). Toate astea vor fi dupa Ianuarie ...momentan am fost un pic ocupat cu casa si mobilarea ei (cea din UK ) iar in decembrie trebuie sa ii cumpar si sotiei masina aici , sotie care isi doreste un golf 5 GTI ..iar cum eu nu pot sa ma opun probabil asta va fi masina ei de aici . 

Profit de intrebare si fac si un mic update :

Vineri am simtit ceva pierdere de putere , pus diagnoza 0 erori ....facut un pic de investigatii , un furtun de vacuum un pic imbatranit , schimbat , comportamentul era la fel .Am luat-o pe fir si am vazut ca tija de la wastegate "agata" ....desfacut , gresat , pus la loc totul merge bine ...operatiunea o mai facusem in urma cu 25-30k km , problema era intre bratul wastegate-ului si tija de agrenare (cea de la actuatorul vacuumatic) , acestea fiind lipite intre ele (combinatie de mizerie , vaselina arsa si solidificata ) .

Daca intervalul de gresare se va diminua voi pune o supapa de la Forge (160 lire ) care  va elimina complet problema (sper ) .Bratul aflat pe turbina (cel care e legat de wastegate) nu are jos si nici nu agata , cand este singur .Facut cateva sute de km de la interventie , nu s-au mai reprodus problemele . 

Si ca un bonus masina schimba muult mai rapid , tind sa cred ca ma ramanea agata wastegate si cutia nu era atat de rapida 

 

Masina a trecut de 190 000 km , din pacate nu am fost atent sa imortalizez momentul 

IMG_9755JPG.jpg

Poza este fara scutul termic de la turbina , am mers un pic fara pentru a se arde excesul de WD40 si vaselina din zona 

IMG_9756JPG.jpg

IMG_9757JPG.jpg

Modificat de motanelul
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Mai adunam km, am trecut de 195 000 momentan......masina merge bine, am avut ocazia sa "murdarim" si cauciucurile cu zapada

IMG_0361JPG.jpg

IMG_0399JPG.jpg

Link către comentariu

Da , a fost demontat complet actuatorul vacuumatic

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
  • 2 months later...

Am ajuns si la pragul psihologic de 200 000 km (acum cateva zile , acum suntem deja la 202xxx km ) , nimic special de raportat...suntem in cautare de :

-cauciuri (poate si alte jante r18) pentru vara, voi merge sigur pe Michelin Ps4 

-bucse brate pline (ca upgrade de la cele stoc , nu sunt stricate dar e un bun upgrade)

-arcuri , probabil un pic mai lasata, nu mai imi place deloc revarse rake-ul pe care il au toate golfurile variant(mai putin sau mai mult accentuat ) 

In weekend fac si schimbul de filtre plus ulei , a fost primul schimb cand am sarit de 10k  km( dar nu cu mult ) , a consumat cam 250-300 ml (acum este la minim pe joja uleiul ) 

Alta functie a panoramicului , suport bun pentru telefon pititca :D ....facem upgrade la sistemul de infotainment pe scaunele din spate .

IMG_2104JPG.jpg

IMG_2372JPG.jpg

IMG_2453JPG.jpg

Link către comentariu

Da, este aceeasi la care ma uitam si eu...doar ca nu a mai facut probleme de atunci si au trecut ceva km...

 

Link către comentariu

1. Ia PS4 linistit, sunt per total cele mai bune cauciucuri de strada. Daca nu ma plang eu pe 2.0TFSI cu Revo stage 3, tie o sa ti se para ca merge masina pe sine.

2. Bucsele mari de la brate(parca bucsa de confort ii zice) le am si eu upgradate la cele pline, de TT, dar nu e vreo imbunatatire notabila, cel putin nu pentru strada.

3. Daca iti patineaza cam tare si sare de bot cand pleci agresiv de pe loc, poti sa faci si dogbone mount/insert, e foarte ieftin si eficient, fara parti negative.

4. Eu am Eibach ProKit si au inclusiv astea putin reverse rake din pacate fata de Sportline, dar sunt mult mai confortabile. Cauta bine si pe la H&R si altii, intereseaza-te calumea sa gasesti ce iti doresti fara sa trantesti masina de tot.

5. Cum e uleiul la minim pe joja cu 250-300ml consumati? La mine intre min si max parca e 1L si tin nivelul undeva pe la 70% pe joja de obicei. Tu cand faci schimbul nu completezi macar putin peste jumatate?

Modificat de Ionescu George
Link către comentariu

1.ps4 is the shit :D

2da cele de TT sunt 12 lire bucata...

3. e 1.4 :)))) nu imi fac griji din astea 

4 nu vreau sa fie pe burta ca ramane daily, nici confort nu vreau sa pierd...ma gandeam insa sa aleg niste arcuri care teoretic nu ar fi recomandate pentru a mea...un exemplu(valorile nu au legatura cu realitatea ) , incarcare axa spate 1020kg in cazul arcurilor recomandate pentru a mea ...si mai am alte 2 optiuni 1050kg si 1070 kg...tinand cont ca eu am butelia de gaz, amplificatoarele , subwooferul ,carigul si pe Noah mai mereu (50kg numai el )  ma gandeam sa iau unele mai tari...

5 da, nu l-am pus full ...undeva la jumatate...din cate stiu intre min si maxim la mine sunt 500 ml ...asa stiu posibil sa ma insel 

 

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Nu exista arcuri sport care sa nu strice confortul. Din moment ce scurtezi cursa suspensiei o sa pierzi confort. Vezi ca una e incarcarea maxima pe axa spate, alta e spring rate. Teoretic ele sunt calculate pentru masinile recomandate, dar daca ai de ales, da, ia ceva putin mai dur pentru ca ai ingreunat masina, deci nu e de speriat un 1070kg, va sta putin mai ridicata decat cele de 1020/1050.

Cat despre ulei, eu zic ca ti-a papat 500-600ml, ceea ce e perfect rezonabil, mai ales ca mergi cu 5w30 care decent, dar cam atat,  schimbat la 10k si ii dai talpa. Sa iti povestesc cum e la 2.0TFSI/TSI cu consumul de ulei? Te calmezi instant.

Modificat de Ionescu George
Link către comentariu

ahh nici nu m-am panicat cu consumul de ulei...tinand cont ca am sarit de 10k( am 12k acum  ) si ca a vazut cateva ore in continuu Vmax....e un consum mai mult ca decent...nu sunt din gasca celor care spun : "masina mea nu consuma ulei "...ORICE masina consuma ...e normal...

spring rate ramane la fel , doar load pe axa il vreau mai ridicat...cand am zis ca nu vreau sa pierd confort era in genul sa nu o transform in track car, normal ca sunt consitent ca nu o fac S klass

 

LATER edit :

M-am uitat in manual , amandoi avem dreptate :

-la mine a ramas pe zona hasurata (zona hasurata de jos pana sus reprezinta 500 ml ) , eu aici ii zic minim

-minimul descris in carte este de sub zona hasurata , de unde apare zona plata , de aici pana sus este 1l 

deci consumul ramane undeva la 300ml ...dar cum ziceam ...nu ma sperie nici daca e mai mare tinand cont de cum si cat s-a mers cu ea...

Modificat de motanelul
Link către comentariu
  • 1 month later...

Cum ziceam mai sus....Michelin ps4 au ajuns pe masina (am avut 3 saptamani un set nou de continental sport contact 5 , sunt cauciucuri ok , dar sunt sub PS4) 

Am ajuns la 212000 km .......am reusit sa stric cutia ...nu am stricat mecatronic ci am busit-o mecanic...am luat un damb pe autostrada in ungaria (nu merita majuscula ) la 130 , efect imediat a sarit din viteza(levierul era inca in D ) si un pic de zgomot in treptele pare ( era in treapta 6 cand am lovit , cred ca se pregatea sa treaca in 7 ) .Am mai facut 2000km dupa ce am lovit , timp in care zgomotul de rulment distrus s-a amplificat , iar ieri a refuzat sa mai schimbe mai sus de treapta 2 ...trebuie sa o desfac sa vad ce gasesc in ea si sa iau decizia..ori cutie din dezmembrari ori rebuild la actuala.

In Romania am reusit sa sparg parbrizul.....una peste alta destul de grea iarna asta pentru masina :))

Am reusit sa anulez TOTI greierasii de pe usile fata(masina stoc nu avea nici un fel de greieras...dar cand pui ceva difuzoare mullt peste ce a intentionat producatorul trebuie sa fi atent la unele lucruri ) 

In alta ordine de idei PS4 este de departe cel mai bun cauciuc pe care l-am avut pe masina , foarte multumit de nivelul de confort , de aderenta nici nu mai vorbesc...

Facut directia la masina ,just to be safe.....am avut si acolo ceva probleme ...daca ajungeti prin uk cu masina LHD si faceti directia sa stiti ca sunt alte valori pentru masinile cu volan pe dreapta si nu se pupa cu ce avem in Europa...Dupa directia masina tragea violent stanga si imi aprindea esp si abs la cea mai mica rotire a volanului....rezolvarea a fost sa fac directia cu echipamente old school la un Polonez :D

IMG_0670JPG_1_1.jpg

IMG_0605JPG_1_1.jpg

IMG_0292JPG_1_1.jpg

IMG_0500JPG_1_1.jpg

IMG_0275JPG_1_1.jpg

IMG_0187JPG_1_1.jpg

IMG_0186JPG_1_1.jpg

IMG_0515JPG_1_1.jpg

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Valeu ... uite de asta nu vin eu acasa cu masina, prefer sa vin cu avionul pentru ca ajung in 2.5 ore si risc mult mai putin .

Imi pare rau de cutie, atat de sensibila este ? Nu ar fi trebuit socul sa fi fost preluat de ambreiaj si de suspensie ? Sa inteleg ca nu mai poti merge cu masina acum ?

La cauciucuri nu am avut niciodata Michelin, dar am auzit si eu ca ar fi peste Conti.

Spor la reparatii si sa se rezolve cat mai ieftin !

Link către comentariu

Socul a fost ff puternic....m-am uitat pe urma si se vede ca tot ansamblu motor s-a mutat de pe suporti ( se vede metal curat pe suportii care il prind de caroserie ) , socul a fost in cadrul H de la motor si in cutie ( se vad urme unde am raschetat asfaltul ) ...oricum daca eram cu Chryslerul se nivela asfaltul unde lovea si sunt sigur ca masina nu avea nimic...sunt destul de fragile masinile mai noi (de acord si soc destul de mare ..dar oricat..) 

Nu am cum sa vin cu avionul , fetele zboara dus-intors , eu merg cu Noah (catelul ) cu masina ..... am facut o gramada de km peste tot fara probleme, nu ma deranjeaza sa conduc, chiar imi place, dovada fiind km facuti cu golful (tinand cont ca mereu am mai avut in paralel minim o masina cu care mergeam ) ...cand e sa se intample se intampla...masina e pe dreapta , am cumparat alta masina aseara sa am cu ce ma misca (acum 2 saptamani am vandut masina sotiei :))) potriveala perfecta  ) 

reparatia nu este scumpa:

-kit rulmenti +garnituri 140 lire 

-cutie sh de la masina cu km putini 450-550 lire ( gasisem una la 2000 mile cu 600 lire dar era de pe un 1.4 tsi hibrid si nu se pupa cu a mea) 

Nu ma sperie reparatia...oricum manopera nu platesc pentru ca o fac singur, doar ca ma oftic ca am stricat-o eu :))) daca pica mecatronicul mai ziceam..."boala lor" :))

Michelin e mult peste orice...cum ziceam am pus un set de continental sport contact 5 cu care am facut 4-5000 km ...cand am trecut la Ps4 s-a simtit enorm diferenta ...cu ps4 poti frana pe umed cu pedala la fund fara sa intre abs ..sunt superbe!

 

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Nu este nici vina ta pentru ca nu ti-ai propus sa vezi daca se strica cutia daca iesi la offroad cu ea :) Astea sunt lucruri care se intampla ..because life.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Revin cu un update intarziat...

Am dat cutia jos, am cumparat toate presele speciale pentru ambreiaj si cutie in sine am desfacut cutia si exact cum banuiam unul din rulmenti este PA , este vb de rulmentul ce vine pe arborele principal al ambreiajului cu vitezele pare si marche-arriere .

Am hotarat sa fac un rebuild la cutia actuala , am cumparat rulmenti si seturi de garnituri (skf rulmentii ) plus presele necesare pentru operatie.

Progresul nu a fist unul rapid , nu prea am avut timp de ea fiind mai mult plecat si in plus nu am stat in ea pentru ca am cumparat alt break cu care sa ma descurc .

Uleiulire le-am cumparat pe original (1l pentru mecatronic , 2 l pentru cutia in sine ) ...sper ca in 1-2 saptamani sa o pun la loc ...in functie de timpul liber .

Totul in cutie arata impecabl in afara de rulmentul cu pricina , dintii nu sunt uzati , nu exista uzura pe ambreiaj/furci /alte componente....pentru o masina cu 215k km totul arata in perfecta stare .

Costuri actuale reparatie:

-prese 100 lire (presa ambreiaj , presa carcasa, presa rulmenti )

-uleiuri 40 lire

-kit garnituri si rulmenit 120 lire ( am prins promotie :D  )

-torxuri in 12 colturi de putere 30 lire (pentru oalele de la planetare ) 

Sculele cumparate le consider investite , pentru ca le pot folosi si la altceva...

IMG_1182JPG.jpg

IMG_1543JPG.jpg

IMG_1650.jpg

IMG_1581.jpg

IMG_1661.jpg

IMG_1667.jpg

IMG_1669.jpg

Funny fact, rulmentul care a cedat era MAde in japan ....deci nu a cedat un lucru facut in DE :D

 

Link către comentariu

Cand vinzi masina, ma anunti? Interesant sistemul audio. E bun ca pozitionarea difuzoarelor nu cere time alligment in prima faza. Te-ai gandit la vreun pret?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Sistemul audio e in rebuild complet :D , daca tot a stat pe dreapta o perioada m-am apucat de rafacut stalpii (sa fie cat mai oem ) si sa fac speaker pods in usile fata (pastrez midbasii de la hertz in locatie actuala dar adaug midbasi de sq in partea din fata a usii sau in kick panels pentru staging mai bun ) .

Pana in Iunie o sa fie gata si sistemul actual ...trebuie ..pentru ca vreau particip la un event :D

 

 

Modificat de motanelul
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Mi-am facut ceva timp si am reusit sa presez rulmentii noi , cutia este acum sus pe masina , functioneaza in toate treptele fara zgomote ciudate , are insa nevoie de o stergere erori si poate o recalibrare in VCDS ( a ramas cu erorile vechi iar testerul meu nu stie sa le stearga , astept posta cu vag comul :D) 

Mai am o zi pentru pus sus suspensia /planetarele , momentan nu era nimic pus pe cutie

33086879_1750040388395227_7673836050791268352_n.jpg

33154416_1750040465061886_138468405593243648_n.jpg

33194560_1750040575061875_6328391984306192384_n.jpg

 

Modificat de motanelul
Link către comentariu
Bitter_Sweet

Felicitari pentru reparatia DIY. Ma bucur mult ca ti-a reusit! Acum, multi km inainte fara probleme ?

Link către comentariu
bbogdanmircea

Super, toata reparatia asta s-a intamplat in UK sau in RO ?

Esti in domeniu adica mecanic, inginer ?

Link către comentariu

In uk toata reparatia  , Inginer autovehicule rutiere  + ceva ani experienta de lucrat in service :D

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!