Jump to content

Golf 6 variant & Touareg VR6


motanelul

Postare recomandată

Dupa cateva zile de "plimbat " pe site , a venit momentul sa prezint si eu masina.

Este vorba de un :

Golf 6 Variant 1.4 tsi (122cp) cu dsg 7cu luat cu 154000 km la bord...e la mine de 2 saptamani si i-am facut 3500 km  ..una peste alta sunt placut impresionat de masina.

Masina a fost in Olanda din 2011(cand a fost facuta) pana in 09.2013 si a adunat 132000 km pe drumurile lor ...pe urma a venit in Ro unde in restul de ani a facut km ramasi ...stiu par putini in Ro , dar masina a avut o pauza de 1 an(inainte sa o iau eu )  si conform reviziilor (facute la an nu la km ) par reali(masina e luata de la dealer si verificata la alta reprezentata...just to be sure ) 

Dotarile se pot vedea in poze :D, de cand am luat-o am degresat-o de 2 ori...am curata toate scurgerile de la panoramic .am desfundat toate scurgerile masinii ...fiind stata s-a batatorit praful prin tuburile alea....

-desfundat duze stergatoare......pe fata a fost "greut" ca sunt perdea dar pe spate a fost greu ca era infundat pana cand se mufeaza cu furtunul .

saptamana asta :

cauciucuri noi, am comandat niste Bridgestone Potenza er002

filtre+ulei(inca nu le-am schimbat ) 

discuri frana + placute.....le-am comandat dar cred ca voi incerca si o rectificare la cele vechi...e pacat de ele , au cam 2000 km dar s-a depus rugina pe ele si la primul drum s-au valurit aiurea...


Urmeaza si pozele de indata ce reusesc sa le urc....cate una cate 2

IMG_5237JPG.jpg

Link către comentariu

IMG_5236JPG.jpg

IMG_5242JPG.jpg

 

IMG_5247JPG.jpg

IMG_5023JPG.jpg

 

Desfundat scurgerile de la panoramic.....

Am cumparat un cablu otelit invelit in cauciuc( a fost 6 lei metru din hornbach ) si am bagat pe traseu...incercand sa nu fortez foarte mult....

Scurgerile de la panoramic dau pe peretele ignifug (sub grila aero ) si ca sa ajung la ele am demondat si stergatoarele ...scurgerile principale erau si ele blocate....o frumusete ..

IMG_5009JPG.jpg

IMG_5016JPG.jpg

 

A urmat stergatorul spate.....duza se scoate usor tragand de ea ...eventual cu un patent cu o carpa pe el...

Daca tot am umblat cu torxurile am desfacut si fata de usa din spate dreapta....geamul de acolo nefiind functional....macaraua se auzea coborand-urcand dar geamul era static....am observat ca fostul propietar il blocase cu o bucata de lemn fiindca geamul sarise din prinderea de jos...nu era nimic spart/rupt doar sarise...un pic ciudat pentru ca eu nu am reusit sa il trag de acolo..l-am clipsat inapoi ..merge ok ...il consider reparat :D

Si o poza cu catelul stance

IMG_5223JPG.jpg

IMG_5047JPG.jpg

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Iti recomand sa cumperi set de furtune drenaj fata spate + supapele (capetele)de la furtune sa le schimbi acuma cat ii vreme buna , nu sant scumpe si cel putin cativa ani daca intretii corespunzator trapa nu o sa ai probleme 

Iti spun din experienta pentru ca detin un golf 6 variant cu panoramic de 3 ani 

* daca le comanzi pe o serie de sasiu de golf 5 variant ai 20% reducere la reprezentantele vw 

Link către comentariu

Cred ca la anu' voi face schimbul de furtune...momentan sunt in stare buna , au avut problema doar ca erau infundate...(oricum a fost frumos ....ca se stransese apa in canalul de la panoramic,intre cheder si caroserie  si la prima frana cu panoramicul deschis  mi-a turnat-o toata in poala..inca mai am umezeala in presuri ... ) 

In alta ordine de idee ieri am degresat-curatat si uns culisele de la panoramic....

Am cumparat si valva N75 pentru ca dupa oprirea motorului se auzea un zgomot (pierdea presiune) un mic semn de inceputul sfarsitului(masina nu are pierderi de putere)....72 ron de la Pierburg..in weekend o schimb ...

Cauciucurile sunt cu livrare peste 4 zile....de abia le astept...cele de iarna se tocesc vizibil...cand sosesc cauciucurile , voi ataca si discurile....

Azi , trebuie sa apara si uleiul ...am mers pe Motul 8100 5w30....

 

Link către comentariu

Schimbat si valva in Weekend ...examinat un pic si turbina ..arata bine. Se simte un pic mai potenta mașina si sunt sigur ca nj e doar placebo...

Uleiul inca nu a aparut ,o sa apăra cred cu cauciucurile ...

Am pus vcds si am mai activat din funcții ...nu foarte multe ,fiindcă majoritatea erau deja activate ,am activat închiderea trapei si a geamurilor cand simte ploaia,avariile la frânarea de urgentă ...si cam atât ...restul fiind deja active ..

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am depus numerele vechi ...in perioada asta de vacanța nu le mai Primești in aceeași zi...Așa ca m-am ocupat cu schimbatul farurilor ...acum avem si drl corect.

Inca nu sunt bine setate si inca am bec aprins in bord pentru trecerea de la 2 becuri la unu cu doua faze ...le codez in Weekend ...

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Gata si vacanța ...am făcut in jur de 4700km..consumul mediu a fost 7..uleiul a rămas pe semn (sa zic ca a scăzut 1mm dar poate sa fie si de la cum era mearsa mașina) .

Combinatia tsi+dsg este una foarte potrivita pe langa faptul ca a ținut consumul foarte jos ,se descurca perfect atât in oras cat si pe autostrada ..in ambele cazuri un 525 e60(177cp) rămânea in urma ...la reprizele 150-200 avea o mașina in fata mea ...onorabil pentru un 1.4 ...

Am trecut si prin Austria si un golf 7 R break stătea la vanzare cumințel la reprezenta ...32000 euro ...in 2-3 ani poate poate intra in buget :) ...

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

 

Ah am uitat ...înainte de plecare am băgat si o revizie ..motorul e muuuulllt mai silențios cu Motul..cu toate ca am observat ca dupa o alergare puternica (lăsat la relanti 1-2minute si pe urma oprit )  la repornire s-a auzit un pic de zgomot ..nu e puternic ...la mers normal ..oprire reporniri pe oras e perfect silențios ...la sfârșitul verii o sa atac si distribuția ...just to be sure 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Link către comentariu

Frumoasa masina. de la culoare la scaune ( dupa parerea mea cele mai potrivite pentru golf 6). Dotata cum trebuie. frumos si catelul ! Ce parere ai de motor? cu ce diesel s-ar compara , macar asa ca idee ? multumesc

 

Link către comentariu

Merci de aprecieri...motorul ...e foarte ok ..am mai avut înainte 1.6tdci 115 cp ,2.0benzina,4.0 benzina,2.4jtd,2.0tdi ...si altele ...motorul asta e foarte vesel iar dsg il ajuta FOARTE mult ..nu il pot compara cu un diesel..poate cu cele noi biturbo..dieselurile vechi au lag si raman repede fără vlaga (4000-4500rpm) pe cand benzina mai trage ...am fost destul de reticent pana sa merg cu el ,am suferit un pic de faptul ca e 1.4 ( era primul motor așa de mic) DAR doar pana sa merg cu el...este un motor foarte reușit !nu are goluri de cuplu ,trage liniar si e doar de 122cp..dar ai putea baga mâna in foc ca sunt mai mulți...la autostrada e mult mai silențios ca 1.6tdci(care era un silențios pentru un diesel)...iar 7%cu clima pornita tot timpul cu viteze de 140-150 autostrada plus câțiva km fără limita,  la care adaugăm si o săptămana de fâțâială zilnică prin Roma , eu il consider un consum foarte corect...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am trecut pana la urma la R17 ...acum poate sa vina iarna ca ne-am încălțat de vara :)))

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Link către comentariu

Si pentru ca tot am pus jante mai mari am zis sa punem si un display mai mare ...pe la iarna urmează un rns sau un pioneer dedicat ...deocamdată e ok asta ...

image.jpeg

 

Modificat de motanelul
Link către comentariu
  • 2 months later...

Nu am mai scris de ceva vreme pe aici , cu toate ca am urmarit forumul....masina aduna km , am mai facut un schimb de ulei si filtre , acum chiar urmeaza sa schimb placutele spate....discurile le-am avut la refacut si nu a intrat deloc in ele ....practic au dat jos rugina acumulata aiurea...sunt perfecte acum..

Asa cum ziceam in iarna o sa fac un upgrade la sunet...asa ca am luat insonorizant, am vandut RCD510( acum am un rcd din ala 1 din cu sertar pana gasesc ce mi-am propus) si am deja difuzoarele promise, urmeaza in usile din fata Focal in 3 cai si in cele din spate Focal in 2 cai, asta undeva in Ianuarie.

O luna am tinut masina doar in Bucuresti..consumul a fost de 11.2 mediu, am mers mai mult pe padele...acum si-a revenit si s-a oprit la 8% .Masina a primit si o ceara si Aquapelt pe geamuri, pana sa vina zapada o sa primeasca un sealent pentru vopsea si alta ceruire.

 

PA290749JPG.jpg

PA290754JPG.jpg

PA290761JPG.jpg

Cateva poze

PA290673JPG.jpg

PA290699JPG.jpg

PA290709JPG.jpg

Link către comentariu

Salut.

In mod normal nu ar trebui sa ai eroare de bec ars cu acele faruri si nici nu trebuie sa codezi nimic la ele ca sa mearga. Practic ele sunt plug & play.

Link către comentariu

Salut, asa e ..dar unde am zis eu de eroare la ele?Au avut ceva bug-uri cand le-am luat ..dar le-am luat la un pret ok si stiam de ele...s-au rezolvat inainte de a le monta...sunt plug and play...

Apropo..te-ai uitat in masina mea...acum chiar am eroare de bec ars...dar e chiar ars :))) m-am uitat in buzunar cheia e la mine

:)))

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Cateva poze mai din vara....  si cu a lu CZR inainte de colant...:)

116JPG.jpg

209JPG.jpg

293JPG.jpg

323JPG.jpg

Modificat de motanelul
Link către comentariu

:))

Quote

Inca nu sunt bine setate si inca am bec aprins in bord pentru trecerea de la 2 becuri la unu cu doua faze ...le codez in Weekend ...

In postul in care ai prezentat farurile.

In urmatorul post cu poze de la interior se vede martorul de bec ars ... 

Stai linistit, nu obisnuiesc sa umblu in masinile altora :)) 

Link către comentariu

Da, aveam DRL pus pe faza lunga a masinii , in momentul in care am pus farurile aveam DRL si pe lunga si pe Led ,asta era codarea...iar becurile aprinse erau datorita faptului ca una din rezistentele de la leduri nu era de valoarea corecta...dar deh...nu au costat 1000 euro ...am rezolvat-o....alt bug era ca ramanea "agatata" oglinda la flash pe  faza lunga...avea o bavura cam mare..inainte de a monta le-am atacat..si alta:  erau sarite din suruburile de reglaj...nu erau rupte doar sarite..le-am setat si acum bat corect...

Martorul de bec ars se aprinde cand pun contactul...nu se stinge pana nu dau cheie...nu stiu daca e normal ori ba dar asa facea si cu ale ei ...

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Ciudat cu martorul de bec ars.... in rest celelalte probleme le cunosc foarte bine din pacate fiind si eu un fost posesor al acestui tip de far.

Oricum daca ai rezolvat problema sa stii ca farurile sunt ok ... si pentru banii respectivi lumineaza mai mult decat decent. 

Spor la modificari in continuare ;)

Link către comentariu

In weekend am montat si extensiile de padele...nu mi-a placut cum au venit cu inaltatoarele alea de plastic asa ca le-am montat direct de padelele existente.

Am schimbat si placutele spate ..

059JPG.jpg

050JPG.jpg

073JPG.jpg

Link către comentariu

Da, si culmea e ca avea doar 15-20 k km ...dar au prins niste discuri foarte ruginite si pe urma niste discuri rectificate care erau la fel de abrazive

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Salut

Foarte faina masina, sa o stapanesti sanatos. In ceea ce priveste motorul si cutia, caut si eu fix la fel dar am ceva retineri pentru dsg 7. Sa inteleg ca, daca intretinerea e corecta nu ar fi probleme?

 

Merci

Link către comentariu

Salut , probleme sunt la oricine...doar km la care se manifesta sunt dati de intretinere...eu am 170 000 km acum cu ea si e ok (dar a fost la toate rechemarile si service-ul s-a facut la intervalele corespunzatoare ) ...sper sa nu cada imediat dupa ce am scris asta ...sa se simta ca am laudat-o :))))

Motorul nu are probleme....saptamana care vine o sa ii schimb pompa de apa( a incept sa planga un pic ) dar asta o trec la consumabile..in plus nu e nevoie de distriburie jos fiind pe cureaua de auxiliare .

Modificat de motanelul
Link către comentariu
  • 2 months later...

A venit si iarna , mai urmeaza un schimb de ulei si filtre.....pana una alta am achizitionat marea majoritatea a pieselor pentru upgrade-ul de sunet .Voi merge pe un Ipad mini pus in bord ,suportul il fac eu dupa cel al lui Soundman (e un tip din state care asta face) , legatura cu masina (comenzi de pe volan , volum , si altele ) o voi face cu Pioneerul Mvh 580Bt,

Am ales Pioneerul pentru ca are aplicatio pe IOS si nu trebuie sa ating deloc aparatul in sine , TOATE functiile , chiar si unele in plus sunt controlate din aplicatie ,ipadul se va aseza peste headunit intr-un suport printat 3d

Pe partea de amplificare am ales sa merg pe 2 hifonics zeus unul in 4 canale unul in 5 , voi amplifica cu cel de 4 canale :activ 2 canale difurile de 16.5 din usile fata , 2 canale mediile de 10 cm si tweetere, iar cu cel in 5 canale voi amplifica 2 canale difurile de 16.5 din usile spate si cu canalul dedicat voi amplifica subwooferul.Acestea vor fi montate in portbagajul secundar (spatiu mic sub planseul portbajaului normal) incapand perfect acolo .

Pe partea de difuri ...am cumparat pentru cele de 16.5 Focal Performance iar pentru cele de 10 cm si tweetere inca nu am cumparat ....sunt indecis intre Focal Polyglas sau Performance , urmeaza saptamana asta sa le iau (oricum nu sunt la nici un magazin de pe la noi pe stoc cele pe care le vreau eu ) ...pentru subwoofer am mers cu un Pioneert de 10inch de 350w/1000w , am ales pionnerul asta  pentru ca il cunosc cum lucreaza in incinte mici .Subwooferul va fi montat in incinta de dedicata in partea dreapta a portbagajului,fara sa imi ia din spatiul portbagajului.

Mediile si tweeterele le voi aseza pe stalpul A (am pus 2 poze de model ) 

Insonorizanrul l-am luat de la STP silver , un bulk plus inca un bulk cu insonorizant cu burete.

Cablurile :Am luat un traseu de 50mm2 si rca-uri de la audison(s-ar putea sa le schimb in fct de cum se aud...imi par cam firave)

052JPG.jpg

038JPG.jpg

233JPG.jpg

029JPG.jpg

017JPG.jpg

013JPG.jpg

064JPG.jpg

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!