Jump to content

Bora 1.8T RUS


MajeStik

Postare recomandată

nu cred ca afecteaza la consum evacuarea! si eu am scos catalizatorul (plus una din sonde) si am evacuare custom care face scandal mare mai ales in ture. consumul la mine in oras (targoviste) este undeva la ~11.5-12% (la un mers combinat- aici ma refer la faptul ca o mai si alerg+ cutie automata - 210 cp masurati) iar la drum 6%-7%.

Modificat de DB86CLP
Link către comentariu

Nu a crescut nimic dupa evacuare. Sondele trebuie sa ramana si sa fie puse in acelasi loc si la aceasi distanta. Sa nu intre sonda mai in interior in evacuare ca nu va masura bine.

 

Foarte bine ca alegi PowerTech. Dupa upgrade si eu tot la ei voi apela :)

Link către comentariu

Banuiesc ca baietii care fac evacuarea stiu lucrurile astea cu sondele, sper sa nu fie probleme. Din cate am auzit PowerTech sunt destul de buni pe partea asta.

Link către comentariu

Eu am softul facut in Germania (nu mai retin exact unde, trebuie sa ma uit) la fel si evacuarea- mai putin finala si din ce am vazut nu mai am una din sonde- cea care venea pe catalizator. Nu am avut nici o eroare pana acum si nici comportament ciudat al motorului. (am facut cam 35000km de cand am masina ~4 ani).

Link către comentariu

Am inteles. Mi a spus baiatul azi ca prima sonda ramane unde trebuie si a 2a o pozitioneaza relativ la aceiasi distanta dar mai putin in adancime pentru a simula catalizatorul...sau ceva de genul.

Am schimbat pompa de benzina, masina trage cum trebuie acum, fara intreruperi :D 

Link către comentariu

De regula la stg 2 se renunta la una din sonde care trebuie anulata din soft. A 2 a sonda este wideband care face tot amestecul :)

Link către comentariu

Am observat o scadere a consumului dupa schimbarea pompei cu cel putin 1L daca nu chiar mai mult. Ce am observat este ca atunci cand e foarte cald afara, e cam lesinata. Sa fie catalizatorul ? Oricum o sa dispara peste cateva saptamani si banuiesc ca o sa fie in regula dupa aceea.

Urmeaza sa schimb si un cap de planetara pe stanga, a inceput sa faca urat.

Link către comentariu

Intercooleru este mic daia se mai "inmoaie" iar cand o sa ai 200-210 cp o sa ai si mai multa nevoie de intercooler frontal, doar ca atunci nu o sa o mai simti asa mult lesinata fiind cresterea de putere iar tu neobisnuit.

Catalizatoru dat jos ajuta sa iasa gazele mai repede afara...iar daca e infundat nu prea mai trage masina.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

De aia o simti lesinata pentru ca se incinge si aerul care intra e mult mai cald.

 

Dupa stg 1 o sa ai nevoie de Fmic deoarece o sa ai temperaturi mari daca o sa si "abuzezi" de ea :) . Eu pe stg 2 , dupa 3 4 ture pot aprinde tigara de pe turbina :) e rosie maxim

Link către comentariu

Niste recomandari de intercooler ? La montajul frontal este necesara vreo modificare ? Are loc ?

Link către comentariu

Are loc dar depinde cine il monteaza, uni taie putin din bara, alti mai mult...se face alt traseu la intercoolaru frontal.

Daca gasesti pe cineva care se pricepe, te rog sa ma anunti si pe mine ca vreau sa imi pun si eu.

Link către comentariu

Eu am luat Turbo Works de la TA-Technix , Harghita parca. 

 

Trebuie putin "crosetat" , se taie putin din intaritura de la bara , si daca e "ass" cine iti face traseul , din bara se decupeaza f putin. Problema e ca e grila prea mica , si nu ajunge f mult aer pe el. Motiv pt care la Golf poti pune bara de R32 , dar la Bora nu prea ai variante

Link către comentariu

pana si la alh remapat in miezul verii pe canicula se simte intercoolerul mic, imi pot doar imagina cum e la 1.8T

englezii de la darkside au niste intercoolere faine ce se pot monta in acelas loc cu cel stock, ca idee

Link către comentariu

O sa ma gandesc si la intercooler mai in dealiu dupa ce termin cu evacuarea si cu softul. Este mult de investit in masina, usor usor le pun la loc pe toate.

Acum doua saptamani mi s-a aprins check-ul de la sonda lambda, am pus testerul si am sters eroarea. Azi dimineata mi s-a aprins iar, trebuie sa vad de ce, banuiesc ca tot de la lambda.

Link către comentariu

Poate ai bagat benzina mai proasta, sau de 95.Iti trebuie de 100 tie.

Link către comentariu

Eu bag numai 95...pe capac la rezervor am vazut ca scrie 91 sau 95. Am bagat ieri de la Petrom de langa Herastrau, de obicei bag efix de la Rompetrol dar ieri am fost nevoit sa alimentez de acolo.

Link către comentariu

Eu nu am avut niciodata becul ala aprins in bord :) si am bagat benzina din diferite benzinarii!! 

Link către comentariu

Lasa ce scrie pe capac.Benzina in ziua de astazi e mai sclab calitativa.Totusi iti recomand sa bagi de 100 putin, sa vezi cum se comporta.Acum s-a si ieftinit putin.SI la mine se aprindea cand bagam de 95, cum bagam de 100 se stingea in cativa km.Dar sa ai de 100 curat, nu amestecat.Sunt sensibile tare sondelel astea la benzina proasta.

Modificat de ionutMK4
Link către comentariu

Astept sa se duca pisoarca asta de benzina de la petrom si bag de 100. Cifra octanica mai mare, nu se duce si mai repede ? :D 

Link către comentariu

Se duce putin mai repede, pentru ca arde mai bine, dar si consumul scade putin la drum lung.Verificat de mine.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!