Jump to content

Bora 1.8T RUS


MajeStik

Postare recomandată

sa te bucuri de ele si sunt incantat ca iti plac !

ToateCeleBune !

Link către comentariu

Nu :)) Asa am luat-o....pana voi imbraca volanul o las asa ca e cat de cat ok.

Link către comentariu

E un coleg pe forum care schimba pielea si lucreaza foarte bine. Sa te uiti in aria de prestari servicii, trebuie sa fie pe acolo. 

Link către comentariu

Ceva vesti mari despre masina nu am momentan. Astazi am fost sa depun actele pentru inmatriculare, pentru taxa. 

Am gasit pe cineva in bucuresti care face evacuari custom, pretul se duce la 400 de euro turbo-back cu finala custom sau + 300 de lei daca vreau in Y cu doua tevi finale ceea ce ar arata mult mai bine. Voi ce parere aveti ? Sa merg pe normal drept cum e acum sau in Y cu doua ?

Luni schimb si pompa de benzina, urmeaza evacuarea, soft si ambreiaj nou complet. Astea sunt planurile pana la finalul anului, dupa care aspectul exterior adica jante, folii, faruri.

Link către comentariu

Eu zic sa mergi pana la capat, sa faci 2 iesiri la evacuare.Eu zic ca ar arata foarte bine, si ar fi cam rar pe o bora o evacuare de genul.

Link către comentariu

Da, mi-a mai zis cineva ca nu prea sunt bora cu evacuare dubla, cred ca merita. Problema ar fi fusta, oare gasesc pe cineva sa o decupeze cum trebuie sau gasesc deja decupata ?

Link către comentariu
22 minutes ago, MajeStik said:

Da, mi-a mai zis cineva ca nu prea sunt bora cu evacuare dubla, cred ca merita. Problema ar fi fusta, oare gasesc pe cineva sa o decupeze cum trebuie sau gasesc deja decupata ?

Aceeasi problema am avut si eu. Nu gaseam fusta de Superb pentru evacuare.. Si decat sa decupez sau o o fac sub bara, am zis ca mai bine hidden cum era stock. 

Link către comentariu

Am decupat si eu putin fusta mea, cu un cutter,  si m-i s-a parut foarte simplu.Doar ii faci contur si se taie foarte usor dupa model, slefuiesti putin si aia e.Nu iti fa griji in privinta asta.

Link către comentariu

Eu sunt de parere ca pe o masina care nu vine deloc de fabrica cu astfel de evacuare (y-2tevi) nu arata bine. Daca era un a4 b6-b7 pe care se intalnesc evacuarile astea era altceva, indiferent de motorizare. Acum... asta e parerea mea.

Link către comentariu

Cred ca pana la urma este tot o problema ce tine de gusturi.Nu cred ca e o problema ca nu a venit deloc din fabrica cu astfel de evacuare.Nu cred ca cei de la Vw au facut design'ul unei masini gandindu-se ca o sa puna pe o varianta evacuare in Y.Ele au fost schitate cu evacuare simpla. Din contra, faptul ca au pus acea evacuare ulterior a facut sa arate masina mai bine.Daca puneau si pe Bora o motorizare asa mare, puneau sigur si evacuare dubla.E problema ca trebuie sa faci tu fusta custom.Am cautat de curioazitate niste exemple:

1.jpgDSC01835.jpgFutra-Yellow-2.jpggli exhaust_zpshzx6jdn1.jpgglidualexhaust.jpg

Poate datorita formei spatelui mai patratoase, poate ar merge niste tipsuri dreptunghiulare.

Link către comentariu

Nu prea am inteles...tu vrei o evacuare dubla stanga dreapta ? ( daca e asa, clar NU ) Sau vrei evacuare cu o toba finala cu 2 tipsuri ? ( daca e asa, clar DA ) si poti pune fusta de v6 fara sa mai decupezi.

Link către comentariu

Vreau evacuare dubla adica una stanga una dreapta, nu doua stanga doua dreapta desi arata foarte bine cu doua..dar merge si cu cate una. 

M-am gandit si eu la dreptunghiulare, sa caut niste poze sa vad cam ce inseamna. Din exemplele de mai sus imi place mult prima alba si ultima albastra...sunt senzationale.

Link către comentariu

Laur are dreptate. Fusta de v6 gasesti pe internet si vine decupata ea frumos, fara improvizatii. 

Link către comentariu

I-ati fusta de V6 cu evacuare dubla intr-o singura parte, arata cel mai frumos asa ;)

Link către comentariu

Subscriu. Cauti niste tipsuri in genul celor de V6, fusta aferenta, si va arata f bine.

Evacuare dubla nu e decat pe R32 parca...

Link către comentariu

R32 Golf 4 - ma gandeam ca e singurul din platforma G4 (din care face parte si bora) cu evacuare dubla. Si Bora cu motorul de 3.2 de pe R32 nu exista...

Link către comentariu

A 2-a poza e...si eleganta si fioroasa.Pui ce iti place !

Link către comentariu

Am demontat ieri pompa de benzina, era destul de incinsa ceea ce nu prea e normal. Rezervorul era jumatate deci nu se pune problema sa nu fi fost benzina suficienta in care sa se scalde. Astazi o schimb si sper sa nu mai dea in nas in ture mari. Mai trebuie schimbat si un cap de planetara pe stanga care a inceput sa faca urat in viraje...

Link către comentariu

Salutare.

Daca nu vrei sa sari mult peste 250+ atunci pune o pompa originala.

Pentru stage 1 va fi suficient pompa originala cu regulatorul de 3 bari. Stg 1 te vei duce undeva in 200 - 210 cai fara alte modificari. Ce va trebuii doar sa scapi de catalizator si un downpipe.

 

Daca vrei sa urci mai sus , atunci iti trebuie FMIC , regulator 4 bari , bujii mai reci cu 1 grad , downpipe si o evacuare mai mare. Eu am pe 63 evacuarea pana in toba finala care am pastrat-o originala pe motive de sunet. Nu vreau galagie , doar sa sufle putin si cam atat.

 

Ambreiaj teoretic te tine cel original , dar volant probabil vei avea nevoie cu masa simpla.

 

Cu stg 2 vei sarii 230 - 240 cp. 

 

Eu am pe masina stg 2 , si vei ramane surprins de consum :)

Link către comentariu

@DaBotta

Voi face si evacuare turbo-back cu downpipe de 70 si 63 pana in spate, fara catalizator si cu finala custom, dupa aceea voi face si softul ca sa fie totul safe. Mi-au zis baietii ca imi pot face converie la ambreiaj cu masa simpla doar ca o sa ma cam zgaltaie la plecarile de pe loc.

Legat de consum, voi ramane placut surprins ? :D 

Modificat de MajeStik
Link către comentariu

Nu are sens sa faci evacuarea pe 70. Daca nu ai planuri de big turbo ramani atunci pe 63. Si asa cu finala custom va avea glas mare :)

Legat de consum , depinde si cine iti va face softul. Eu il am la Revo , si e agresiv , pot alimenta doar benzina de 100 , si la un mers normal si frumos scot in oras ( Oradea ) chiar si 9l/100km. Dar am scos si 11l/100km afara din oras :))

Link către comentariu

Softul va fi facut la PowerTech Buzau, mi-au zis ca il pot duce doar din soft la 210cp. Legat de evacuare, e ok ca va fi pe 70, o sa urmeze un turbo si injectoare de S3 peste ceva vreme si sa nu mai stau atunci sa o modific iar :) 

Consumul e bunicel la tine, eu in oras la mers frumos scot tot cam 9-10, cand ma mai dau la ea cam 12-13. Din cate am inteles dupa soft consumul poate sa scada cu aprox 0.5-1L daca mergi normal ceea ce este ok. La tine dupa evacuare s-a simtit o crestere a consumului ? Am auzit teorii si teorii, unii zic ca nu afecteaza, altii zic ca o sa creasca cu 1L. Voi renunta la catalizator insa vor ramane sondele lambda.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!