Jump to content

Golf Alltrack 1.8 TSI


CristiALF

Postare recomandată

:D

Nu stiu ce sa zic....ai uitat ca tot astept sa imi explodeze motorul ? Era unu' atotcunoscator  care se pricepea el la motoare si facea predictii (ca oricum era vai de capul lui si de fapt nu stia nimic).

Doar ca ma cam plictisesc de cand astept...urma sa sa intample pe la 245 CP...intre timp poate "explozia" s-a intamplat si a facut un + 35 % - ce sa zic..sa fie primit! :beerchug:

 

Link către comentariu
2 hours ago, CristiALF said:

Era unu' atotcunoscator

I remember it.

Link către comentariu
12 hours ago, ct_act said:

La cat mai multi km cu bucurie ! :)

Merci colegu' ! 

Adevarul este ca in ultimii 1-2 ani am inceput sa fac un pic mai multi Km si cam asa va fi si de acum inainte. Altfel, cred ca ajungeam la 100k peste min 6-9 luni de zile :)

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Ai tinut si ceva evidente pentru costuri? Cat te'ar fi costat daca treceai direct de la stock la configuratia actuala? Sau trecerea in etape totusi nu a insemnat bani irositi, totusi?

Link către comentariu

Pai nu economiseam decat valoarea softului Revo, care si-a facut treaba foarte bine si a fost o alegere excelenta la momentul respectiv.

Costurile totale sunt importante, am bagat ceva bani de-a lungul timpului in masina, dar totul a fost asumat si nu exista niciun regret, oricum nu ma vand vanzand masina, mai mult ca sigur va ramane aici mult timp. Si este posibil ca in viitor sa mai urmeze upgrade-uri, cel putin pe partea de suspensie - dar in acest moment exista alte prioritati. 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Inainte de a face 100k (pe la 99300, ceva de genul), intr-o zi, m-am trezit cu Check Engine aprins, fara nici o simptomatologie, masina mergea normal. 

 

Am pus OBD-ul si am primit eroarea de mai jos. Va imaginati, cauta pe Net, youtube, sa vedem ce se intampla. Long story short: senzorul de O2 (sonda lambda) de la turbina. Cand il cauti pe Net, este cam scump al dracu' :D , noroc ca totusi, la var-miu, a fost muult mai ieftin (nesperat de ieftin as spune, undeva la mai putin de jumatate fata de ce gasisem la o companie renumita care vinde piese - si care de altfel are preturi ok in general). Am luat OE, nici nu ma gandesc sa fac experimente in ce priveste senzorii. 

 

Evident ca nu am luat in considerare sa dau seznorul jos, sa il masor, curat, bibilesc si poate-poate se revigoreaza :) , asa ca l-am comandat. Dupa care, am vazut eu ca imi trebuie si scule speciale :icon_cheesygrin:, asa ca am comandat si cheile adaptoare (am luat pentru ambele sonde, sa fie, se stieee! ). Cheie aveam luata deja de la baterie, incet incet ma fac si pui de mecanic :ninja:

Bineinteles, ca pana am comandat, pana a venit, pana am avut eu bani/timp etc..au mai trecut cam 2000 Km, timp in care am mers cu masina. La inceput, adica primii 1000 km si putin, in afara de becul aprins in bord (care se aprindea la rece), nu aveam niciun alt simptom. Daca masina se incalzea si resetam erorile, nu mai apareau pana a doua zi sau cand era iarasi masina rece (o porneam, plecam si in maxim 200m se aprindea dusmanul). Dupa cei 1000 si ceva de km, la rece relantiul fluctua putin pentru 15-20 secunde daca masina era pe loc sau dadea in nas 10 secunde cand o prindea prin treapta a 2-a, dupa care se linistea si era iarasi "normal". Evident, amestecul era calculat de la

Dumnezeu Tatal, cu mila, dar acestea sunt detalii... :) In ce priveste consumul, nu pot spune ca am sesizat o crestere. Deci daca a fost, a fost ceva de max 0.5L/100 Km. Daca..

 

Azi m-am pus pe treaba si am schimbat senzorul. Mie (care nu sunt deloc vreun priceput in practica legata de mecanica auto) mi-a luat 30 minute, cu uitat inainte, poze, pregatire, usurel asa.. Deci cineva care se pricepe il schimba in 5 minute - ati inteles ideea :lol:

 

In alta ordine de idei, am lua si filtru ulei + drena, 6L de ulei pentru viitorul schimb pe care urmeaza sa il fac in aprox 2000 Km, ocazie cu care voi inlocui si bujiile. 

 

 

 

error.jpeg

1.jpeg

2.jpeg

3.jpeg

4.jpeg

5.jpeg

6.jpeg

7.jpeg

8.jpeg

9.jpeg

10.jpeg

11.jpeg

Link către comentariu

Se vede ca esti amator, folosesti manusi! (Si eu la fel) Mecanicii priceputi, nici sa nu auda de ele. 😆 O crapat sonda inaintea injectoarelor/motorului. 🍻

Link către comentariu

Si eu care incercam sa par profesionist.. :lol:

Am mai citit ca cica mai pica si sondele astea pe la 100k+ La mine a tinut fix 100k 

Link către comentariu
On 2/8/2024 at 3:11 PM, Bebeee said:

Se vede ca esti amator, folosesti manusi! (Si eu la fel) Mecanicii priceputi, nici sa nu auda de ele. 😆 O crapat sonda inaintea injectoarelor/motorului. 🍻

Shots fired 😂

Link către comentariu
  • 1 month later...

De data asta m-am mobilizat :) si am mers la revizie la (nici..) 7k km. 

Deci azi (la 103.000 Km) am facut un nou schimb de ulei. In plus, am schimbat si bujiile, desi aveau doar 17k km. Aratau super bine toate 4, asa ca probabil o sa incerc sa le tin cam 20k km, depinde cum pica cu schimbul de ulei. 

Tot azi am inlocuit si uleiul la diferentialele fata + spate. Uleiul vechi arata ok, ceva mai uzat era (cum e si logic) cel de pe fata. 

Data viitoare trebuie sa schimb niste (doua parca) garnituri de la capacul din stanga motorului/distributiei, pierd pe acolo niste ulei de ceva vreme, dar nu am reusit sa fac operatiunea acum. Pe urma vedem daca nu cumva, next next time mai trebuie sa inlocuim si o alta garnitura care este in fata stanga, undeva sub galeria de admisie.

Astept vremuri mai calde sa trec la rotile de vara, dar nu cred ca voi face operatiunea in urmatoarele 4-5 saptamani, merg destul de des pe la munte si acolo e mai rece :)

 

Link către comentariu
  • 4 months later...

A venit si timpul pentru schimbul respectivelor garnituri. Odata desfacut respectivul capac s-a constatat ca unul din magnetii de la axele cu came incepuse sa piarda putin ulei, deci dadea semne de uzura. Asa ca astazi, la 109000 Km, am decis sa in inlocuiesc pe amandoi, daca tot umblam in zona respectiva. 

Evident am facut si un schimb de ulei.

 

elevator.jpeg

fara_magneti.jpeg

magnetii_vechi.jpeg

magnet_nou.jpeg

Link către comentariu

nu ne lasi si niste coduri de piesa/preturi la fiecare servisare de genul te rog? :)

Link către comentariu

Pai nu le am, au fost comandate de service-ul unde am facut lucrarea, nu mi-am batut eu capul cu piesele.. Eu am avut doar uleiul :)

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am trecut de 112k km si Vineri pe DN am luat o pietricica in parbriz. De data asta, parbrizul nu a mai scapat doar cu o mica ciobitura/reparatie, asa ca va trebui sa il inlocuiesc pe Casco. 

Unde sa merg ? Aveti ceva recomandari pentru service (parbrizul va fi original) super bun ? Sa merg la PBN ? 

Link către comentariu

O sa merg la Midocar Vitan, sunt mai aproape de mine. Despre Ager am citit pareri mixte. Vreau original si cum am si senzorii de lumina/ploaie, nu am chef de alte probleme. 

Link către comentariu

Am schimbat in trecut la Ager, fara nici o problema (am si senzor ploaie si lumini). Daca masina e relativ noua nu trebuie inlocuit gelul. Pretul la reprezentanta este nejustificat, chiar daca se face pe casco. Nu contest calitatea serviciilor la reprezentanta, dar am preferat sa merg la un service dedicat, care efectueaza respectiva operatiune in mod curent.

Link către comentariu

Te inteleg, dar eu am oricum fransiza de 120 EUR, deci cum crezi ca aleg sa o cheltuiesc ? Parbriz original, manopera de lux - pe barosaneala :D 

 

Link către comentariu

Da, e o varianta 😂. Eu aveam casco, fara franciza, dar am ales sa fac pe banii mei, suma nefiind mare si evitand astfel cresterea politei in anul urmator.

Link către comentariu

Am parbrizul plin de reparatii pentru mici ciobituri pe care le-am facut pe banii mei in toti acest ani, nu am vrut sa schimb parbrizul. Dar acum nu mai am ce face, trebuie inlocuit..

IMG_9625.jpeg

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
  • Administrator

Am schimbat si eu la AGER de cateva ori, i-as alege in fata reprezentantei prin experienta mult mai multa pe care o au. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!