Jump to content

Problema acceleratie Passat B6 2.0TDI 140CP


Tosky
 Share

Postare recomandată

Nu am rezolvat problema pt ca între timp mașina a avut accident și a fost dezmembrată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat prin inlocuirea rampei retur injectoare, cu posibil defect acea supapa cu care vine echipata rampa. Sambata vreau sa o desfac in bucati sa vad ce gasesc in neregula. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu știu ca motoarele care au simptomele astea sunt PD care e rampa de retur la injectoare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu e cr iar pe rampa de retur este o supapa. La mine asta nu a mai functionat. Azi vreau sa o tai sa vad daca este ceva interesant in ea. Revin cu poze.

Modificat de pvsilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 3/19/2017 at 3:29 PM, misuffk said:

Salut!Si-a cumparat un prieten azi un passat b6 din târg 2.0 tdi și m a sunat de pe drum că avea 100km/h și i s a aprins o spirala în bord (i am zis eu că e martorul de bujii incandescente) și după dacă vrea să mai accelereze nu mai poate sau ceva de genul.I am împrumutat vcds ul meu și a scanat o inainte sa o cumpere si zicea ca are o eroare pe engine, ceva cu boost.Eu i am zis că poate e turbina, mă gândeam la limp mode sau nu stiu.Simpotomele par aceleasi cu cele descrise de sebastian.torge.Vreo idee, ce ar putea fi?

 

On 3/20/2017 at 9:15 PM, misuffk said:

exact asa se manifesta

O sa revin cu codul de eroare maine sau poimaine sper.Maine se duce cu masina intr un service, dar ma indoiesc ca o rezolva.

Salut, exact aceeasi chestie o am si eu. Totul merge ok pana apare martorul de bujii si ramane fara turbo, iei contact pui contact si isi revine. Vreo idee? Nu are nicio eroare stocata inafara de Aux Heater Defective. Este un b6 cu 2.0 tdi bmp

Modificat de mmveracruz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faceți log în mers, sa vedem valorile 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti zice te rog ce valori sa includ in log? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Căutați procedura pt efectuarea logului în mers. Este pe forum postat de peste 15 ani..... Pe blocurile 03,10 și 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin pentru intelegere! Atasat log de pe blocurile 03,10,11.  In momentul cand i-am dat stop palpaia deja martorul de la bujii si nu mai tragea. Si parca de la 2000 rpm in sus tragea in trepte. Atasat mai e si eroarea pe care o da in momentul in care intra in limp.

LOG-01-003-010-011 passat boost.csv

image0.jpeg

Modificat de mmveracruz
atasat imagine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a uitat si la furtunasele de vacuum care ies din N75. Cum te uiti la N75 cel mai de sus furtunas merge pe carcasa filtrului de aer, urmatorul intra intr-un T dupa care se remifica(nu am vazut exact unde se duce) doar ca o ramificatie intra in EGR si cel mai de jos furtunas intra in motor. In output test N75 lucreaza. Pun mana pe ea si se aude cum lucreaza. Am scos furtunasul de la egr cu motorul oprit si s-a auzit cum a 'iesit' presiunea, adica i-a dat drumul la memebrana. Asta ma face sa cred ca EGR functioneaza corect. Cand incerc sa fac Basic Setting la Charge Pressure Control si trebuie sa tin apasata acceleratie pana in capat, intra in limp si incepe sa palpaie spirala de la bujii daca stau undeva de la 3 sec in sus cu acceleratia in capat. Aveti cumva vreo schema cum trebuie sa vina furtunasele de la vacuum? Turbina este noua, ca-i drept valva unisens era inversata ca nu mergea deloc turbina, dupa ce i-am schimbat directia, merge turbina dar se intampla treaba asta cu limp. Nu mai am idei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi si senzorul MAP, si tot asa. Am scos mufa de la debitmetru sa izolez problema, tot asa. Actuatorul lucreaza. Mai aveti vreo idee ce sa incerc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din log reiese ca turbina iti face suprapresiune.

P.S. Ce-i cu duty cycle la egr? Ai valoare fixa  si la relanti si la turatii. fa un bs003 si posteza-l aici.

Modificat de X@by
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema, iar senzorul de temperatura a fost schimbat, dar nu are nicio legătură cu asta. Doar dacă plec accelerand brusc pățesc asta, daca merg usor, cresc succesiv in viteza merge, dar daca ii dai brusc pedala in fund o limitează, de ce?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, mmveracruz said:

@X@by atasat log de la basic settings pe grupul 003. Ciudat ca pe meas blocks la 003 imi arata duty cycle 100,6%...

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV 22.57 kB · 3 downloads

In bs pare ok, ciudat ca in log are valoare fixa, poate de la interfata chinezeasca. Problema este ca turbina iti face suprapresiune.

16 hours ago, Diaconu Alex said:

Si eu am aceeasi problema, iar senzorul de temperatura a fost schimbat, dar nu are nicio legătură cu asta. Doar dacă plec accelerand brusc pățesc asta, daca merg usor, cresc succesiv in viteza merge, dar daca ii dai brusc pedala in fund o limitează, de ce?

 

Fa si tu un log pe canalele 3, 10, 11 si bs 03, 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare wastegate sa fie de vina?  Am mai gasit o electrovalva, atasat si imagine. Ce rol are?

F94D8EFE-C6F2-4E87-809C-B74D9C68D0E0.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e valva de la racitorul de gaze ,BMP-ul nu are wastegate.

Eroarea P0234 e destul de clara ,verifica geometria variabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina e noua...e posibil sa fie geometria totusi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nou nouta pusa in germania cand a crapat cea veche. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu de ajuns pana in germania. De aia ma gandeam ca poate se poate face aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat actuatorul si valva n75,daca astea sunt ok se verifica geometria variabila ,daca merge greu sau agata la temperatura de lucru trebuie curatare/inlocuire

Turbina noua a fost cu piesa la schimb ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa schimb valva n75. Actuatorul lucreaza. Ce-i drept nu am verificat cu ceas de vaccum dar lucreaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Multumesc @F l o r i n@X@by, @EEXCALADE pentru rabdare. Intr-un final am reusit sa rezolv problema. Au fost 2 furtunuri de vacuum inversate si valva unisens de asemenea inversata. Le-am pus la loc si merge fara nicio problema acuma. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!