Jump to content

Problema acceleratie Passat B6 2.0TDI 140CP


Tosky
 Share

Postare recomandată

Salut,

am o foarte mare problema cu un Passat B6 din 2006, motor 2.0TDI 140CP cu DPF (BMP). De mai bine de 2 ani de zile caut solutionarea problemei si nimeni nu reuseste sa gaseasca problema, asa ca as aprecia orice propunere. Promblema este in felul urmator: indiferent de vreme dar in special cand este cald afara adica peste 27 de grade indiferente de treapta in care ma aflu sau turatia motorului, aletoriu imi taie acceleratia, motorul functioneaza(nu moare motorul), senzatia este ca si cum ti-ar muri motorul sau ar ar intra brusc in frana de motor. Daca astept 3-4 secunde si apasa din nou acceleratia totul revine la normal masina trage cum trebuie, daca taie din nou acceleratia pe langa asteptat 3-4 secunde pot sa apas frana sau ambeiajul si masina isi revine. Incepe sa devina tot mai periculos pentru ca pana acuma masina facea destul de rar, dar acum face si de 5-6 ori pe o distanta de 10 km, deci orice depasire fac trebuie sa am grija in cazul in care imi cade pedala de aceleratie sa apas frana sau ambreiajul si sa accelerez din nou. Am cautat peste tot o solutie, am lasat masina la dealar VW 2 saptamani si in timp ce masina era legata la tester si taia acceleratia nu da nici eroare, conform oricarui service masina este in stare perfecta de functionare fara erori pe testere. Tin sa mentionez ca am schimbat toate filrele, senzori de presiune filtru de particule, pompa de motorina din rezervor, refacut tot cablajul, schimbat pompa vacuum, schimbare soft.....am ajuns in stadiul in care nu mai stiu ce sa schimb pe masina, sincer mi-e mila sa o dau la rabla la cati bani am bagat in ea.

Sper sa nu fie nimeni cu aceasi problema si in acelasi timp sper sa stie cineva o rezolvare.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ca idee..ati verificat traseul tur/retur la motorina pana in rezervor? Poate or fi ceva mizerii pe care le trage in momentul accelerarii si infunda conducta de tur din rezervor acolo la pompa electrica. Am patit-o la golf IV. Cand aveai nevoie de acceleratie tragea gunoaia si nu se mai alimenta, iar daca puneam frana sau opream motorul se ducea inapoi in rezervor. Asa am scapat de problema...curatare rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare  fenomenul nu este legat de regenerarea DPF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

masina este in service momentan astepta sa vin sa o ridic pentru ca nu are "nimic", am sa le propun sa verifice si rezervor + traseele pana la motor. Multumesc pentru idee, revin cu un update daca am reusit sau nu sa rezolva problema.

Salut Ryan, cand apare regenerarea DPF teoretic se aprinde si becul de regenerare, am facut si regenerarea saptamana aceasta. (la tester nu in mers)... Sincer am sa le zic sa o faca dinou dupa ce curata rezervorul care teoretic trebuia curatat cand mi-au schimbat pompa de motorina, mi-au zis ca si pompa veche este inca buna si nu parea sa aiba impuritati....cred ca am eu ghinion cu masina.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau,

in mers cu tester conectat la masina, nu da erori chiar daca taie acceleratia, toti parametrii raman normali (parearea celor din VW service)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarea DPF nu ar trebuit sa iti apara in bord decit daca nu s-a reusit terminarea ei in mod repetat. Ce e ciudat e ca nu ai nici o erroare in computer.

Daca ar fi vreo erroare stocata...

Masina nu are cum sa nu aibe ceva din moment ce nu merge bine. Faptul ca inca nu s-a gasit motivul ii determina pe ei sa zica ca nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW service? :biggrin:- Off topic-tu stii bancul cu tatal si fiul avocati de meserie?? eu nu inteleg cum nu reusesc sa-i dea de cap. Citi bani ai cheltuit  ca sa nu o repare??:o:banghead:

Intrebarea este -masina trage? te lasa in scaun cind accelerezi sau este cam lenesa??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau,

sincer deja nici nu mai conteaza costul, vreau doar sa nu mai taie acceleratia.(informativ 2000 lei pompa + 2 senzori saptamana aceasta, in trecut fara numar, cumparam alta mai noua la cati bani am bagat in ea, dar totusi o am de 7 ani si nu vreau sa o dau la rabla, iar de vandut stricata nu am sa o fac, pentru ca nu vreau sa ma injure cine o cumpara)

Da masina trage foarte bine nu este lenesa deloc, te baga in scaun, dar daca ai noroc sa fi in viteza I-a sau a II-a in timp ce o calci (ex:sa iesi din intersectie) si lasa acceleratia, musc din volan...daca sunt in trepte superioare 3-4-5-6 nu se simte asa brusc doar ca este deja frustrant/periculos.

P.S. am fost si la alte service-uri/mecanici/eletronisti/electicieni.....and nothing.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar este o problema electrica ,totusi o alta idee -clapeta de acceleratie? a fost verificata?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta nu e de la clapeta aia din clip,clapeta care nu are rol de acceleratie la motorul bxe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau, motorul este Bmp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ciudata problema, ma gândesc la turbina... încearcă o verificare, curățare a geometriei variabile! Bafta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

acum este la un alt service, sa speram ca descoperim ce are, in trecut nu pre am avut succes. Vom testa toate variantele de mai sus. Multumesc pentru ajutor, revin cu updates.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare, 

Am si eu urmatoarea problema cam ciudata pe Passat, 2.0 CR 170 cp DSG din 2009. De 2 zile daca fac kickdown sau in Sport se tureaza pana la 4500 si apoi taie acceleratia in loc sa schimbe in sus. Daca merg normal cu ea chiar spre sportiv fara sa calc pedala pana jos schimba perfect, fara cea mai mica problema. Stie cineva de la ce poate fi?

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Fa-i o scanare si vezi ce erori iti afiseaza.

Mie la Audi (multitronic) asa imi facea cand am avut probleme cu senzorii de intrare si iesire din cutia de viteze.

Parca era vorba de senzorii G192 si G196... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
sebastian.torge

Salutare! Am si eu o mica problema, nu stiu daca e topicul potrivit, am tot cautat pe aici si nu am gasit nimic! Aseara, a trebuit sa fac un drum contra-timp pana intr-o locatie, ce-i drept, aveam 130 - 140 din care dintr-o da mi se aprinde martorul "Engine Monogement Lamp" acea rezistenta in forma de spirala si motorul nu se mai accelereaza dupa cum apas pedala de acceleratie! Daca il opresc si il pornesc iar isi revine la normal! Am fost cu ea la service mi-au zis ca prinde aer fals in admisie. Partea proasta e ca mi-au zis ca nu pot identifica locul unde se intampla asta. A mai dat cineva de aceasta problema? 

Modificat de sebastian.torge
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 13.01.2017 at 14:21, Marian a scris:

Fa-i o scanare si vezi ce erori iti afiseaza.

Mie la Audi (multitronic) asa imi facea cand am avut probleme cu senzorii de intrare si iesire din cutia de viteze.

Parca era vorba de senzorii G192 si G196... :)

Am verificat. Senzorul G28 ar fi problema. Stii cumva ce costuri ai avut? Am fost la service si am facut programare, dar trebuie data cutia jos. 

 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Si-a cumparat un prieten azi un passat b6 din târg 2.0 tdi și m a sunat de pe drum că avea 100km/h și i s a aprins o spirala în bord (i am zis eu că e martorul de bujii incandescente) și după dacă vrea să mai accelereze nu mai poate sau ceva de genul.I am împrumutat vcds ul meu și a scanat o inainte sa o cumpere si zicea ca are o eroare pe engine, ceva cu boost.Eu i am zis că poate e turbina, mă gândeam la limp mode sau nu stiu.Simpotomele par aceleasi cu cele descrise de sebastian.torge.Vreo idee, ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se face proba la masina cand se cumpara ?

Limp mode ,probabil de la turbo.Posteaza eroarea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A probat-o, dar nu a avut unde sa ii dea pe acolo viteza mai mare și i s a intamplat cand se intorcea spre casa pe dn5.

Eroarea parca era ceva de genul Boost Pressure Regulation, ce mi a zis prin telefon.Încă nu ne am întâlnit, poate reușim azi și vin cu mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Tosky . Ar putea fi chiar actuatorul de pe turbina care nu lucreaza Ok (membrana sparta ) si in momentul in care , indiferent de treapta de viteza , vrei sa-i dai putere , el cedeaza. Pe langa atata electrica si electronica , se mai intampla cate o treaba de asta mai mica sau ieftina , dar care te face sa desfaci o gramada de lucruri degeaba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, misuffk said:

Salut!Si-a cumparat un prieten azi un passat b6 din târg 2.0 tdi și m a sunat de pe drum că avea 100km/h și i s a aprins o spirala în bord (i am zis eu că e martorul de bujii incandescente) și după dacă vrea să mai accelereze nu mai poate sau ceva de genul.I am împrumutat vcds ul meu și a scanat o inainte sa o cumpere si zicea ca are o eroare pe engine, ceva cu boost.Eu i am zis că poate e turbina, mă gândeam la limp mode sau nu stiu.Simpotomele par aceleasi cu cele descrise de sebastian.torge.Vreo idee, ce ar putea fi?

faceti o diagnoza/scanare, sa vedem exact despre ce e vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa se manifesta

O sa revin cu codul de eroare maine sau poimaine sper.Maine se duce cu masina intr un service, dar ma indoiesc ca o rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!