Jump to content

Problema acceleratie Passat B6 2.0TDI 140CP


Tosky
 Share

Postare recomandată

@Tosky Posibil sa fie pedala de acceleratie defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura.

sa asteptam sa vedem erorile stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
sebastian.torge
On 3/19/2017 at 15:29, misuffk a scris:

Salut!Si-a cumparat un prieten azi un passat b6 din târg 2.0 tdi și m a sunat de pe drum că avea 100km/h și i s a aprins o spirala în bord (i am zis eu că e martorul de bujii incandescente) și după dacă vrea să mai accelereze nu mai poate sau ceva de genul.I am împrumutat vcds ul meu și a scanat o inainte sa o cumpere si zicea ca are o eroare pe engine, ceva cu boost.Eu i am zis că poate e turbina, mă gândeam la limp mode sau nu stiu.Simpotomele par aceleasi cu cele descrise de sebastian.torge.Vreo idee, ce ar putea fi?

La mine a fost spart intercoolerul (radiatorul mai exact)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 13.06.2016 at 11:13, Tosky a scris:

Salut,

am o foarte mare problema cu un Passat B6 din 2006, motor 2.0TDI 140CP cu DPF (BMP). De mai bine de 2 ani de zile caut solutionarea problemei si nimeni nu reuseste sa gaseasca problema, asa ca as aprecia orice propunere. Promblema este in felul urmator: indiferent de vreme dar in special cand este cald afara adica peste 27 de grade indiferente de treapta in care ma aflu sau turatia motorului, aletoriu imi taie acceleratia, motorul functioneaza(nu moare motorul), senzatia este ca si cum ti-ar muri motorul sau ar ar intra brusc in frana de motor. Daca astept 3-4 secunde si apasa din nou acceleratia totul revine la normal masina trage cum trebuie, daca taie din nou acceleratia pe langa asteptat 3-4 secunde pot sa apas frana sau ambeiajul si masina isi revine. Incepe sa devina tot mai periculos pentru ca pana acuma masina facea destul de rar, dar acum face si de 5-6 ori pe o distanta de 10 km, deci orice depasire fac trebuie sa am grija in cazul in care imi cade pedala de aceleratie sa apas frana sau ambreiajul si sa accelerez din nou. Am cautat peste tot o solutie, am lasat masina la dealar VW 2 saptamani si in timp ce masina era legata la tester si taia acceleratia nu da nici eroare, conform oricarui service masina este in stare perfecta de functionare fara erori pe testere. Tin sa mentionez ca am schimbat toate filrele, senzori de presiune filtru de particule, pompa de motorina din rezervor, refacut tot cablajul, schimbat pompa vacuum, schimbare soft.....am ajuns in stadiul in care nu mai stiu ce sa schimb pe masina, sincer mi-e mila sa o dau la rabla la cati bani am bagat in ea.

Sper sa nu fie nimeni cu aceasi problema si in acelasi timp sper sa stie cineva o rezolvare.

Multumesc

Salut. Am si eu aceeasi problema si nu ii da nimeni de capat. Oare ai gasit problema. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare. Nu stiu daca am nimerit bine sper sa ma puteti ajuta si pe mine cu o problema. Acum o luna si ceva mi am achizitionat un passat b6 2007 16 v 140 BKP full options.  Inainte de al cumpăra am mers cu el la un tester sa vad ce erori afisa(fiind check-ul aprins in bord). Baiatul cu testerul a zis ca este senzorul de presiune supraalimentare. L-a sters fain frumos, am cumparat masina. Dupa o saptamana check-ul aprins si masina nu se mai tura mai mult de 2800 rotatii. Bun. Pun testerul pe ea acelasi senzor de presiune supraalimentare. Cumpar unu de la dezmembrari acelasi cod il schimb totul frumos doua saptamani. Dupa doua saptamani la fel. Check -ul aprins si numai intra turbo. Am cumparat un senzor nou de la bosch l-am montat pe masina si la nici 5 ore mi-a dat afara iar. Am mers la baiatul cu testerul mi-a desfacut firele ce vin la el, doua dintre ele erau puti  dezizolate, le-a izolat, a verificat tot traseul pana la mufa a sters eroarea si gata. 3 saptamani m-a tinut. Mi se aprinde check-ul dupa o zi mi se stinge. Sta stins 3-4 zile si tot asa. Mentionez ca atunci cand este aprins si nu mai intra turbo daca opresc masina si o pornesc din nou isi revine si se tureaza ok masina pana la urmatoarea oprire. Dati-mi un sfat va rog poate este vreunul din voi care a patit asa. Unde sa merg cu masina sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce piesa ai botezat "senzorul de presiune supraalimentare" ? Posteaza eroarea completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de presiune la turbo. Asa este denumirea lui senzor presiune supraalimentare nu l-am botezat eu. Daca cauti dupa codul lui de pe el  038906051C asa zice ca se numeste.Este in galeria de admisie

0281002401PHANWHCO0000.jpg

Nu pot sa postez eroarea completa pentru ca nu am tester. Eu am spus ce mi-a zis baiatul de a pus testerul pe masina si ce am vazut si eu ca scria pe tester

 

Modificat de Boditza
Nu mai da quote la post-ul imediat anterior!!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,scriu pentru un prieten,are un passat B6 cod motor BMA ,problema este ca masina nu se mai accelereaza ,a schimbat senzorul de supraalimentare,la scanare  a aparut eroarea cu acest senzor.Curios este ca daca pleaca in marsarier prima data si dupa aceea porneste in viteza merge sa se accelereze pana opreste iara masina.Sa mai intalnit cineva cu aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 MAP (Manifold Absolute Pressure Sensor )

Posteaza eroarea completa ,altfel ....piedere de timp

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut. Am si eu aceiasi problema la un pasat b6 motor 1.9 .  Ma lasa pedala de acceleratie  am schimbat filtre , senzori , verificare calculator alta pedala , egr of nu mai stiu ce sa mai fac am fost pe la mai multi mecanici am cheltuit multi bani dar degeaba . Ai rezolvat problema , ma poti ajuta cu informatii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 6/13/2016 at 11:13 AM, Tosky said:

Salut,

am o foarte mare problema cu un Passat B6 din 2006, motor 2.0TDI 140CP cu DPF (BMP). De mai bine de 2 ani de zile caut solutionarea problemei si nimeni nu reuseste sa gaseasca problema, asa ca as aprecia orice propunere. Promblema este in felul urmator: indiferent de vreme dar in special cand este cald afara adica peste 27 de grade indiferente de treapta in care ma aflu sau turatia motorului, aletoriu imi taie acceleratia, motorul functioneaza(nu moare motorul), senzatia este ca si cum ti-ar muri motorul sau ar ar intra brusc in frana de motor. Daca astept 3-4 secunde si apasa din nou acceleratia totul revine la normal masina trage cum trebuie, daca taie din nou acceleratia pe langa asteptat 3-4 secunde pot sa apas frana sau ambeiajul si masina isi revine. Incepe sa devina tot mai periculos pentru ca pana acuma masina facea destul de rar, dar acum face si de 5-6 ori pe o distanta de 10 km, deci orice depasire fac trebuie sa am grija in cazul in care imi cade pedala de aceleratie sa apas frana sau ambreiajul si sa accelerez din nou. Am cautat peste tot o solutie, am lasat masina la dealar VW 2 saptamani si in timp ce masina era legata la tester si taia acceleratia nu da nici eroare, conform oricarui service masina este in stare perfecta de functionare fara erori pe testere. Tin sa mentionez ca am schimbat toate filrele, senzori de presiune filtru de particule, pompa de motorina din rezervor, refacut tot cablajul, schimbat pompa vacuum, schimbare soft.....am ajuns in stadiul in care nu mai stiu ce sa schimb pe masina, sincer mi-e mila sa o dau la rabla la cati bani am bagat in ea.

Sper sa nu fie nimeni cu aceasi problema si in acelasi timp sper sa stie cineva o rezolvare.

Multumesc

Salut,as vrea sa stiu daca ai rezolvat problema , am si eu aceeasi problema..

Modificat de Catabug2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut, aceiași problema o am la un Passat 2.0 TDI motor BMM, indiferent de condițiile de mers la un moment dat taie accelerația las pedala de acceleratie și o apăs din nou și își revine, merge perfect, trage normal, nici o eroare stocată.

am monitorizat senzorii din pedala de acceleratie când se intampla fenomenul și sunt ok ambii senzori

sunt curios care o fi rezolvarea

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

 

revin dupa cativa ani pentru ca vad din ce in ce mai multe persoane cu aceasi problema. 

Rezolvarea este: - Senzorul de temperatura de la filtrul de particule (cedeaza din 2 in 2 ani), se pare ca este o problema de fabrica si chiar daca este stricat pe orice tester apare ca "OK", l-am schimbat ca ultima varianta dupa ce schimbasem TOT ce se poate (pompa ulei, pompa motorina, pedata de aceleratie, turbo, you name it I changed it) L-am schimbat chiar daca toti imi ziceau ca sigur nu este problmea si surpriza.....masina si-a revenit, merge perfect(partea proasta este ca cedeaza la 2 ani)

Pretul a scazut drastic, acum fiind cam 150-180 lei. (Folositi unul aftermarket nu cel original, sunt deja 3 persoane care au rezolvat problema schimbat acest "senzor")

Nu stiu daca am voie sa adaug link catre poze, daca este o problema imi cer scuze si va rog sa modificati postarea:

https://imge.to/i/vTWrFf
https://imge.to/i/vTWDJj

Am atasat pozele si in posatare just in case(scuze de calitate sunt facute acum cativa ani, si nu prea aveam loc sa fac o poza mai clara).

Sper sa va fie de folos

2019-09-24.jpg

2019-09-24 (1).jpg

2019-09-24 - Factura.jpg

Modificat de Tosky
_______
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ai pus in poza nu este senzorul de temperatura, ci de presiune diferentiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

asa apare pe factura, priceperea mea cand este vorba de masini se rezuma la pus apa pentru parbriz.....Veizi atasat factura de la manopera pentru schimb, dar sigur este senzorul din poza, l-am cumparat din alt magazin si a fost schimbat/montat de D&C/Audi (le am salvate pentru ca le-am trimis unei persoane pe fb)655273147_2019-09-24-Factura.thumb.jpg.a4668aed40e92c69e69c7ad1dc7595e8.jpg

Mersi

Modificat de Tosky
-----
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca il puneai pe cel oe vw, nu mai era nevoie sa il schimbi peste 2 ani. Iar problema cu el este clasica la b6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca acel senzor poate provoca problemele descrise mai sus.

indiferent ca ne referim la defectarea senzorului de presiune diferențială sau a senzorului de temperatura a gazelor de evacuare după DPF 

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum citeam si aici si vad ca este o problema similara cu a mea.

Interesant este ca unul dintre mecanicii care au tot incercat sa-i dea de cap a pomenit despre un senzor de la filtru (in mers sustinea ca erau niste valori anormale, nu am fost cu el). Valorile anormale despre care spunea erau legate de temperatura, parca. dar nu s-a mai concretizat nimic din alte motive (vroia sa spele filtrul si nu am fost de acord).

Despre ce senzor este vorba pana la urma si unde este pozitionat, fiindca as vrea sa incerc maine si aceasta varianta.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus eu senzor de prsiune diferentiala OEM si s-a stricat intr-o luna. L-am schimbat cu Bosch si merge de un an. 

Cu toate acestea sunt perfect de acord ca piesele OEM sunt de calitate si restul nu prea sau deloc. Consider ca a fost o exceptie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat acum codul de la mine 076906051B, Malaesia. Dolfin spunea ca pentru CBDC este cel cu A.  Am o problema?

059906051C - este cod actual in vigoare pentru CFFA, CFFB, CFGB

076906051A - cod actual in vigoare pentru CBDC, CBAB, CBAA

076906051B - cod actual in vigoare pentru CAYB, CAYC, CJAA

Postul era din Golf 6

Modificat de pvsilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat si degeaba, face la fel. 

Probabil descriem similar probleme diferite.

Acum am pe masina senzorul cu A in coada (inainte era B), ambele de Malaezia. A fost setat cu VDCS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta am scris mai sus, eu nu cred ca acest senzor este de vina pentru simptomele descrise in acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rezolvat problema cu acceleratia 

Si care a fost problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!