Jump to content

Metrotehnica Bucuresti


alex
 Share

Postare recomandată

Tocmai m-am intors de la Metrotehnica ... chiar ceva mai optimist decat plecasem.

Masina cica ar fi gata vineri ( partea cu vopsitoria) . Am stat sa stranga si usile si sa le alinieze asa cam scapat de zgomotele din ce in ce mai stringente ce apareau la marea varietate de gropi dambovitene. Raman cu "cloncanitul" de pe stanga fata (pe care il aud si ei ...) dar nimeni nu isi poate da seama de ce si de unde?

O bila alba pentru ca au repozitionat colierele de prindere de la toba intermediara din proprie initiativa si au mai strans aparatoarea de tabla a rezervorului.

Astept cu nerabdare sa vad cum iese lucrarea.

Off-topic: se pare ca discutiile de aici chiar ii intereseaza , stiau deja ca vin din mesajele de astazi de dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Din decembrie tot asteptam cu mare interes noul service Seat (Metrotehnica). Auzisem ca au aparatura trasnet si preturi mai mici decit la Porsche.

Azi a sosit ziua cea mare si am poposit la service pentru revizia de 75k la un Cordoba 1.4 16v. S-au apucat baietii de treaba. Au schimbat toate filtrele, uleiul si surpriza, placutele de frina. Eu stiam ca sunt bune, pt ca le-am schimbat pentru prima oara la 55 sau 60 (nu mai retin), dar oricum mai mergeau 6-8 mii sau mai mult. Nimeni nu a venit sa ma intrebe daca e ok sa le schimbe sau nu. Au luat singuri hotarirea, desi eram in sala de asteptare. Bun, le-au schimbat asta e. Surpriza cea mare la final. Merg sa ma uit la masina sa vad daca e totul in regula. Deschid capota si vad lichidul de racire cu mult peste limita maxima. Ma uit in portbagaj sa vad piesele schimbate (placutele si filtrele vechi). Nu existau. Eu stiu ca in motor intra 3l si un pic de ulei. Ma asteptam ca restul pina la 4l (cit aparea pe factura sa fie in portbagaj). Nu era. Ii zic sefului de service despre ulei si despre lichidul de racire. Mi-a adus uleiul iar despre lichid mi-a zis ca masina e inclinata si din cauza asta e peste nivel!!!! Am a pus masina in plan drept si lichidul la fel. Atunci acelasi sef, impreuna cu mecanicul au inceput sa-mi spuna ca motorul este cald si lichidul s-a dilatat!!!! In final au rezolvat-o si pe asta. Cind sa platesc cu cardul nu se putea, pt ca saracul pos nu avea cablul in priza si nu mergea. Mi-au propus sa merg pina la Metro sa scot bani de la bancomat sa platesc. I-am rugat sa mai incerce cu pos-ul si pina la urma si-au dat seama de problema.

Concluzie: Servicii proaste si lipsite de profesionalism la preturi de occident la Metrotehnica. Sper ca nu v-am plictisit, dar e bine sa aflati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum din cate vad eu ... au fost cateva posturi legate de Metrotehnica destule de contradictorii. Si pareri bune, dar si mai putin bune, ca sa nu zi proaste. :D

Desigur, va mai trece apa pe Dunare pana cand vor exista numai pareri bune despre un anumit service, dar sper ca opiniile postate aici sa aduca ceva ameliorari pe acolo pe unde lucrurile scartaie (asta avand in vedere ca ambele parti implicate au acces la acest forum).

Trebuie sa tinem cont ca acest service are un dezavantaj: toti cei care au auzit de el aici si s-au hotarat sa-l viziteze s-au dus acolo la "pomul laudat" (atitudine service-client f. buna, echipamente noi, preturi mai bune ca la Porsche etc) ... si poate de aceea oamenii au fost uneori dezamagiti.

Sunt totusi curios cum se justifica unele incidente neplacute ca cele prezentate mai sus ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu ultimele noutati despre ... Metrotehnica .

Am fost si mi-am luat masina intr-un mod mai mult decat civilizat. M-au sunat , masina era pregatita, actele gata, am verificat, chiar punctasera in plus intr-un loc in care sarise vopseaua de la o pietricica, fara sa fie atentionati inainte. Am verificat cu seful de service daca nu imi lipseste ceva din masina

In concluzie au fost super OK si foarte amabili.

Ma repet, se pare ca acest forum este un bun barometru pentru ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, daca tot va plingeti da calitatea service-ului, de la reprezentantii VW in Romania, de ce nu ia nimeni atitudine? Am scris ceva mai sus legat de Metrotehnica si nu am vazut nici un comentariu. Cum va explicati atitudinea celor de la Porsche, care nici macar nu s-au sinchisit sa-mi rapunda intr-un fel, la mail-ul trimis de mine, in legatura cu cele intimplate la partenerii lor (Metrotehnica).

Am ajus sa fim luati drept prosti si fraieri pe banii nostrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata raspunsul de la Metrotehnica:

"Stimate domn,

Doresc sa va multumesc pe aceasta cale pentru sesizarile facute,

din pacate la problema cu plactuele de frana eram langa seful nostru de service cand v-a intrebat daca le schimbam, recomandarea dumnealui fiind clara.

Aprecierea dvs relativ la cati km se mai pot face cu placutele respective este strict subiectiva si probabil non profesionala.

La cea de a doua problema cu lichidul de racire este adevarat a fost o gresala din partea mecanicului noastru si ne cerem scuze.

La partea cu uleiul nu cred ca este frumos sa denaturati adevarul si sa spuneti minciuni. Volumul de ulei la motorul dvs este de 3,4 L per schimb minimum. Restul uleiului il aveti in bidonul de 4L. Poate sa vi sa para putin din cauza dimensiunii ambalajului.

Va rugam pe viitor sa ne sesizati si alte aspecte ale activitatii noastre sau ale altora, si va multumim pentru reclamatia facuta. Totusi v-am ruga sa mentineti cele spuse pe site-ul vw forum si sa nu inventati ceea ce nu s-a intamplat.''I payed 4 l of oil and I didn't get back the rest of oil. (the engine "swallow" just 3.2 l) ''Eu stiu ca in motor intra 3l si un pic de ulei. Ma asteptam ca restul pina la 4l (cit aparea pe factura sa fie in portbagaj). Nu era. Ii zic sefului de service despre ulei si despre lichidul de racire. Mi-a adus uleiul''.

Va rog mult daca se poate sa trimiteti acest raspus pe forum."

Nu l-am vazut pe acest domn niciodata si nu m-a intrebat nimeni in legatura cu placutele de frina, iar uleiul mi-a fost returnat abia cind am cerut bidonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzie: Servicii proaste si lipsite de profesionalism la preturi de occident la Metrotehnica. Sper ca nu v-am plictisit, dar e bine sa aflati.

Azi am fost din nou la Metrotehnica, pentru o problema legata de actuatorul inchiderii la hayon. S-a rezolvat in cea mai mare parte, in sensul ca s-ar parea ca o problema la calculatorul de confort, care mai livreaza un semnal de comanda desi n-ar mai fi cazul.

Ideea e alta: oamenii care mi-au lucrat mie au facut tot posibilul ca sa ies (la preturile lor) cit mai ieftin. Adica, de exemplu, au incercat sa repare actuatorul. In mod sigur in afara imi schimbau tot ansamblul de inchidere spate, plus calculatorul de confort, nici nu vreau sa ma gindesc cit m-ar fi costat. Am stat pe linga ei, pentru ca vreau sa vad ce se intimpla masinii si, pe alocuri sa si inteleg :)

Ca reactie la cele scrise de bibozaurus, era o oarecare stare de nervozitate legata de membrii vwforum. totusi am fost tratat cu multa amabilitate.

Offtopic: la plecare era un trailer pe care am vazut un touareg bicolor :shock:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Apropos de metrotehnica:

am fost azi pt constatare. La ora 9 ne-am inteles, la 9 fara 2 minute masina era pe bancul de probe. Bulina alba.

Dupa testul de frane, cel de amortizoare a urmat ridicarea pe hidraulic si examinarea sub masina. Bila alba pt dotarea tehnica si operarea pe calculator la teste.

De remarcat calmul si explicatiile mecanicului (Cornel daca am retinut bine). Bila alba din nou, super-de-treaba.

Bila neagra: foaia cu ce trebuie inlocuit la ea am scris-o eu semanand mai mult a aproximare (neexistand un standard de fisa, prin service circuland diverse post-it-uri de la diverse masini, adnotari de prin agende etc).

Mers la seful de service si facut lista cu ce trebuie achizitionat. Bila alba pt achizitionare de piese la preturi mai mici decat porsche ro (la sosirea pieselor voi reveni cu cotatii clare).

Bila neagra pt graba (service-ul era plin si graba era destul de evidenta) in cautarea pieselor, existand posibilitatea gresirii codului pieselor (am insistat sa vina mecanicul, altfel fiindu-mi ceruta mie parerea daca e piesa asta sau piesa asta?) sau a cumpararii de repere inutile (cazul rulment spate unde era cat pe ce sa iau 2 mecanicul convingandu-l pe seful de service ca nu e nevoie decat de unul, singurul stricat).

Urmat testarea pe calculator (unde a trebuit sa insist putin, altfel fiind amanata pentru o data ulterioara...). Aici anumite lacune in stapanirea softului, fiind adus un VAGCheck mai vechi, cel nou cu windows 2000 cu touchscreen nefiind prea familiar personalului (era nou primit deci probabil ca e de inteles). Cert este ca au curatat clapeta si au scapat de un cod de eroare prin setarea turatiei la ralanti (desi cerusem doar constatare, mecanicii trecand la curatare), ulterior seful de service spunand ca va fi facturata operatia cand punem si piesele stricate.

In rest treaba bine facuta (au lucrat la un Bora cat am stat eu, ce-i drept cam mult intre 9 si 13:20 insa din cauza unei probleme de comunicare care mi se datoreaza si mie, eu asteptand si testul de geometrie, indisponibil insa datorita supraaglomerarii).

Per total:

dotare technica- bila alba.

cunostinte mecanice - bila alba.

hartoage (foile de comanda) - bila neagra rau (la fel foaia de comanda pe copia de talon scris nr telefon, reperele inghesuit fara nr de bucati - rulmenti de ex)

comunicare - bila la fel de neagra (mai ales datorita grabei si a lipsei de comunicare mecanici-sef service in privinta clapetei, fiind atentionat ca am curatat clapeta desi nu cerusem eu asta). sunt convins ca in perioade mai putin aglomerate treaba sta mult mai bine.

cunostinte tester- bila gri

curatenie la lucru - bila alba

sper ca cine citeste asta de la metrotehnica sa nu se supere pt ca se doreste un feedback nu o critica aiurea.

Ca pret, va tin la curent dupa ce primesc cotatiile pt:

- rulment spate (joc la roata)

- saboti frana spate (picat cu brio testul de frana)

- 2 furtune (baia servo imediat la iesire si furtun lung sub radiator)

- 1 bucsa

- ansamblu stergator spate fara motoras

- toba partea finala (ruginita+fisurata, suna de parca am corvette)

din cauza aglomeratiei pt geometrie roti nu stiu daca si puntea spate deformata.

Revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o precizare.

aseara am desfacut roata cu joc si era doar piulita nestransa, rulmentul fiind in stare perfecta (schimbat acum 2000km)

deci rulmentul era ok... am sunat azi de dimineata si am anulat de pe comanda de piese rulmentul in cauza. Anularea a decurs fara probleme, directorul de service fiind foarte amabil.

Mai trist este ca masina a trecut de ITP in septembrie cu jocul destul de considerabil la roata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

rezolvat problema la metrotehnica (ieri am fost si am rezolvat intr-un final).

cotatii de pret aici: http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.ph...?t=2373&start=5

per total: sunt multumit, masina franeaza intr-un final... dupa ce la porsche ro ii pusesera discuri care cred ca nu se potriveau (asa a zis mecanicul), fiind mai iesite in exterior, uzand exclusiv sabotul exterior (cel interior era aproape neatins), masina fiind sanie... (mai multe pe topicul http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.ph...er=asc&start=9)

atentie pe viitor: stati langa mecanic. devizul a scazut dramatic, nefiind necesara schimbarea de rulmenti, saboti spate, bucse extra etc asa cum a estimat initial fara sa demonteze ceva.

pe viitor: ma duc la metrotehnica, dar casc ochii si va sfatuiesc sa va luati liber sa stati pe capul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Administrator

am ajuns si eu pe la Metrotehnica (din nou). Cotizat 900.000 lei penru deblocat stergatoarele - dat jos mecanismul deblocat / curatata rugina care era multa / uns / montat / plecat multumit

Cam piperat dar sunt multumit. M-a primit direct in service si chiar a iesit perfect. Durata lucrare: 2h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miercuri dimineata, dupa un drum de vreo 600 km, ma duc sa verific nivelul lichidelor la motor, sa mai fac ceva curatenie prin masina,etc... in fine totul in regula . Ma apuc sa sterg si praful pe la motor , zic hai sa ii dau si o cheie, incerc sa o scot din viteza vad ca merge cam greu, incerc sa bag a doua nu intra , in celelalte intra dar greu . Toate vitezele erau deplasate mult in dreapta ( si mai mult, cand bagai in a I-a mergea in spate ) . M-am speriat ( mai auzisem prin presa de probleme la cutia de viteze la Seat) si il sun pe seful de service de la Metrotehnica povestindu-i ce mi s-a intamplat in mijloc de concediu. Imi spune ca mai mult ca sigur este o problema de cabluri-parghii si sa ma duc la cel mai apropiat service Seat sau VW ( eu fiind la 250 km de Bucuresti). Cel mai apropiat era Scorpion Focsani unde ajung dupa vreo 45 minute in care numai eu stiu cum nimeream vitezele ( era sa intru in cel din spatele meu la stop cand am bagat a I-a si a luat-o in spate ...) ca sa imi spuna un fitzos de reprezentant ( cu un sictir pe fata lui de parca il deranjasem din munca laborioasa de a plimba o hartie prin service ) ca ei nu se baga decat la VW si Audi . Ma apuc sa ma rog de el ca e acelasi motor ca de Polo si doar sa verifice parghiile si cablurile si nici nu a vrut sa ma auda . Drept pentru care am luat calea Bucurestiului direct in Metrotehnica oprindu-ma, unde in 15 minute s-a rezolvat . Ce se intamplase de fapt ? Stergand praful am atins una din parghii ( un fel de surub lung cun un arc intr-un capat si un burduf in cealalta ) si am dereglat-o , modificandu-i astfel lungimea .

Vreau sa le multumesc celor de la Metrotehnica ( in special lui Ceki care s-a prins imediat de problema si sefului de service pentru operativitate ) .

Iar de Scorpion Focsani ... trageti singuri concluziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, in locul tau as da niste mail-uri de informare catre Porche Ro, sau cui trebuie mai sus, sa-i informezi, fara nici o pretentie despre refuzul de a se baga la masina, ca tu erai la x km de Bucuresti si te-ai fi asteptat ca orice dealer sa-ti rezolve problema.

Faptul ca ne plangem de service-uri nu stiu cat ajuta daca nu-i si penalizam cu plangeri la nivel mai sus. Stiu ca poate o plangere nu rezolva nimic, dar cand se aduna x plangeri poate poate cineva se sesizeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat o carte de vizita de acolo, numele nu a vrut sa mi-l dea ... va dati seama cat de nesimtit a fost incat nici nu a vrut sa se prezinte. Oricum la intoarcerea din concediu o sa le scriu celor de la Porsche Ro... desi la cum ii stim cu totii ca se comporta nu cred sa miste ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu cred ca este un lucru bun sa le mai dai de stire celor direct implicati (de ce nu vw.de?, te ajut cu traducerea daca vrei). Daca-i lasi asa, asa o sa primesti si pe viitor. Si-atunci s-ar putea sa nu mai ajungi pana la metrotehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Astazi am fost la Metrotehnica: toti foarte amabili de la directorul care mi-a deschis poarta serviceului la 8.45, m-a servit cu o cafea si ne-am jucat cu masinutele pana la oamenii din service ce mi-au raspuns si explicat la intrebarile avute. O mentiune speciala lui Culi, pentru ca mi-a ascultat toatele doleantele si chiar a verificat tot ce am discutat. In ceea ce priveste manopera, mi-i se pare mai fair sistemul de plata de la Augsburg, unde nu exista normative, dar ce sa faci nu le putem avea pe toate. Pe vineri o sa le mai fac o vizita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Doar ma-am intors de la Metrotehnica de la schimbul de bujii si am bila FOARTE NEAGRA pt ei.

I-am sunat acum cateva zile sa-i intreb cat ma costa si mi s-a spus ca aproximativ 1.8milioane; am ajuns la ei si iar i-am intrebat cat costa sa stiu daca ma incadrez in bani, mi s-a spus ca o bujie e intre 350k si 550k in functie de motorul pe care il + manopera inca vreo 500k. Am zis ca e ok, pretul era mai bun decat ce gasisem eu pt bujii si s-au apucat de treaba. La final, devizul --> cost total 3.5 milioane :shock:

O bujie nu a fost 550k (ca in cel mai rau caz) ci 750k :shock: iar mie nu mi s-a spus nimic, m-au pus in fata faptului implinit. Daca stiam imi cumparam bujiile singur, dar cand mi-au spus la telefon ca ma ajunge la 1.8milioane am zis ca sunt corecti si fac afacerea cu ei.

Ultima vizita la Metrotehnica mi-a lasat un gust amar si nu cred ca voi mai ajunge la ei decat in cazuri rare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toni : Atat timp cat in 2 randuri ti s-au dat niste preturi (apropiate intre ele si in jurul sumei de 2 mil) de ce nu ai facut scandal ?

Trebuia sa le spui sa scoata bujiile de pe masina, te duceai si iti cumparai tu singur si veneai sa le monteze....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu doua drumuri pana la ei ajungeam tot pe acolo; si avand in vedere hartoapele peste care trebuie sa trec sa ajung pana acolo mai adaugam si eu set de bucse/pivoti.

Si in plus, eu ma indoesc ca se apucam sa scoata bujiile si sa le puna pe cele vechi (dintre care una oricum a disparut cand s-a dus la magazie sa vada modelul).

Eu ma intreb ce se intampla daca nu imi ajungeau banii ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi mizeaza pe simtirea noastra si pe ideea ca odata pusi in fata faptului implinit nu o sa dam inapoi....

Acum depinde de atitudinea fiecaruia in astfel de situatii si de norocul lui :lol: :lol:

Eu as fi facut scandal. Poate de pomana, dar macar imi descarcam nervii pt aia 1,5 mil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fanatic are dreptate, chiar si numai pentru a nu supara clientul cei din service ar fi trebuit sa se tina de ce ti-au spus initial. In mod clar asta e o BILA NEAGRA pt Metrotehnica. (sau doua?)

...si cand te gandesti ca tocmai am recomandat Metrotehnica unui prieten cu Seat.... hmmm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Si-a facut vara-mea revizia la bora la pnb si m-am dus sa ridic eu masina. Era f curata (o spalasera) si am observat cateva zgarieturi pe portierele din dreapta. O intreb pe varamea daca stie ceva de zgarieturi si bineinteles ca nu stia. Cand a adus masina, era murdara, asa ca.... nu aveam cum sa dovedesc ca nu era zgariata dinainte. Acum a trebuit sa-si faca inspectia tehnica periodica si am dus masina la Metrotehnica. Totul a mers ca pe roate acolo. Masina are sub 50 de mii de km in 2 ani....

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa ce am citit acest intreg post am decis sa-mi duc noul polo tocmai lovit la Metrotehnica.

Am vb deja acolo si ma duc maine pentru constatare. O sa intru dupa ce o repara cu mai multe informatii

p.s.

am cumparat acum 2 sapt. un polo attractive 1.2 , pe care il conduce sotia si pe care l-a lovit astfel ca trebuie schimbata bara din fata si revopsita si aripa spate revopsita. Initial am vrut sa il duc la Porche romaina dar m-ati convins.

revin cu detalii

Modificat de suciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Poti sa fii fericit, cred ca esti printre putinii clienti multumiti de reprezentante.

Oricum, din pacate, doar "cu o floare nu se face primavara". Sa speram ca din ce in ce mai multe reprezentante sa aiba clienti multumiti.

<{POST_SNAPBACK}>

Recomand Metrotehnica. Excelenti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de partea de tinichigerie de la Metrotehnica!!?

Am avut un mic accident cu masina si am dus-o acolo..pt ca firma de asigurari la care am CASCO..au decontare directa cu ei(Masina am luat-o de la Alto-Syncro=AVIA)!!

La prima vedere mie mi s-au parut tare draguti si pusi pe rezolvarea problemelor...dar deh..fiind masinuta mea..eu imi fac 1000 de probleme!!

Pe langa cele constatate de asigurari..se pare ca mai sutn unele chestii..care nu se vad din prima si ii fac ei reconstatare si ramane sa sune tot ei la asigurari sa rezolve problema!!Faza asta mi s-a parut super okai..ideea este ca eu vreau ca masina sa-mi fie la fel ca inainte de accident !! :D :D :D

Iar acum stau si plang..dupa masinuta mea.. :salut: :) :D

Modificat de Havoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!