Jump to content

Metrotehnica Bucuresti


alex
 Share

Postare recomandată

... Un nou dealer Seat. Porsche Romania si-a marit reteaua de vanzari si service pentru
Bucuresti printr-un parteneriat cu MTI Metrotehnica Int., noul dealer Seat. ...

Iata ca cei de la Porsche nu m-au aburit ... cica pana in decembrie deschid cei mentionati mai sus un service pe Sos. Giurgiului unde vor face si tuning! icon_scratch.gif ... pana atunci insa trebuie sa ma duc la prima revizie laugh.gif
Imi pare rau ca nu mai gasesc tot articolul ...

Modificat de Bwwlan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1. banuiesc eu ca ai facut la porsche nord revizia.

2.MTI Metrotehnica Int ce tel au , unde sunt localizati ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
... Un nou dealer Seat. Porsche Romania si-a marit reteaua de vanzari si service pentru

Bucuresti printr-un parteneriat cu MTI Metrotehnica Int., noul dealer Seat. ...

Am dat azi un search pe Google si am aflat cu ocazia asta ca dealerul de care ziceam are deja o pagina de web (bine zis o pagina :scratch:. Deocamdata site-ul e in constructie ... dar acolo se pot gasi informatii de contact pentru cei interesati.

http://www.metrotehnica.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Administrator

foarte curand se va deschide sediul noului dealer SEAT. (metrotehnica parca ii cheama). poate vin cu alt standard de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am vazut zilele trecute un articol pe alt site( nu stiu ...am voie sa dau numele aici?) cum ca saptamana trecuta s-au deschis in sfarsit la Metrotehnica showroom-ul si service-ul SEAT. A fost cineva pe acolo? Preturile la manopera si piese chiar or fi mai mici ca la Porsche ? Sincer am dubii de vreme ce sunt parteneri Porsche Romania,dar cine stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

domnilor, spre bucuria mea seful meu este prieten bun cu directorul (proprietarul) service-ului Metrotehnica. E un service occidental si are avantajul de a lasa clientul sa stea langa masina atata timp cat se face interventie asupra ei.

la urmatoarea problema (sper ca nu curand) ajung si eu la ei la elevator (DA primesc toate masinile grupului VW-AG in service)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ieri s-a dus cineva la ei (Golf IV - probleme mici cu directia - zgomot ciudat - parea caseta etc... a mers la ei (cel mai bine))

va anunt preturile cum le aflu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

manopera: 8euro + TVA

pana acum o bila alba. Mers la ei cineva cu un Golf IV cu un zgomot ciudatel, parea caseta de directie dar totusi nu. S-a intors doar cu un rulment schimbat si cu zambetul pe buze.

Eu nu am ajuns la ei inca. Mai spre vara ma duc sigur sa schimb placutele de frana toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceky = metrotehnica?? e vorba de acelasi service?

inteleg ca se poate veni si cu un Audi A4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este Ceky =Dimsport , care lucreaza in cadrul lui Metrotehnica (colaboram) si asa e poti veni cu un A4

Ceky-Dimsport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost in Metrotehnica, ;cu al meu Ibiza 1.2 (in garantie) ...

Parti bune :

-promptitudine

-te lasa in service

-pret mai mic ca la Porsche la manopera ( 12EUR+TVA)

-deschisi dialogului

- super de treaba directori ( razvan weselowski)

( ultimele doua puncte le-as reuni sub conceptul de " customer oriented")

Parti proaste

- cica nu era contabilul acolo ... asa ca facturi chitante si chestii din astea ioc;

- desi esti in garantie pentru chestii din astea minore ( zgomote pe la haion + sarisera conductele de la frana de mana din cleme pe sub masina ...) tot te incaseaza

- cam departe si niste drumuri pana acolo de te doare sufletul ;

Cam atat deocamdata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu de ce crezi ca nu a primit factura? Welcome 2 Romania! :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbare de atitudine....

Il sun pe director acum 15 minute si ii spun toata povestea cu plata in garantie. Vorbeste intre timp cu seful de service, afla povestea ( adica varianta lui), suna la Porsche Romania ( sunt parteneri) si acestia ii spun ca nu trebuia sa ma incaseze. Isi cere mii de scuze pt. ca eram abia a treia masina care cerea ceva in garantie ... asa ca ma duc inapoi sa imi iau banii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si apropo de preturi.... la consumabile imi spuneau ca au aceleasi preturi cu Porsche Romania S.A. ... doar la manopera difera pretul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta-i boala generala la service-urile de reprezentanta. Eu am patit in Constanta la reprezentanta Ford unde mi-a spus "MESHTERUL" ca n-am motoras la faruri. Dupa ce am pus eu degetul pe el si-a cerut scuze ca nu l-a vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

am observat si eu ca sunt invatate mecanic comenzile ... , iar cand mi-a facut scanare cu testerul Metrotehnica (pe care scria pe laterala spre mine PORSCHE ROMANIA si nr de inventar (!?!) .. revenind omul (mecanic stiutor de germana si cu testerul pe picioare) ma intreba pe mine cat are ABSul (engine e 01 , ABS 03, airbag 15, instrumente 17 etc.. ) El se intreba care e ABS si eu ii zic sa nu-mi scaneze Airbag ca nu vreau sa treaca prin el. Nu stia povestea cu modelele 2000-2001 i-am explicat etc ... nu era cazul pt ca avea un VAG 1550 ) ma rog... mi s-a parut amatorism desi eram intr-un service frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

sper sa nu vi se para acid postul anterio ... dar mi-a lasat putin gust amar vizita asta. sper ca la urmatoarea vizita (cand ma duc sa schimb placutele, pentru ca ma duc la ei totusi) sa fie mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postul anterior nu e acid, e realist.

Senzatia mea (si ceea ce m-a facut sa investesc in VAG-COM) este ca marea majoritate a mecanicilor de la noi pur si simplu sunt depasiti de tehnologia actuala (de fapt multi sunt depasiti si de injectia mecanica). Motivul pentru care tu observi (si evident te frustreaza) acest fapt este ca (1) ai avut acces la o interfata, (2) ai avut acces la o documentatie, (3) te-a interesat subiectul, (4) esti baiat destept, intelegi ce scrie acolo si esti in stare sa faci citiri, comparatii cu valori normale, corelatii si (5) cunosti cel putin o limba de circulatie internationala.

Toate cele de mai sus sunt esentiale pentru a face o diagnoza cum trebuie.

Si acum, avandu-i in vedere pe iubitii nostri depanatori, cam cati dintre ei chiar pot sa bifeze toate cele 5 criterii de mai sus? Right.

De aceea marea majoritate vor sti cel mult sa citeasca erori si sa schimbe subansambluri in speranta ca vor rezolva problema - si cam tot ce poti cere de la ei este ca macar sa schimbe acele subansambluri care ar putea genera erorile si nu unele complet pe langa.

Din alt punct de vedere, cam cati clienti crezi ca satisfac criteriile 1-5??

Cine pierde din combinatia asta? Clientii, normal, pentru ca plata nu se face "la rezultat" ci "la procedura". Iti merge masina prost? Eu iti schimb debitmetrul (200E, inutil) si apoi un furtun de vacuum (10E, rezolva problema). La noi, din pacate, tu vei plati 210E+manopera... din cauza acestei abordari dezastruoase.

Nu-i nimic... va fi si mai rau, tehnologia progreseaza continuu si ei... mai incet.

Ah... franele sunt tot alea de acum 10 ani - poti sa le schimbi linistit, nu vei avea probleme. Diagnoza de motor insa mai bine fa-ti-o singur, va fi si mai ieftin si mai putin frustrant. Si numai daca chiar nu-i dai singur de cap incearca si un "specialist"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident, mie mi-au lasat putin gust amar mai multe vizite... in mai multe locuri. La Metrotehnica n-am fost - cand o sa ma duc o sa va pot impartasi si experienta personala cu ei in particular

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de Garantie , mare atentie !!!!! masina in garantie nu inseamna ca eu o rup in doua in Bucuresti si pe urma merg la garantie sa mi-o faca baietii!!!! Ideea de garantie se refera la defect de fabricatie nu la faptul ca mi-a sarit o conducta din cauza torsinarii caroseriei sau lovituri pe sub masina , etc. Asa ca va rog sa tratati mai serios acest subiect !!!!

Iar ce a scris Voinea acolo anterior sincer imi pare rau dar ideea e ca atunci cind mergi la un prieten sa se uite la masina chiar daca a gresit ceva ceea ce nu s-a intamplat nu cred ca se procedeaza asa , birfindu-l pe forum. Cit despre faptul ca tu VOinea stii cite ceva despre masini e bine cind ceri parerea cuiva sa il asculti si nu sa ii arati ca tu este prost eu stiu....mie imi pare rau ca a iesit asa ......Cit despre omul in cauza chiar daca nu pare stie foarte multe ....e nasol sa caracterizezi pe cineva pe care nu cunosti ......asa ca incheiere sincer ai fost ....stii tu .

Ceky-Dimsport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Voinea si Ceki

Imi pare rau pentru cele intamplate, dar poate si Voinea a fost cam dur... Ca proprietar de masina VW sper ca service-ul vostru sa fie un loc civilizat si sigur din punct de vedere al reparatiilor... In acelasi timp cred ca trebuie sa existe o deschidere din partea tuturor... Mi-ar conveni sa bat mai multi km prin drumurile astea de kk, dar sa stiu ca am parte de o reparatie profesionista...

Ca o premiera, propun un pact de neagresiune intre forum si voi, dar sa va dati silinta si sa recunoasteti chestiile care va depasesc... Si sunt sigur ca o sa avem toti de castigat...

Parerea mea... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exemplul cu saritul conductei nu este bun draga Ceki ... problema poti sa o pui si altfel... daca clemele de prindere nu sunt bune ( sau nu sunt gandite ca pentru niste drumuri ca in Romania) ? Sigur se poate abera mult pe acest subiect, ce intra si ce nu intra in garantie ... sincer depinde de ce vrea si seful de service.

Cred ca cine intra pe acest forum intra din necesitatea de a stii cat mai multe despre acest tip de masini si nu sunt oameni care forjeaza masinile in 7000 de rpm si rup masinile in doua prin Bucuresti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Din mesajul lui Voinea am inteles totusi un lucru ... tot la Metrotehnica va reveni sa isi schimbe placutele de frana .... si nu e singurul care va (re)veni acolo indiferent de ce scrie acolo.

Trebuie sa mai intelegi faptul ca peste 90 % din oamenii de pe acest forum sunt satui de "tratamentul" celor de la Porsche si abia asteptau sa apara concurenta si sa fie tratati intr-un mod profesionist. Eu unul consider ca modul in care v-ati purtat cu masina mea aproape ma multumeste, dar faza cu "contabilul nu e si va costa atata ce v-am facut la masina" si nici macar un deviz sa nu se faca pentru niste bani ceruti suna a Romania inca . Si cand te gandesti ca cu un singur telefon s-a rezolvat totul si a trebuit sa mai pierd 2 ore si 30 de km ca sa vin sa imi iau banii inapoi ...

Nu vreau sa ii iau apararea lui Voinea ... poate a sarit calu' cam mult, dar ia partea buna din ce se discuta aici si nu uita ca multi de pe acest forum vor sa vina la voi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am doua probleme la masina pe care ma straduiesc de mult si fara succes sa le rezolv profesionist (acesta cred ca e cuvantul cheie). Sunt dispus sa incerc si la Metrotehnica - i-am scris un PM lui Ceky cu rugamintea de a-mi da cateva info referitoare la operatiunile pe care vreau sa le fac la ei (in principal preturi).

De indata ce voi avea o experienta cu ei voi posta aici impresiile mele.

EDIT: de fapt cuvantul cheie e "profesionist" - ce ti-e si cu limba asta romana. Sorry!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

......Ca o premiera, propun un pact de neagresiune intre forum si voi, dar sa va dati silinta si sa recunoasteti chestiile care va depasesc... Si sunt sigur ca o sa avem toti de castigat...

Parerea mea... :)

GRESIT! Nu pentru asta este forumul nostru - scopul este informarea obiectiva si astfel de intelegri nu-si au locul aici.

Dealerii si serviceuri au in schimb avantajul ca citind aici vor stii ce gandesc si ce doresc clientii de la ei si astfel ii vor putea servi mai bine - ca doar clientul scoate banul sin buzunar.

[...] un client multumit se va intoarce cu siguranta.

Perfect adevarat!

Exemplu (din piata IT): NVIDIA vs. ATI. ATI are mult de castigat din contactul permanent pe care il pastreaza cu comunitatea, in special prin intermediul forumurilor, fata de NVIDIA care pastreaza o atitudine aroganta si superioara. Ex: Terry Makedon (seful dept. care se ocupa de drivere pentru ATI) este o prezenta permanenta pe rage3d - o analogie ar fi, daca vreti, prezenta proiectantului sef de motoare de la Audi pe audiworld... sau a lui Ceky aici.

Nu se pune problema de intelegeri - in cazul de fata insa Metrotehnica are de castigat feedback constructiv din partea comunitatii si aceasta poate deveni avantaj competitiv in fata Porsche Ro (a carui atitudine e cunoscuta). Exista un principiu: "pentru fiecare client care iti scrie o reclamatie exista 100 care nu o fac - pur si simplu pleaca la alta companie". Daca ii intereseaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exista un rol deosebit de important al forumului pe care NIMENI nu are voie sa il IGNORE, de unde membrii au cel mai mult de castigat (implicit membrii care au contact cu serviciile de service). Este rolul de INFORMARE iar cine detine informatia detine puterea.

Sunt lucruri pe care nici service-urile nu le cunosc din diferite motive si care sunt descoperite de diversi membrii si oferite comunitatii. Astfel experienta de grup aduce valoare acestui Forum.

Revenind la polemica deschisa in jurul service-ului Metrotehnica, imi doresc din tot sufletul ca acest service sa devina SERVICE-ul despre care toti sa aiba numai cuvinte de lauda, dar o atitudine "iritata"

apropo de Garantie , mare atentie !!!!! masina in garantie nu inseamna ca eu o rup in doua in Bucuresti si pe urma merg la garantie sa mi-o faca baietii!!!! Ideea de garantie se refera la defect de fabricatie nu la faptul ca mi-a sarit o conducta din cauza torsinarii caroseriei sau lovituri pe sub masina , etc. Asa ca va rog sa tratati mai serios acest subiect !!!!

nu cred ca este drumul cel mai bun catre multumirea clientilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!