Jump to content

Scurgeri de ulei și antigel la 1.6 TDI CR


clicu
 Share

Postare recomandată

Pacientul e un VW Golf 6 din 2011, 1.6 TDI CR, 55.000km, cu următoarele bube principale:

- scurgeri de ulei in partea de sus a motorului, se aduna si balteste in canalul in care sunt montate injectoarele. Posibil defect: garnitura tub alimentare ulei sau garnitura capac culbutori?

- după un drum de 1300km pe autostrada, a curs peste noapte pe jos tot antigelul, era balta dedesubt si vasul de expansiune era gol, s-a aprins martorul in bord. Dupa ce l-am reumplut nu a mai scazut nivelul (de vreo 5 luni), dar nici n-am mai facut drumuri atat de lungi. Posibil defect: pompa de apa? 

Masina a fost servisata doar la VW. Voi merge la service VW pentru o diagnosticare si voi vedea daca pot sa obțin o oferta de reducere pt reparatii, avand in vedere ca par a fi defecte (re)cunoscute.

Pareri sau feedback de la patiti ca mine?

Modificat de clicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede pe unde curge apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Aceleasi probleme le am / am avut si eu dupa cum urmeaza:

Pierdeam antigel din cauza ca era fisurata o nervura de la caloriferul care da caldura in interior. Am rezolvat cu ceva solutie de la Carrefour pentru fisuri in sistemul de racire. L-am turnat in vasul de expansiune si nu am mai pierdut deloc antigel. Dezavantajul e ca s-a infundat caloriferul si nu imi mai da caldura :). Mai spre toamna ori reparat ori schimbat.

Ulei in partea de sus a motorului:

Initial mi se aduna doar la injectoarele (3 si 4?) din partea soferului. Am fost la un servicesi mi-au schimbat garnituri injectoare si garnitura capac culbutor cu ceva aftermarket. Dupa imi curgea mult mai mult la toate injectoarele si pe langa capacul culbutor se scurgea pe undeva pe evacuare si iesea miros si fum de ulei ars.

Am fost la alt mecanic care mi-a montat garnituri injectoare si garmituri capac culbutor originale si acum imi curge din nou doar la injectoarele 3 si 4. M-am reprogramat sa verifice.

Iti recomand sa schimbi garniturile alea la repreprezentanta sau la un service unde iti ofera garantia lucrarii. Garniturile se pare ca cele aftermarket nu prea sunt bune si e posibil sa nu stranga bine un injector sau un surub de la capacul culbutor ca trebuie dat iar tot jos si luat de la capat.

 

Modificat de dft_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La testul de etanșeitate al instalatiei de racire nu s-au observat scurgeri. Inca se investigheaza. Scurgerea de ulei din partea de sus a motorului se pare ca provine de la tubul de alimentare cu ulei, trebuie reetanșat cu ceva gen silicon.

Modificat de clicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Căutarea trebuie făcută cind găsești balta sub mașina  și poți vedea urmele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri, marius si alin, din pacate nu primesc pe mail notificari privind raspunsurile si atunci raspund si eu cu intarziere..

Marius, si la mine sunt cele doua injectoare din partea dreapta. Ia in considerare si varianta etanseizarii tubului de alimentare cu ulei. Cei de la VW mi-au spus ca trebuie lasata masina de pe o zi pe alta, ca folosesc o substanta (gen silicon) care trebuie sa faca priza timp de 8 ore si ar costa cam 300 de lei reparatia. O sa postez rezultatele dupa ce ajung la ei.

Modificat de clicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mda, am zis sa postez si aici continuarea epopeii motorului 1,6 TDI incontinent. 

Scurgerile de antigel - care s-au repetat alaltaieri, dupa un drum mai lung - se produc în stânga motorului, în dreptul curelelor. La service au diagnosticat ca este vorba despre pompa de apă, o voi înlocui săptămâna viitoare împreună cu distribuția. Am mai gasit problema descrisă descrisă pe forumuri englezesti, unde se dădea vina pe o generatie de pompe cu componente nemetalice, la care s-a renuntat ulterior.

Scurgerile de ulei din partea de sus, de la injectoare, care persista, necesită conform reprezentantei VW etanșarea gatului busonului de alimentare cu ulei - 300 de lei. Sau, conform unui service, schimbarea capacului supapelor - 1000 de lei. Motivul - defect de proiectare al piesei, capacul curent are alt cod față de cel vechi. Aici mai aștept, mă mai gândesc... 

Așadar, atenție la acest motor. Să nu uităm că are și emisiile trucate, și au fost de asemenea probleme cu prima generație de injectoare.

IMG_20160828_195029083.jpg

Modificat de clicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou!

Deoarece am si eu aceeasi problema si am povestit aici in acelasi thread problemele cu scurgerile de ulei, m-am programat maine la un alt mecanic. Masina are momentan al 3-lea rand de garnituri pentru capac culbutor - sau capac supape. Primul rand de garnituri, "din fabrica" scapa si aduna ulei la injectorul 3 la un service au fost schimbate garniturile injectoare si capac cu niste garnituri aftermarket care etansau mai prost, curgea mai mult ulei. Le-am schimbat si pe cele aftermarket cu garnituri OEM insa a revenit problema initiala - se aduna in jurul injectorului 3 ulei. Am schimbat si busonul de la ulei.

Cam dupa 3000-4000km efectuati a inceput sa cedeze si garnitura capacului si imi curge iarasi ulei pe galeria de evacuare si iese fum si miroase urat. Asta se intampla daca schimb la 2800 turatii si daca merg turat.

Am dat si eu peste forumuri englezesti unde se plangeau de "engine rocker cover leak" sau "engine rocker gasket" si din ce am vazut se rezolva cu pasta de silicon speciala.

Maine duc masina la mecanic sa vad ce mai pot incerca dar inclin spre a schimba capacul.

@Dolfin codul meu e CAYC si al lui clicu trebuie sa fie la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu in ograda un CAYC si nu am problemele astea, 59.000Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin Da, e CAYC codul motorului. Iti doresc cat mai multi kilometri fara probleme. Total dezamagit de acest Golf, pe langa problemele cu motorul mai are probleme cu contactul cheii - porneste si se opreste radioul cand are chef - cu furtunul de la spalatorul lunetei care s-a fisurat si curgea jumatate din apa in capitonajul haionului... daca patesti la Renault (si n-am patit!) zici ca-i masina frantuzeasca, dar am impresia ca au cam uitat astia de la VW cum sa faca masini bune... iar scandalul asta cu emisiile trucate e doar simptomul unei probleme mult mai mari. Am avut VW din 2004 care nici la 220.000 km nu are problemele pe care le are asta la 50.000, si cu regret spun că e ultimul VW pe care il cumpar.

@dft_marius Succes la mecanic, daca gasesti solutii spune-ne si noua! Voi merge si eu pe recomandarea de schimbare a capacului, insa mai spre sfarsitul anului cand mai strang bani. Deocamdata schimb distributia odata cu pompa de apa, masina fiind din 2011 au trecut cinci ani. PS. Cand zici ca ai schimbat busonul, te referi la tot ansamblul, cu tot cu gatul care intra in motor?

Modificat de clicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@clicu busonul schimbat e doar capacul care se insurubeaza. Ce-i drept ieseau ceva vapori pe la el inainte iar acum nu.

Solutia propusa e cu silicon la baza capacului si in jurul o-ring-ului injectorului. M-a reprogramat pe 19 septembrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am rezolvat intr-un final problema cu scurgerile de ulei care se adunau in jurul injectorului 3.
Dupa ce am schimbat doua randuri de garnituri capac culbutori, un rand aftermarket si un rand originale, problema tot nu s-a rezolvat.
Ultimul mecanic la care am ajuns a gasit o fisura in capacul culbutor deasupra injectorului 3 la o imbinare a capacului.
Solutia a fost inlocuirea capacului cu unul original (pret 790 ron) care vine cu tot cu garnituri. Mi-a curatat motorul cu spray curatat frane si suflat cu aer de compresor.

Asta ar trebui sa fie tot insa voi reveni la mecanic in cateva saptamani pentru o verificare.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit alt topic si scriu aici..deci problema este urmatoarea..

Cand am ridicat masina pe rampa de am schimbat uleiul am vazut aruncat pe furtunele de pe dedesupt aruncat ca un fel de vasilina si parca cateva picaturi de ulei... aveti idee de unde sa  fie?a  mai intalnit cineva aceasta problema? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un TSB privind motoarele de 1.6CR TDI cu privire la o scapare de ulei la o tubulatura pe turbo.

S-ar putea sa beneficiezi de kulanza. Nu stiu numarul TSB-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa era TSB-ul, m-am gandit ca la tine este aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreo modalitate de a citi TSB-urile astea fara a plati? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

In sfarsit, am aflat cv folositor.Ms

 

Modificat de dakul77
More information
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare, 

 

Detin de curand un Golf 6 1.6 TDI din 2013, si am urmatoarea problema : 

In partea de sus a motorului ( asa pare ) se vede pe cutia de viteze DSG 7 scurgeri de ulei rosu ( asa pare ) 

ieri seara cand am plecat cu masina am gasit jos pe ciment o pata de ulei ( nu foarte mare ) 

Aveti idee de la ce poate fii ? 

Recent am schimbat distributie, pompa apa, accesorii si revizie cutie.

 

Multumesc,

 

 Codul Motor este CAYC.😕

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de crezut ca uleiul din cutie iese prin partea de sus .

Nu cred ca uleiul din cutie are culoarea rosie.

Trebuie facuta o constatare ,pe ghicite nu merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!