Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

Am inteles ca exista posibilitatea anularii dpf si egr, a mai facut-o cineva, poate afecta in rau functionarea masinii sau poate cauza alte probleme ?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da poate acuza probleme grave de sănătate!  Cand ai cumpărat masina ai știut ca are acest egr și dpf..Dacă știai ca nu o poti întreține Îți luai alta sau deloc! Eu nu vreau sa mă îmbolnăvesc pt unu ca tine care vrea sa anuleze dpf...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

roby79

Sunt solutii de rezolvare la orice problema, nu trebuie sa masacrezi masina ca sa scapi de unele cheltuieli.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tare colegu' Marius, ai dreptate, mai bine vb cu cei de la VW sa manareasca mai bine softurile sa nu ii mai prinda astia, ca sa ramanem sanatosi.Daca citeai si postarea mea anterioara am spus ca am schimbat egr acum 2 luni cca 4000km.Daca pt tine Egr este consumabil si se schimba de 2-3 ori pe an....nu stiu ce sa zic.

Legat de partea cu sanatatea si poluarea ma abtin de la comentarii.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza inainte de a umple paginile cu presupuneri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

saptamana trecuta mi-am schimbat EGR-ul la Passat B6, 1.6 TDI, 2010. (1600 lei cu totul).

de dimineata, la un minut de la plecare din parcare, am accelerat in treapta a 2a pana pe la 4000 rot pt a prinde un semafor. Ulterior, am inceput sa simt miros de ars in masina. Am ridicat capota si am vazut iesind fum de sub motor, in partea dinspre parbriz. Am lasat-o vreo 5 min la relanti, m-am uitat sub masina, nu era vreun semn de vreo scurgere. Am plecat mai departe si nu s-a mai repetat problema.

Aveti idee ce s-a intamplat? Ati patit vreodata asa ceva?

O avea vreo legatura cu noul EGR? De 2 ani de cand am masina, nu.mi amintesc de vreun astfel de episod.

Merci!

 

PS. Am prins semaforul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate au scapat antigel pe acolo, cand au schimbat egr.ul cu tot cu racitor. E posibil asta. Daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu posesor de un B7 2.0 din 2011 acum la 135000km mia venit error in bord si Masina nu mai tragea cum trebuie. Si mi sa zis ca trebuie sa schimb Egr-ur . Acuma intrebarea e urmatoare? Este vreo diferentza dintr-un EGR original si unul de concurentza? Diferentza de pret Este de 50€. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu scuzele de rigoare..Dacă te uiți la un egr sa dai o diferenta de 50 euro.. mai bine nu iti luai masina!  Normal ca e o diferenta mare intre unu OEM  și unu de concurenta.

Ps.concurenTZa.. fara Z ?

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce știu eu nu există AM la egr ul de B7. Acum vreo jumătate de an cind am schimbat eu, exista doar varianta recondiționata de la Meat&Doria și nu recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03/02/2017 at 11:53 AM, MariusPD said:

Cu scuzele de rigoare..Dacă te uiți la un egr sa dai o diferenta de 50 euro.. mai bine nu iti luai masina!  Normal ca e o diferenta mare intre unu OEM  și unu de concurenta.

Daca se strica asa repede originalele, logic ar fi sa pui aftermarket.

PS- se simte o agresivitate gratuita in postarile tale

Modificat de yuk
incomplet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o experiență farăspuns sa vreau cu un refurbished M&D și crede-mă ca nu exagerez, a mers bine sub 50 de km. Am tras de mașină cum am putut cam 800 km și cind a fost dat jos , partea de pîrghii de la supapa erau smulse și îndoite. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.

Am si eu una (sau mai multe probleme)

Inițial am avut martorul spirală aprins intermitent in bord concomitent cu pierderea puterii motorului. Oprit, pornit si-a "revenit"...a mai facut asa de vreo 2 ori pana cand s-a aprins si martorul cu motorul. 

Am dat un scan:

Address 01: Engine (J623-CFFB)       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
   Part No SW: 03L 906 018 BF    HW: 03L 907 309 N
   Component: R4 2,0L EDC   H24 7852  
   Revision: 47H24---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 00190012043401080000
   Shop #: WSC 00015 115 00000
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003005
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BE.rod
   VCID: 6FF4C4C7E79DF5FAF63A1D1-803A

3 Faults Found:
4875 - Coolant Pump 2 
          P261A 00 [096] - Open circuit
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 241174 km
                    Date: 2017.02.24
                    Time: 21:06:31

4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [104] - Malfunction
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 9
                    Mileage: 241251 km
                    Date: 2017.02.25
                    Time: 17:58:21

4892 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [104] - Malfunction
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 8
                    Mileage: 241251 km
                    Date: 2017.02.25
                    Time: 17:58:20

Readiness: 0 2 0 0 0 

 

Ce imi puteti spune? La revedere EGR?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La revedere egr..si daca mai mergi asa poti spune și la revedere dpf..schimbal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...Egr plus pompa 2...3600 lei. Pe original. Aproximativ 6 ore manopera...Le schimb pe 8 mar. 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, boli clasice la CR-uri. La acestea se mai adauda in timp actuatorul turbinei si clapeta admisie, la motorizarile mai vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-i cineva pe aici care n-a schimbat egr pana in 200.000 km sa ne zica si noua...Il trimitem la vw sa-l premieze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are 185k(cred ca reali),adusa din Germania de un an in posesia mea.Pana acum nu am avut erori pe egr.Sper nici sa nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa si a mea...doar ca am mai observat coincidențe de egr dus la 241000km...o căruță de bani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, raducut123 said:

Daca-i cineva pe aici care n-a schimbat egr pana in 200.000 km sa ne zica si noua...Il trimitem la vw sa-l premieze.

219 mii are si este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da eu..l.am schimbat la 205.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si,am vazut pe olx ca este cineva din galati care reconditioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce loc i-au găsit pe b7, sa-l dai jos de mai multe ori ca nu a fost reparat  ok și sa ajungi tot la unul nou e mai mult paguba. Ăsta are doua cauze de deces: pentru norocoși sunt angrenajele care o duc peste 200k și pentru ghinioniști, care sunt mulți e racitorul care se sparge cind vrea el sau pompa auxiliara. Cum pentru nici unul din defecte nu se găsesc piese noi de schimb sau kit de reparație ca la turbina, injectoare, etc, cam cum crezi ca se repara atunci cind e o mica afacere? Iei probabil egr uri defecte din service și vezi ce parte e buna din el și o folosești ca piesa de schimb. Mai bine iei piesa noua dupa ce cauți prețuri pe net și  ști ca e piesa OEM. Prețul corect ar fi în jur de 1500 lei, cu codul ultimei versiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!