Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

Egr pica mult prea des și în orice condiții turat, subturat, accelerat în forță sau lent. Eu cred ca solicitarea termica e de vina și orice problema a pompei auxiliare face sa crape la propriu egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna. Azi s-a aprins spirala si la mine in mers ,a clipit de cateva ori si am oprit masina pe dreapta.|||Dupa o repornire nu a mai aparut spira(este prima data cand patesc asta).La o scanare acasa  a dat erorile astea


                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 BF    HW: 03L 907 309 N
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H24 7852
           Software Coding: 00190012043401080000
            Work Shop Code: WSC 00015 115 00000
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003005 (VW46)
                      VCID: 6FED3537B668D7667D9-803A
2 Faults Found:

4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [032] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 19
                    Reset counter: 32
                    Mileage: 0 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00

4892 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [032] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 197377 km
                    Date: 2062.14.21
                    Time: 15:14:40


Readiness: 0 0 0 0 0 

si astea sunt valorile de la egr

  088   EGR cooling function; status 0

  089   EGR solenoid valve; actual value 68,07 %

  090   EGR specified value 32,2 %

  091   EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve; activation 67.79 %

  092   EGR valve; offset closed -1,50 %

  093   EGR valve; offset open 1.50 %

Sunt normale valorile astea?

Am bagat la rezervorul asta de motorina(am facut cam 500 de km cu el) si un aditiv de motorina,poate sa fie si de la asta? Sau egr e pe duca?

orice raspuns e bine venit,

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este dus deja egr..e de schimbat..Dacă mai mergi asa cu el o sa se duca și dpf..!bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai numai dupa doar o eroare e asa de rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu ai decat sa o lasi asa  sa se infunde si DPF-ul .

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am și eu o problema la un Egr.este la un lupo 3l.cod motor ANY.mașină este oprita .nu da ceva eroare pe scaner.îmi poate spune și mie cineva de ce se manifesta așa? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceea este clapeta de shut off - verificati comanda valvei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact ce sa verific?nu știu principiul de funcționare. Mă gândesc ca e ceva pe baza de vacuum  dar nu înțeles de unde apare și modul ăsta de repetiție. Mai ales cu motorul oprit.

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 10/27/2016 at 4:00 PM, batr said:

Salutare,

Nici nu stiu unde sa scriu despre problema mea dar problema mea cred ca e de la EGR.

De cand am venit din concediu(Grecia) de la mijlocul lui Septembrie am inceput sa pierd apa de la motor. Completam din 2 in 1 saptamani iar acum tot mai des, adica la fiecare drum Buc-Tm (si dus si intors). Am fost pe la mecanici am cautat scurgeri/urme de apa si nimic nicaieri. Aseara am zis ca ma pun eu sa descoper problema si la un simplu scan am gasit cele doua erori de mai jos:

2 Faults Found:
4238 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83) 
          P2185 00 [032] - Signal too High
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [032] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Tin sa mentionez ca nu am becuri aprinse in bord, masina trage bine ( Passat B7 din 2011 - 170CP ) iar in habitaclu nu se simte miros de antigel.

Daca s-a mai intalnit cineva cu problema asta rog un sfat, as vrea sa stiu unde pot vedea apa in caz ca am pierdere la EGR, cred ca ar fi doua variante - in motor sau pe esapament.

In final cred ca trebuie sa schimb si eu EGR-ul.

Multumesc

Revin cu rezolvarea:

La PBV au constatat ca trebuie schimbat EGR-ul , zis si facut, ~3300 ron si am rezolvat problema. Facut 10000 km, nu am mai pierdut 1 ml de apa, totul ok. Updatat si softul "diselgate", pana acum totul ok.

Concluzie: Apa se pierdea in egr pe la radiatorul de racire gaze si nu se poate schimba separat decat tot egr-ul.

Drumuri bune.

Modificat de batr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, nu am gasit vreun topic asa ca o sa postez aici.Cum spuneam ceva mai sus am rezolvat probl egr prin inlocuire pe garantie la porsche pe garantie.La cca trei saptamani, adica azi, in mers fiind se aprinde becule de filtru de particule, dupa 5 min se stinge.Ce se fie oare ? Iar belele sau....? De data asta nu mai sunt in garantie.

Seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate era de la filtru particule... dupa care a intrat in regenerare si s-a curatat.

Poti face o scanare sa vedem daca ai erori stocate si cand s-a facut ultima regenerare, precum si celelalte valori are DPF-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

  La masina pe care am cumparato acuma recent am o eroare aparuta dupa o luna de zile in Romania:

 


Address 01: Engine Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 BF HW: 03L 907 309 N
Component and/or Version: R4 2,0L EDC H24 9948
Software Coding: 00190012042401080000
Work Shop Code: WSC 46115 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003006 (VW46)
VCID: 6FE7A218070D
1 Fault Found:

4891 - EGR Valve (N18): Malfunction
P0403 00 [104] - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3

 

 

Sa ma gandesc deja la schimbare EGR?
Mileage: 234851 km
Date: 2065.14.14
Time: 15:14:36


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta, alta solutie nu este, altul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă te poți lipsi de mașină o perioada, da jos egr ul și verifica supapa. Sunt cazuri cind se poate rezolva. De regula problema e racitorul și nu găsești separat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ceva filmulete pe you tube in care problema era o cama care actiona o parghie care inchide si deschide o trapa pentru fum,(in acest caz era o cama care avea boltul uzat)si ar mai fi 2 pinionane de plastic (sau ceva din caprom)care sunt actionate de motorasul atasat,eu am sa dau jos EGR-ul ca sa vad ce problema am si apoi o apoi o sa iau o decizie ,oricum nu dau 2000 ron pe el ,daca are o problema mecanica,eu cred ca se mai pot si repara.

Daca ma poate ajuta cineva care a mai desfacut acest tip de EGR,cu un sfat este bine venit,si sa nu uitam acesta este scopul forumului,sa ne ajutam uni pe alti.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se putea repara, nu crezi ca, in atatia ani de cand se fabrica, reusea cineva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa și fabrica...ca si ei au interesele.lor..ai idee cati banii se fac pe piesele astea??dacă le făceau 100%ok..de  unde mai scoteau atâția bani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea buna e ca egr ul nu e construit în regim AM de nimeni și dacă e sa-l cumperi găsești doar piesa originala și nu trebuie luată din reprezentanta cu preț nesimțit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Partea buna" asa vezi tu lucrurile?Pai n-a scapat nimeni cu motor de 2 l de inlocuirea lui.Era o parte buna daca era mai fiabil sau mai ieftin...Asa sa dai 1600-1800 piesa plus 3-400 manopera nu prea e bine...Macar daca recunosteau defect de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeam de răul cel mai mic, avind in vedere problema egrului pe tot grupul VAG nu doar la VW si nu doar la 1.6, adică daca ti-ai luat o masină diesel produsă de ei, ai acceptat si că vor urma astfel  de "investitii". Defectul nu e de fabricatie pentru ca nici evolutiile ulterioare nu au rezolvat probema, după mine e o deficiență de proiectare a modului în care e realizată racirea gazelor recirculate. Revenind la ce am scris anterior, la aceleasi componente poți ieși cu un cost cu tot cu manopera de 3000- 3300 la reprezentanță sau pină in 2000-2200 de lei la un service multimarcă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutari , pe passatul meu am 2.0 tdi cffb si l-am achizitionat recent , proprietarul vechi a zis ca a avut probleme cu egr si cica l-ar fi curatat , deci ma astept sa cada . deocamdata nu am avut pierderi de putere sau bec aprins in bord . intrebare mea este avand in vedere ca doresc sa o duc la resoftare ptr marire putere , este sa anulez filtru de particule si supapa egr ?  sau elimin filtru si supapa egr poate sa ramana ? pun aceasta intrebare ptr ma gandeam decat sa dau banii pe egr poate ies mai ieftin cu anularea filtrului . ce concensinte pot aparea ulterior ? multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, acum 2 luni de zile cca. 4000 km(71.000), schimbat pe garantie la pbv valva egr ( radiator prajit).Acum 3 zile aprins bec dpf , procedat cum scrie la carte, talpa pe autostrada becu se stinge dupa 2 min.Astazi bec dpf aprins iar, plecam in provincie, refac manevra becu se stinge.Plec de unde am fost spre casa, se aprinde check engine si nu se mai stinge neam.Intrebarea este: daca ei au schimbat egr acu 2 luni cca 4000km si daca tot egr cazut acum, sa ma omor cu ei sa il schimbe gratis? Adik nici 2 luni nu a rezistat piesa pusa de ei pe garantie ?

Mentiune, toate problemele au aparut dupa schimbarea softului minune de ei.Oare de aici o fii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si posteaza eroarea, "noul" soft aduce regenerari mult mai dese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi merge la pbv pt diagnoza ca sa nu zica ca as fii umblat la ceva si am stricat eu.

Oricum nici nu stiu altundeva sa merg pt diagnoze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aria prestari servicii gasesti colegi care te pot lamuri mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!