Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

Da, de inlocuit egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! O recomandare de egr raport caliatate pret? Cineva imi recomanda de PIERBURG , ce parere aveti? 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!Am un passat b7 (2.0TDI 140CP)2011 si recent sa aprins check engine, am pus testerul pe ea si cauza era EGR-UL si mă gândesc sa l schimb dar înca nu stiu daca sa schimb doar supapa sau sa schimb cu tot cu racitor!Cum credeti ca ar fi cel mai ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr complet si original.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
dd.radulescu

 

Salutări,

Am un Passat B7 din 2015, 2.0 TDI, 170 CP, cu cutie manuală. De câteva luni, întâmpin o problemă la plecarea de pe loc, unde în treapta 1 și treapta 2 se aude un huruit,(și la cald și la rece) ca și cum ar freca ceva. Am fost la un service și mi-au spus că ar fi de la EGR, dar nu garantează acest lucru.
 

Nu am nici un martor aprins în bord și de curând am schimbat, menționez ca acest sunet se auzea și înaintea acestor schimbări. 

 

Cabluri timonerie
Amortizoare față sachs
Flanse amortizoare sachs
Rulment amortizoare
Bascule fata stg/dr
Bucși bară stabilizatoare
Pivot stg/dr

 

 

S-a mai confruntat cineva cu o problemă similară?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Am un Passat B7 din 2012 (300k km), 2.0 TDI, 170 CP. De un an de zile mi s-a aprins martorul de limp mode (spirala). Am schimbat actuatorul de la turbina (care mi-a fost si calibrat). Dupa aceasta operatiune mi s-a aprins iar, dar numai cand parcam cu spatele si se stingea dupa cateva secunde (de unde am dedus ca e posibil sa fie un contact). Am cumparat electrovalva vacuum N75 (OE), iar cand am montat-o de aprindea limp mode si nu mai tragea masina de loc, punand-o pe cea veche la loc. Eroarea citita cu limp mode a fost: 7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit, P2563 00 [096] - Implausible Signal. Acum 3 saptamani mi-a mai aparut pe diagnoza urmatoarea eroare: 4875 - Coolant Pump 2, P261A 00 [096] - Open circuit. Si saptamana trecuta mi s-a aprins si check engine, unde am cititt eroare de la EGR (cea atasata). Am fost la mecanic mi-a sters-o, am facut o regenerare (in mers 3000 rot/min, in treapta a 3-a). Acum 2 zile mi s-a aprins iarasi. Mecanicul mi-a recomandat sa schimb EGR-ul, cu unul Pierburg, deoarece a mai montat si pe alte masini si au fost ok. Din ce am vazut pe forumuri, cam toate lumea recomanda OEM. Nu as vrea sa ma grabesc sa il schimb (deoarece este destul de costisitor). Am vazut pe youtube ca se poate curata (asta daca nu are supapa sparta, sau axul stricat). Numai ca este cam complicat de scos daca nu am rampa sau elevator.  Exista si posibilitatea sa fie de la  vreun circuit electric sau de la supapa de control evacuare EGR (N18) si cum pot verifica? Sau daca imi puteti recomanda unde pot merge sa mai fac o constatare? 

Multumesc !!

Log-CT24LEI-WVWZZZ3CZDE038893-302985.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!