Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

Wahler, Pierburg cine mai stie. Se mai schimba si furnizorii in timp.

 

Hitachi arata ca ei au imbunatatit design la parghie, am pus mai sus o poza.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut colegii aceeasi probleme cu EGR (ventinl N18 ) , imi apare chek engine la 2-3 saptamani , eroare este intermitenta si se sterge!
Mentionez ca la aprinderea martorului chek engine masina trage la fel de bine , ar fi egr dus sau ar fi din softul masinii?
Va multumesc!

ehr.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr ul o sa necesite inlocuire. Numai nou, original. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
micutzu_boy

Salutare! Am și eu o problema la un CFFB, 140 cai, 233000 de km. 

La anumite viteze, 80, 100 sau 120 km/h, ce am remarcat eu, eliberez pedala de accelerație și după o calc, ușor, treptat, mașina scutura de 2 3 ori, după care merge normal. Dacă o calc mai zdravăn, nu are probleme. 

Am pus vcds, mi-a apărut eroarea N18, am șters, am curățat clapeta de accelerație, am șters codurile și mașina tot la fel scutură la vitezele menționate mai sus. Sa fie de la egr, tb schimbat modelul cel cu tot cu răcitor. Pun și o poza cu ce am curățat 

 

IMG_20210520_191630.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea. Ai curatat clapeta care nu are nici o treaba cu problema egr-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micutzu_boy

Poza cu eroarea nu o am mai am. Dar știu ca era ca cea postata mai sus de colegul Adrian Andras. O sa încerc mâine sa vb cu cel care mi-a făcut diagnoza sa vad dacă o are. Sau o sa încerc o alta diagnoza sa fac, deși am făcut una sâmbăta trecută. Simptomele pot fi doar din cauza EGR - ului? 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micutzu_boy

Am revenit cu poza cu eroarea. Este N18. Ar trebui schimbat egr +răcitor?

IMG-20210528-WA0020.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuire egr (egr-ul si racitorul sunt corp comun)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micutzu_boy

Mulțumesc. Încă un sfat, am găsit mai multe mărci. Pierburg e ok? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Bun este cel original,  recomand. Restul...la noroc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, din cate vad la colegi, tot ce e AM pica rapid. Deci vrea sa pun si eu OE (original).

Imi puteti va rog recomanda un cod piesa ceva sau un site unde sa pot cumpara EGR ul orginal recomandat? 

Modificat de Recond9
am pus gresit intrebarea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai citit topicul si nu ai gasit cod?

mergi la magazin de piese, spui ca vrei original si le arati talonul.

e sufucient

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, astazi m-am trezit si eu cu spirala aprinsa intermitent si cu lipsa de putere. 
Dupa repornire a disparut si a mers ok, am ajuns acasa si am pus tester si a iesit P0403.
Masina in cauza este 2.0 tdi cbdb pe scirocco an 2010 fabricatie si 2011 in carte, am scris aici deoarece pe zona de scirocco este mult mai liniste.

Se poate sa fie egr simplu? cele separate? Nu am ajuns inca la service sa verifice dupa serie sasiu.
Multumesc. 

IMG_3640.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta aceasta nu? O sa il iau nou bineinteles, dar am tot rasfoit in seara asta si nu eram sigur 100% ce varianta am.

Am scapat ieftin inseamna.

Multumesc mult!

egr scirocco.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acesta este la codul tau de motor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita incercata si curatarea, desi eroarea este pe partea electronica? Are accesul facil fiind in fata masinii, sa vad zilele astea daca mai da eroare si o sa urmaresc si dpf ca ar fi momentul sa isi faca regenerarea in curand , are vreo 550 km de la ultima.
Nu vreau sa stric si altceva , multumesc mult de informatii!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate incerca. Daca eroarea persista, inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa revin si cu update la situatia cu egr , am fost in service l-am dat jos si curatat temeinic.
Avea ceva depuneri in el dar problema cu agatatul tijei este din cauza acelor rotite de plastic care in timp au capatat uzura pe dintii de plastic.
Cea neagra merge invartita  jumatate din cursa, caci ea foloseste strict jumatate din dinti dar la cea alba care este fixa pe egr nu prea ai ce sa ii faci.

Probabil depunerile din egr ingreuneaza in timp miscarea tijei si de acolo apare si uzura acelor rotite de plastic.

Solutia este inlocuire sau facuta 3d la imprimanta rotita neagra, cea alba nu cred ca se poate da jos de acolo.
Am curatat si gresat bine totul acum merge ok , vom vedea cat tine pana la inlocuire.

Spor.

IMG_3671.jpg

IMG_3674.jpg

IMG_3675.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

@R Z F @ciprian686

Scuze de raspuns tarziu dar nu am vazut notificarea de reply.

L-a curatat mecanicul cu ceva spray de carburator ceva de genul plus fizic toate depunerile respective.

Se curata si racitorul ? Asta nu stiam, la mine eroarea respectiva era pe clapeta de egr.

De atunci nu a fost nici o problema de la curatare.

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierdere de timp si bani ,nu te-ai intrebat de ce are ulei negru in partea mecanica/electrica ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit la partea cu uleiul sincer, dar la cata mizerie are un diesel prin el nu am dat mare importanta! De ce la poate fi? 
Costul a fost minuscul pentru demontare si curatare.

Probabil tot la schimb de egr voi ajunge mai devreme sau mai tarziu! 

Multumesc @EEXCALADE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

1.9 BLS cu filtru p.

Schimbat egr (pierburg),ramanea pe deschis și nu puteam merge cu masina

Dar acum apare aceeași erroare

Valva recirculare n18....

Masina merge ...se aprinde spira dar nu trage,sterg erroare în mers....merge 100m ,iar erroare

Unde este 0.0 nu trbeuie asa

O părere?

IMG-20220113-WA0040.jpeg

IMG-20220113-WA0005.thumb.jpeg.b4e605ace8ae5e0b3a6115ec6b037138.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!