Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

Am sters erorile, am mers vreo 150km, dupa 40 km a aparut iarasi in bord MIL on, dar tot pe eroarea de la senzorul de la acceleratie. Celelalte erori cu EGR-ul nu au mai aparut ...inca. Cred ca o sa tin deocamdata sub urmarire problema iar cand ajung in Bucuresti o sa fac un downgrade de soft...varianta inainte de Dieselagate....si o sa rog pe cineva sa vada putin valorile din VCDS de pe la Egr si Dpf. Eu le vad dar degeaba, daca nu stiu sa le interpretez. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat astazi si clapeta de la acceleratie, plina de funingene inmuiata in ulei. E normal sa arate in halul ala? gen pe jumatate obturata de depuneri. Dupa ce am montat masina a pornit foarte, dar foarte greu. pentru prima data. adica.. aproape ca am omorat bateria..vreo 4 incercari. Dupa a pornit la sfert. De la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Diaconu

Daca se demonteaza si se curata clapeta, inainte de pornirea motorului se face adaptare la "throttle body" din vcds. 

 

Motorul a pornit foarte greu din cauza ca nu ai facut adaptare probabil.

 

Si a mea a avut ceva depuneri, destul cat sa nu lase clapeta sa se inchida normal atunci cand opream motorul, de aici si trepidatiile.

 

Am curatat clapeta + teava care vine de la egr si intra in admisie. Si aceea era destul de obturata in capat. Dupa curatare, nu am mai avut trepidatii.

Modificat de Cristian Diaconu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yodisperare da, e normal sa arate asa, in functie de cat mergi e recomadat sa faci curatarea la 1-2 ani.

@Cristian Diaconu unii spun ca adaptarea (capat de cursa clapeta) aia se face oricum automat. fiind murdara, probabil avea alte valori dar la a doua pornire ar trebui sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Diaconu

Probabil se face si automat. Ideea e ca si eu am uitat sa fac adaptarea dupa curatare, iar prima pornire a fost esuata, iar apoi mi-am amintit, am facut adaptare si a pornit perfect. 

Deci cred ca e mult mai ok sa faci adaptarea inainte ca sa eviti sa chinui motorul la pornire, dupa cum a patit colegul de 4 ori ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Stir cineva sa-mi spuna care egr dintre Pierburg si Wahler este mai OK dpdv calitatii?

Wahler e mai scump cu 30%.

Motor CFFB, 200k km.

Multumesc

?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wahler este piesa ta originala, Pierburg este concurentul direct la fel ca Valeo sau Vemo... oricare din brandurile astea sunt echipari originale la foarte multe masini... diferenta de calitate ramane la stilul de condus, calitatea combustibilului si a uleiului... toate sunt bune, depinde cat doresti sa investesti in reparatie si cat mai vrei sa pastrezi masina dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Se pare totusi ca ar fi ceva diferente intre diversii producatori.

Multe service-uri refuza sa puna altceva decat 

originalul...

 

 

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service-ul Autohut mi-a spus ca Pierburg vine pe original. A insistat ca ei au montat, si au vazut cu ochii lor.

 

Pe de alta parte, mai avem cel putin un coleg care a montat un Hitachi care vine si cu garnituri si 5 ani garantie:

 

 

egrHitachi1.jpg

egrHitachi2.jpg

egrHitachi3.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am comandat Wahler 710861D, impreuna cu un set de garnituri Vemo.

Sper sa tina macar 100k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare colegi, ma lămurește și pe mine cineva? Menționez ca nu am 10.000 de km de când am schimbat Egr marca Pierburg

Faults Found:

4891 - EGR Valve (N18) 

          P0403 00 [232] - Malfunction

          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 4

                    Mileage: 240200 km

                    Date: 2020.12.25

                    Time: 17:18:46

 

                    Engine speed: 1214.00 /min

                    Normed load value: 0.0 %

                    Vehicle speed: 27 km/h

                    Coolant temperature: 39 °C

                    Intake air temperature: 15 °C

                    Ambient air pressure: 1000 mbar

                    Voltage terminal 30: 13.740 V

                    Unlearning counter according OBD: 40

                    Air mass: actual value (mg/stroke): 447.6 mg/stroke

                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation: 100.00 %

                    EGR Solen.val.: actual value: 88.27 %

                    EGR valve: offset closed: 0.92 %

                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 55

                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 16

                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 7

                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0

                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 1324.4 mV

 

4892 - EGR Valve (N18) 

          P0403 00 [232] - Malfunction

          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 4

                    Mileage: 240200 km

                    Date: 2020.12.25

                    Time: 17:18:46

 

                    Engine speed: 1311.00 /min

                    Normed load value: 0.0 %

                    Vehicle speed: 29 km/h

                    Coolant temperature: 39 °C

                    Intake air temperature: 15 °C

                    Ambient air pressure: 1000 mbar

                    Voltage terminal 30: 13.760 V

                    Unlearning counter according OBD: 40

                    Air mass: actual value (mg/stroke): 231.3 mg/stroke

                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation: 26.48 %

                    EGR Solen.val.: actual value: 41.37 %

                    EGR valve: offset closed: 0.92 %

                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 55

                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0

                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 7

                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 4

                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 2732.0 mV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema necesita egr nou ,pune OE ,tine aprox 100.000 km ,in RO 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cică Pierburg e pe OE, asa mi a zis cel care l a montat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA MULTI ANI !!!

Problema similara am si eu , ca idee am sa optez pentru inlocuirea EGR -ului cu unul OEM ,cod: 03L131512DQ

Dupa ce il montez trebuie sa curat si clapeta de acelereatie si sa fac si ceva adaptare ?

Multumesc 

1 Fault Found:
4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [036] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 226282 km
                    Date: 2021.01.02
                    Time: 15:16:46

                    Engine speed: 829.00 /min
                    Normed load value: 19.6 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 92 °C
                    Intake air temperature: 51 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.340 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 457.3 mg/stroke
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation: 100.00 %
                    EGR Solen.val.: actual value: 97.35 %
                    EGR valve: offset closed: 4.68 %
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 55
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 32
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 939.2 mV

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara! 

Se pare ca nimeni nu scapa de P0403 - egr. Acum vreo 3000 de km mi-a aparut spira in bord + limit mode. 

Dupa repornire a disparut si a mers pana azi. Azi spira odata, oprit - repornit, iar spira dupa 5 min, oprit-repornit, spira si check engine.

Ce firme AM recomandati pt egr, care sa tina macar 50k?

Va multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OE ,tine aprox  100.000 km in RO 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt informatie! 

Este recomandat sa fie schimbata si pompa auxiliara? dat fiind faptul ca nu se stie motivul pt care a crapat egr (uzura normala, exploatare deficitara sau supraincalzire datorata pompei). 

Am vazut pe forum ca se discuta despre pompa ca fiind un posibil adjuvant al defectarii egr. 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o legatura pompa auxiliara cu aparitia erorii P0403

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Pe aceasta sectiune gasim multe defecte de egr, coduri de eroare si postari de vcds. Am si eu o rugaminte, daca ma poate ajuta cineva cu un link / pagina .. numai sa nu incep sa citesc din nou forum-uri intregi ...

Care sunt valorile corecte pentru senzori / elemente din tabelul VCDS 

  • mg / stroke actual / expected in modul relanti vs turat pentru EGR
  • % opening (expected vs actual)
  • mV actual / expected
  • Inchiderea si deschiderea se face imediat, sau cu intarziere, sacadat

 

 

in VCDS putem seleta ECR dar sunt foarte multe si greu de interpretat. Incerc sa ma limitez la acelea care cu adevarat ne spune ceva.

 

Atasez ceva sa zicem EXPECTED pt mg/stroke in functie de turatie si pozitia pedalei, doar ca nu stiu cum sa le caut in vcds ... "EGR xxx?"

 

 

EGR_mgPerStroke.thumb.PNG.614b644ebae008ed7e3d1ecdb21e8d96.PNG

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.01.2021 at 11:05, Doru1983 a scris:

Multumesc pt informatie! 

Este recomandat sa fie schimbata si pompa auxiliara? dat fiind faptul ca nu se stie motivul pt care a crapat egr (uzura normala, exploatare deficitara sau supraincalzire datorata pompei). 

Am vazut pe forum ca se discuta despre pompa ca fiind un posibil adjuvant al defectarii egr. 

Multumesc. 

 

Salut,

 

Am schimbat si eu EGR ul la skoda mea CFFB 2.0 TDI/2014 - 120 000km.  Era stantat VW dar pe el mai scrie si Wahler si pe motoras la fel.

Legat de cedare am observat ca acea clapeta ce dirijeaza gazele prin schimbator se misca greu si era mizerie pe parghia exterioara de la actuator. Motorasul de la supapa se misca doar un sfert de tura fiind rulmentul blocat. Si aici sub acel capacel am gasit multa funingine. 

Motivul pentru care crapa este in primul rand datorat depunerilor si in al doilea rand acele busci se uzeaza si scapa gaze prin ele , blocand asfel si lagarele. Si clapeta si supapa sunt sudate asa ca nici gand sa mai poata fi reparat. Chiar daca se curata si pe moment si toate lucraza frumos, fiind jocul in bucse mult nu va tine pe masina pana se va bloca din nou.

Eu am pus OE dar nu stiu ce sa zic. Am inteles din ce am rasfoit acest topic ca la cele AM se duc mai repede pinioanele din supapa EGR. Curios este ca aceste pininoane se gasesc de schimb, desigur ca acel pinion de la parghie nu il schimba nimeni , fiind sudata tija.

https://tafmet.pl/english/repair-sets/628-egr-valve-repair-kit-for-12-16-20-tdi-cr-engines-5902553473858.html

Daca stiam ca pe masina a fost Wahler l-as fi cumparat pe acesta si as fi facut o economie ( macar de manopera).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!