Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

Salut colegi,am si eu minunata eroare P0403,prima oara mi.a dat.o cu MIL on si dupa ce am sters.o apare in ecu dar nu e confirmata(MIL off),ma poate sfatui careva cum as putea face un log in merg cu vcds.ul la Egr.ul asta?(M.as duce la careva priceput dar sunt in Germania).?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca nu exista alta solutie ?,dar totusi as vrea sa vad ce valori imi da in log.

Imi poti spune te rog ce grupuri as putea selecta din vcds 

 

Daca eroare o am stocata in ecu cu MIL off isi face regenerarea normal sau o sa am.surprize?

Modificat de Manuel N.
Foloseste functia "search". Citeste regulamentul forumului.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/4/2020 at 10:10 PM, detinator said:

Mai e si Hitachi cu 5 ani garantie, pe la 765ron: https://www.autodoc24.ro/hitachi/14471750

Mai sint si raportari despre curatari care au rezolvat problema ani de zile: 

 

Salut, mai revin cu un update. Dupa curatirea efectuata in 2018 August 25, pana azi nicio problema, si am facut aprox 25.000km. Eu in continuare sustin ca daca ai grija si il cureti bine, acesta va avea inca viata lunga de functionare. Pana la urma, daca ai posibilitatea sa il demontezi , cureti, pui inapoi, te costa doar o zi de munca, macar poti incerca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.Am un cross 2.0 CR- 140 cai,2014..si am o nelamurire, pana sa-mi apara regenerarea in bord mi a dat limp mode vreo 2 zile la rand, revenindu-si dupa repunerea contactului, dimineata la pornire dupa vreo 3 minute de fumctionare la relanti se auze o pocnitura infundata din compartimentul motor ca si cum ai desface o sticla de sampanie sa zic asa, la fel cred cum zicea si un coleg intr-un alt post.Am realimentat cu motorina mai buna maxxmotion, 2 zile a mera ok.Acum de ceva vreme la oprirea motorului se opreste cu zdruncinaturi , balbaieli si nu mi pare a fi de la volant, am vreo 102xxxkm la bord.Poza atasata este dupa ce mi a aparut prima data regenerarea in bord.N-as vrea nici sa bulesc dpf-ul.Pe youtube am gasit o chestie gen interventie la egr curatare tija solenoid ..gresare remontare, stiu ca m -as complica si trebuie sa tin masina o zi in service sa fac asta si mai ok ar fi inlocuirea pana la urma  si chiar astept un sfat de la voi.P.S.Mentionez ca zilnic parcurg cam 30 km dimineata dus si dupa masa intors de la munca , distanta  pe care merg turat predominant cu a 3 a si nu ar fi fost cazu sa mi se infunde, in oras sa zic din total 65 km merg cam 4 ...Regenerari la bord nu mi au aparut pana acum, doar vedeam cum cresteau roratiile spre 1000 si ori o lasam sa-si faca treaba ori o mai plimbam! (Umeori poate si de la webasto si ptr.regenerarea bateriei ptr.ca am si o camera frontala de filmeaza 24/7).Oare capacul de la solenoid unde e tija si ciocul acela il.pot da jos, cumva fara sa stric urechile de prindere/pozitionare pe egr.Trepidatiile astea la oprirea motorului ma omoara!Multumesc.

Screenshot_20200511-104839_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor  cff ?

Egr nou si curatare clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Este 2.0. CFHCAC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valabil si pt cfhc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce solutie sau spray/gel  imi puteti recomanda(poate imi dati un link sau ceva detalii).Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christian.B77

Salut! Trebuie schimbat si la mine EGR, cod CFFB. De saptamana, am avut martor spirala intermitenta, check engine 2 zile, cu pierdere de putere, etc. Marti masina si a revenit din senin, am sters astazi si erorile. 

 

Ce marca ati pus, inafara de oem? Am pe lista Hitachi, Valeo, Meat&Doria?, metzger, pierburg, delphi ( + alte firme no name, dar nu as vrea sa pun orice). 

 

Totusi, daca am sters eroarea banuiesc ca e doar temporar si necesita schimbare pana la urma. Km 144750. 

20200516_114714.jpg

Modificat de Christian.B77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Marius_Suciu
On 4/23/2020 at 5:46 PM, nclsamy310 said:

Salut. 

Unde ai curatat EGR? Multumesc.

La service-ul unui prieten....dar eu l-am curatat, si nu mecanicul, el doar mi-a oferit scule si spatiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cristian Diaconu

Salut,

Referitor la conducta care vine de la EGR si intra in galeria de admisie (undeva cu 5 cm mai sus de clapeta de control aer / "clapeta de acceleratie"): cum anume se monteaza acea prelungire din capul conductei ce intra in galeria de admisie, cu acel decupaj interior in partea de jos orientat spre clapeta, sau spre partea de sus orientat spre galeria de admisie? 

https://imgur.com/QHMDN4p

https://imgur.com/AUVypLH

Multumesc!

Solved: se monteaza cu decupajul in jos (spre clapeta de control aer), in caz ca ajuta pe cineva.

Modificat de Cristian Diaconu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In felul acesta toate gazele vor veni in clapeta, ceea ce va favoriza depunerile. Teoretic, asa vine din fabrica, dar ca solutie identificata ulterior, se recomanda repozitionarea orificiului in sus, spre galerie.

LE: nu cred ca era necesara reluarea postarii in mai multe topic-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Mirosul de gaze cât și depunerile de pe evacuare indică faptul că EGR-ul nu mai funcționează în parametri normali? În bord nu am nicio eroare, nici pe tester nu mi-a dat nimic până acum. Inculpatul e un B7 2.0 TDI 140 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ai probleme la DPF si EGR sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
MariusIoan1981

Buna ziua, 

Ieri am facut Stage 1 la masina personala (Passat B7, 2.0 TDI, 103 KW).

Dupa testul dyno, la verificare cu VCDS-ul, au aparut erorile din poza, si dupa o perioada a aparut martorul in bord (check engine). Am anulat eroarea, insa nu se sterge, reapare.

Credeti ca este dus EGR-ul? Eu banuiesc ca este un fir interupt, sau o alta problema electrica, aparuta in urma testului dyno. 

 

EGR.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil ca urmare a stage 1. S-a dus EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MariusIoan1981

Va multumesc pentu raspunsuri.

Am achizitionat EGR nou, OEM, si am vrut sa ma programez la service, dar nu am gasit niciunul liber ieri. (din fericire)

M-am bagat sub masina, am demontat scutul si am vazut ca mufa care intra in egr era cazuta, cel mai probabil s-a smuls din soclul egr-ului in timpul dyno-testului.

Am bagat-o la loc, am sters erorile si totul e ok acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU exista mufe sa iasa din vibratii/socuri la B7 .

(doar daca cineva a scos-o si nu a baga-o bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MariusIoan1981

Eu folosesc masina de un an, nu am avut eroare de EGR pana dupa dyno test. Poate a fost o coincidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar coincidenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Wv Tiguan, 2.0 CFFD 110HP, 2012, cu upgrade DIESELGATE, 130.000KM

Problema: Martor EGR aprins;

4871 - Exhaust Gas Recirculation Cooling Valve Control 
          P2425 00 [032] - Open Circuit
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [096] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

5286 - Throttle Position Sensor (G69) 
          P0121 00 [237] - Implausible Signal
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
           

Am sters erorile, dar martorul de la EGR s-a aprins iarasi dupa cateva zeci de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai, de verificat cablajul pana la ECU motor. Daca eroarea pe EGR o sa revina, necesita inlocuire 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!