Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

Salu!   Mă poate ajuta cineva cu o părere despre aceste erori?

Screenshot_2019-03-19-14-49-53.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea impune inlocuire egr Se monteaza piesa noua OE  si garnirurile necesare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE

Daca masina merge normal? Si regenerarea DPF se face?

Am vazut si cazul de mai jos, cu aceiasi probleme a mai parcurs vreo 34 de mii .

am image.thumb.png.c9842dffde774de939368e8e9eb02d7d.png

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca tu si ne auzim dupa .

Orice eroare la motor anuleaza sau afecteaza negativ regenerarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EXXCALADE,  multumesc pentru feedback.

Momentan tin masina sub observatie. DPF a facut regenerarea acum 500 km (11 martie), saptamana trecut aveam 12g de particule in el, ieri am avut 19g, as astepta cate cateva zile sa vedem daca isi face regenerarea, daca nu o face clar o sa-l schimb. 

La cati km,grame particule isi face regenerarea DPF-ul?

EGR inca functioneza, doar ca ceva clapeta mai agata, sau ceva senzor, da semne de oboseala...

Pt model Passat 1.6 TDI 2012 CAYC, ce model de EGR recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine dupa prima stergere a erorii a reaparut dupa aprox 5 km 

n-am avut noroc de inca 500-2000km ca in alte cazuri

am schimbat cu egr original de la autokarma 1674 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/19/2019 at 3:55 PM, danypopica said:

@EEXCALADE

 

Am vazut si cazul de mai jos, cu aceiasi probleme a mai parcurs vreo 34 de mii .

am image.thumb.png.c9842dffde774de939368e8e9eb02d7d.png

Am mai parcurs 50k pana sa mi se aprinda sarma prima data. Apoi am stins sarma si am mai parcurs inca 5000km, dupa care sa aprins ai nu sa mai atins, moment in care am bagat masina in reprezentanta si am schimbat EGR.

DPF.ul pe cei 55k km, si.a facut regenerarile normal si corect, verificate fiind cu softul. Nu am avut simptome, pana la aprinderea sarmei. Cand sa aprins prima data, am sters.o din soft si am mai mers fara probleme pt.dpf inca 5000km.

Acuma depinde cum e la fiecare. Cam la 2 luni verificam incarcarea dpf.ului, pentru siguranta.

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ADRIAN

buna ziua

de vreo luna de zile mi se aprinde ocazional martorul (si pulseaza) elicoidal la drum intins dupa care se stinge la oprirea motorului, masina merge bine, dar se pare ca in momentul in care se aprinde creste consumul mediu, se pare ca ar fi EGR ul cu problema.

Intrebarea este daca trebuie neaparat sa-l schimb 1700 lei original si 900 lei aftermarket sau se poate curata/repara

pt. PASSAT 1.6 TDI, 2010, CAYC

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curatat nu merge

un coleg de la munca a primit pe un polo de serviciu aftermarket si zice ca nu are probleme de vreo 3 ani

eu nu am vrut sa risc si am mers pe original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar original. Aftermarket se va strica repede si vei ajunge tot la original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin  cu informatii. DPF-ul a facut regenerare automata dupa aproximativ 800 km parcurisi mai mult in exterior decat in oras.

Nu o sa schimb EGR, deoarece masina merge bine.

1558734339_DPF1..thumb.jpg.50e5e68c61281b8ebf264d67f50146d2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana intr-o zi......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am si eu o problema la 2.0 cr cbbb 170cp de fabrica. A aparut spirala in bord acum 3 zile, cu pierderea de putere. Repornit..tot ok doua zile..dupa care a aparut iar spirala si check engine, plus pierdere de putere. Am reponit dar tot apare si e limitata puterea. 

P0403 pe tester in Budapest, daca intelege cineva mai mult e bine-venit.

Comand EGR?

Multumesc

received_812828585760299.jpeg

received_287828788816529.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se pare ca ai nevoie de alt EGR. Recomand numai original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, multumesc de raspunsul prompt, tot timpul la datorie :)

In principiu asta ar fi piesa?

Screenshot_20190409-142229.thumb.png.fabe4f04f8645ae37642113d7b32b32c.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am acces acum... Dar, dacă e scump... Acela este.... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce an e masina? Eu am tot CBBB pe Skoda Superb 2 din 2010 si am egr-ul simplu care costa undeva pana in 600 lei!Posibil sa fii norocos si sa fie la fel si la tine!

Opera Snapshot_2019-04-10_101057_www.autoeco.ro.png

Modificat de sofo_bogdy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie in program imi arata ca e bun codul pe care l-ai pus mai sus,insa eu am mers pe Valeo care e mai ieftin cu aprox. 500 lei decat cel OE care e posibil sa fie de fapt tot Valeo!Daca nu ai ce face cu banii ia OE,daca nu,eu zic ca Valeo e mai mult decat ok!Suntem oricum niste norocosi ca nu avem Egr-ul corp comun cu racitorul fiindca ar fi costat vreo 2000 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cba ... au EGR urile simple - da, norocosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Marius_Suciu, acelasi lucru l-am spus si eu, si anume ca si egr-ul la Passat B7 se poate curata/repara cu putina bunavointa/pricepere din partea meseriasilor. Egr-ul se poate demonta complet si apoi remontat. Repet, trebuie sa gasesti mecanicul priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit egr si totul e ok. Multumesc pentru asistenta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am venit cu masina la birou azi si pe la pranz am iesit cu putina treaba aproape. Am parcat la locatie si cand am dat sa plec, am gasit check engine aprins. Am scanat la birou cu urmatorul output:

4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [232] - Malfunction
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 142841 km
                    Date: 2019.04.24
                    Time: 06:58:37

                    Engine speed: 2094.50 /min
                    Normed load value: 7.5 %
                    Vehicle speed: 32 km/h
                    Coolant temperature: 65 °C
                    Intake air temperature: 24 °C
                    Ambient air pressure: 1010 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.820 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 607.9 mg/stroke
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation: 15.00 %
                    EGR Solen.val.: actual value: 96.28 %
                    EGR valve: offset closed: 2.84 %
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 55
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 7
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 3
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 1026.2 mV

 

Dat fiind ca o sa merg cam 800 km acum de paste, am cautat rapid un service pentru inlocuire si am programare maine dimineata. Dat fiind ca a aparut doar o data (dupa scanare am dar clear la eroare), exista vreo posibilitate sa fie un fals-pozitiv? Adica sa apara accidental din varii motive (o groapa, o impuritate pe aerisore sau in motorina, etc) dar totusi sa poata avea inca viata lunga acum dupa stergerea erorii? 

Daca pica oricum in mai putin de 5000 km, il schimb acum, da-l naibii. Dar daca e o chestie care poate aparea aleator, EGR-ul fiind bun, n-as vrea sa dau 2700 degeaba.

multumesc

Ah, si la intoarcere catre casa diseara am ~15km. Ar trebui sa fie relevanta distanta respectiva pentru validarea sau invalidarea schimbarii? gen daca mai apare in intervalul asta e de schimbat, daca nu, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba Egr, numai oe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!