Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

Buna ziua ..!

am si eu niste probleme detin un Passat b7 de 1.6 tdi din 2011 105 cai cod motor ECAY .de jumate de ani.am fost recent la tester si mia aparut urmatorul cod 7343 G(212) impreuna cu P0407 00 173 .am nevoie sa schimb supapa egr cu racitor de gaze fiindca a avut deja facut update la softwere.cum am mai citit de la voi numa cu piesa noua se schimba,cineva a mai schimbat recent,si cat o costat toate manevra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU mai bine postezi tu erorile exact asa cum apar pe tester?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate masina sa stricat in Austria si e inca tot acolo.testul e pe germana:

 

7343-Potentiometer fur Abgasruckfuhrung (G212)

P0407 00 [173]-signal zu klein

Warmleuchte ein -bestatigt-gepruft seit letzer loschung.

asta arata exact testerul facut de un atelier privat,dupa sfatul mecanicului am incercat la o reprezentanta VW ca poate trebuie dar un update la software dar din pacate o avut deja,si a avut raspuns ca trebuie schimbat AGR ventilul,dar ca piesa + manopera costa 1500 € si de asta vreau sa stiu ca cat costa in RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr la noi 1800 lei plus manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy unde?

eu am gasit numai egr original 1410 lei

+ garnituri ( nu am gasit pe nimeni sa vanda un kit complet ca sa stiu ce sa cumpar )

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/25/2018 at 11:16 PM, Marius_Suciu said:

Salutare.

Posesor de B7, CFGB 170 CP cu DSG, iIn ultimele luni m-am trezit si eu cu Limp Mode, respectiv eroare la EGR, cod 4891 si 4892, le-am tot sters, a mers masina, insa o data la 2-3 saptamani apareau din nou. Am observat intre timp si faptul ca nivelul lichidului de racire era la minim, am completat pana la maxim, si in 2 saptamani din nou la minim...am avut emotii crezand ca am probleme si la garnitura de chiulasa, insa cred ca azi am rezolvat problema (sper).

 

Am fost la service-ul unui prieten, si l-am rugat sa dea jos EGR-ul de pe masina. Pot sa va confirm ca acesta se poate dezmembra aproape complet, si se poate curata ca unu nou. In cazul meu am gasit doua probleme:

- partea de radiator cred ca era fisurata, deoarece pe unele tevi din radiator parea sa fie urma de lichid de racire -> am schimbat radiatorul cu altul de la un EGR ce avea distrusa rotita de alama de la motoras.

- tija de la actuatorul electric (motoras) , agata cam la 2/3 din cursa si mergea greu;

Dupa ce l-a curatat complet cu ceva solutii, EGR-ul arata perfect, ca unul nou, mecanismele functioneaza perfect pe el, si l-au montat inapoi pe masina. Cel putin azi, nu am avut nicio problema, si mai mult de atat nu se mai simte miros de gaze nearse dupa masina, in conditiile in care pana sa intervina la EGR, mirosea foarte puternic a dacie :)

 

Asadar, parerea mea este ca EGR-ul se poate curata fara probleme, in cazul in care nu exista vreo varianta nituita.

Timpii de lucru: 1h45min demontat, 1h curatat, 2h pus inapoi.

 

 

WhatsApp Image 2018-08-25 at 13.14.47(1).jpeg

WhatsApp Image 2018-08-25 at 13.14.47.jpeg

Poimaine sunt 6 luni de cand am curatat si schimbat radiatorul de la EGR... in continuare nicio problema pana azi, si nici nu da semne. Sper sa ramana la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua.

Detin un Passat 1.6 TDI 2012, acum 2 zile mi-a martorul de la bujii (spirala) a inceput sa se porneasca intermintent, in acelasi timp masina a intrat in limp mode (nu mai trage, ca si cum nu ar mai avea turbo activ), am oprit repornit, nu a mai aparut nicun mator, masina merge normal. In urmatoarea zi am emrg la service, nevand niciun martor aprins si niciun simtom la masina. Au pus testerul pe ea si aveam urmatoarea eroare:

Cod Eroare: 7462

VENTIL RECIRCULARE GAZE EVACUARE 

FUNCTIE DEFECTA.

1797342111_ERROR7462.thumb.jpg.f2e9d231ebb786f2c8976ff3301b1b1d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAre a fi EGR defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-au zis si cei de la service, dar parca nu is 100% sigur, ce as putea sa mai verific? Din ce am vazut pe forum codul de eroare pe EGR este  P0403, la mine este: Cod Eroare: 7462, din acest motiv nu sunt asa de sigur.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie cu ce or fi facut diagnoza......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva tester de la hella gutmann, o sa mai incerc si cu ceva tester VAG.

De 3 zile nu mi-a mai aparut nicun mesaj (spirala, limp mode), masina merge normal, fara martori aprinsi, fara sa consume mai mult, fara sa traga mai greu si fara sa scoata fum.

Azi o sa pun din nou pe tester si vreau sa verific daca EGR inchide/deschide comandat din tester si eventual verific si cand a fost ultima regenerare la DPF si  sa-i fac o regenerare fortata.

Daca reusesc sa fac regenerarea si inchiderea/deschidere EGR, ce ziceti mai are rost sa schimb EGR, tinant cont de cele spuse mai sus si de pretul de 2400 lei cu tot cu manopera, voi ce ati face?

Ma ajuta mult orice parere, raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, danypopica said:

 Din ce am vazut pe forum codul de eroare pe EGR este  P0403, la mine este: Cod Eroare: 7462, din acest motiv nu sunt asa de sigur.

7462 - EGR Valve (N18)
          P0403 00 [096] - Malfunction

Daca reusesti ce ai mentionat, iar eroarea nu va mai apare, nu trebuie inlocuit EGR-ul.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu 30 minute am pus masina pe tester VAG, am verificat urmatoarele:

1) Am testat inchidere/deschidere EGR - functioneaza perfect, l-am si auzit cum lucreaza.

2) Am verificat clapeta care este pe racitor, la fel si aia inchide/deschide fara probleme.

3) Am mai verificat clapeta din toba, la fel si aia inchide/deschide fara probleme.

4) Am verificat presiunea in cilindrii, totul ok.

5) Am verificat DPF, si-a facut regenerarea acuma 175 de km, momentan am 12 g in DPF, iar maxim poate sa fie 70 g, cu alte cuvinte in timp am venit de la tara si-a facut regenerarea, iar dupa regenerare la vreo 20-30km pe drum mi-o  facut faza cu spirala, aprindere intermitenta + limp mode. De atunci am mai parcurs vreo 140 km maxim (oras+extern, mai mult extern), si totul este ok.

In rest totul ok pe tester, nicio eroare, niciun mesaj.

As mai astepta sa mai parcurg vreo 3-400 km si pe urma sa verific din noul DPF-ul sa vedem daca isi face regenerare, azi nu i-am facut ca nu avea cantitate mare, doar 12 g de particule in el.

Nu as schimba EGR doar pt singurul mesaj primit, chiar daca sunt deja programt la service, cred ca o sa anulez.

As mai astepta pana se mai aprinde inca o data si o sa revin sa citesc eroarea cu testerul VAG.

Tare m-au speriat cei de la service, ca trebuie sa schimb repede egr, ca nici nu mai este indicat sa circul cu masina...off off

Pareri? :) 

Modificat de danypopica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Primele semne au aparut, posibil sa mai functioneze o vreme, dar asa usor va trebui sa fii pregatit din punct de vedere financiar.

Cred ca ar fi bine sa vezi cu ochii tai cum apare eroarea pe vcds:

2qi2ser.jpg

 

 

Modificat de Carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se vede poza de mai sus, poate o mai atasezi o data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Carmina said:

 

Primele semne au aparut, posibil sa mai functioneze o vreme, dar asa usor va trebui sa fii pregatit din punct de vedere financiar.

Cred ca ar fi bine sa vezi cu ochii tai cum apare eroarea pe vcds:

2qi2ser.jpg

 

 

Da, sunt cumva convins de acest aspect. Chiar asta o sa fac, daca mai primesc mesajul o sa verific pe VCDS sa vad exact codul.

Intre timp stau cu ochii pe DPF sa vad daca isi face regenerarea.

O chestie interesanta acel mesaj limp mode a aparut la vreo 20 km dupa ce s-a facut regenerarea DPF, ii posibil sa fi eliminat atunci ceva particule mai maricele si sa blocheze  de moment clapeta EGR-ul si pe urma le-a eliminat?

Zilele urmatoare daca totul este ok, m-am gandit sa-i fac o decarbonizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne spui parerea dupa decarbonizare!

Modificat de Manuel N.
OFFTOPIC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu acea eroare va mai f7bctiona o vreme. La mine a fost aceeasi eroare si am inlocuit egr.ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, ph13xlv said:

Sa ne spui parerea dupa decarbonizare!

Da, sigur, revin, doar ca o sa dureze poate o saptamana...

@Ionut_CC, dupa ce a aparut prima data eroarea ai si schimbat EGR? In ce stare era EGR-ul l-ai vazut fizic? Ce defect avea?

Ai avut si check engine aprins, sau alte simptome in plus fata de mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand a aparut  prima data eroarea egr, nu mi sa aprins spira, doar check engine. Nu avea simptome, dar am vazut pe tester ca era valva egr, cod eroare ca al tau. A mai mers asa 50k, fara sa afecteze incarcarea dpf.ului(verificat pe tester la aprox.fiecare 3 luni si era ok).

Apoi dupa 50k km, sa aprins spira si a intrat in limp mode. Am sters apira si a mai mers 5000km. Apoi a aparut iar si nu a mai disparut. Am mers la VW si am schimbat egr.ul. Era defect. Mi.l.au dat si il am si acuma, dar nu am foat curios sa.l analizez. E si acum in punga.

DPF este f.bun, cand se regen, ajunge pe la 2 grame. Am mai citit undeva ca poate aparea eroarea, sa fie problema, dar fara simptome. La mine asa a fost pret de 50k.

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteles daca ai EGR defect nu se mai regenereaza DPF? Ii adevarat?

La tine a fost limitata puterea? La mine cand intra limp mode, motorul nu urca in turatii, ca si cum nu as mai avea turbina activa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii noi, de la primul mesaj "spirala intermitenta+limp mode" am mai parcus  30 km, am sters eroare pe teser si a reparut dupa aproximativ 400 km. Ieri am parcurs un drum mai lung, 200 km dus/intors (serpentine, urcare coborare), la intoarce era in frana de mortor treapta a-3-,a, aprox. 55 km/h , temperatura ulei 87 grade, a reaparut mesajul spirala + limp mode, am tras pe dreapta si inainte sa opresc motorul am vazut si mesajul error-start stop (probabil nu putea sa opreasca automat motorul), doar ca de data asta a ramas check engine aprins, spirala nu a mai aparut.

Start-Stopul -  dupa repornire functioneaza. 

Motorul dupa repornire functioneaza normal.

Maine o sa-i fac o diagnoza pe tester VAG.

0.thumb.JPG.8faf2868c45720d32b807a4079d037d8.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut din noul test la masina.

Dupa cum am mai scris, am avut mesajul limp mode pt a doua oara, iar ultima dat a ramas check engine aprins (de duminica dupa masa), iar azi (marti) becul check engine a disparut singur.

Mai jos este eroarea pt limp mode,  in mesajul de eroare apare COOLANT TEMPERATURE: 67 grade, dar in bord imi arata undeva la 87 grade, stiu ca am verificat fix atunci cand am primti eroarea, este normal sa fie asa mare diferenta?

Dupa ce am sters eroarea s-a facut din nou test pe EGR, se vad mai jos si paramentrii.

EGR inchide/deschide pe tester.

Am inteles ca aceasta eroare se poate remedia si prin update de soft?

Ce imi recomandat sa fac mai departe? 

1.JPG

2.JPG

3.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!