Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

Asa este... multumesc mult de confirmare. Inca nu am nimic in bord, ma gandeam sa mai stau asa si sa incerc sa merg mai turat. Ce-i drept de o luna am masina si este si prima cu dpf... prima euro5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poti astepta, cand se va agrava problema la EGR, o sa aprinda check ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus testerul si eroarea nu mai era aparuta. Din cand in cand o sa mai monitorizez/verific situatia daca apare eroarea.

 

Am verificat cum mi-a recomandat colegul Florin 🙌 cu vcds si am parametrii urmatori atasati.

 

Ce spuneti? am gasit si ceva legat de egr...

 

1E4B31A4-6FDB-4AC9-B865-D98ADAD305B0.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

 Salutari, 

Inainte sa inlocuiesc EGR-ul , am zis sa verific senzorul de pe eroarea din diagnoza, insa nu stiu exact unde se localizeaza.. am luat pe rand toti senzorii si nu e niciunul din cei verificati de mine. 

 Problema cu al meu Passat B7 1.6 TDI Cayc, la rece (pana sa ajunga apa la 90 grade) apare spirala, check engine si intra in limp mode, o repornesc isi revine, si face asa de 5-6 ori pana se incalzeste motorul, dupa nu mai apare spirala. Uneori in treapta 3 intre 2000-3000 rpm am impresia ca se aude vag un suierat si trepideaza putin la accelerare. Face asa zilnic, tind sa cred ca totusi nu e EGR-ul in sine, ci poate un fir, mufa, senzor, dar nu stiu exact care este si unde mai exact sa il identific, ajutati-ma daca ati mai intampinat eroarea aceasta, va multumesc anticipat! In ultima instanta voi inlocui EGR , bineinteles OE.

P.s.: las link, nu ma lasa altfel sa uploadez poza ..

https://ibb.co/r055bP7

https://ibb.co/NshMVqS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca cablajul este ok , solutia este egr nou OE , poate gasesti in blocurile de masura valorile senzorului respectiv 0.8v prag minim pentru valva deschisa si 3.9v pentru valva inchisa orice sub sau peste valorile acestea genereaza eroare.Poti sa il prostesti sa limitezi cursa actuatorului blocand cursa lui (este un senzor Hall) astfel incat sa fie incadrat in plaja de voltaj dar este o solutie de moment pentru ca apoi te trezesti ulterior cu erori sporadice de insufficient flow.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua! Va rog mult dacă are cineva habar.. de ce am temperatura la minus -273.1 pe senzorul de la catalizator? Am vrut sa verific dpf și catalizator și din întâmplare am văzut și valoarea asta pe catalizator.  Rămân dator pentru cel care ma luminează. Am mai văzut și la alte mașinile valoarea asta și nu voiam sa stric dpf sau altceva.. sa mi se afume 

03EBDFB4-4F1A-43ED-936A-96F61447A34D.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 

Salutare,

 

incerc sa gasesc pe internet EGR oem pentru [...]

 

VW PASSAT B7, 2.0 TDI, 170 CP, CFGB, manual.

 

[...] si nu reusesc... ma puteti ajuta va rog cu un cod de piesa?

 

Am gasit cv pe autokarma la 1.300 lei si scrie ca ar fi OE VW dar n-am incredere.. Din ce vad in conversatiile de mai sus, ar trebui sa fie undeva la 1800-1900-2000 lei unul OEM pt masina mea.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua

Ma puteti ajuta cu codul din imagine p 0401?trebuie egr nou?

Mentionez ca motorul este cffb si bineînteles spirala+check engine apoi doar check engine a ramas aprins?

 

Screenshot_20230227-164053_Torque (Lite).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare! Eu am recondiționat peste 20 de Egr-uri, doar Originale,toate funcționează perfect,primul a făcut doi ani de zile. Problema lor am studiat-o doi ani de zile. Am căutat documentație pe net,YouTube luni de zile. Într-un final după 6 luni am dobândit informații necesare să reușesc să aduc acest egr la parametrii de fabrică.  Din toate câte am recondiționat, toate au avut probleme mecanice care au generat și probleme electronice. Mai exact ele vin calibrate din fabrică.  Lucrează într-o anumită plajă de tensiune. Mai apar și probleme mecanice care îl fac să se blocheze, adică rămâne blocat pe deschis.  Ori supapa de control vacumatic se defectează (se sparge membrana). Per total,ca să pui un egr recondiționat pe o mașină, trebuie să fie impecabil de curat,rulment nou,roți dințate perfecte,supapă vaccumatică bună, ax clapetă care dirijează gazele prin răcitor fără îngrădire. Iar cel mai important calibrarea!!! Calibrarea se face cu sursă de laborator de precizie mare,un multimetru digital cu trei cifre după virgulă, un modul PWM -Adică Puls cu Modulație și multă dexteritate. Majoritatea spun ca așa ceva nu se reconditionează, în special mecanicii. Asta pentru că nu cunosc îndeajuns principiu de funcționare, valori de lucru și ceva electronică!!!! Acest Egr generează trei coduri de eroare: P407;P 403 și P 401a. Fiecare are specificul ei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

as avea nevoie de sfaturile voastre 
am o Jetta din 2013 2.0 diesel 
in mers chiar si pe pilot automat vitezometrul si turometrul au o oscilatie pentru o secunda si pe urma isi revine din nou iar aceasta simtoma se repeta permanent 
a mai avut cineva o astfel de problema?
 ar putea fi de la EGR?
mentionez ca pe tester e totul ok
va Multumesc mult

Modificat de Catalin 72
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica presiune rampa si injectoare ,eventual si un log in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult

injectoarele si rampa functioneaza foarte bine si la recé si la cald 

problema è uneori o simt ca da si in ^ nas ^ putin de asta am presupus ca e de la egr

masina are 160000 si nu a fost schimbat nicodata 

multumesc mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,ce trebuie demontat pentru a inlocui un EGR la un Passat B7 4motion CFFB si cate garnituri din tabla sau cauciuc trebuie inlocuite,multumesc!?Ceva scule sau unelte speciale?Solutii de etansare?Coliere pt esapament?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai puntea jos ..restul merge repede.

Piesele le gasesti la orice magazin dupa seria vin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

52 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Daca dai puntea jos ..restul merge repede.

Piesele le gasesti la orice magazin dupa seria vin

Le am comandat (garniturile)care vin cica individual si nu la set(cele originale) dar nu mi au dat decat metalice 5buc. cu niste aripioare dintre care una alt model,una mai mare cred la turbo si inca una mica toate din metal!Mai trebuie si altele?!

Pe youtube,la un Tiguan,am vazut ca au demontat doar cardanul nu si puntea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tiguan e putin mai mult loc.

 

Garnituri :

-la egr 3+1

-turbo/dpf

-retur ulei turbo

-tur ulei turbo (2 saibe)

-oringuri sau surub complet retur ulei turbo/bloc motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu! O zi si jumatate de munca.Nu merge deloc rpd.Demontat puntea,cardanul,esapamentul.E surubul de la teava de retur turbo care nu merge scos din cauza cutiei de transfer ci doar slabit,demontat planetara,filtrul de particule.De abia se scoate conducta de tur ulei turbo,am demontat vacumul de pe EGR ca sa l pot scoate cu chiu cu vai afara.cutia de transfer nu se poate demonta din cauza unui surub dreapta sus inaccesibil.Care aveti 4motion mergeti la reprezentanta sau inarmati va cu rabdare,scule de tot felul si meserias bun.Da trebuie facuta la final daca ai demontat si puntea,directia pe stand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un passat b7 cffb,  anul trecut am schimbat EGR pirburg am facat vreo 5-6000km, acu mi a apărut eroarea poza,și eroare pe start stop masina trage bine nu taie din accelerație , oare care ar fi cauza, daca ma puteți ajuta cu o părere 

Screenshot_20230624_153729_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr de inlocuit ,de data asta pune OE ,tine aprox 100.000 km in RO 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, EEXCALADE a scris:

Egr de inlocuit ,de data asta pune OE ,tine aprox 100.000 km in RO 

Ai putea sa ma ajuți cu un cod de EGR pe original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele se cumpara doar dupa seria VIN .

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P403 semnifică blocare pendul Egr. Mai pe scurt,Egr-ul rămâne blocat pe deschis. Cauze pot fi mai multe. Rulment gripat,corodat,pinion motor electric uzat sau roată intermediară uzată.  Ori tija de la supapă prezintă depuneri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut,

la un 0403 error am avut curiozitatea sa curat egr original ( passat B7, 2.0 , cffb) si sa il montez la loc, aparent e ok. Testul complet  pe vcds da mesaj OK. Nu sfatuiesc pe nimeni sa faca asta, pentru siguranta de a merge fara probleme montati unul nou, nu asta e subiectul meu.  . Ceea ce as vrea sa aflu de la cineva mai informat ca mine este harta functionarii egr. Logul in mers imi arata ca: motor oprit = activare100%, ralanti 800 rpm = activare intre 70 si vreo 50%, depinde de cat de cald e motorul, la decelerare ( frana de motor) = 100%, la turatie peste 2800-3000 = 100%. Tinand cont ca atunci cand e activat 100% fluxul de aer recirculat =0, practic egr face recirculare aproape permanent, mai putin in frana de motor sau  turatie peste 3000. E o functionare corecta? Stie cineva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
marius.alexie

Buna seara,

Am urmatoare eroare pe tester, sa ma pregatesc sa schimb egr-ul ? Sau exista si alta solutie

 

Multumesc! 

3155586a-ce2e-4796-91e1-3bc6847c0e25.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!