Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

Trebuie schimbat EGR. Si eu am avut la fel. In plus La B7 (si nu numai) EGR e consumabila . Recomand unul nou. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

 

am tot citit pe aici dar bag de seama ca iti trebuie facultate sa traduci codurile de eroare. :)

Am urmatoarele erori:

Spoiler

4891 - EGR Valve (N18)

          P0403 00 [232] - Malfunction

          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 3

                    Mileage: 242228 km

                    Date: 2086.14.17

                    Time: 11:51:03

 

                    Engine speed: 1128.50 /min

                    Normed load value: 20.4 %

                    Vehicle speed: 57 km/h

                    Coolant temperature: 82 °C

                    Intake air temperature: 15 °C

                    Ambient air pressure: 990 mbar

                    Voltage terminal 30: 12.900 V

                    Unlearning counter according OBD: 40

                    Air mass: actual value (mg/stroke): 437.1 mg/stroke

                    EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve: activation: 100.00 %

                    EGR solenoid valve: actual value: 86.57 %

                    EGR valve: offset closed: 7.63 %

                    Actuator for high pressure EGR: status-Bit 0: 00000000

                    Actuator for high pressure EGR: status-Bit 16: 00010000

                    Actuator for high pressure EGR: status-Bit 24: 00110111

                    Actuator for high pressure EGR: status-Bit 8: 00000111

                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 1173.8 mV

 

4892 - EGR Valve (N18)

          P0403 00 [232] - Malfunction

          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 4

                    Mileage: 242228 km

                    Date: 2086.14.17

                    Time: 11:51:03

 

                    Engine speed: 1125.50 /min

                    Normed load value: 13.7 %

                    Vehicle speed: 57 km/h

                    Coolant temperature: 82 °C

                    Intake air temperature: 15 °C

                    Ambient air pressure: 990 mbar

                    Voltage terminal 30: 12.900 V

                    Unlearning counter according OBD: 40

                    Air mass: actual value (mg/stroke): 334.2 mg/stroke

                    EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve: activation: 15.00 %

                    EGR solenoid valve: actual value: 51.22 %

                    EGR valve: offset closed: 9.50 %

                    Actuator for high pressure EGR: status-Bit 0: 00000000

                    Actuator for high pressure EGR: status-Bit 16: 00000000

                    Actuator for high pressure EGR: status-Bit 24: 00110111

                    Actuator for high pressure EGR: status-Bit 8: 00000111

                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 2178.6 mV

cam ce ar fi ? partea electronica? partea mecanica?

help?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, Al Bundy said:

schimba EGR.

Nu este EGR-ul, este o valva (cod N18) pe care am schimbat-o azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N18 = partea electrica a egr-ului (corp comun cu egr-ul)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fii norocos,dar am avut aceeasi eroare ca si tine si s-a rezolvat prin inlocuirea egr-ului.Tind sa cred ca acea piesa a fost schimbata aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma pricep. mi-a aratat schema explodata de la sistemul EGR iar la N18 era aceasta valva.

mecanicul este scolit la Audi in germania.

 

sa vedem acum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La B7 n18 e corp comun cu egr-ul

Ai inlocuit alta piesa (N345)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ii spuneam si eu, dar el nu si nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, Adrian C. a scris:

asta este valva schimbata.

cod piesa: 1K0 906 283 A

in programul de cod piesa asta era piesa cu pricina.

IMG_0731.HEIC

Eu pe Golf am motor BLS, din cate am citit pe aici, BLS-ul are EGR electronic, dar si la mine exista aceasta electrovalva in sistemul de vacuum, cu acel cod de mai sus, iar daca cauti pe google codul, zice ca este electrovalva EGR. Acum intreb, daca EGR-ul este comandat electronic, ce rol are aceasta electrovalva pe sistemul de vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul este despre egr passat B7.

Si la BLS acea valva are acelasi rol,controleaza bypass-ul racitorului de gaze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati avut dreptate, se schimba EGR-ul.

mi-a schimbat alta valva.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin dupa aproape 6 luni. Am schimbat si eu egr-ul (cu original) pt ca revenise problema cu sarma aprinsa in bord. Au avut dreptate alin_irimia si ceilalti care m-au pregatit sufleteste, le multumesc inca odata. Ce vreau sa va spun insa, este ca am avut curiozitatea sa-l desfac, dupa ce am vazut mai multe filmulete pe youtube, de prin alte tari, cu mesteri care curatau acest tip de egr, dar si pentru a incerca sa-mi dau seama daca mersul preponderent oras pe distante scurte i-a fost fatal sau a contribuit oarecum la defectarea lui. Avea funingine, dar nu multa sau uleioasa-mazgoasa, era mai mult mudar de funingine. Rola de la gheara aia image.png.7757b8c40e675e83772e7a04fd54732d.png era ok, gheara curata, putin oxidata. Am dat motorasul jos si fara el culiseaza perfect pe rola, revine rapid in pozitie. Problema cred ca este de la acele rotite de plastic image.png.ce4c9078e2fbb97d2bcdc90a45d30dfb.png care totusi, nu sunt uzate, angrenajul functioneaza perfect luat separat, dar odata montat pe egr, ingreuneaza putin gheara in cursa ei de revenire si asta numai cand si cand. Am citit cam tot ce se putea citi, ok! este mai bine sa il pui nou si de origine ca poate te tine mai mult dar, cu tot respectul pentru toata lumea, toti muncim pe bani,  insa cred ca cu putin efort sau bunavointa unele mai pot fi readuse la viata (asa cum am vazut ca fac unii pe alte meleaguri

). Parerea mea este ca ne-am boierit, nu mai umblam cu carpeli (pentru ce atata bataie de cap?) si, uite asa, ajungem mesteri renumiti doar pentru ca stim sa dam niste suruburi jos si sa le punem corect la loc dar fara sa stim ce am schimbat, sau principiu de functionare. Nu vorbesc tampenii, spun ce am constatat trecand pe la mai multe service-uri din orasul meu. Legat de resoftarea in problema noxelor, parerile sunt din cele mai variate si ar trebui sa fie legate de acest EGR care recircula gazele insa, NU, nici macar la reprezentanta nu pomenesc nimic de asta, oameni scoliti la origini. Nu sunt mecanic auto sau electrician expert, dar o explicatie data aici pe forum de catre alin_irimia mi se pare cea mai plauzibila. Vreau doar informatii coerente legate de aceste 2 chestiuni: resoftarea dieselgate si de ce nu se incearca reconditionarea EGR-urilor (daca da, unde?). Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

image.png

image.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat EGR la masina ieri, si azi am ramas fara antigel. Este posibil sa fie o legatura? De asemenea mi-a cazut toba intermediara in trafic. A iesit din cea din spate atarnanad in racordul flexibil. A trebuit sa "abandonez" masina. Probabil nu au montat-o bine. Am urcat-o pe un trotura dar nu stiu cum sa o dau jos cu spatele sa merg la service. Mi-e frica sa nu o infig in bordura. Se poate repara fara ridicare pe rampa? 

IMG_20181221_182747.jpg

Passat B7 2.0 tdi 170 cai 4x4

Modificat de strcelrau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca racitorul e spart intre circuitele gaze-apa, gazele patrund in circuitul de racire. Ai abur pe esapament? Daca da, pune mina indreptul tevii si fa sa condenseze aburul in palma. Atinge palma cu limba si daca gustul e dulceag e vorba de antigel. Ai grija cu degustatul ca e f toxic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/14/2018 at 5:59 PM, vaurel said:

2200 RON toata distractia: EGR OEM + garnituri + antigel + manopera.

salut

unde ai schimbat egr-ul in buc si cat timp a stat masina in sevice

Modificat de FloFlorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@vaurel despre ce garnituri este vorba ? noul egr nu ar ein pachet tot ceea ce este necesar pentru montare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul nou nu vine cu nici o garnitura . 

Ai nevoie de 6 garnituri ,si 2-3 oringuri 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt set ?

cum le gasesc pentru 1.6 tdi cayc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin separat,le gasesti la orice magazin de piese

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cayc cred ca ai nevoie si de doua saibe de cupru la returul de ulei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!