Jump to content

VW Lupo Gti 1.6 16v - 2001 - 5 speed


juniorx88

Postare recomandată

Felicitari pentru masinuta ! Un adevarat pocket rocket :icon_thumleft: Am si eu un Lupo, dar 3L, oricum maşini diferite 90% doar caroseria se aseamănă ! 

Link către comentariu

Salut si bun venit in club :)). Frumos exemplar. :D

Link către comentariu

Multumesc :)

Am sa mai postez aici niste informatii utile pentru posesorii de Lupo Gti in principiu....Acum sunt inperioada de documentare si constat ca este foarte greu sa pun cap la cap anumite informatii asa ca le reunesc in cadrul acestui topic.

Astfel, atasez un tabel cu informatiile legate de geometria stock pentru Lupo GTi :)

LupoGTIWheelAlignmentELSA.jpg

Link către comentariu

Ca o paranteaza, corecteaza detaliile despre masina.

 

Quote

 

Maşina: Volkswagen

Model: Lupo 9N 2004

Motorizarea: 1.9Tdi

care ar trebuie sa fie:

 

Model: Lupo/Polo 9n

Motorizare: 1.6 gti/1.9 tdi sau ceva de genul. :D Spor la documentat.

Modificat de Crazeebmx
Link către comentariu
Just now, Crazeebmx said:

Ca o paranteaza, corecteaza detaliile despre masina.

 

care ar trebuie sa fie:

 

Model: Lupo/Polo 9n

Motorizare: 1.6 gti/1.9 tdi sau ceva de genul. :D Spor la documentat.

Le voi corecta de indata. Ar trebui sa ii deschid topic si lui Polo ca e haios rau....1.9Tdi (parca AXR), sasiu sport, BBS Montreal 16" din fabrica, trapa electrica, scaune incalzite, climatronic, incalzire auxiliara, spalatoare faruri, interior Gti, ESP, etc....toate OE :) 

Link către comentariu

Astazi nu am avut ce face si am facut o vizita la Racing Nick si dupa 2 ore de discutii am plecat cu o factura de avans, un timp de asteptare de 7 zile si mai usor cu multi bani :)) 

Cand ajung acasa sau maine in functie de timp o sa insir lista cu bunatati. Totul incepe cu un scaun Sparco Pro2000 marimea L :)

image.jpeg

Link către comentariu

Frumoasa buburuza , am vazuto azi live in spatele gari obor ( ieseam dintr-o curte cu un golf rosu ) am stat putin in spatele tau :) sa-ti admir bijuteria

Link către comentariu

Multumesc,

 

in spatele garii Obor pe soseaua Electronicii este service-ul unde imi intretin masinile (Activ Auto) :)

Link către comentariu

m-ai faxut curios...

de la nick am luat si eu multe pt a mea

Link către comentariu

Hai sa incep cu lista ca mai dureaza cateva zile pana am si jucariile :)

- Scaun Sparco Pro2000 LFII in marimea L ca am 1.88 si 93kg iar ultimul scaun pe care l-am avut a fost Sparco Sprint care nu pot spune decat ca era intim :)) 
- side mounts Sparco;

- Base mount for Lupo Sparco;

- centura Schroth Clubman II ASM pe rosu cu base plate-urile aferente pentru montaj (o sa implice o leaca de sudura);

- absolut toate bucsele de la Powerflex pentru Gti: front wishbone inner bush, front wishbone rear bush, front anti roll bar bush, front anti roll bar eye bolt bush, lower engine moun large bush, rear beam mounting bush;

- camber bolts tot de la Powerflex;

- conversie la bolturi in loc de prezoane cu piulite sferice;

- filtru de aer Pipercross pentru airbox-ul original.

In principiu pana vinerea viitoare ar trebui sa am toate jucariile sosite. Pe langa astea ar mai fi pe lista tot pentru saptamana viitoare cateva maruntisuri (dar sa vad cum se scalda apele cu sotia :)) ) :

- suspensie H&R;

- furtune frana metalice Goodrige;

- Placute fata Ferodo DS2500;

 

Si pe langa toate astea masina este programata la service la Activ Auto pentru saptamana viitoare (dar cred ca o sa mai aman pana imi sosesc si piesele de la Racing Nick) pentru o revizie generala.... distributie, ambreiaj, implicit articulatie (ca tot vin bucsele) si posibil o  vopsitorie integrala....

 

resize_image.jpg

SC91113_large.jpg

spapro2000-01.jpg

Link către comentariu

Dap, summer xmas :))

Cred ca o sa trebuiasca sa schimb titlul: Lupo Gti daily/track day car :)

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Multumesc pentru link-uri.... Inca sunt in dilema in ceea ce priveste evacuarea :)

Pe spate am deja camber -1.5 ... Mi se pare cam mult la FWD sa merg pe spate cu camber mai mare decat pe fata... Eu as fi tentat sa merg cu -2.5...-3 fata si spatele sa il las asa cum este.

Nu inteleg la ce detalii te referi si la ce conversie!?

Tu banuiesc ca masina nu o folosesti pe strada in mod curent... Am vrut sa imi comand Sparco Circuit dar nu ar fi fost prea comod sa ma asigur in intersectii din cauza protectiilor pentru cap.

Masina ta are totul omologat? Este inregistrata ca autoturism destinat competitilor sportive? Cusca de producator este? Are omologare FIA (este weld in sau bolt ok)? :)

Modificat de juniorx88
Link către comentariu

cauta reviews legate de evacuarea asta :) cu un soft corect...e ceea ce trebuie. eu acum stau in dubii la evacuare si soft..nu stiu ce sa pun.

pe fata poti urca pana la -4 camber..dar nu pe strada ca e pacat de cauciucuri. daca vrei ceva ieftin si bun pt strada, eu merg cu semi slicks nankang ns2r...costa 1300ron toate 4. si urca-i franale la 280mm, ca e pacat fara :)

ziceai ceva de conversie la bolturi in loc de prezoane..

maisna mea..e de weekend asa...in afara de campionat ies cu ea..doar la plimbare, da. tocmai de aia nu am luat sparco, ca eu alerg in campionatul de lupo, deci totul trebuie omologat FIA. si sparco omologata..te rupe la buzunar. rollbar are, sudat. eu am inmatriculat-o ca masina de strada...inainte de modificari.

Link către comentariu

Ma voi uita dar mi se pare ca as da cam multi bani pentru evacuare.... Este adevarat ca ar fi si serpisorii dar tot scumpa e :)

Eu am o regula pe strada...nu depasesc -2 camber fata la FWD dar si daca nu am deloc fac varza gumele pe exterior. 

Cu franele sunt 101% de acord dar am discuri noi si placute noi si parca as trage un pic de ele ca si asa mi-am bubuit bugetul :) ...pe deasupra ar trebui sa vand si jantele de iarna cu cauciucuri noi noute pe 14. Ar fi o solutie cand vine iarna sa bag masina in service si sa pun la loc suspensia si franele stock. 

Eu mi-as dori sa alerg in campionat dar nu stiu daca deocamdata imi permit sa imi completez masina cu ce mai e nevoie. Scaunul, centura si prinderile le-am luat omologate FIA tocmai in ideea de a fi ok pe viitor. Ce producator este rollbar-ul?

Conversia la bolturi e simpla si costa 160lei bolturile M12x1.5 si 80mm la care am adaugat 16 piulite sferice H&R deoarece am jantele stock si nu merg cu piulite conice. Piulitele au costat tot 160lei dar vin la sfarsitul saptamanii deoarece Nicu nu a mai adus pana acum sferice pe M12 (a zis si el ca nu se astepta la asta...sunt tare atipice). La toate astea mai adaugi un tub de Lock Tight care este 30-40lei ca sa fi sigur ca nu se defileteaza. Poti sa iei direct cu Lock Tight aplicat de la H&R si dai 16 lei pe bolt :)

Am auzit si eu de bine de gumele tale. Le poti lua in mai multe compound-uri?

Am inceput sa ma uit dupa niste jante pe 15" 4x100 cu ET40-43 (de preferat 43). Ar fi excelent sa gasesc ceva sa imi placa si sa fie usurele ca le pun Si eu semi slick-uri. As vrea sa am roti de uscat si roti de ploaie.

aaa sa nu uit... Ce camber ai acum fata/spte si cum reglezi fata? Ai Camber bolts, reglaj pe flansa sau pe prinderea amortizorului?

 

Link către comentariu

evacuarea este scumpa, tocmai..pt ca este cea mai buna la ora actuala..astia de la KAM dezvolta multe nebunii f bune. eu nu am voie serpisori in campionat. (btw, daca vrei pe viitor in campionat, eu zic sa vezi regulamentul, sa nu bagi bani inutili in piese cu care nu au voie).

placutele de frana se pastreaza si cand faci upgrade la 280. doar discul si portetrierul se schimba. cand etsi interesat, iti dau un link complet cu toate datele (daca nu ti l-am dat deja..ca l-am mai dat unor proprietari de lupo GTI)..

daca vrei in campionat, te trimit la cel care se ocupa, si iei preturi si manopera si consiliere super. 

conversia si camber bolts...nu ai voie in campionat. le am doar din geometrie. standard se poate pana pe la -5 am auzit. o s ale urc si eu la -3 curand.

gumele sunt cu treadwear de strada sau de curse..din pacate cei care le aduc nu stiu ce sa ceara...asa ca sunt de strada. dar oricum sunt f bune pt banii si cerintele de strada. nu au alte compound.probabil doar 2..strada si race. 

rollbarul este facut aici, de o echipa care face speciale pt VTM, omologate. tot ce gasesti fabricat deja, este doar pt spate (OMP sau Weichers) si nu e suficient pt campionat. 

jante, cauta japan racing JR3. super light, monoblock si bune la bani. aduc cei de la exelixis. eu am luat astea pt gumele de curse (yokohama advan a048) si niste jante stock de GTI pt alea de strada. vezi ca sunt stock si jante BBS, alea cu multe spite dar sunt grele :)

daca vrei detalii suplimentare despre ceva, spune. am locatii, coduri, pret, tot.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Am studiat si eu un pic Japan Racing JR3 si pretul este chiar bun dar la 15" 7J au 7kg iar Oz Ultraleggera au 5.6kg dar si un pret mai mare cu 200lei pe bucata :) Imi sta pe cap conversia la 280mm si ma enerveaza jantele celelalte ca sunt pe 14....si imi pare rau de ele ca sunt reconditionate (nu s-a mers deloc cu ele dupa revopsire) si au cauciucuri de iarna noi noute...
 

Am revizuit inca o data regulamentul si nu est enimic mentionat de camber bolts sau conversie la bolturi: http://willimotorsport.ro/uploads/docs/35434_80838_Anexa%203%20Regulament%20%20Cupa%20Lupo%20%202016.pdf 

Modificat de juniorx88
Link către comentariu

11.1. Se va mentine sistemul de directie de serie.

camber bolts nu sunt de serie :) dar poate gresesc, ia legatura cu willi si vezi. o sa-l intreb si eu cu prima ocazie. 

de conversie...nu stiu la ce ajuta..ceva nu inteleg. poti pune mai multe detalii? de ce ai facut? 

cauta poze cu lupo de la adancata ca aproape toti avem jantele JR3...arata super bine. aveau o oferta in iarna la exelixis pret de fabricant :) ia legatura cu ei, poate mai au. OZ am vazut multe sparte, mi se par f sensibile...nu stiu, parerea mea.

Link către comentariu

Am vorbit cu Willi vineri dar era in Germania la o cursa. Cred ca ma duc la el maine seara... O sa il sun.

Conversia am facut-o deoarece la Clio RS mi s-a desfacut roata dreapta fata. Noroc cu un prieten care a vazut la timp...mai aveam 3 prezoane si alea slabe :))

O sa ma gandesc la jante...momentan vreau suspensie si frane... Sper sa rezokv saptamana viitoare si dupa iau o pauza ca nimic din astea nu erau in plan pentru vara asta :) Mai am pe langa Lupo si de renovat pe acasa

Link către comentariu

era la 24h Nurburgring :) ca am vb si eu vineri cu el. cat s-au dat Lupo-urile anul trecut nu a patit nimeni asa ceva :) 

Link către comentariu

Lupo pe langa daily car/future track toy a devenit si utility vehicle :))

image.jpeg

Link către comentariu

:)) all purpose vehicle!! sa vezi la mine fara interior spate..cum era. am fost la cumparatuirr, si am geamurile spate negre..se uita unu parcat langa ..nu intelegea unde bag atatea ..cred ca am bagat vreo 10bidoane de 5L de apa...si tot indesam..

Link către comentariu

De asta imi plac mie hatckback-urile :) 

Sunt in dilema....vreau sa imi iau si suspensia saptamana asta si nu stiu ce sa comand...sunt un pic in dilema in ceea ce priveste H&R monotube dar nici nu am bani de KW V3 sau macar V2....

Cu franele e destul de clar....Brembo HC 280mm sau ATE si placute DS3000 fata cu DS2500 spate si furtune Goodrige cu lichid Motul RBF660.

Problema este ca imi mai trebuie un set de jante pe 15" si as prefera Ultraleggera 15" 7J cu ET37 deoarece au 4.9kg bucata. Tot aici am o problema ca nu sunt bani si de jante si de cauciucuri :)

 

Link către comentariu

de unde iei brembo HC? cat sunt? eu am pus ATE stock, si sunt ok si dupa 3000km pe strada si 2-3 etape pe circuit. nu au buza deloc.

nu te grabi :) ai rabdare si ia ce trebuie. sa ma tii la curent, te rog, cum sunt OZ pe gropile din Buc dupa cateva luni..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!