Jump to content

Am modificat din nou masina


barabas leiba

Postare recomandată

barabas leiba

Am modificat-o din nou pe Princess. A fost cuminte si a primit un fund nou, faceliftat, mult mai proeminent si sexy as zice. Bara este jumatate fabrica, jumatate JE DESIGN, dar m-a costat cat trei jumatati, ca sa zic asa. Toba e de mare anvergura, trasa pe mijloc, a plecat finala de fabrica, avem acum zgomot si cica niste caluti in plus, nenumarati.

Gura esapamentului iese un pic cam multisor in afara (11 cm) si are diametru serios. Adica mie imi intra toata mana pe gura aia de inox, pot ascunde acolo mai multe obiecte voluminoase.

Ce parere aveti?

PS: intr-o luna vin si pneurile pentru jantele RONAL R39A (16inci) cu care astept pe balcon din decembrie. O sa pun o poza si cu rotile.

Asa arata tobele

Link către comentariu

foarte frumos, poze si cu fata?

dar am o intrebare..nu este cam mult iesita toba? asa se vede din poza

oricum a iesit frumos de tot

felicitari

Link către comentariu
barabas leiba

alta poza cu tobele

Fata a ramas aceeasi, poza apare la topicul cu FRATI cu 6N2, etc....

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
barabas leiba

Poza cu fata care a ramas aceeasi!

@strumf :Multumesc mult! Da, intr-adevar iese mult toba afara. Baietii care au montat-o au zis ca altfel risc sa se frece de bara si sa o topeasca. E o intreaga inginerie ce e acolo. Am gauri date prin portbagag, niste sisteme de prindere foare ingenioase, oricum s-a lucrat masiv la ea, am crezut ca nu mai iese

@zGb: Asa e, dar consider ca este e farmecul ei. Baietii de la JEDESIGN au uitat sa precizeze ca acest kit nu prea se pune pe diesel si nici nu au aveau cine stie ce echipamente gata-facute. Daca ar vedea ce mi-au facut romanii mei ar da faliment

Masina a fost inspirata dupa asta din dreapta.

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
barabas leiba

Rotile sunt astea.

Le-am ales pentru faptul ca sunt RONAL, producator serios de fabrica, le pot comanda 10 ani de acum incolo, nu altii care crapa si nu mai gasesti schimburi. Sunt usor de eloxat (sablate plus polishate pana se fac sticla, asta dupa ce vor avea prostul obicei dea se zgaria)

Tipsurile alea se pare ca au un dublu rol, adica logodnica mea le foloseste si ca senzor de parcare (da cu masina in spate pana se opreste in ele :P )

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina, stopurile sunt deosebite.

Spor la treaba in continuare.

Vopseste spoilerul de sub bara fata in culoarea masinii!

Modificat de chris
Link către comentariu
barabas leiba

Cred ca in sfarsit o sa il vopsesc. Stii de ce? Pentru ca am 4 (da patru!!!) la fel. Doua raman negre, pentru hard-driving, doua vor fi rosii, pentru soft-driving.

Faza e ca pe langa trotuare, avem o problema: pietricele si multe-multe-multe muste, care explodeaza pe spoiler si il umplu de sange.

Ala negru are avantajul ca il pacalesc cu niste smirghel de 2000, polish+silicon de il ia gaya.

Stopurile sunt HELLA, cu leduri pe pozitie. Destul de funny. Le-am cumparat pentru ca alea de fabrica (rosu deschis) se matuiau urat de tot de la fumigena din esapament.

Asa arata Princess in tinerete. Nu prea bine, de-aia imi venea sa ma arunc din ea din mers

Alte poze

Interiorul este actual, exteriorul e amintire, adica toba e acum pe un Moskvici la katerinka, iar spoilerul de LUMMA asteapta un miracol ca sa arate total original

Link către comentariu
Poza cu fata care a ramas aceeasi!

@strumf :Multumesc mult! Da, intr-adevar iese mult toba afara. Baietii care au montat-o au zis ca altfel risc sa se frece de bara si sa o topeasca. E o intreaga inginerie ce e acolo. Am gauri date prin portbagag, niste sisteme de prindere foare ingenioase, oricum s-a lucrat masiv la ea, am crezut ca nu mai iese

@zGb: Asa e, dar consider ca este e farmecul ei. Baietii de la JEDESIGN au uitat sa precizeze ca acest kit nu prea se pune pe diesel si nici nu au aveau cine stie ce echipamente gata-facute. Daca ar vedea ce mi-au facut romanii mei ar da faliment

Masina a fost inspirata dupa asta din dreapta.

Frumoasa modificare, dar totusi ai scos iesirea de la toba prea in afara. Uite la aia originala se termina la limita spoilerului si arata bine. Cum naiba la ala nu topeste bara si la tine o topeste, ca daca e sa se frece de bara se freaca si daca ies tevile in afara doar 1-2cm si daca ies 11cm :D .

Link către comentariu

imi place iar interiorul si mai mult!!

pedalele si shimbatorul sunt super!!!schimbatorul de unde l-ai luat??

Link către comentariu
barabas leiba

Momo Sphere e maciuca aia. AM luat-o de la C&C cand erau in voga.

@Google

La nenea ala din poza de JE DESIGN toba costa vreo 500 de euro in catalogul RIEGER si din cate am inteles ar fi imbracata si in ceva ca la motciclete ca sa nu faca ravagii pe acolo. Alta faza: la mine e o mica iluzie optica, in sensul ca tobele se ingusteaza spre interior astfel incat la zona de intalnire cu scobitura din bara, diametrul tipsurilor e mai mic in realitate.

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu

Da...arata frumos... in special i-mi plac jantele care vor urma puse pe masina dar sper sa o cobori putin mai jos ca altfel o sa arate ciudat!

Link către comentariu
barabas leiba

O sa incerc sa o mai cobor, dar oricum nici acum nu e chiar tanketa, e destul de joasa bestia :blink:

Link către comentariu
barabas leiba

Iata inca o poza din lateralul masinii. Arata 90% ca in prezent. O sa ii pun un sticker cu SUPERCAR (revista), pentru ca COX mi se pare prea de cartier

Uitati-va si la toba lu nenea asta negru, care are acelasi spoiler JEDESIGN pe spate

Link către comentariu

arata excelent, acelasi comentariu cu toba iesita prea mult in afara...insa am inteles motivul. imi plac mult jantele alea RONAL, cine le aduce ? PM daca ma poti ajuta cu info asta, sint belea jantele.

Link către comentariu
4-life(golf-lV-tdi)

ahaa...draguta masina ai ...cred ca o stiu..stai cumva la drumetului? ...daca da am sa iti spun ca trec zilnic pe langa ea si iti admir si locul de parcare:)

Link către comentariu

draguta masina, parca ii lipsesc niste praguri la nivel cu bara fata/spate. Spor la modificari in continuare :D

Link către comentariu
barabas leiba

HELLO GUYS

@NAE

Rotile alea pot fi aduse de oricine, insa eu le-am cumparat de la AUGSBURG cu o mica reducere de client fidel si pentru garantie. Eu sunt usor maniac, daca gasesc o musca/matreata/mica zgarietura pe o roata fac depresie instant. Din acest motiv am refuzat 3 parbrize care aveau draci pe ele pana am gasit unul 99% ok.

Le-am luat pentru ca RONAL e producator de fabrica VW/OPEL/BMW, insa acum mi se pare ca e BORBET pe val. Am vrut initial niste OZ care seamana cu astea, dar italienii sunt foarte neseriosi. Astept pentru o husa de piele RACING SIMONI din noiembrie(!!!!!), cica e data in lucru, dar aia sunt foarte neseriosi. Iarasi nu prea imi plac jantele de firme obscure, asa ca RONAL ramane cel mai serios, cat timp are contract ca furnizor de fabrica.

@4 life

Stau in Zona Drumetu, dar in spatele blocurilor. Locul de parcare este singurul care este betonat si cu lant +paza/protectie NON-STOP. Am la parter un cabinet medical cu mii de alarme pe el, pentru ca oamenii au aparatura scumpa acolo. Daca se apropie careva de masina mea urla si cabinetul alora ca au niste senzori la geam care fac cam urat. Este simbioza la toate nivelurile

Link către comentariu
Zorro Classic

Nu pot decat sa te felicit si sa ma uit (cu invidie) la ce poti scoate dintr-un 6N2.

Cati calutzi are acum?

Link către comentariu
barabas leiba

Zice-se ca ar fi castigat veo 5 cai din evacuare+filtru de aer sport (care, by the way, face un zgomot infernal). Ar trebui sa fie vreo 80. Oricum o sa fac si eu remapare ca dupa 110.000 de km mi se pare de bun-simt

Link către comentariu

toata evacuarea e schimbata? sau doar toba finala? nu cred ca ai nici un castig real de putere doar prin aceste 2 modificari..

Link către comentariu
barabas leiba

Asa arata masina cu Xenonul aprins

Pozele sunt facute azi de dimineata cu ajutorul fotografului de la redactie

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
barabas leiba

Sa vedeti un pic si motorul cum arata

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!