Jump to content

Golf 4 VR6 4motion


mad_kat

Postare recomandată

@rudiRUD ia vezi, mai e anuntul? :)

e prea faina masina... inclusiv ca daily.

ontopic - datorita unui coleg foarte binevoitor, sunt aproape de a urca gamma + mp3 vdo oem - dar pe saptamana viitoare abia.

 

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

gamma si vdo=ul - in weekend - pana atunci o poza faina pe care am gasit-o pe cardul dintr-un aparat foto pe care nu l-am mai folosit de ceva vreme. Primavara lui 2018.

IMG_6434_resize.JPG

Link către comentariu

Frumos parc auto ! Oldie but goldie ! :) 

Golful 4 ramane masina mea de suflet ! Am salivat dupa ea la 18 ani, si dupa ce am luat-o greu m-am lasat induplecat sa o vand ! Probabil 2.8-ul e un adevarat pocket rocket daca 101 cp te dadeau pe spate...De vis ramane si un R32 din aceeasi generatie !

Putin offtopic: daca tot vorbim de raritati, la transporter, i-ar sta si lui bine cu niste faruri corespunzatoare. Cele cu lupa

Link către comentariu

Multumesc!

Este intr-adevar ceva deosebit felul cum trage si cum se aude - e arhisuficient pentru o masina asa mica. Si imparte multe cu R32-ul - configuratia haldexului, caseta de directie scurta, etc.

Cat despre bus, nu stiu cum arata xenoane OEM - sau daca exista? Ca AM-uri ies din orice discutie. La fel si Projektzwo - pe langa ca nu sunt decat pentru longnose, nici nu prea arata ok...

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Am surprins la un moment dat unul, sunt si cu xenon, dar f rare, cele din poza cred ca ar fi doar cu lupa. 

 

 

74.jpg

Link către comentariu

Nu cred ca sunt oem - sunt in genul , daca nu chiar projektzwo (nu stiam ca sunt si pt shortnose)  - sincer nu mi se pare ca se potrivesc cu linia masinii faruri "individuale". Toate 3 masinile pe exterior sunt in acest moment fix cum imi plac. La interioare mai sunt detalii - mai ales la Bora si T. La Golf mai e de venit plafoniera noua, si sa ii pun sunetul "nou", in rest e 100% ok.

Link către comentariu

O raritate, un asa Golf 4... si atat de bine intretinut. Am avut in familie acum multi ani un G4 1.9 TDI 130cp 4motion, si cel putin la vremea, aia era o mica "pocket-rocket"... ma gandesc cum ar fi fost un VR6 :D 

Link către comentariu

Este intr-adevar un model rar - mai ales OEM si fara modificari aftermarket. Cu intretinerea - nu este bibelou tinut in garaj si scos doar o data pe luna - e o masina care merge si face km, si este tinuta curata int si exterior. Si orice apare ca problema, se remediaza corect, nu se carpeste.

Denumirea de "pocket rocket" imi vine de multe ori in minte cand o conduc, combinatia VR + 4mo iti pune zambetul pe buze intr-un mare fel. Da, e mai scump de intretinut decat un TDI (stiu ca am doua) insa iti si ofera altceva.

Link către comentariu

Gata. VDO-ul este pus. Se incadreaza perfect, iluminarea este indentica cu restul bordului, dimabila etc. Pe cd-uri suna la fel de bine ca si changerul, iar pe mp3 suna ceva mai bine decat xcarlink-urile, insa sub RCN-ul 210. Pe maxidod afiseaza tot prin intermediul gammei, deci nu da si id3 - nume piese etc.

Destul de multumit. Daca merita mai mult decat RCN-ul? ca aspect si functionalitate a maxidotului da. Ca si sunet si "ce stie sa faca", nu. Macar s-a calmat piticul oem-ist :)

O chestie e 100% clara, la mfd nu ma mai intorc, este "prea inutil" chiar daca arata bine, asa ca este la vanzare.

357BE58C-69C1-41D6-82C2-C9303C8AA5B6.JPG

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

In ciuda virusului a ajuns plafoniera w8 din china - am avut o oarecare teama ca o sa o stric cu dezinfectantul, dar a fost ok :) Foarte ok facuta - nu prea vezi diferenta fata de cele "originale" de exemplu de pe ahw, sau vandute de diferiti retrofiteri. Niste poze de exemplificare. Iar pretul este aproape la jumatate...

Alta treaba - fix pe zoaiele astea am ramas fara spalare parbriz... pompa reconditionata acum vreo doi ani nu prea mai avea vlaga, si diuzele pareau destul de infundate de ceva vreme. Inca nu mi-a venit comanda cu diuzele noi, asa ca, cu ajutorul compresorului le-am mai prelungit viata, si am inlocuit pompa. E ceva mai bine :) Poza old vs new.

Si in final o poza din drumurile cutreierate weekendul asta... din pacate doar prin bucuresti si imprejurimi...

IMG-3415.JPG

IMG-3416.JPG

IMG-3417.JPG

IMG-3419.JPG

IMG-3418.JPG

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Hai ca am mai si spalat-o, ca nu se mai distingea culoarea. Apoi am vazut ca saptamana asta o sa ploua iar :) Dificil cu culoarea (pardon, non-culoarea) asta...

In rest adunam km, fara probleme majose (sau minore), si cu un ranjet tamp pe fatza la fiecare drum.

Sor-sa a luat ITP saptamana trecuta pe cat se poate de bune - am avuit ghinionul sa o blogheze RAR-ul. Singura chestie la care s-a uitat mai lung au fost farurile  - a trebuit sa ii explic ca nu sunt xenoane, doar lupe. Masina de (anul asta in septembrie) 20 de ani.

 

 

 

53D3A8F6-7F5B-4032-851A-F20CCB1EEA2D.JPG

CFC26180-A025-49B5-A938-90144FCFA645.JPG

FCFA09ED-CD29-4EE1-B536-D2F74BDCF462.JPG

IMG-3528.JPG

Link către comentariu

cat a fost pompa spalare / ce marca?

nu ai in plan sa schimbi nuca, vad ca e singurul element de lemn din masina...

p.s. arata bine pt 20 ani.

Link către comentariu

pompa a fost vreo 20ron - Reinweg sau asa ceva. Am luat doua ca si la duba a decedat, si sunt identice.

cu nuca caut - insa, fiind 4motion - arata altfel decat cele normale - este diferit discul cu treptele. Fratii chinezi nu fac asa ceva, noua este la un pret prohibitiv, si in dezmembrari nu am gasit una mai buna decat a mea...

Link către comentariu

najpa sentiment cu masina blocata de rar la itp,am patit si eu in ianuarie cu bora mea...probabil tot de la faruri care la mine chiar sunt originale bosch  cu xenon de fabrica...a fost verificat autolevelingul si spalatoarele faruri ,distanta la care lumineaza,tot tacamu...insa a trecut si batranica mea :Driver:

Link către comentariu
13 hours ago, Muale said:

vad ca e singurul element de lemn din masina...

Original a avut mai multe, daca imi aduc bine aminte.

Link către comentariu

da, a avut mai multe - am "rezolvat" problema acum cativa ani :)

@nemtzalau - ala de la rar a pus si la mine dracia aia de verificat faruri, si reglajul pe zid home made a trecut :)

Link către comentariu

Cei de la RAR blocheaza masina aleatoriu. De fapt un soft face asta, fara vreo legatura cu starea masinii.

Si eu am avut in decembrie o masina blocata de RAR, dar am trecut fara probleme cu lupe bixenon aftermarket (in faruri cu oglinda) si xenon de 4300k, insa instalatie completa cu tot cu autoleveling. Pretentia lor a fost sa nu fie becuri de 6000k si sa aiba toate componentele instalatiei functionale (spalatoare faruri, autoleveling) si sa nu ai buton de reglaj inaltime faruri. Ba chiar au laudat starea exceptionala a masinii.

Link către comentariu

Am mai scris cred ca discurile spate sunt fubar. Am luat discuri noi, oleaca dificil ca masina asta a venit cu douua variante de discuri - pline si ventilate, si a fost ceva munca sa fiu sigur ca imi vin cele corecte. Si placute ofc.

Insa lucrurile nu au mers deloc bine. Pe stanga de bine de rau a intrat discul  si placutele, insa etrierul l-am impins extrem de greu cu presa, si nu  imi place cum calca placutele... Iar pe  dreapta am avut neplacuta surpriza sa constat ca in decursul vietii masinii, s-a schimbat etrierul cu unul pentru sistemul cu discuri pline. (cel plin are 9mm grosime, cel venitlat 22mm) Nici o sansa sa intre placutele noi, asa ca nu am schimbat nici discul. Trebuie sa schimb etrierul cu cel "corect"... Si avand in vedere ca stangul e pe duca o sa fac un efort sa le inlocuiesc pe ambele...

9E897E28-4C76-4AD1-8864-39A4084D0212.JPG

IMG-3593.JPG

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Cu discurile astea, da. La limita ca si forta de franare, dar da. Au ajuns asa pentru ca etrierii nu lucreaza chiar cum trebuie... Si la Bora acum 5 ani, cu discurile varza, totusi frana spatele la limita.

Asta trebuie adresata urgent.

Link către comentariu

Cand ai infiletat pistoanele la etrier pe spate ai deschis recipientul de la lichidul de frana?

Link către comentariu

Bineinteles :) Si chiar am tras cu seringa oleaca de lichid, dupa primul etrier, ajunsese prea sus nivelul.

Problema e ca unul din etrieri a mers extrem de greu - am indoit si parghia de la presa, celalalt (cel "gresit") a mers normal.

Link către comentariu

cel care a mers greu probabil are rugina pe interior.

daca ai verificat deja cablu de frana si culisele (probleme comune la mk 4) ti a mai ramas doar etrierul de vina pt discul ala...

Link către comentariu

Culisele sunt ok (cunosc buba), am primenit totusi vaselina din ele (cu d-aia de temperatura ofc), si cablurile de frana fac intreaga cursa. Etrierii raman...

Pana acum am trecut prin toate cu franele de mk4. La Bora culise muci acu ceva ani, apoi cablurile de frana, la bus cablurile de frana, si acum la Golf etrierii.

 

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!