Jump to content

Golf 4 VR6 4motion


mad_kat

Postare recomandată

De la ALH la VR6, acul ala nu ca se misca diferit, ci alearga spre rosu :)):)):)) 

Link către comentariu

Nu e atat de rau pe cat ma asteptam, din experiente cu alt V6 de capacitate mai mica si doar fwd.

Adica cu un 10 la mers normal (adica destul de alert, insa fara a forta) afara si un 14-15 oras - este acceptabil. Si la cum il folosesc media e in jur de 11, 11.5 - la pompa.

Cam dublu fata de ALH :D

Link către comentariu

"Ce conteaza cat consuma,tot de 50 lei bag benzina" :))

 

Link către comentariu

nu faceam asta nici prin 97-98 in facultate cand aveam dacia 1310 ...

Link către comentariu

ai fost bogat, inseamna.

eu am amintiri cand bagam in Dacia unui prieten 7-8 lei (ca atat mai aveam) si ne certam cine sa mearga sa achite, de rusine :)

Link către comentariu

nu, mergeam cu masina doar cand si unde imi permiteam, ca sa nu ajung in situatii ca astea descrise de tine.

Link către comentariu

:) noi ieseam la plimbare, era ceva sa mergi cu masina pe vremea aia si nu aveam bani/salarii.

ce strangeam de la mama/alocatie trebuia sa ajunga pt 2 beri, o ora de biliard si restul benzina.

Link către comentariu

Bai, eu mergeam cu bicicleta,ca masina era "la multi km de departe" visul :P

 

Link către comentariu

pe langa beri si biliard mai trebuia si de un suc ceva cand scoteai fata in oras :)

Link către comentariu

Ah..jetoanele la biliard si scos in oras insemna "in parcare pe centru" :))

Mai ziceai si din alea..."hai iubi ca fac cinste cu o pizza,te scot in oras" si mergeai si luai de la forneti,din aia la bucata :P

@loghy stiam ca iti faci aparitia,imi cer scuze!Gata :)

 

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

:biggrin: Va rog, putem reveni la subiectul topicului?

Va multumim.

 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

bine mah, trebuia old and older :D

din unele unghiuri recunosc ca imi place mai mult R-ul 6 decat 7-le.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 2 months later...

Cand omul nu are de lucru, isi face. Manerul portbagaj era deteriorat rau (problema clasica la g4) si daca tot aveam unul sh in stare perfecta, si la culoare, am zis sa il schimb.

Dar nu a mers cum mi-am propus, pe langa manerul oxidat si butucul aproape gripat am inteles de ce a trebuit sa deconectez switchul de la butuc, ca sa nu imi descarce bateria... este spart - si bineinteles nu este ca si cele de la usi, din care mai aveam una bucata :) Dar, avand in vedere ca am trait fara el atata vreme l-am lasat asa.

Partea cu adevarat neplacuta si neasteptata a fost halul de rugina al tablei haionului cam 1cm in jurul gaurii pt maner... chestie care s-a vazut dupa ce am dat manerul jos, vopseaua luandu-se f usor lasand rugina de dedesubt... asa ca am purces la curatire pana la metal, primer si trei maini de negru... rezultatul este in primul rand practic, o lustruire ca sa elimin diferenta intre vopseaua masinii si a mea va urma, deocamdata sunt multumit ca am eliminat rugina.

In alta ordine de idei nu am mai gasit decat RCN-uri scumpe, asa ca ma "dau" cu un Gamma pe changer original ... ma bate gandul sa caut un alt mfd cu cd cu tot (gasesc numai fara cd, si nu pot activa dsp-ul fara) si gata...

IMG_20180624_114700.jpg

IMG_20180624_140316.jpg

IMG_20180521_083103.jpg

Link către comentariu

Grea partea cu rugina, si cumva demoralizanta. Ai folosit vreun inhibator de rugina sau ceva substante dedicate?

Link către comentariu

da, feruginol sau deruginol - ceva de la policolor. l-am mai folosit la alte fieratanii si parea destul de ok

Link către comentariu

Ar fi frumos dpmdv ca asta sa fi fost o rezolvare de moment, pe termen scurt. Adica pana la urma sa schimbi hayonul, pentru ca rugina in timp 100% va reaparea in zona aia si e pacat de masina asta superba si rara sa nu fie impecabila ??

Link către comentariu

stiu. in rest haionul este ok. 

mai am la unul din praguri niste probleme, anul viitor daca nu apare nimic neprevazut o sa fie niste interventii pe partea de tablarie.

Link către comentariu
  • 4 months later...
  • 2 months later...
Spoiler

 

subti cu update-uri.

in vacanta am mers mai mult cu rextonul, din cauza zapezilor, si posibilitatii de a ma catara prin tot felul de locuri, si cu 5 oameni si bagaje in masina.

asa ca, Golful, de suprarare, a facut pipi pe el. Adica a pierdut jumate din antigel pe la carcasa termostatului. La motorul asta este foarte greu accesibil, si am reusit in vreo 4 ore sa demontez si sa remontez sa ved care-i baiul. garnituri obosite, un surub de pe chiulasa slabit, si posibil si capacul termostatului cu o fisura.

am comandat piesele, multe se gasesc mai greu si doar pe original, deocamdata am pus la loc totul, curatat si strans cat trebuie, si pierde extrem de putin. Sa vina piesele si sa se mai incalzeasca vremea, si o fac calumea...

in rest nimic ...

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am profitat de weekendul asta fain, si am spalat ambele mk4, iar la Bora chiar am pus gumele de vara. La golf, avand din iarna asta allseasonuri, nu am mai facut decat o revizie a franelor.

Revin si cu impresii cu allseasonurile - cat ar fi de chinezesti, nu sunt rele deloc, am avut acum ocazia sa le incerc pe caldura, si fac fata foarte bine. Deh, cauciuc nou, sa vedem cat or tine.

Poza si cu amandoua masinile - ratiunea spune ca una ar trebui sa plece, insa nu ma pot desparti de vreuna dintre ele.

IMG_1130.JPG

D3B146F1-B8DB-4B10-9A3F-19D25AEC42A1.JPG

Link către comentariu

Fa ca mine, da masina la cineva care e pe aproape si o poti vedea zilnic :))

Link către comentariu

Frumoase amandoua, eu le-as pastra! 

Sa ne tii la curent cum se comporta all-season-urile, ma bate si pe mine gandul sa trec la ele.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!