Jump to content

Golf 4 VR6 4motion


mad_kat

Postare recomandată

Studiem, ca arata binisor. Din poze mai e ceva care ma tenteaza - stergatorul spate de G5/G6.

Anyways, se anunta niste zile pentru Golf. M-a pus naiba sa imi aranjez niste trebuir afara din Buc si pana miercuri o sa fac naveta. Faine zile mi-am ales :D

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Imi place fusta de v6 pe care o am acum - o las asa.

Pe de alta parte, am reconfirmat in dimineata asta ca haldexul e functional :D  - si m-am bucurat de completarea interiorului. Acum pot sa zic ca e cum trebuie.

Link către comentariu

Stergatorul de Tiguan se potriveste mai bine. Are aceiasi lungime ca cel OEM de Golf IV. Cel de Golf V e prea scurt si nu sterge în dreptul stopului de frână. Chestia e că trebuie bricolat puțin capacul de la ax. Axul de la Tiguan e mai lung și din acest motiv dacă montezi stergatorul pe Golf, capacul axului va atinge puțin luneta. Dacă ai un polizor nu ar trebui să fie o problemă.

Link către comentariu
12 hours ago, mad_kat said:

Studiem, ca arata binisor. Din poze mai e ceva care ma tenteaza - stergatorul spate de G5/G6.

Anyways, se anunta niste zile pentru Golf. M-a pus naiba sa imi aranjez niste trebuir afara din Buc si pana miercuri o sa fac naveta. Faine zile mi-am ales :D

G6 nu merge că nu are găurică pentru stropitor.

Problema cu țeavă în țeavă care se corodează și se rupe rămâne, eu am trecut la motoraș audi post 2012 care nu mai are problema asta și are două duze, se potrivește plug & play.
IMG-20180213-WA0003.thumb.jpeg.be3ee6ae942031220836e19b083f65ce.jpegIMG-20180213-WA0001.thumb.jpeg.596bcc6bee91be6dc0d76fbcf11ae680.jpeg

Link către comentariu

Eu am pus stergator de golf 6 doar ca trebuie capacu gaurit sa tasneasca apa sau cel mai ok alt capac de golf 5

20151024_115315-3456x1944.thumb.jpg.fcd7908af8e25ca4208d48326987ae57.jpg

Link către comentariu

Geniala masinuta asta. Unele din cele mai nasoale chestii - troiene locale viscolite pe drum de doua benzi in camp, masina asta trece prin ele parca ar fi asfalt uscat. Ei, nu chiar uscat, umed, ca se simte ca nu muncesc doar doua roti. Iar virajele si sensurile giratorii sunt chiar interesante.

O poza de noapte in coloana pe centura, pana sa se faca doua benzi pe sens sa merg si eu omeneste :) Chiar si in poza asta neclara se vad frumos ceasurile.

20180226_184505.jpg

Cu stergatorul mai e o chestie - as vrea ceva sa pot pastra motorasul pe care il am. Am umblat weekendul asta in haion (tot ma bantuie o scurgere mica de curent, eu banui switchurile din broasca haion) si motorasul si teava arata ca noi, posibil sa fi fost schimbate relativ recent, cu piesa OE noua.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Eu l-am schimbat tocmai pentru motoraș, în cazul tău, braț capac și lamela de g5, sunt plug and play.

Link către comentariu

Ma îndoiesc ca sunt chiar 100% plug & play. Capacul de golf 5 e identic cu cel de Tiguan si la mine atingea foarte putin luneta. Bine, probabil îl puteam lasă și asa dar eu l-am polizat vreo 3 mm pentru a sta precum cel original.

Link către comentariu

@Andrei_72 despre ce vorbești?

compatibiliateat golf5 - Tiguan, golf5 - golf6 sau golf5 - golf4? deja atâtea păreri sunt că nu mai înțelege nimeni nimic...

ce pot spune cu certitudine, braț, capac, ștergător de golf 5 vin perfect pe motorașul și luneta de golf 4
 

20150825_152401.jpg

Link către comentariu

Retrofit de stergator Aero pe Golf iV. Nu despre asta era vorba?

In gazul Golfului meu, capacul care acopera axul si duza de stropire, atingea putin luneta si a fost nevoie sa ii scutez baza cu 1 - 2 mm prin polizare. De putut se putea monta si asa fara modificari dar pentru mine cel putin, asta nu insemna potrivire perfecta. 

Capacele repective (identice la Golf V si Tiguan) sunt putin mai lungi ca cel de Golf IV. 

Diferenta dintre stergatorul de Golf V si cel de Tiguan este de lungime, atat a bratului cat si a lamei. Cel de Golf V este prea scurt pentru luneta Golfului IV. Cel de Tiguan aproape aceiasi lungime ca cel original de Golf IV. In cazul Golfului IV este important sa fie suficient de lung stergatorul pentru a sterge si in dreptul celui de-al treilea stop care, spre deosebire de modelel mai noi este montat in luneta, nu pe partea superioara a hayonului.

Sper ca acum e clar...:dry:

LE: Eu nu am spus nimic de Golf VI... Probabil ai citit prin alte mesaje...

Link către comentariu

Va rog luati o decizie si postati :D  Si eu sunt in ceata.

Poza de iarna, dupa un drum de vreo 50km pe drumuri judetene. Alta chestie faina - gasesc loc de parcare in care nu are nimeni curajul sa intre. Si culmea, reusesc sa si ies din el. (nu am facut poza :(  )

IMG_20180227_112627.jpg

Link către comentariu

Florine Florine, nici pana azi nu m-ai dat o tura...uite ca iar imi aduc aminte :nono:

Hai naibii odata, pana nu iti pui eleron si neoane pe ea :D 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

O poza de acum o saptamana - cand infruntam ultimul val de zapada.

IMG-20180309-WA0000.jpg

Link către comentariu

Mi-ar fi placut si mie sa am 4motion, nu mai zic de motor, pe timpul acestor zapezi. 

Link către comentariu

4motionul e fain si pe uscat, sa stii :)   Daca n-ar fi asa mare deranjul pe partea de caroserie, mi-as pune si pe Bora...

Link către comentariu

Pai daca te uiti in cele doua poze cu ceasurile montate - se vad acele - sunt cele cu chenar de immo3 cu mijocul argintiu ca de R32. La asta te refereai, nu?

Foliile de passat nu imi plac - le prefer pe astea de edition.

Uite:

IMG_20180225_121809.jpg.2fe70c011ee261b126a0a645c9fa6f08.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Aha, m-am uitat numai la ultima poza si era intuneric :) . Am vazut ca ai mile si ma gandeam ca au fost schimbate. Si asta edition arata bine dar cu km :P . Eu mi-am pus de Passat la Golf si nu arata rau.

Link către comentariu

Vor veni la un moment dat si folii in km - sau mai bine zis folie in km. Turometrul de benzina, cu immo2 a fost mai greu de gasit. Vitezometru se gaseste usor de la cluster de diesel. 

 

Link către comentariu

Daca gasesti folie si o s-o schimbi o sa vreau eu folia asta in mile, daca nu ai ce face cu ea :icon_cheesygrin:.

Link către comentariu

Cand o sa o schimb, bineinteles ca o sa o dau :) Insa nu e graba, astept oferta potrivita.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Update fara poze - am pus bateria mai mare pe care o dadusem jos de pe bora, si daca tot am umblat am desfacut complet tava, sa fac curatenie, si sa verific punctul de masa.

Cu aceasta ocazie am gasit o carpeala la un fir din mufa de deasupra cutiei/ demarorului, adica doua fire care intrau in cele doua parti ale mufei dar acum conexiunea ocoleste mufa si era carpita si aproape complet desprinsa. Le-am curatat, reconectat si izolat, si de atunci nici la cald, nici la rece nu mi-a mai dat eroare de G28. Ciudat, ca prin mufa aia stiam ca trece senzorul de viteza. Dar nu conteaza, daca a fost rezolvarea  :)

In rest, iarna asta am facut mai multi km decat cu Bora, si recunosc, mi-a cam placut. Aproape ca as putea trai cu o masina ca asta ca daily. Doar miscarea oarecum diferita a acului de combustibil ar putea constitui uneori o problema, insa nu asa mare.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!