Jump to content

Golf 4 VR6 4motion


mad_kat

Postare recomandată

@mad_kat-de mare ajutor testele audio pt cei nehotariti.Km fara probleme(mari) sa avem.

Link către comentariu

Ca tot avui cateva ore libere - am sapat prin vortex si ukmkiv's - si am dat de ceva ce nu stiam - codarile sistemelor audio cu vcds.

Si cu aceasta ocazie am codat corect MFD-ul cu DSP-ul - pe masina, numar de difuzoare si tip de DSP. Rezultatul este mult peste asteptari - de la un sunet destul de "plat" fara mari diferente intre Linear - Pop - Rock etc - acum suna a DSP, are dinamica, bass, de toate. Cand imi vine pioneer-ul fac proba sa vad cat de bine suna fata de gamma, si daca merita schimbarea.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ca si follow-up - MFD-ul ramane, dupa setarile de mai sus suna complet diferit - cam cum suna Pioneer-ul proaspat montat pe Bora. Si prefer sa pastrez masina asta cat mai aproape de starea in care a iesit din fabrica.

Mai adunam km in weekenduri - etc. Si imi mai aduc aminte ca nu din cauza spatiului generos din portbagaj am luat Golful asta :) In poza sunt 4 (patru) rafturi 90x40x180 demontate... 5 nu incapeau ...

IMG_20160904_143017.jpg

Link către comentariu

E ca si cu locurile de parcare,daca te straduiesti mult si bine....in final incapi :))

Link către comentariu

Poti lasa banchetele din spate pentru mai mult spatiu ;) .

Modificat de blordc
Link către comentariu

Neah, ca am fost si cu fii-mea, n-am scapat de ea cand a vazut ca plec cu "masina neagra" :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Inca o plimbare de weekend. Tot numai de bine, mai ales la adresa motorului, extrem de elastic si versatil. Si odihnitoare la drum lung - foarte silentioasa la folosire normala, incepe sa maraie puternic cand sari de 3500 rpm. Iar acceleratiile sunt senzationale.

Las o poza - daca tot se poarta (sau se purtau) pozele cu masini in peisaje urbane parasite :D ... si una mai "in civilizatie".

IMG_20160917_190059.jpg

IMG_20160917_191913.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Un pic de ingrijire a interiorului - mai mult obligata, ca nu era mizerie... Am avut o surpiza sa imi intre un soricel din garaj in masina - banuiesc ca pe usa lasata deschisa, ca filtrul de polen nu e ros, si nici pe la grometurile de fire nu-i nimic. Doar voletii de sub bara spate nu i-am verificat... Nu a ros aparent nimic, decat continutul unei folii de vitamina C masticabila :D

Aspirat, biocarpet la mocheta, si servetele umede pentru piele (niste chestii din lidl, imbibate intr-un soi de crema) si solutie de geamuri. Al naibii de bine arata pielea dupa toti anii astia! In rest nimic notabil, merge bine, nu haleste ulei, si roade cauciucuri (normal nu aiurea)

IMG_20161001_151702.jpg

IMG_20161001_151711.jpg

IMG_20161001_151718.jpg

IMG_20161001_151729.jpg

Link către comentariu

Interiorul e genial, ca sa iti mai doresti de la un Golf 4.Ai nimerit masina asta foarte bine.

Link către comentariu

Cateva ore de mestereala - de cand am luat masina, plafoniera w8 era intr-o strare cel putin precara - e langa uzura butoanelor (vizibila in poze) nu functionau butoanele luminilor de citit - ori nu se aprindeau, ori le gaseam aprinse, de a trebuit sa scot becurile sa nu haleasca bateria. Deh, plafoniera luata de fostul proprietar la mana a doua... Si, daca tot aveam plafoniera veche de la Bora, am constatat ca merg fizic schimbate switchurile de la normala la w8, doar ca pierzi lezul de iluminare buton. Decat 200ron din buzunar mai bine doua luminite amarate in minus, am gandit eu. Asa ca am purces la transplant, si acum am plafoniera cu ambientale complet functionala (mai putin iluminarea a doua butoane, eh..)

Am incercat si curatarea tipsurilor evacuarii, insa sunt prea duse sa mearga doar cu cola, a ajutat, dar mai e de treaba...n soi de carkit la

Si, desfacand pe la plafoniera am mai dat de ceva - masina a avut un soi de karkit OEM la un moment dat, pentru ca exista microfonul (in poza) cablat de fabrica. Mi-am gasit un pdf cu toate codurile de optiuni sa decodez VIN-ul (sper) sa vedem ce si cum. Am banuieli ca are si senzori de parcare (nu merg) pentru ca am gasit in carte brosurica dedicata.

IMG_20161009_161914.jpg

IMG_20161009_155418.jpg

IMG_20161009_171447.jpg

IMG_20161009_171907.jpg

IMG_20161009_120623.jpg

IMG_20161009_113444.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dat fiind ca saptamana viitoate planuiesc un drum pe la munte - si p-acolo cica ar fi mai frig si mai ninsoare uneori - am zis sa pun rotile de iarna.

Sunt niste OE-uri aparent de Audi (n-am avut inspiratia sa fac poza la inscriptii) incaltate cu niste 205/55/16, tot Lassa, ca si cele de vara. Arata ok-ish, ET-ul e satisfacator. N-am avut inca pe unda sa o incerc serios sa vad cum se comporta.

20161023_112551.jpg

20161023_112609.jpg

20161022_192104.jpg

Link către comentariu

Arata bine, iar combinatia 16-iarna 17-vara mi se pare ideala. Nu te gandesti sa protejezi cu ceva vopseaua pentru iarna?

Link către comentariu

Nu am protejat niciodata suplimentar pentru iarna masinile de le-am avut. Mai ales ca Golful vreau in viitorul destul de apropiat sa il vopsesc albastru. Poate atunci, dupa ce va avea o vopsea noua si frumoasa (cam ca a ta, asa :) ) sa ma gandesc la ceva

Pentru daily driver ideal ar fi 16 cu 16 sau 16 cu 15 - cu 17 este destul de rigida, si necesita oleaca mai multa grija. Chiar daca rotile pe 17 "umplu" cel mai bine golurile din aripi :)

Offtopic - chestie pe care mi-a zis-o si fostul proprietar - balastul dreapta mai face figuri, mai ales la rece. De exemplu plec ieri dimineata (pe bord 11 grade) si nu se aprinde farul dreapta. Dupa cateva minute de mers, apa ajunsa la 90, deci deja caldura in comp motor - sting farurile, si la reaprindere porneste si dreapta. Lipituri reci, piese obosite etc... Un balast nou ar fi fain dar nu e tocmai ieftin...

Offtopic 2 - nu mere amplificatorul de antena - ambele masini una langa alta (Bora si Golful) si diferentele de semnal radio sunt foarte mari. Iar in pasaje (obor, muncii) pierd semnalul la radio guerrilla la golf - in timp ce la bora nu e nici o problema. Si nu e ca e mfd-ul prost - am mai avut si stiu ce bine prindea.
 

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Legat de off1, si eu am problema cu xenonul la un singur far, doar ca nu trebuie sa se incalzeasca neaparat, ci pur si simplu sting si reaprind si porneste ok. Bine, farurile noastre sunt complet diferite. Insa, nu stiu cat costa un balast oem nou, dar ti-as recomanda sa nu mergi pe altceva. Ce e original e original si nu poate fi depasit, dpmdv (strict legat de acest capitol). 

Iar cu jantele, la tine masina asta nu e daily driven, de aici si parerea mea de mai sus. Plus ca, ai nevoie de 225u' ala la puterea ta. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Sub nici o forma nu as pune ceva facatura de balast. La mine, o data aprins nu se mai stinge aiurea. Poate intr-o zi de iarna dau jos, desfac balastul si sa vedem ce-i pe acolo. Nu exclud ceva garnitura obosita si probleme din cauza apei (am vazut de mai multe ori la balasturi de aprox aceeasi varsta treaba asta)

Cu jantele pentru masina asta configuratia este perfecta - nu renunt sub nici o forma la 17 de vara, iar pentru iarna oricum jante mai mici de 16 nu incap de frane... Am avut 195/15 de iarna pe o masina de 190cp si era nasol...

Link către comentariu

Dacă nu mă înșel, calculatorul de autolvl e în stânga, pe dreapta poți pune un balast AM și nu ai nici o treabă.

 

Link către comentariu

Eu am schimbat balastul destul de recent tot cu unul oem. A costat 300 de ron.  A intrat apa in cel vechi. La fel imi facea si mie.. Cateodata nu se aprindea din prima. Pana intr-o zi cand nu se mai aprindea deloc.  

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
On 24.10.2016 at 10:30 AM, mad_kat said:

Offtopic - chestie pe care mi-a zis-o si fostul proprietar - balastul dreapta mai face figuri, mai ales la rece. De exemplu plec ieri dimineata (pe bord 11 grade) si nu se aprinde farul dreapta. Dupa cateva minute de mers, apa ajunsa la 90, deci deja caldura in comp motor - sting farurile, si la reaprindere porneste si dreapta. Lipituri reci, piese obosite etc... Un balast nou ar fi fain dar nu e tocmai ieftin...

 

On 24.10.2016 at 10:30 AM, mad_kat said:

Offtopic 2 - nu mere amplificatorul de antena - ambele masini una langa alta (Bora si Golful) si diferentele de semnal radio sunt foarte mari. Iar in pasaje (obor, muncii) pierd semnalul la radio guerrilla la golf - in timp ce la bora nu e nici o problema. Si nu e ca e mfd-ul prost - am mai avut si stiu ce bine prindea.
 

In aria "Masina mea" este permisa:
- discutarea aspectelor legate de tuning vizual si tehnic. Sunt strict interzise discutiile referitoare la problemele tehnice.

Link către comentariu

Da, Laurentiu - erau doar update-uri cu bune si rele - si colegii au fost amabili :)

Merci de info, oricum. La antena nu e cazul - la Bora am non-oem si cu separatorul legat corect prinde ca gamma - asta are MFD original - deci alta e problema.

Link către comentariu
On 24.10.2016 at 9:41 AM, mad_kat said:

Dat fiind ca saptamana viitoate planuiesc un drum pe la munte - si p-acolo cica ar fi mai frig si mai ninsoare uneori - am zis sa pun rotile de iarna.

Sunt niste OE-uri aparent de Audi (n-am avut inspiratia sa fac poza la inscriptii) incaltate cu niste 205/55/16, tot Lassa, ca si cele de vara. Arata ok-ish, ET-ul e satisfacator. N-am avut inca pe unda sa o incerc serios sa vad cum se comporta.

20161023_112551.jpg

20161023_112609.jpg

20161022_192104.jpg

jantele sunt chiar de Audi. A3. ET31 - le scoate putin in afara fata de cele Atlantic, de exp. am si eu pe anvelope de vara ambele modele. ai o singura optiune pt capacelele centrale OEM: 3B9 071 214 666.

Link către comentariu

Operatiunea defrisarea padurii este pe cale sa inceapa :)

Am gasit la un pret mai mult decat decent o parte din trimurile netoptic de Bora - sa inlocuiesc trimurile de lemn. Rama de climatronic am deja, oricum cea de clima manuala mi-e inutila. Iar manerul de usa l-am luat chiar daca e de anglia - pentru ca, in caz ca ajung la modificarea celui actual de lemn, cu ajutorul astuia am exact solutia.

Functie de ce o sa mai gasesc - la culoare sau nu - vad daca le fac R32 look sau le las asa. Arata suficient de bine insa sa le las si asa, chiar le-as prefera...

Vedem :)

20161028_090035.jpg

Link către comentariu

Nu l-am iubit niciodata - l-am acceptat pentru ca este in stare excelenta. M-a tinut destul de mult acceptarea, totusi :D Pe o masina mai mare (un passat de ex) ar fi fost ok, insa Golful e un hatch micut, nu prea are lagatura cu restul masinii. 

Oricum nu cred ca ma apuc mai devreme de decembrie, mai adun piese pana atunci.

Ma tot uit la o navigatie aftermarket la vreo 800ron noua - inca nu m-am decis sa fac pasul

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!