Jump to content

Audi S5 B8.5


Ice_2k

Postare recomandată

Un furtun siliconic sa o teava cu un filtru sport. Ceva safe dar nu scump de facut pe moment ca sa zic asa. Stai linistit ca nu ajunge ditamai furtunul in motor. Eu zic ca asa poti testa cam ce sunet vei avea ....

Link către comentariu
mihai.onu94
în urmă cu 1 oră, Ice_2k a scris:

Stiu ca e de gustibus, si lui MRC era sa-i cada capul cand i-am zis ca nu-mi place SC whine. Dupa cum vad pe-aici, nu sunt singurul :)

Nu esti singurul. Nici eu ma dau in vant dupa acel sunet, iar mai ales cel din videoul respectiv, clar nu. Zici ca e masinuta electrica, ca jucariile acelea pentru copii. 

In schimb, in cazul tau, nu cred ca va fi o diferenta asa mare fata de stock, iar cei 30 de cai te vor face sa "induri" mai usor acel sunet :wub:

Link către comentariu

Da, da, ceva de genul :P

Am facut si alt experiment azi, duza tip perdea de pe A6 (cred), am luat doar una ca nu stiam sigur daca se potriveste dar pare bine :)

 

95D4DBB7-F05E-4319-A43D-538F44C70F5A.jpg

Link către comentariu

Tu vrei perdea, altii trec de la perdea la cele cu 3 :D :251:

Modificat de Boditza
Link către comentariu
the_punkreas2003

Chiar ma gandeam daca exista varianta perdea. Imi vine sa sparg parbrizul cu tasnitoarele alea in 3 directii. Da-mi si mie codul, pls :)

Link către comentariu

S-a renuntat la duzele tip perdea din motive de siguranta, daca nu ma insel e o lege la nivel de UE.

Se considera ca duzele tip perdea te fac sa pierzi din vizibilitate.

Link către comentariu

Cele tip perdea mai sunt eficiente la viteze de autostrada?

Link către comentariu
19 hours ago, MRC said:

S-a renuntat la duzele tip perdea din motive de siguranta, daca nu ma insel e o lege la nivel de UE.

Se considera ca duzele tip perdea te fac sa pierzi din vizibilitate.

Nu prea cred sincer sa fiu, A4/A5 n-au avut niciodata perdea. Iar astea sunt luate de pe ultimul model de A6. 

18 hours ago, andrei0241 said:

Cele tip perdea mai sunt eficiente la viteze de autostrada?

Uite sincer sa fiu nu le-am testat inca la viteze mari

Link către comentariu

Am scos azi si celalalt animal la joaca :) In ciuda celor 427hp de sub capota S-ului, dracia aia are un raport putere/greutate fix dublu :))

 

C2593EC6-9150-4EB6-9C48-451A708E833C.JPG

5B340A80-C778-48FA-BFFA-9975C71AE9BA.jpg

Link către comentariu
the_punkreas2003
On 5/13/2017 at 10:37 PM, andrei0241 said:

Cele tip perdea mai sunt eficiente la viteze de autostrada?

Da, sunt eficiente. Spre deosebire de astea cu 3 jeturi. Pe golf 5 aveam tip perdea si ma satisfaceau. Cand am luat Allroadul imi venea sa ma impusc. Am reglat in toate pozitiile jeturile de apa si nu a fost chip sa gasesc ceva convenabil si pt oras si pt autostrada.

 

Am comandat si pt Allroad duze d-astea tip perdea, saptamana viitoare le primesc si le montez.

Link către comentariu
1 hour ago, Ice_2k said:

 Un added bonus a fost ca au aparut "pops & bangs" :D Sunt infundate, nu va ganditi la RS level of noise dar sunt acolo si sunt mai mult decat observabile. Singurul catch e ca trebuie sa fie incinsa evacuarea (lucru care se intampla dupa o acceleratie puternica pe 200m, deci nu e greu de obtinut :P) iar apoi de fiecare data cand accelerezi puternic pana la un 4000 macar si iei piciorul de pe acceleratie.... bum-bum-poc-bum in spate :D:D:D 

Filmare filmare filmare :icon_bounce:

Link către comentariu

tre' sa fac rost de un gopro cu ventuza sa-l lipesc pe bara din spate si fac :) 

Link către comentariu
mihai.onu94

Cu admisia ce ai de gând sa faci? Ar fi pacat sa pierzi si restul de 30 de căluți ;)

Link către comentariu

superb ce faci. nu știu dacă au rost comparațiile în condițiile în care mașina îți oferă feeling-ul pe care îl dorești

Link către comentariu
Publicat (modificat)
19 hours ago, mihai.onu94 said:

Cu admisia ce ai de gând sa faci? Ar fi pacat sa pierzi si restul de 30 de căluți ;)

Am comandat filtrul K&N recomandat de MRC, e pe drum, ajunge luni. Iar pe masina similara a colegului @drwhite punem saptamana viitoare acelasi filtru K&N si furtun de admisie. Daca nu apare vreun SC whine prea pronuntat, comand si eu furtunul de admisie. Cel din fibra de carbon, mi se pare ca arata orgasmic :D ... chit ca are pret dublu fara vreun avantaj concret :)) 

 

6 hours ago, bobalex18 said:

superb ce faci. nu știu dacă au rost comparațiile în condițiile în care mașina îți oferă feeling-ul pe care îl dorești

Pana la urma clar ceea ce conteaza este feeling-ul pe care ti-l ofera masina si cat de mult iti place s-o conduci dar imi place sa verific si daca feeling-ul ala e real sau ma amagesc singur :) Uneori fundometrul nu e chiar asa precis :P Un exemplu bun erau PD-urile care prin explozia aia de cuplu de la 2000rpm te faceau sa simti ca masina e mult mai rapida decat era de fapt. Asta as putea spune ca ar fi fost singurul mic minus la masina asta, liniaritatea aproape perfecta a curbei de putere face ca, daca pleci cu acceleratia de la low revs, sa te pacaleasca modul progresiv in care creste acceleratia si sa ti se para ca nu trage chiar asa tare. Si cand te uiti pe bord, surpriza :) Acum, dupa soft, s-a rezolvat si "problema" asta, creste mult mai agresiv puterea pe masura ce cresc turele.

 

Si un fun story de ieri, era sa raman in pana prostului :)) Daca e un lucru care ma seaca la masina asta, e faptul ca se aprinde becul la aceeasi cantitate de combustibil ramasa cum se aprindea si la B8-ul diesel. Ceea ce evident este stupid imho, dat fiind consumul dublu. Basically, in oras mi se aprinde la range 30km. Anyway, eu in general fac plinul si merg pana se aprinde becul. Ieri mi s-a aprins chiar cand plecam la birou, am zis ca pun seara ca ma grabeam sa ajung la o sedinta, apoi seara a trebuit sa fug repede sa iau piticania de la gradinita ca n-a putut ajunge sotia mea si apoi m-a agatat un prieten sa mergem undeva prin Dragomiresti. Zic ok, no problem, pun de pe centura. Ajung pe centura, surpriza, la Rompetrolul de-acolo aveau doar 95 :)) MRC a zis "nimic sub 99" asa ca am mers mai departe, am mai dat doar de benzinarii d-alea private de unde nu bag din principiu si care oricum nu au decat 95 si long story short am mers vreo 15km cu masina aratand range 0km si cu morcovul intrat pana-n ficat. Daca o comiteam, probabil ca ma gaseam pe facebook cum a umblat daca ati vazut poza aia cu A7-le care baga la canistra pe podul Basarab :)) 

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu

Asa e si la Golf - la VR6 se aprinde becul la aceeasi cantitate de combustibil ca la TDI... Consum, la fel, dublu... Ceea ce te cam poate induce in eroare.

Link către comentariu

Ce explicatii ai primit pentru acel "nimic sub 99" ? Ca dauneaza masinii in noul setup (si de ce) sau doar dpdv al scaderii performantei? Intreb pentru ca am avut si eu o discutie cu Revo legat de subiect si sunt interesat.

Mie MRC-u' nu mi-a raspuns nimic nici pana in prezent - clar nici nu o va mai face.. :) 

Cu range-ul nici la mine nu e mare diferenta - se aprinde la 45 Km.. :rolleyes:

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Publicat (modificat)
13 minutes ago, mad_kat said:

Asa e si la Golf - la VR6 se aprinde becul la aceeasi cantitate de combustibil ca la TDI... Consum, la fel, dublu... Ceea ce te cam poate induce in eroare.

da, e noaptea mintii, nu stiu cum au gandit-o p-asta... la B8 mi se aprindea si zicea range 70km, la asta direct 30km. La un 2.0TDI probabil ca bate in 90km. Ce-i drept, daca-mi aprindea becul la mers prin oras cu range 90km, il aprindea la o treime de rezervor :)) 

13 minutes ago, CristiALF said:

Ce explicatii ai primit pentru acel "nimic sub 99" ? Ca dauneaza masinii in noul setup (si de ce) sau doar dpdv al scaderii performantei? Intreb pentru ca am avut si eu o discutie cu Revo legat de subiect si sunt interesat.

Mie MRC-u' nu mi-a raspuns nimic nici pana in prezent - clar nici nu o va mai face.. :) 

Cu range-ul nici la mine nu e mare diferenta - se aprinde la 45 Km.. :rolleyes:

Legat de contact, daca vrei il pot intreba daca are timp de tine. El este extrem de ocupat, face minim 10 masini pe zi pt diversi dealeri din UK, si eu am stat peste o luna jumate dupa el. Pe de-o parte zicea ca n-ar mai vrea sa faca in RO pt ca pur si simplu nu-i permite timpul, alteori zicea ca poate isi cauta un dealer pe-aici, dup-aia mi-a dat nr de tel si zicea daca e cazul sa-l mai vrea altcineva, sa-l intreb si poate isi face timp. Deci daca vrei, da-mi un PM cu detaliile masinii tale (seria de sasiu in principiu), ii dau si eu mai departe si daca zice ca-si face timp, va pun in contact. Am vorbit chiar azi cu el deci ar trebui sa-ti pot raspunde repejor. Tine doar cont de faptul ca e semnificativ mai scump decat media de prin RO (as zice minim-minim 2x, pentru un A4 2.0TFSI al unui prieten a cerut 750€). 

Legat de cifra octanica, nu dauneaza cu nimic pentru ca motorul are knock-detection (sunt niste microfoane in cilindri care detecteaza knock-ul si umbla la avans si boost pentru a-l elimina).

Citez din discutia cu MRC pentru ca-l intrebasem si eu asta la inceput:

pe soft stock nu conteaza de care pui pt ca va compensa ECU lipsa de avans cu boost 

dar cand pe soft mergem deja pe cat boost se poate, ideal e sa fie atat de mult avans pe cat incape

iar pe 95 se pierde mult

gen 40 cai lejer la 450

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!