Jump to content

Audi S5 B8.5


Ice_2k

Postare recomandată

Foarte tare povestea, mai rar auzi asa ceva si bine ca ti au schimbat valvele alea... este un set complet de valve+cablaje pt mechatronic... nu le poti cumpara separat, au fost baieti de treaba ca au pus si valvele. O sa vezi o mica diferenta in bine :) dar dupa 200-300km. Pana se adapteaza valvele. Nu au treaba filtrele alea, mai ales daca a mai fost schimbat o data uleiul la cutie si au 20-30 mii km... sunt ca noi :) 

La care porsche mergi cu ea?

Link către comentariu

La vest am fost. De ce zici ca n-au treaba filtrele?

Sa mai bagam si-o poza :)

IMG_4201.JPG

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Foarte frumos... exact unde trebuie, cel putin eu asta urmaresc, sa accelereze bine dupa 80

Link către comentariu

Erai pe "silent" ? Vezi ca au la magnaflow un x-pipe special pt s4/s5 si il pui in locul celor 2 resonators de pe downpipes ? 

 

IMG_1738.PNG

Link către comentariu

Nush ce sa zic, sunt destul de multumit de cum e evacuarea acum, mi se pare un compromis foarte ok intre confort si sport, cred ca o las asa :) Din interior mai ales n-ar fi rau sa urle ceva mai tare in ture sus (la ture joase se aude puternic bass-ul, e chiar ok) dar de-afara se aude foarte frumos (sau cand mergi pe langa un perete sau alta masina). Sunt foarte incantat de faptul ca modul silent a ramas aproape ca stock, nu vreau sa stric asta :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Grafic? cifre? :D 

Pareri?

Hai nu ne tine in suspans :))

Link către comentariu

Frumos, se vede ca ai raspuns mai bun dupa cum arata curba de cuplu/putere.

 

 

Link către comentariu

Valorile sunt doar cu stage 1? :o 

Link către comentariu

dap. Imi pare foarte rau ca a uitat MRC sa-mi zica de la inceput de filtru de aer si furtunul de adminise, tare mi-ar fi placut sa am graficul cu 445 :D Pe de alta parte, n-o sa platesc inca o data dyno ca sa obtin un grafic cu inca 15-20cp ca ar fi cam pointless :)

Link către comentariu

Wow... habar n-aveam cata putere zace in setup-ul asta de motor de pe S5 .. e genial.. :D 

Asteptam un 0-100-200   si niste impresii  :icon_cheesygrin:

Succes!

Link către comentariu

Foarte tare, bravo !

Poti sa impartasesti ceva detalii despre MRC (face orice sau doar anumite masini), eventual ceva costuri (PM) ? 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

La recomandarea lui MRC, am comandat filtrul de aer K&N si acum ma uit dupa furtun de admisie. Dintr-una in alta, am ajuns de la furtune de silicon la minunatia asta :)

5912d3c3a4820_Screenshot2017-05-1011_47_04.thumb.png.953907aed01223e19444c7363131b61e.png

 

 

Sunt insa putin pe ganduri acum (nu neaparat legat de versiunea de fibra de carbon cat despre schimbarea furtunului in sine) pentru ca am aflat ca, impreuna cu filtrul de aer, imi vor da niste supercharger whine, un sunet care nu ma incanta in mod teribil, filmuletele de pe youtube (cu admisie completa ce-i drept, care amplifica enorm sunetul) in care face ca toti dracii mi se par groaznice. Stiu ca in US sunetul ala e f apreciat pt ca este in general rezervat masinilor f puternice si lumea cam stie ce inseamna cand se aude dar aici... mi-e ca s-ar uita toti dupa mine crezand ca-mi aluneca o curea sau ceva :)):)):))

 

Exemplu: 

 

Mihnea face un good point ca nu e un pret f mare de platit pt inca 30cp, but still.... voi ce ziceti?

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu

Mda...nici mie ca si familist nu mi-ar placea tiuitul ala la fiecare acceleratie. Pe de alta parte 30CP castig este foarte mult..

Repet insa - pe masina de familie EU nu mi-as pune, mi se pare enervant.

 

Link către comentariu

in niciun caz nu ar fi ca acolo, acolo e intake complet, cu airbox eliminat etc. Dar un pic va fi. Doar ca nu stiu cat de "pic" :D

Link către comentariu

@Ice_2k: sunetul ala e specific Jag-urilor Supercharged si e ceva cu totul special.

Depinde doar de tine, daca personal iti place ideea acelui whine, dar cred ca ultima ta grija ar trebui sa fie aia de cred ca "patineaza cureaua de accesorii" sau ca ai vreo problema la pompa de apa :lol: 

Link către comentariu

Pai atunci n-ai ce face decat sa pui, sa testezi si sa constati. Dupa care sa il dai jos ori ba :) 

 

Link către comentariu

Daca tie nu-ti place, atunci  renunta la idee. Mie mi se pare ca suna foarte bine in filmulet.

Link către comentariu

Iti mai trebuie inca 30cp? Dupa graficele alea nu stiu ce sa zic :)

Zgomotul pe care il are acum evacuarea este atat sportiv cat si elegant - nu da in tuningareala. Mi-e teama ca daca incepe sa si miaune compresorul nu va aduce a jaguar ci a masina tuningarita peste limita bunului simt. Pentru 30cp discutabili ca si necesitate :D

Just my 2 cents, nu dati cu parul.

 

Link către comentariu

Nu poti incerca a incropa un fel de sistem de admisie temporara cu care sa dai o tura sa iti faci o idee cum se aude inainte de a cumpara realmente o admisie de carbon sau alte chestii cu adevarat scumpe ?

Link către comentariu
Publicat (modificat)
3 hours ago, toni said:

Daca tie nu-ti place, atunci  renunta la idee. Mie mi se pare ca suna foarte bine in filmulet.

Stiu ca e de gustibus, si lui MRC era sa-i cada capul cand i-am zis ca nu-mi place SC whine. Dupa cum vad pe-aici, nu sunt singurul :)

 

1 hour ago, mad_kat said:

Iti mai trebuie inca 30cp? Dupa graficele alea nu stiu ce sa zic :)

Zgomotul pe care il are acum evacuarea este atat sportiv cat si elegant - nu da in tuningareala. Mi-e teama ca daca incepe sa si miaune compresorul nu va aduce a jaguar ci a masina tuningarita peste limita bunului simt. Pentru 30cp discutabili ca si necesitate :D

Just my 2 cents, nu dati cu parul.

 

De trebuit evident nu "trebuie", nici 427 nu "trebuie" si nici macar "333" nu trebuie. Merg f frumos si cu A3-ul cu 150cp si nu-mi cade mana :P De sunat ca acolo clar nu va fi, ala avea airbox-ul scos complet si devenise extrem. Am descoperit pe forumurile din afara ca multi urmaresc sa obtina fix zgomotul ala, the louder the better. Probabil ca in US e impamantenita ideea ca SC whine = masina f puternica si atunci are o semnificatie chestia aia. Daca as obtine ceva de genul ala, clar as da jos piesele in secunda doi, indiferent de castigurile obtinute. Pe de alta parte, aia 30cp de care zice MRC sunt pierduti destul de aiurea in filtrul stock si in turbulentele create de ridurile furtunului stock. Problema principala aici e ca furtunul stock are un rezonator, eliminarea lui va fi cu siguranta cea mai mare sursa de zgomot. Probabil ca gasesc sa vand furtunul daca nu ma impac eu el.

Also, ar fi dragut sa trec peste pragul psihologic al RS5-ului :P 

 

52 minutes ago, ShadoWzZ said:

Nu poti incerca a incropa un fel de sistem de admisie temporara cu care sa dai o tura sa iti faci o idee cum se aude inainte de a cumpara realmente o admisie de carbon sau alte chestii cu adevarat scumpe ?

Nu cred ca e o idee buna, la turatii mari cred ca se face super presiune acolo si daca se colapseaza furtunul improvizat si-l trage in motor, ai cam supt-o.

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!