Jump to content

2015 VW Golf VII GTI - Limestone Grey


toni

Postare recomandată

Nu recomand distantiere mai mari de 15mm fata si 18mm spate. In configuratia 15/18 obtii perfect flush si nici nu-ti atinge.

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Arata asa cum ar fi trebuit sa arate cand a iesit pe poarta fabricii!!

Link către comentariu
1 hour ago, C Z R said:

Nu recomand distantiere mai mari de 15mm fata si 18mm spate. In configuratia 15/18 obtii perfect flush si nici nu-ti atinge.

Cu ce jante? Asta e intrebarea...

Eu am 12mm pe fata, ceea ce pentru mine este perfect, 15mm cu Austin este prea mult.
Pe spate am 15mm, iarasi 20mm mi s-a parut prea mult initial. Ideal ar fi un 18mm, dar nici H&R si nici EIbach nu fac (altceva nu as lua). Vreau sa incerc cu 20mm daca gasesc la cineva de proba.

Dar deja vorbim de 3-5mm in plus sau in minus, care desi se vad putin, nu sunt asa evidenti precum cei 15mm pierduti de VW :) 
In apararea lor, au facut compromisul pentru confort si se simte. Este foarte confortabila pentru modul in care ia curbele, pierde doar la aspect.

Link către comentariu

cu 8J ET 50. 12mm am avut si eu dar daca te uiti la kitul ECS "flush kit", are 15/18mm.
Recomand cu toata incredera H&R, sunt mult peste ceilalti din punct de vedere calitativ. O data montate, raman fixate pe janta.

Vezi ce mai au peste 12mm si ramai cu 12mm fata si mai adaugi putin pe spate. Nu cred ca merita sa alergi dupa aia 3mm diferenta pana la 15.

De la 15mm in sus (pe fata), risti sa-ti atinga, mai ales ca esti mai jos acum. Depinde si de anvelopa, nu doar de janta. De exemplu, PSS-urile sunt mai late.

Link către comentariu

Daca ai 7.5J .. atunci mai poti adauga 5mm in plus, deci 17mm fata si 23 spate. Cum spui si tu, 18 pare ideal.

De avut in vedere si stresul adaugat pe rulmenti. Le poate scurta viata destul de mult.

Sa vezi ce te distrezi pe ploaie+nisip cand iti sare totul pe aripi/usi :)

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Acum ne intelegem, vezi de ce te-am intrebat de jante? :)

Ca sa fie clar pentru cine mai citeste, conteaza si latimea jantelor, nu doar offset-ul. Comparand Austin cu Pretoria, avem +1mm din ET pentru Pretoria, dar (8"-7.5")/2=-6mm din latime (latimea in plus se adauga si spre interior si spre exterior, de aici /2) => 5mm mai in exterior fata de Austin.

Ca sa nu consumam internetul degeaba, mai pun niste poze pentru cine este interesat de detalii despre arcuri.

Arcurile fata comparate cu cele OE:

Eibach_ProKit_3.jpg

Arcurile spate comparate cu cele OE:

Eibach_ProKit_6.jpg

Limitatoarele de cursa pentru amortizoarele fata (puffere, bumpstops sau cum vreti sa le ziceti) care au venit de la Eibach sunt cele din dreapta. Sunt la fel ca lungime, doar ca cele de la Eibach sunt mai moi :o; probabil in ideea ca amortizorul loveste mai des in limitator si acesta sa preia mai mult din socuri si sa-i permita o cursa mai lunga cand e nevoie.

Eibach_ProKit_8.jpg

Si masoratorile inainte si dupa, la cateva ore dupa montare. Impresia mea este ca s-au mai lasat dupa 24 ore, nu am mai masurat. Spate:

Eibach_ProKit_4.jpg

Fata:

Eibach_ProKit_5.jpg

Modificat de toni
Link către comentariu

Exact 2 elemente care ii lipseau GTI-ului din fabrica: o garda la sol de hothatch si jantele care sa stea civilizat, nu de parca ar fi de pe alta masina.

Arcurile de la accesorii nu au venit cu niciun bumpstop, plus pt Eibach.

Link către comentariu

@toni: big like pe setup-ul asta. Asa cum spuneau si colegii, e exact ce-i lipsea GTi-ului din fabrica. Acum e complet :) 

Link către comentariu

@toni Parca pusesei tu folie pe faruri? Poti recomanda un loc unde sa pun si eu? Si eventual sa-i faca si polish inainte?

Link către comentariu

@Ice_2k: Da, eu am pus la Detail Protekt. Pot sa-ti faca si polish inainte. Folia folosita de ei este Llumar, mi s-a parut mai buna decat 3M/Ventureshield (mai groasa si fara textura).

Link către comentariu

Nu se vede nimic. Daca te uiti pe pagina 3 o sa gasesti o poza care ilustreaza foarte bine cum arata.
Eu sunt foarte multumit de claritatea foliei. Se vede ca au folie doar daca ridici capota, apare dunga unde se termina folia.

Link către comentariu
  • Administrator
On 5/16/2017 at 5:45 PM, toni said:

Impresia mea este ca s-au mai lasat dupa 24 ore, nu am mai masurat.

Acelasi lucru l-am observat si eu la GTI Cabrio cand am pus Eibach-urile

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Azi m-am ocupat de un lucru amanat din primavara de la schimbarea filtrului de habitaclu, curatarea sistemului de AC.

Aircon_1.jpg

N-am facut cea mai buna treaba, dar pentru intretinere ar trebui sa ajute. Am pulverizat solutia prin furtunul de scurgere de la pasager, dupa ce am dat jos capitonajul de spuma. Sigur nu am ajuns pe intreg radiatorului din cauza gaurii foarte mici, asa ca am dat drumul la ventilatie pe recirculare si am mai pulverizat prin prizele de aer de sub torpedou.
Pana nu va incepe miroasa nu am de gand sa desfac toata tubulatura pentru a ajunge la radiator.

Zilele trecute am avut de curatat foarte multe insecte de pe botul masinii, ocazie cu care mi-am reamintit ce buna este solutia de la Koch Chemie - pentru insecte proaspete cel putin. E mai bine sa le curatati repede decat sa se coaca in soare zile in sir.

Bug_remover_08.jpg

In rest nu am prea multe de raportat... placutele de frana par sa mai scartaie decat foarte rar si chiar am ramas surprins cum reactioneaza dupa ce am curatat zonele de glisare de pe etrier. Au un feeling foarte aproapiat de cele OEM ca modulare a franei. Fac mai putin praf de placute si se curata mai usor de pe jante.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Da, nu e rea ideea, dar exact cum zici tu, pe aluminiu parca nu e ce trebuie...pe negru cred ca e mult mai ok. Dar mai e si pretul..la banii aia iti pui direct alte tipsuri la noi :)

 

Link către comentariu

Arata destul de bine. Eu unul as opta pentru varianta pe negru! Am vazut ca sunt anumite masini (ex. Audi A7 black edition) cu ele negre din fabrica.

Link către comentariu

Personal nu mi se par cele mai inspirate lucruri acest gen de ornamente care vin peste cele existente. Costa destul si tot mai bine arata alte tipsuri noi.

Off topic: Ce ofera akrapovic mi se par cele mai scumpe tips-uri..dar romanul isi pune ca apoi sa zica ca are toata evacuarea Akrapovic :)). In aceeasi mentalitate cu capacele Brembo peste etrieri. Macar aici chiar sunt ce scrie pe ele, Akrapovic.

On topic: Nu mai bine o alta finala cu tot cu alte tips-uri? :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

@The_Ego: ultima fitza este finala de Clubsport S, care face mai multe galagie si are tips-uri mai mari :) Dar inca nu am de gand sa schimb toba cu totul.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!