Jump to content

2015 VW Golf VII GTI - Limestone Grey


toni

Postare recomandată

50/50 chances sa fie el. Mai e cel putin inca o masina la fel in Bucuresti/Ilfov. :)

Link către comentariu

Erau numere de Germanica, zona era aia care trebuie, eu zic ca el era. :)

Link către comentariu

Eu eram, am lasat actele la tradus :)

Ieri am fost la RAR si masina s-a dovedit a fi autentica :)

Link către comentariu

Prima interactiune cu PBN s-a dovedit foarte interesanta.

Am vorbit cu ei saptamana trecuta sa fac schimbul de ulei (le-am cerut ulei original) si m-au programat pentru azi.

Ajung azi acolo la ora stabilita si mi se spune ca nu au uleiul pe stoc :o Cica ar fi trebuit sa specific cand am facut programarea ca vreau alt ulei. Desi am purtat discutia despre ulei si programare cu aceeasi persoana. Nu ma asteptam ca la un service asa mare sa ai probleme de genul asta.

Mai incercam joi o data...

Pentru cei interesati, uleiul este 77 lei + TVA/litru, la fel ca si Castrol.

Partea pozitiva este ca am vazut un alt GTI Limestone grey care se pregatea sa intre in service :)

Link către comentariu

Acelasi lucru l-am patit si eu la PBV in noiembrie cand am facut revizia. Le specificasem cand am facut programarea ca vreau ulei OEM. Bineanteles ca mi-au pus Castrol, cu motivatia ca nu aveau ulei OEM pe stoc.

Culoarea e super; mi se pare una dintre cele mai frumoase. tot Limestone Grey am si eu si mi se pare cea mai "antijeg" (asta nu inseamna ca nu spal masina destul de des).

Modificat de CristiM
Link către comentariu

S-a schimbat provider-ul ? din ce stiu Castrol este OEM...

PS: de cand am masina(3-4 ani aprox) bag doar Castrol Proffesional Edge Long Life III 5W30 ....si n-am avut nici cea mai mica problema(schimbat la maxim 10.000 km)  in cazul in care aveati anumite temeri :)

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

:offtopic: De ce ulei "OEM" ? Am pus o singura data in Golf ulei d-ala. Facea parte din pachetul economic si era super mega redus la vreo 80ron/litru (doooar). Si totusi este doar un 5w40 505 01, fata de 5w30 507 00 (Castrol) cu care a mers mereu masina. Au cumva ulei "OEM" si cu alte specificatii ?

Singurul motiv pentru care l-am pus p-ala atunci a fost teama de fake-uri... But then again, au mers Golfurile fara probleme vreo 250.000km (impreuna) cu ulei Castrol luat din diverse locuri si nu avut ghinionul sa nimeresc unu prost...

Link către comentariu

Azi am fost la revizie, totul foarte ok. Au adus uleiul cerut, la bidoane de 1L. Am mai schimbat filtrele de ulei, de aer si de habitaclu si busonul de la baia de ulei (nu sunt sigur daca face parte din revizia normala, eu am cerut expres sa fie schimbat, deh plastic). Cost total: 1085 Lei (cu 6L de uleI).

@s3r61u: nu cred ca stie nimeni ce este in bidoanele OE. Sunt multe speculatii, dar eu nu am vazut nicaieri o informatie clara.

@Ioana: Da, exista ulei OEM LongLife 3, 5W30, cu normele 504/507. Am preferat sa pun OEM decat Castrol, pentru ca este acelasi ulei cu care vine din fabrica. Si decat sa dau 100 Lei/Litru de ulei Castrol (pe care il gasesti la aproape jumatate de pret), mai bine stiu ca platesc marca VW.
Dupa ce iese masina din garantie (urmatorul schimb), sigur voi pune alt ulei.

 

 

Link către comentariu

Exista OEM si cu 502, si cu 504/507.

Sunt voci care spun ca uleiul OEM ar fi de fapt Fuchs (este dovedit pentru uleiul de prima umplere la cutiile de viteza), altii ca ar fi Castrol dar cel Made in Germany - din nou din diverse discutii si teste ar reiesi ca acesta are caracteristici si componenta diferite fata de cel "Made in EU". Vorbesc in nume propriu cand spun ca daca exista chiar si 10% sanse sa fie mai bun, il prefer. Plus ca decat sa dau 75 de lei pe Castrol ala care e la juma' de pret in orice magazin, prefer sa dau 95 pe unul original.

 

Si mie mi-au schimbat de fiecare data busonul, fara sa le cer, oricum e cel mai bine asa ca sa nu ai surprize.

Modificat de cris.g
Link către comentariu

Uleiul de prima umplere a fost Fuchs cativa ani. Acum este Vapsoil pe care-l gasesti la 37 ron litru:

http://www.epiesa.ro/ulei-motor-original-vw-group-vapsoil-longlife-iii-5w30-1l-acc-2423.htm

Piata uleiurilor este una in care marketing are un cuvant important de spus in vanzari. Calitatea nu se reflecta neaparat in pret. Este normal sa vrei sa faci revizia la reprezentanta, insa poti merge cu uleiul tau cumparat din alta parte, si platesti doar manopera astfel incat iti apare istoricul complet in carte si in baza lor de date. Multa lume face asa si nu si-au pierdut garantia.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Si informatia cu Vapsoil ca fiind OEM vine de unde? Sper ca nu se bazeaza pe link-ul asta pe care l-ai pus, o poza si o descriere pusa de un vanzator nu au nicio relevanta. Nici macar nu seamana bidonul cu cel OEM.

Sunt de acord, calitatea nu se reflecta in pret, dar cand esti in garantie optiunile sunt limitate si nu toti accepta sa vii cu uleiul / piesele tale - pe mine de exemplu m-au refuzat la PBV cu lichidul meu de frana de exemplu. Plus ca-i vorba aia: "better safe than sorry".

Una peste alta nu cred ca e cazul sa dezbatem problemele astea aici, exista topic-uri dedicate.

Link către comentariu

Nici PBN nu accepta "piese" din exterior. Le-am propus sa vin cu ulei OE si m-au refuzat (in gasisem la vreo 40 euro/5L).

Link către comentariu

bravo toni!! super jucarie...eu as fi preferat DSG...

vad ca toti cu 1.8T au trecut 2.0TFSI, cupra, GTI, R, S3..d-astea :)) deci once you go benzinar putrrnic..you always go benzinar puternic. 

sunt mai serviabili la PBV, sau fa un drum de we in plimbare la Brasov..merita dealerul de acolo..si masina pe drum iti va pune un zambet pe fata :)

n-am vazut un pret..informativ..ca ma bate si pe mine un gand catre un 7GTI pe la sf anului..

Link către comentariu
57 minutes ago, Muale said:

mk 7 au buson de scurgere ulei de plastic?!

imposibil...cred ca s-a lasat dus de val cand a spus asta :))

Link către comentariu

Baia de ulei SI busonul sunt din plastic la 2.0TSI EA888 Gen3, singurii luati de val sunt cei la VW :P

Nu stiu care este situatia la alte motoare de pe mk7.

20140629_123219_zps3kesui6z.jpg

Link către comentariu

:banghead: :tomato: :screwy: aproape ca nu-mi vine sa cred....cred c-o sa tin de MK5 -ul meu mult si bine :))

Modificat de s3r61u
Link către comentariu
40 minutes ago, s3r61u said:

imposibil...cred ca s-a lasat dus de val cand a spus asta :))

posibil?

Link către comentariu

Felicitari pt masina.

Din pacate, acel vw care facea masini pt o viata nu mai exista si nu va mai exista niciodata.

Masina e un produs de consum si atat. Valabil de altfel pt toata industria, sa nu-si inchipuie cineva ca doar vw-ul practica asa ceva.

Insa aici goana dupa reducerea greutatii a dus la aceasta solutie tehnica, care daca e facuta bine nu ar trebui sa fie cu pbme.

Imi amintesc si acum cand am vazut primul golf 3 si la fel gandeam, mai ce prosti ca au pus barele de protectie din plastic, insa timpul a dovedit ca a fost o alegere mult mai inspirata decat barele din metal.

Speram sa fie asa si in cazul bailor de ulei.

Multi km fara pbme.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi am terminat, intr-un final, cu inmatricularea.

Saptamana trecuta am fost la taxe si impozite si dupa 3 ore de stat la coada aflu ca mi-a gresit traducatoarea factura, nu-mi trecuse seria de sasiu. Tot saptamana trecuta am platit si taxa de mediu (sau cum s-o mai numi) la ANAF, 705 Lei. Nu stiu cum au calculat, dar a fost mai putin decat ce-mi iesea mie pe calculatorul lor online.

Dupa ce am refacut traducerea facturii, azi am stat iar 3 ore la coada la taxe si impozite, apoi inca vreo 45 minute la Politie pentru inmatriculare; 3 ore mai tarziu aveam numerele :cool:

Asigurarea RCA a fost 1400 Lei / 12Luni la Asirom. Dupa ce vand Seat-ul trebuie sa mut si clasa de bonus de acolo si o sa mai scada (aveam B8 acum am intrat cu B0).

In alta ordine de idei, saptamana trecuta, am dat cu glass sealant pe geamuri. Mi s-a parut groaznica perioada cu ploi fara ceva hidrofob pe geamuri.

Fiindca erau pline de calcar, le-am curatat intai cu Gyeon Waterspot pentru indepartarea darelor de calcar.

Apoi le-am decontaminat cu argila Optimum si Optimum No Rinse, ca lubrifiant.

GTI_glass_sealant_2.jpg

Doar pe luneta aveam niste urme de bitum, in rest erau curate.

Am mers pe solutia dovedita de-alungul timpului, Carlack Glass sealant kit. Pacat ca nu se mai gaseste sub forma asta, au renuntat la cleaner.

GTI_glass_sealant_3.jpg

Cleaner-ul l-am aplicat cu masina de polishat si un pad de pasla, iar sealant-ul manual.

GTI_glass_sealant_4.jpg

GTI_glass_sealant_1.jpg

Modificat de toni
Link către comentariu
15 hours ago, toni said:

Dupa ce vand Seat-ul

sad day ... :)

dispar 1.8Turile...

GTI ul asta a ajuns pe o mana excelenta :) 

Link către comentariu

De ce costa atat de mult asigurarea? Mi se pare foarte mult...esti tinerel ? :) 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!