Jump to content

2015 VW Golf VII GTI - Limestone Grey


toni

Postare recomandată

Ieri am primit 2 colete importante:

jantele de iarna: Borbet design V, 7x17, ET40, 57.1

Borbet_sills_4.jpg

Borbet_sills_9.jpg

Am dat fuga la vulcanizare sa mut anvelopele de iarna pe ele (le aveam pe jantele de iarna de la Seat), ca sa scap de o grija. Anvelopele le-am folosit iarna trecuta pe Seat si au foarte putini km, Continental TS850 225/45R17.

Cu ocazia asta am realizat ca portbagajul de la Golf VII este mai lat decat la Leon 1M :) La Leon abia incapeau vertical 4 anvelope de 205. Aici incap lejer 4x 225.

Borbet_sills_2.jpg

Am facut si un "trial fit" si arata promitator, zic eu.

Borbet_sills_3.jpg

In celalalt colet au fost protectiile pentru pragurile interioare:

Borbet_sills_5.jpg

Borbet_sills_7.jpg

Pe masina arata cam asa:

Borbet_sills_8.jpg

Borbet_sills_1.jpg

Se muleaza foarte bine pe praguri si nu am observat sa incomodeze cu ceva inchiderea usilor.

Link către comentariu

Foarte frumoase jantele de iarna! Borbet rules! :))

Saptamana viitoare le ridic si eu pe ale mele.

Daca tie ti-au intrat asa bine anvelopele de iarna, inseamna ca eu n-ar trebui sa am emotii.

Chiar ma gandeam cum o sa vin cu ele de la Craiova, pe unde sa le "indes" :)

Cheers,

Modificat de CrS1985
Link către comentariu

@Cosmin ZKG: Vossen, da, pastrand niste proportii foarte mari :))

@CrS1985: Sigur incap, mai complit ar fi daca ai avea de carat 2 seturi de anvelope. Nu ai avut transport inclus sau macar contr-cost, de ce te duci dupa ele?

 

Legat de filmuletul pus de @petruDRG, cele 20 de minute pe pista s-au soldat cu frane coapte. Am plecat cu bine de acolo, dar am constatat ulterior cu huruia ceva la franari medii la viteze mici. Asa ca m-am apucat sa le desfac ca sa vad in ce stare sunt placutele. Discurile pareau ok, nu aveau depuneri neuniforme, drept urmare nici vibratii gen disc ovalizat nu aveam.

Asa ca... autopsia, placuta exterioara de pe partea stanga:

Brake_pads_clean_02.jpg

Placuta interioara tot pe stanga:

Brake_pads_clean_03.jpg

Placuta interioara dreapta:

Brake_pads_clean_09.jpg

Brake_pads_clean_10.jpg

Placuta exterioara dreapta:

Brake_pads_clean_11.jpg

Exact ce nu vrei sa vezi la placute, suprafata lucioasa si neteda :banghead:

Pentru curatare am folosit smirghel P150 pus pe o suprafata plana si frecat cu presiune uniforma pe placuta. Rezultatul:

Brake_pads_clean_04.jpg

Dupa prima placuta asta am adunat din smirghel:

Brake_pads_clean_06.jpg

Celelalte au iesit similar, suprafata rugoasa si mata.

Brake_pads_clean_12.jpg

Am curatat si toate depunerile de pe margini si glisiere:

Brake_pads_clean_08.jpg

La final m-am ales cu praful de pe ... placute :D

Brake_pads_clean_13.jpg

Si cam asta se intampla cand se rup manusile si zici ca merge si asa:

Brake_pads_clean_14.jpg

Va recomand sa purtati o masca daca va apucati de asa ceva, nu vreti sa stiti cat praf de placute aveam in nas.

Huruitul pare ca a disparut si acum se aude doar sunetul normal de placuta pe disc, care probabil se va diminua si el pe masura ce placutele vor curata discurile si vor depune material uniform pe discuri

Link către comentariu

Cred că aceeași problema o am si eu, căpătată dupa cele două sesiuni de Adâncata. Am un huruit la oprirea pe loc asa ca săptămână viitoare voi investiga.

De curiozitate, ce marca sunt placutele oem? 

Te salut si poate ne vedem pe 22, dacă tine vremea cu noi. :) 

Link către comentariu

@toni  Merg pana la Craiova ca sa ma asigur ca sunt ok jantele+anvelopele. Se potrivesc etc etc

Pe urma mi se monteaza anvelopele pe jante, le pun pe masina, se echilibreaza+valve, totul gratuit.

Dupa aceea, le demontez si voi veni tot pe cele de vara la Bucuresti.

Pe langa asta, voi plati si in rate un set, deci trebuia sa merg personal. ;)

Modificat de CrS1985
Link către comentariu

034_Petex_1.jpg

Doar ce am primit coletul de la 034motorsport, insertia de aluminiu pentru tamponul de la motor pentru a reduce balansul acestuia. Sunt 2 versiuni pentru Mk7, deocamdata nu prea este clar pe ce masini s-au pus care, asa ca trebuie verificat inainte de a comanda. In cazul meu a fost V2.

Si mi-am adus aminte de covorasele pentru iarna care astepta in boxa :D

Am cautat neaparat Petex si nu Rigum pentru ca mi se pare mai rezistent pattern-ul de la sofer. Cele originale nu mi-au placut deloc ca model si erau mult mai scumpe.

034_Petex_2.jpg

 

Modificat de toni
Link către comentariu

Buna insertia. Se zice ca ar fi cea mai buna solutie raport pret/calitate de pe piata si nu afecteaza confortul.
Eu am mers pe ceva mai hardcore, am luat bratul cu totul :)

Modificat de C Z R
Link către comentariu
  • 1 month later...

De vreo 2 saptamana am trecut la rotile de iarna, Borbet V 17" + Continental TS850, cum spuneam si mai sus

Winter_Wheels_Brake_1.jpg

Winter_Wheels_Brake_2.jpg

 

Cum nu am reusit sa scapat de huruitul la franare nici dupa curatarea placutelor de frana, am schimbat atat discurile cat si placutele pe fata.
Am luat discuri ATE si placute ATE Ceramic, in speranta ca scap de praful de praful facut de la placutele originale.
Nu am foarte multi km cu noile frane, inca sunt in rodaj, dar se comporta destul de bine. Feedback-ul este diferit fata de placutele metalice cu care a venit masina, dar sunt multumit de felul in care se poate modula puterea de franare. Pedala de frana este putin mai tare iar cursa mi se pare scurta.

Winter_Wheels_Brake_3.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa ~600km cu noile placute pot spune ca negreala lasata pe jante este mult diminuata.

Cam asa arata jantele dupa 220km urban + 380km extraurban (din care 100km pe autostrada):

ATE_Ceramic_1.jpg

ATE_Ceramic_2.jpg

Cu placutele OEM era dezastru, in 100km urban jantele erau negre. Ignorati interiorul jantelor, a prins vreo 200km cu placutele vechi si nu l-am curatat.

In schimb de cand a venit frigul mai puternic am auzit de cateva ori placutele scartaind la franari foarte usoare. Asta nu ma incata deloc.

 

 

Link către comentariu

Daca ar trebui sa iei iara placute, ce ai alege? Ceramic sau Ate normal?

Link către comentariu

Asa este , cele originale sunt dezastru la mizerie. 

Pe de alta parte eu nu suport scartaiala la franari si asta e mereu riscul cu incercatul altor placute, nu stii niciodata daca/cat scartaie..

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

@catalinmiti: inca nu am suficienti km cu placutele ca sa pot spune. Daca reducerea prafului de placute este o prioritate, atunci ATE Ceramic este singura solutie. Pentru mine era o problema si am zis sa incerc. Ca feedback mie mi se par mai slabe decat placutele OEM.
Sper ca scartaitul sa fie o chestie de moment.

Link către comentariu

Am inteles! atunci mai asteptam ceva feedback din partea ta cu placutele Ceramic.

Link către comentariu

Eu merg cu ATE Ceramic pe fata de vreo 4-5000 km si pot spune ca praful este mult redus, iar dpdv performante franare sunt la fel cu OEM, in toate conditiile de mers. Masina e un 7 GTI PP. Si pe spate voi pune tot ceramice, cand le va veni vremea. 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Sa o stapinesti sanatos. Imi plac jantele Borbet. Te rog, poti sa-mi spui de unde le-ai luat si cit costa? Eventual pm daca nu e voie pe topic. Merci

Link către comentariu

Salutare,

Hai ca acum am vazut si eu ca ti-ai schimbat "look-ul".

Ii sade foarte bine cu jantele de iarna, Borbet rules!  :emthup:

Referitor la "huruit" si la mine se aude la viteze mici cand calc usor frana, in special dupa spalare... :(

 

Link către comentariu
17 hours ago, CrS1985 said:

Referitor la "huruit" si la mine se aude la viteze mici cand calc usor frana, in special dupa spalare... :(

Ala e normal, e oxidul de pe discuri, cel mai bine se curata cu 2-3 franari usurele, scurte, ca sa nu se incinga oxidul si apoi sa zgarie discurile.

Link către comentariu
  • 1 month later...

 Nu ai mai bagat de ceva timp impresii. Cum a fost iarna asta pe zapada? Cu 225 latime? Am fost foarte aproape sa merg pe 225 cu janta de 7.5 dar am zis sa respect recomandarile, in caz de casco, garantie etc.

Link către comentariu

Eu merg cu 225/45R17 de iarna de vreo 6-7 ani si n-am avut probleme. Este  mai putin importanta latimea anvelopei cand ai masina cu garda la sol mai mica decat restul. De obicei stii sa te feresti de zapada mare pentru ca ramai pe burta :)

Aderenta mi se pare suficienta pe zapada si oricum prefer sa nu ma aventurez pe strazi unde zapada este foarte mare.

Prima iarna a Golf-ul a fost foarte ciudata, pana acum. Am atins zapada o singura data cu scutul. La Leon mereu frecam cu scutul cand mergem pe strazi care nu erau deszapezite si se facea sleauri.

Probabil la primavara urmeaza niste arcuri ca sa "remediez" problema :))

Link către comentariu

toni , se spune ca arcurile de coborare progresive ar creste confortul masinii pe langa faptul ca o coboara. Sunt curios ce pareri ai si tu dupa de montezi asa ceva.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!